www.sudzibas.lv Baltcom Tagad sēžu un nedēļa jārestartē dekoders

Baltcom - Tagad sēžu un nedēļa jārestartē dekoders

Mainot operatoru man solija atrisināt visas problēmas, bet rezultāta man jāsamaksā bija 210 eiro sods par līguma laušanu ar citu operatoru. Tālāk izrādās ka uz manas daudzīvokļu majas ir uzstādītā pēdējās paaudzēs tehnika-super puper. Tagad sēžu un nedēļa jārestartē dekoders vismaz 2 reizes. Zvanot uz servisu man pateica ka notiek hakeru uzbrukums. Tad varbūt vajaga samazināt Cenas un nopirkt tos hakerus kuri uzbrūk ja savējie netiek gala? Ja nokavēšu ar rēķina samaksu man slēdz iekša skaitītāju-{soda nauda}-bet ka ar manu zaudēto laiku bez tv interneta?

03.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 04.02.2021

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected]

Paldies!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes