Baltcom

Baltcom SIA
Adrese: Maskavas iela 322
Rīga
Latvia - LV - 1063
Tālrunis: +371 27370000
Darba laiks: 8:30 - 17:00
8:30 - 17:00
8:30 - 17:00
8:30 - 17:00
8:30 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

71%
Sūdzības
362
Atrisinātas
223
Ar atbildēm
212
Apskatīt statistiku

Baltcom - Sūdzības un atsauksmes

Baltcom - Pakalpojuma nenodrošināšana

Pakalpojuma nenodrošināšana Baltcom vērtības - Klients mūsu uzņēmumā ir centrālā persona. Mūsu pakalpojumi, produkti un darbs viss ir pakārtots klientu ērtībām. Neatbilst rakstītajam! Bija vienošanās ka 28.01.tiks nodrošināts pieslēgums Maskavas 307. Meistars ierodoties secināja, ka ir problēmas ar pieslēgumu, nepieciešami tehniķi. Ka man 1.02. Piezvanīs un informēs par tālākām darbībām. Neviens man loģiski pat netaisījās zvanīt. Sāku pati 2.02.meklēt viņus. Ar draudiem un lūgšanos panācu, ka pakalpojuma pieslēgums tagad...

Baltcom - Krāpšana

Krāpšana Baltcom обокрал нас! Ситуация следующая: счет был оплачен вперед за март 2021 года включительно, 8 февраля мы приняли решение перейти в другую компанию с лучшими для нас условиями предоставления услуг (не говоря уже о качестве) , о чем письменно, а затем устно в разговоре с работницей baltcom сообщили. Переплату нам согласились возвратить только 50 % (типа они пойдут нам на встречу, а то так они вообще переплату не возвращают) , и нам самим надо оплатить почтовые расходы (точную сумму нам так...

AtrisinātaBaltcom - Pasīvi agresīva klientu apkalpošana

Pasīvi agresīva klientu apkalpošana Pats vainīgs, ka nelasu līgumu, bet ja vēlies beigt ātrāk, tas būs jāmaksā brangs līgumsods. Uzmanīgi ar solījumiem par zemām cenām, jo beigās tik zemas tās var nebūt. Plus, atteikšanās tiek apzināti apgrūtināta. Zvanu operatori apsola palīdzēt, atsūtīt instrukciju kā, bet tad pazūd. Atteikties ir čakarīgi, jāsūta pa pastu rūteris, uz nezinu kurieni. Būtu gatavs samaksāt to līgumsodu par ātrāku līguma izbeigšanu un miers, bet izskatās ka mani grib noturēt pret paša gribu apzināti ignorējot un Nepalīdzot aiziet.

Baltcom - Tagad sēžu un nedēļa jārestartē dekoders

Tagad sēžu un nedēļa jārestartē dekoders Mainot operatoru man solija atrisināt visas problēmas, bet rezultāta man jāsamaksā bija 210 eiro sods par līguma laušanu ar citu operatoru. Tālāk izrādās ka uz manas daudzīvokļu majas ir uzstādītā pēdējās paaudzēs tehnika-super puper. Tagad sēžu un nedēļa jārestartē dekoders vismaz 2 reizes. Zvanot uz servisu man pateica ka notiek hakeru uzbrukums. Tad varbūt vajaga samazināt Cenas un nopirkt tos hakerus kuri uzbrūk ja savējie netiek gala? Ja nokavēšu ar rēķina samaksu man slēdz iekša skaitītāju-{soda nauda}-bet ka ar manu zaudēto laiku bez tv interneta?

Baltcom SIA - Necaurspīdīgs serviss, neuzticams

Necaurspīdīgs serviss, neuzticams Caur mans baltcom vietni atteicos no visiem pakalpojumiem 3 dienas atpakaļ, bet joprojām neesmu saņēmis nekādu zvanu. Šodien atkaroti atteicos, joprojām nekāda kontakta no baltcom puses. Tikai jau paspēja atsūtīt rēķinu par nākošiem 2 mēnešiem.

Baltcom - Kardinālas izmaiņas kanālu piedāvājuma

Kardinālas izmaiņas kanālu piedāvājuma Kardinālas izmaiņas kanālu piedāvājumā notika bez brīdinājuma, bez saskaņošanas. Jaunie pieslēgtie kanāli nevar konkurēt ar atslēgtiem. Klientus piespiež parakstīt līgumu uz 24 mēnešiem, bet paši patvaļīgi maina līguma nosacījumus. Zvanīju uz firmu, man atbildēja, ka jāmaksa sods, jā gribu atteikties no pakalpojuma, kas mani vairs neapmierina.

Baltcom - Отвратительный сервис

Отвратительный сервис 26.01.21 позвонили из Baltcom и предложили бесплатный пробный период (вопрос откуда у них мой номер так и остался открытым) . 29.01.21 получили комплект домашнего интернета, и как оказалось они просто перепродают комплект подключения bite с наценкой 50%, который, к тому же, сразу из коробки не работал (отсутствовал сигнал) ! Так как интернет не работал, позвонил что бы узнать как вернуть этот чудо комплект, сказали отвезти в офис акт возврата и роутер, приехал в офис оказалось, что нужен ещё и...

Baltcom - Kardinālas izmaiņas TV kanālu piedāvājumā

Kardinālas izmaiņas TV kanālu piedāvājumā Labdien, 2020. Gada oktobrī nomainīju esošo tv un interneta pakalpojumu sniedzēju uz baltcom. Nepatīk līgumi ar termiņiem, bet nu šoreiz piekāpos (24 mēn) . Protams pie līguma parakstīšanas neviens nebrīdināja, es pati arī nepavaicāju, ka pēc nepilniem 2 mēnešiem tiks mainīti tv kanāli, kas tiks aizstāti ar citiem. Visi discovery kanāli aizstāti ar satura ziņā pilnīgi savādākiem kanāliem (subjektīvs viedoklis) . Diemžēl manā gadījumā šie ir kanāli, kurus vienīgos skatījos pat tv (kopumā...

AtrisinātaBaltcom - Nekārtīga apkalpošana

Nekārtīga apkalpošana Neiesaku nevienam kļūt par Sia Baltcom klientu, jo kompānijas pārstāvji sniedz maldinošu informāciju lai tik pieslēgt jaunu klientu. Menedžere solīja nokārtot pati visus jautājumus sakarā ar atslēgšanos no iepriekšēja operatora un uz manu jautājumu kas ir nepieciešams izdarīt man, atbildēja, ka pilnīgi neko, viņi paši nosūtīs manam operatoram vēstuli un informēs ka līgums izbeigts, un vērsties pie ieprieksēja operatora man nav nekādas vajadzības. Kad saņēmu kārtējo rēkinu no ieprieksēja...

AtrisinātaBaltcom - Krāpšana

Krāpšana Labdien. Ar kurjeru saņēmu paku, ar līgumu par baltcom pakalpojumiem, kuru neesmu noslēgusi. Uz līguma ir mans personas kods un adrese. Tādu informāciju jūsu uzņēmumam neesmu sniegusi. Tā ir krāpniecība? ! Operators apgalvo, ka līgums ir noslēgts ar telefonsarunas starpniecību, kaut neesmu ne ar vienu runāJusi. Līgumam neesmu piekritusi. Es protams, varu atdot, aizsūtīt visu atpakaļ, taču tās ir manas neērtības. Un kapēc mani dati ir pieejami jūsu uzņēmumam? Esmu šokā. Tā var pieslēgt jebko un apgalvot, ka esmu piekritusi. Ilze Svile

Baltcom - Slikts klientu apkalpošanas serviss

Slikts klientu apkalpošanas serviss Baltcom. Iemāciet lūdzu operatoriem būt arī uzklausīgākiem, nevis pārmest klientiem. Šāda situācija bija par to, ka nedaudz pakustinot rūteri pazuda internets. Pie visa vainīgs bija tas, ka meistars nebija labi ielicis rj45 konektorī vadu (jau pirmajā dienā pie sevis pateicu, ka nebūs labi ar to vadu) . Un vai tiešām bija jāgaida 4 dienas, lai salabotu to vadu? Beigās, protams, pats nākamajā dienā aizbraucu uz veikalu un nopirku visu un salaboju pats (atcēlu meistaru, protams) . Bet ja nu...

Baltcom - Slikts serviss 2020. gads

Slikts serviss 2020. gads Es 1. Reizi savā mūžā sūdzos par kādu kompāniju, padalīšos ar ļoti zema servisa piemēru. Vienojos ar baltcom par interneta pieslēgumu, atbrauca meistars piektdienā 04. Dec. Un nespēja pieslēgt, apsolīja piezvanīt otrdien un norunāt laiku, lai vēlreiz atbrauktu trešdien. Nepiezvanīja, man viņa numura nebija. Pieteicu jaunu meistaru, protams jaunais meistars bija jāgaida nedēļu, 30 min pirms ierašanās meistars piezvanīja, lai pateiktu, ka man zvanīs ‘meitenes’ un visu ar mani sarunās. Teicu, ka...

Baltcom - Мошенники "Baltcom"

Мошенники 'Baltcom' Очень сложно отказаться от услуг. Обязательно нужно оплачивать ещё следующий месяц. Причем по телефону вам всё это говорят за исключением самой сути - как же всё-таки отключиться, создавая впечатление что всё услышано и принято по телефону. Короче тянут время. Мы отказались о октябре (за ноябрь) , пришёл счёт в ноябре за декабрь и в декабре за январь. В этот раз на недовольные звонки от нас сказали - что надо зайти в (а если нет - создать) личный кабинет и только том подать заявку на отказ...

AtrisinātaBaltcom - Обман с договором

Обман с договором Началось с того, что Baltcom повысил цену за услуги. Я не согласилась. Т.к. договор был бессрочный, менеджер предложила заключить договор на 2 года со скидкой на все 24 месяца. Прекрасно, все устраивает. Прислали по почте договор, читаю: начало срока 15 декабря 2020 года, скидка действует до 30 ноября 2022 года!? А куда делись еще 15 дней? Звоню разбираться. Оказывается, у ниНачалось с того, что baltcom повысил цену за услуги. Я не согласилась. Т. К. Договор был бессрочный, менеджер предложила...

Baltcom - Krāpšana

Krāpšana Neiesaku nevienam baltcom! Izvēlējos viņu tv uz pāris mēnešiem, kuru laikā, viņi izdomāja pēkšņi atgādāt man vēl vienu rūteri, par kuru dabūju samaksāt, lai nosūtītu atpakaļ! Līgumu ar viņiem lauzu septembrī, bet tagad decembrī viņi man atsūtīja 82eiro parādu par rūteri, ko it kā nav saņēmuši un pakalpojumiem! Man ir pierādījums, ka septembrī sarakstē atbildēja baltcom operatore atbildēja, ka viss ir kārtībā, bet tagad atsūta kaut kādu mistisku rēķinu!? ! Kurš tā dara? Laicīgi būtu zvanījuši un...

AtrisinātaBaltcom - Krapšana, kas nav līgumā atrunats, nemainoties TV in neta paketei

Krapšana, kas nav līgumā atrunats, nemainoties TV in neta paketei Līgums tika noslēgts uz 2 gadiem, tā darbība vel turpinās, nosacījumi nav mainījusies, bet Cenas gan - par pamatpaku tv un netu sākumā maksāju 11.90 euro men. , tad ar 2019. Gada novembri Cena pakapās līdz 19,90 eutro mēn. , bet man par brīnumu 2020. Gada maija saņemu rēķinu par 20, 90 euro un tagad decembrī 21,90 euro! Pakalpojumu pakete nav mainījusies, jūsu rīcība nav saprotama un pieņemama. Beigsies līgums un čau!

Baltcom - Līgums. TV

Līgums. TV Заключил договор на 2 года с фиксированной оплатой, через год подняли цену, отключиться только со штрафными выплатами. Заработали не много, но моё отношение к себе испортили. Убрали из сетки те несколько каналов которые смотрел, последним был дождь. В тех помощь за 2 года не разу не обращался (Иманта) всё работало исправно и Тв и инет 300. Инет - хороший, сейчас по факту 600-800 даёт, при 1000мб.

Baltcom - Nekvalitatīvs pakalpojums, vienaldzīga attieksme

Nekvalitatīvs pakalpojums, vienaldzīga attieksme Jāatzīst, ka kaut ko tik bezatbildīgu un tik vienaldzīgā līmenī pastāvošu, es nebiju redzējis jau kādus 25 gadus. Sākās šis murgs ar to, ka pavisam nejauši uzzināju, ka esmu kļuvis par Baltcom klientu. Līdz šim biju Sia Mīts klients jau vairāk kā 12 gadus, un biju ļoti apmierināts ar pakalpojuma kvalitāti, kā arī ar attieksmi un risinājumiem. Problēmas sākās tieši tad, kad nokļuvu Baltcom nagos. Par to netiku brīdināts nedz telefoniski, nedz rakstiski. Arī jauno līgumu ar viņiem neesmu...

Baltcom - Līguma beigšana ir speciāli nēerta

Līguma beigšana ir speciāli nēerta Lai atslēgtu pakalpojumu man vajadzēja zvanīt atkārtoti vairākus mēnesus pēc kārtas un pat tad, man lika maksāt avansa maksājumus par pakalpojumu kuru neizmantoju. Reklāmās saka ka internets maksa 13eur, bet rēķinu piestāda par 45eur. Nevienam neiesaku izmantot šīs kompānijas pakalpojumus. Tāda sajūta ka viņi speciāli klientus maldina un neskaidri izsakās kā atslegt pakalpojumu, lai varētu turpināt iekasēt no klinetiem.

Baltcom - Krāpšana

Krāpšana Labdien. Tātad 2020. Gada februāri pieslēdzu baltcom televīziju mājas. Jūnijā sapratu ka īsti labi nerāda un visu laiku cīnos ar restartu. Sazvanījos ar baltcom. Piedāvāja antenu atsevišķu. Ok. Pamēģināsim. Protams ar to antenu esam izskraidījuši pie visiem mājas logiem un nu jau ir apnicis. Gribu atteikties no pakalpojuma, bet man tagad jāreģistrējas kāda mistiskā viņu saitē un vēl mēnesi jāmaksā par pakalpojumu kuru nevaru pilnvērtīgi izmantot! Plus Dāma kas zvana no baltcom zvana 6x pēc...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes