LV RU

Baltcom

Baltcom SIA
www.baltcom.lv
Adrese: Maskavas iela 322
Rīga
Latvia - LV - 1063
Tālrunis: +371 27370000
Darba laiks: 8:30 - 17:00
8:30 - 17:00
8:30 - 17:00
8:30 - 17:00
8:30 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

92%
Sūdzības
223
Atrisinātas
200
Ar atbildēm
76
Apskatīt statistiku

Baltcom - Sūdzības un atsauksmes

Baltcom - Interneta pieslēguma nenodrošināšana

Interneta pieslēguma nenodrošināšana Pilnīga nekompetence! Nespēj nodrošināt interneta pieslēgumu. Saprotu, ka var notik nelaimes, bet bojājuma labojumiem nevajadzēti aizņemt visu dienu! Un pēc paša noteikta labojumu laika beigām - 21.00 internets joprojām nestrādā. Atteikšos no interneta un iesaku tā darīt visiem, ja negrib liekas galvassāpes! Tie, kuri vēl nav pieslēguši-nedariet to, nožēlosiet!

Baltcom - Мошенничество, давление, вымогательство

Мошенничество, давление, вымогательство За месяц baltcom мною сообщено по телефону, что от услуги отказыааюсь. Дигитальная карта Izzi И Conax Smart высланы Baltcom по заказной почте. На неоднократные мои просьбы отключить услугу, baltcom игнорирует, высылая наглые отписки.. Baltcom, угрожая тем, что срок подачи заявления об отключении, не соблюден за месяц, как по договору, вменяют платить за якобы предоставляемую услугу в течение всего последуещего месяца (июня) , указывая, что "оснований для расторжения договора нет"...

AtrisinātaBaltcom - Maldināšana

Maldināšana Zvanīja no Baltcom un piedāvāja 14 dienas izmēģināt open televīziju. Piekritu izmēģināt, jo teica ka viss pavisam vienkārši - dekoderi atvedīšot kurjers uz mājām un ja pakalpojums neapmierinās, tad pēc tām 14 dienām bez problēmām kurjers atbraukšot un paņemšot iekārtu atpakaļ - Saka - pamēģiniet, jūs tak neko nezaudēsiet! Bet... , tad kad paiet šīs 14 dienas un vēlos atteikties, tad protams izrādās, ka viss nav tik vienkārši kā stāsta, proti - dekoderim pakaļ neviens nebrauks, kā man sākumā...

Baltcom - Krāpšana

Krāpšana Man te Šmucīte ar Baltcomu sanāca - pusgadu atpakaļ pieslēdza pie Rūtera- šodien pēc 6 mēnešiem - pienāk rēķins par 90 eiro - tik maksājot 15 gadus vecs modems, kuru ne viņiem vajadzēja, ne viņi paņēma - saprotams, ka pēc tādiem gājieniem nevienam šo sijā neiesaku - kāda gan tur var būt veiksmīga sadarbība - fu!

Baltcom - Krāpšana

Krāpšana Mēs pirms dažiem mēnešiem atslēdzām televīziju un viņi teica lai atpakaļ nosūta ierīci ar ko karte ieiet tv, mēs to aizsūtījām bet viņi to "nesaņēma" un gribam lai mēs maksājam 50 par to kad pasts nav savu darbu izdarījis pareizi. Tā nav mūsu vaina bet pasta vaina, kāpēc MUMS jāmaksā par to ko mēs nevaram izdarīt?

Baltcom - Serviss

Serviss Tehniskās daļas darb. Guntis, absolūti neietur subordinaciju ar klientiem, liek "domāt loģiski", tā vietā lai sniegtu kompetentu atbildi. Kā servisa darbinieks nespēj novērtēt radušos defektus, tā rezultātā piedāvā iet ciemos pie draugiem un pārbaudīt dekodera problēmas. Pie "kaislīgākas" diskusijas apgalvo, ka visa problēmu sakne ir manī, acīmredzot, jo piezvanīju. Baltcom admin lūdzu apmāciet savus darb klientu servisā, jūs pelnat savu algu no klientiem. Domāju tehniskās daļas darb, nav...

AtrisinātaBaltcom - Реклама в платном пакете фильмов

Реклама в платном пакете фильмов Уважаемый Baltcom, Просьба пересмотреть свои принципы рекламы в Кино пакете. Невозможно смотреть фильмы, каждые 20 минут рекламный блок на 3-4 минуты. При этом рекламируются сами фильмы. Мы прекрасно видим список и телепрограмму, это же интерактивное телевидение. Так же за этот пакет, мы дополнительно платим каждый месяц.

Baltcom - Baltcom visatļautība pārdošanā

Baltcom visatļautība pārdošanā Vakar man zvanīja no baltkom, piedāvāja … bāc… tā taču bija kāda trešā reize pēdējā gada laikā! Ļoti labi atceros, ka (kā minimums) otrajā reizē skaidri teicu lai man vairs nekad nezvana. Šiem vienalga... , pilnīgi bezkaunīgi un vispār neievēro datu regulu, - zvana bez atļaujas un vēl tik bieži, un ignorē manu teikto…. Nē, nu pilnīga visatļautība, kas tā par attieksmi un saskaņā ar datu regulu ir jāprasa apstiprinājums, ka drīkst manus, kādreizējā klienta datus, glabāt, kur nu vēl lietot...

Baltcom - Pārdevēja attieksme

Pārdevēja attieksme 29. Apr.2020 10: 15 no numura 64612110 man zvanīja pārdevēja no baltcom... Prasīja vai varam runāt par tv un internetu, atbildēju "nē". "Kapēc... " "Nepatīk Baltcom... " "... ... ... " sarunu viņa noslēdza ar uz*****nu "dzīvojiet pagātnē!: d" cilvēks nu nespēja norīt, ka esmu bijis viņu klients pirms mazāk kā 10 gadiem un man tiešām ir ļoti sliktas atmiņas par viņu pakalpojumu un izpildījumu. Nu viņi nespēj justies vainīgi, labāk uzd***: d murgs - kā var kaut ko tādu atļauties mūsdienās - d*** virsū un arī nelikties mierā kad skaidri un korekti pasaka nē!

Baltcom - Обман потребителя

Обман потребителя Балтком - это отвратительное качество интернета! Обманывают потребителей и не исполняют условия договора! В договоре обещают 150 мб. Интернет виснет постоянно. На все вопросы у службы сервиса один ответ - перезагрузите роутер. Навязывают какие то дополнительные услуги. Расторгнуть договор сложно, заставляют доплачивать. Прилагаю снимок скорости интернета - балтком. И так каждый день

Baltcom - Slikts serviss

Slikts serviss Open televīzija+internets. Slikta pakalpojuma kvalitāte, vairākkārt esmu zvanījusi tehniskam atbalstam, bet nekas nav mainījies. Televīzija visu laiku karas. Bet pirmās divas nedēļas bija ok. Kā tas gadījies ka pārbaudes laikā darbojas bet pēc tam nē?

Baltcom - Nesaprotama situācija

Nesaprotama situācija Februāra beigās atbildēja no Sia Baltcom uz manis nosūtīto Cv Rēzeknē. Pēc intervijas noskaidroju, ka notiks apmācības Rīgā. Pirmajā apmācību dienā parakstīju līgumu. Uz to brīdi, kā es domāju, mani topošie kolēģi, viņiem tika iedalīti līgumi, kur daudzos no tiem bija drukas kļūdas personas datos un to nācās pārrakstīt. Līgumi beidzot tika parakstīti un apmācību diena bija garām. Otrajā apmācību dienā man uzteica darbu nepamatojot iemeslu, lai neuzsākt strīdu es, protams, parakstīju darba uzteikumu, kuram nebija pamatojuma. Ko man tagad darīt šajā situācijā? Paldies!

AtrisinātaBaltcom - Долг из ниоткуда

Долг из ниоткуда На днях получил письмо от компании по взысканию долгов о задолженности baltcom. Поскольку клиентом компании я перестал быть в 2017 году у меня возникли вопросы. Специалист по обслуживанию клиентов Маргарита Андреева ответила на мой эмейл следующее - "мы отправляли электронное письмо о том, что вы нам должны, но вы не ответили. ". Поскольку почта использовалась только для получения счетов, разумеется, письмо получено не было, о чем они со своей стороны могут по опен-рейту узнать. Никаких попыток...

AtrisinātaBaltcom - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Interneta vairāk nav nekā ir! Zvanot uz servisu, neko jēdzīgu nevar pateikt. Meistars ir bijis, bet pat viņš teica, ka priekš šīs pilsētas viss nav tik labi attīstījies, lai nodrošinātu klientus ar to ko baltcom piedāvā! Biju zvanījusi un teikusi, ka pārtraukšu līgumu un nekādu soda naudu nemaksāšu, jo nav jau par ko maksāt, jo kā jau minēju interneta nav gandrīz katru otro dienu. Uz ko man atbildēja '' mēs jau tā jums nākam pretī un dodam 20% atlaidi uz pus gadu'' uz ko es atbildēju - kā jum...

AtrisinātaBaltcom - Slikts serviss no klientu apkalpošanas speciālista

Slikts serviss no klientu apkalpošanas speciālista Dzīvē neesmu sūdzējies klientu apkalpošanu cik slikti nav būts. Zvanu 20.02.2020 ap 16: 00, trāpu uz "līgu". Laipni stāstu, kas man uz sidrs (rēķinu jautājumi un kā man labāk rīkoties) ... Un vienā brīdī mani ar pavēles formu pārtrauc ar frāzi "runājiet mikrofonā"".. Varbūt zona vai kas raustījās, jo ar telefonu nav problēmu... Mierīgi saku "es runāju telefonā". Uz ko man atbild, ka prot atšķirt, kad runā telefonā vai kad runā ar ieslēgtu skaļruni un iet prom no telefona. Es mierīgi atbildu...

Baltcom - Slikts serviss

Slikts serviss Моя мама клиент Baltcom сколько себя помню, лет 20 точно. И абонентскую плату производила регулярно. И вот, как только что выяснилось, один раз оплату одного месяца случайно пропустила. Так вы знаете когда она получила уведомление об этом - спустя 11 месяцев! То есть фирма получала своевременную клиентскую оплата 19 лет, затем клиент забыл перевести деньги единожды, после чего ещё 10 месяцев платил исправно - и только спустя почти год клиента решили поставить об этом в известность + начислили...

Baltcom - Интернет

Интернет Интернет никакой. С компа не сижу. Сижу с женой с телефонов и то зависает. Договор щас закончиться и на фиг от них уходить. Мобильный интернет и то лучше работает. И платишь не мало за это безобразие. Сейчас по радио аж 1000 мбит обещают ну ну вперёд дураков искать.

AtrisinātaBaltcom - Slikts serviss

Slikts serviss Pieteicu internetā Baltcom pakalpojumu open tv + mobilais internets. Sākums bija daudzsološs, pazvanīja no Baltcom izrunājām visu un apstiprināju savu pieteikumu. Lai pieslēgtu šo pakalpojumu ir jāveic priekšapmaksa, ko apstiprināju. Pēc pāris darba dienām ar kurjeru arī saņēmu ierīces, līgumu (līguma datums 14.01.2020) . Pakalpojumu pieteicu 10.01.2020. Tā kā pakalpojumu pieslēdz tikai pēc priekšapmaksa, gaidu rēķinu. Rēķinu man neviens nesūta, kas ir dīvaini, jo parasti jaunus klientu...

AtrisinātaBaltcom SIA - Krāpšana ar līguma noteikumiem par līguma laušanu

Krāpšana ar līguma noteikumiem par līguma laušanu Bijām Baltcom klienti vairāk kā 10 gadus, izmantojā interaktīvoās TV un i-neta pakalpojumus. Gribu pārtraukt līgumu Nr:JC234980,rakstu iesniegumu ar 17.01.2020.g. Lūdzu atgriezt radušos naudas pārmaksu. Dace Trofimova rakstā 21 Jan 2020:Saskaņā ar līgumu, 13.12. Ja ABONENTS lauž Līgumu, pieslēguma maksa un uz priekšu samaksātā abonēšanas maksa ABONENTAM netiek atgriezta.Varam atslēgt pakalpojumu ar 01.03.2019? ES 21.01.2020: Lūdzu atslēgt pakalpojumu ar 22.01.2020.g. Dace Trofimova rakstā 24...

AtrisinātaBaltcom - Krāpšana ar līguma noteikumiem par līguma laušanu

Krāpšana ar līguma noteikumiem par līguma laušanu Gribu pārtraukt līgumu, griezos filiālē rakstīt iesniegumu un atdot ierīci. Ievadot manus datus sistēmā, man pateica: paldies gaidiet zvanu 3-4 darba dienu laikā ar jums sazināsies operātors un izskaidros kā pārtraukt līgumu. Ierīci no manīm nepieņēma uz ko atbildēja: pēc opetātora zvana vajadzēs sūtīt pa pastu, jo filiāle ierīces nepieņem, un vispār lasiet līguma noteikumus. Atbraucot mājās izlasīju noteikumus, bet tā arī nekur neatradu kur būtu rakstīt ka man zvanīs operātors. Uzreiz zvanīju...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes