Kā atrisināt sūdzību

Ja Jūsuprāt mūsu portālā izvietotā sūdzībā pārkapj Jūsu tiesības vai satur neslavas celšanu, un Jūs vēlaties šo sūdzību atrisināt, Jums ir nepieciešams sazināties ar sūdzības autoru, izmantojot mūsu iekšējo ziņojumu sistēmu (poga "Nosūtīt ziņojumu" atrodas sūdzības autora profilā).

Sava vestulē neaizmirstiet palūgt sūdzības autoru atsūtīt mums vēstuli ar lūgumu atzimēt sūdzību ka atrisinātu.

Kā rāda pieredze, bieži vien konfliktu ir iespējams operatīvi atrisināt.

Ja sasniegt vēlamo rezultātu nav izdevies, lūgums sazināties ar mūsu palidzības centru.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes