1a.lv

Kesko Senukai Digital
Adrese: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +37163588024
Darba laiks: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

53%
Sūdzības
1105
Atrisinātas
443
Ar atbildēm
1014
Apskatīt statistiku

1a.lv - Sūdzības un atsauksmes

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Vēlētos Jums dod ziņu par vienu elektronikas veikalu,kurš maldina savus klientus. Pirms nedēļas (16.08.2016.) es pasūtīji no internetveikala 1a.lv XBOX ONE . Sazinājos ar pārdevējiem no internetveikala ( 18.09) Izrādas ka pasūtījums vairs nav pieejāms. Interesanti kas būtu ja es pats neuzvanītu un nesaktu interesēties? Pc paris stundām man pazvanīja un pateica ka mans pasūtījums atnāks 22.08.2016. . Kad pienāca 22.08.2016. mans pasūtījums nav atnācis un es atkal zvanīju 1a.lv, viņi kā...

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Nopirku austiņas šajā uzņēmumā. Tās bija bojātas un es atnesu atpakaļ. Viņi pateica ka atgriezīs nauda 4-10 darba dienu laikā. Jau pagāja mēnesis un neviens ta un nav man atgriezis naudu. Rakstīju viņiem jau vairakkart un vienmēr bija atbilde ka atdos naudu nakamnedeļ. Ļoti slikts serviss, vispār nedomā par pircējiem.

Atrisināta1a.lv - slikts serviss,nav komunikācijas ar klientu

slikts serviss,nav komunikācijas ar klientu 27.07.2016 ir pārskaitīta nauda par preci avansā.Izrādās, ka preces nav. It kā atsūtīts e pasts ar citu preču piedāvājumu pasūtītās preces vietā ,kaut gan tādu e pastu neesmu saņēmusi un vispār kāpēc man būtu jāņem kaut kas cits!? Zvanot informēju ,ka vēlos saņemt naudu atpakaļ.Sola atskaitīt .Jau ir pagājušas 3 darba dienas-naudas kontā nav!!!Uz manu nosūtīto e pastu atbildes arī nav!!

Atrisināta1a.lv - atklāta ņirgāšanās

atklāta ņirgāšanās Pasūtīju telefonu 01.08.16., izlasīju viņu mājaslapā noteikumu, ja es veicu apmaksu no paša rīta, tad preci varu saņemt nākošajā dienā 16:00, pirms veicu apmaksu, sazvanīju operatoru, vēlreiz pajautāju, vai tiešām es telefonu saņemšu nākamajā dienā, atbilde skanēja, jā, noteikti. Pienāca 2.augusts, 3x dienas laikā zvanīju un interesējos kas notiek ar manu pasūtījumu, visi operatori apgalvoja, ka, jā, mans pasūtījums būs gatavs saņemšanai 18:15 kad ieradīsies pēdējais kurjers. Tad nu devos uz...

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss, tirgo produktus, kas nav paredzēti Eiropas tirgum

Slikts serviss, tirgo produktus, kas nav paredzēti Eiropas tirgum Septembra beigās interneta veikalā www.1a.lv iegādājos mobilo telefonu Sony C6902 Xperia Z1. Jau decembrī parādījās pirmās problēmas - darbojoties vibrozvanam, papildus bija dzirdama graboņa, nedēļu vēlāk šī "čarkstēšana" parādījās arī sarunas laikā, traucējot skaņas kvalitātei. Telefona skaļrunis ļoti kluss, slikta kvalitāte. Javāra beigās aizvedu telefonu uz www.1a.lv norādīto garantijas servisa centru SIA Fornex. Tur izteicu visas iepriekš minētās sūdzības. Garantijā tika salabota (vai...

Atrisināta1a.lv - Drausmīga attieksme, slikts serviss, samaksājam, bet neatveda

Drausmīga attieksme, slikts serviss, samaksājam, bet neatveda Pasūtījām televizoru, tajā pat dienā atnāca epasts,ka ir saņēmuši musu pasūtījumu (arī naudu), nākamā dienā epasts, ka gatavo preci nosūtīšanai mums, trešajā dienā atkal tas pats, ka ir sagatavota prece sūtīšanai. Un ceturtajā dienā atnāk īss epasts,ka preces nēesot noliktavā un nekā... Naudu atgriezīšot. Summa liela, bet, kad rakstu, kad atgriezīs naudu, neatbild, nekomentē un klusums. Drausmīgs serviss, trīs dienas "baro" ar epastiem, ka preci gatavo un ceturtajā - vienkārši uzmet!! Joprojām...

1a.lv - Garantijas remonta atteikums

Garantijas remonta atteikums Pirku caur interneta veikalu jaunu telefonu no MyPhone, kuru plānoju uzdāvināt vectēvam. Saņēmu preci, aizsūtīju tālāk. SIM karte tika ielikta, bet parādījās paziņojums, ka ir nepieciešams ievietot SIM karti. Aizvedu uz veikalu, noformēju garantijas remontu. Vēlāk saņēmu ziņu, ka SIM kartes ievietošanas procesā tika sabojāts SIM konektors. Garantijas remontu atteica, maiņu nepiedāvāja un naudu neatgrieza. Parunāju ar IT kolēģiem, viņi vispār nesaprot kā ko tādu ir iespējams sabojāt uzreiz pirmajā reizē. Lūk, kāda man ir pieredze ar šo interneta veikalu. Vairāk es tur neko nepirkšu.

Atrisināta1a.lv - Apšaubāma oriģinalitāte

Apšaubāma oriģinalitāte Pasūtīju savu iemīļoto Elizabeth Arden dušas želeju, bet kad pirmo reizi izmantoju, pamanīju, ka kaut kas nav riktīgi ne ar konsistenci, ne smaržu. Zinu kādam jābūt oriģinālam, vairs šo apšaubāmo vielu uz savas ādas nelikšu. Smarža ir citādāka un pēc nomazgāšanās knapi jūtama. Patiešām žēl tos 14 EUR, kurus kopumā iztērēju un savu laiku. Esmu vīlusies :( Pirmā un pēdējā pieredze ar 1a.lv

Atrisināta1a.lv - Krāpšana ar garantiju

Krāpšana ar garantiju Uzmanieties ar interneta veikalā 1a iegādātajām precēm, jo manis iegādāto planšetdatoru atteicās pieņemt garantijas remontā, jo it kā precei pievienotajos dokumentos nav iekļauta tieši tā informācija, kas nepieciešama garantijas remontam. Preci saņēmu ar DPD kurjerpasta starpniecību, kur noprasīju vai ir visi dokumenti, par garantiju apjautājos atsevišķi – jā, esot viss. Zvanot uz veikalu, man atbildēja it kā laipni, bet bez mazākās vēlmes palīdzēt. Uzskatu šo par klaju krāpniecību ar...

1a.lv - Slikts serviss, vienaldzīga attieksme

Slikts serviss, vienaldzīga attieksme Pasūtījām svētdien televizoru ar sienas stiprinājumu, vēlējāmies to dabūt pēc iespējas ātrāk (uz vīra dzimšanas dienu) tāpēc samaksājām papildus 11 eiro par ekpress piegādi. Zvanījām trešdien un teica, ka būs tikai piektdien, nākamajā dienā zvana un saka,ka prece vairs neesot pieejama,jāizvēlas cita. Tiešām? Pēc 4 dienām tikai saprata,ka prece nav plauktā?! Labi. Izvēlamies citu, mums saka,ka jaunais televizors ar stiprinājumu būs pirmdien. Atceļam visus plānus,lai būtu mājās un saņemtu...

1a.lv - Сервис - хуже некуда

Сервис - хуже некуда Второй раз повторяется одно и тоже - заказываю товар, всё хорошо, всё подтверждается. Когда проходит указанное время, начинаю звонить и узнавать, а где товар? (никаких сообщений нет ни на емейл, ни смс) . Обещают, что вот - вот товар будет. А потом вдруг выясняется, что товара у поставщика нет! Так было и 20. 03. 2016 заказ #441909, так было и сейчас - заказ сделан 08. 07. 2016, plkst. 16: 16, pasūtījuma numurs: #497061, в среду должен быть в бюро, со среды названиваю и только сейчас мне...

Atrisināta1a.lv - nekvalitatīva prece, slikts serviss

nekvalitatīva prece, slikts serviss Pirmo reizi esmu tādā situācijā, kad nav iespējams klusēt un gribu dalīties ar savu negatīvo pieredzi, varbūt kādam informācija noderēs, kas plāno iegādāties sadzīves tehniku 1a.lv uzņēmumā vai arī veikt nekvalitatīvas preces remontu 1a.lv sadarbības uzņēmumā General serviss (Geranijas ielā 3, Rīga). Tātad situācija sekojoša - oktobrī 2014.gadā nopirkta indukcijas plīts uzņēmumā 1a.lv, pie uzstādīšanas elektriķis konstatēja, ka plīts nedarbojas un pie vainas - ražošanas brāķis, rezultātā...

1a.lv - Отсутствует послепродажный сервис

Отсутствует послепродажный сервис Не внимательны к постоянным клиентам Думали быть постоянным клиентом 1а, но вынуждены искать другой магазин по следующим причинам. 1. Купили ряд продукции (список ниже). Заказали Notebook DELL Inspiron 5558 Broadwell i3 Silver ENG/RU. Выбрал данную модель из-за веса ноута (не самую дешевую, между прочим), так как на сайте в 1а в спецификациях был указан вес 2.01кг. Другие конкурирующие модели по данным магазина 1а были тяжелее. В частности вес ASUS составляет 2.20кг, хотя его цена была мне...

1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pirms mēneša pasūtīju riteni, atsūtīja man riteni nepareizā izmēra. Šo problēmu uzņēmums nesteidzās risināt, pēc vairākiem atkārtotiem zvaniem, pēc pusotras pēc nedēļas man paziņoja, ka esot "sistēmas" kļūda, ja gribu varu sūtīt riteni atpakaļ. Jautājot, vai varu samainīt, vai mana izmēra ritenis viņiem ir, man atbildēja, ka negarantē, ka nākošreiz atkal man neatsūtīs cita izmēra riteni. Izlēmu, ka atsūtīto riteni paturēšu, lūdzu, lai man atsūta pareizā riteņa dokumentus vai vismaz izlabo...

1a.lv - Bojājums,slikts serviss.

Bojājums,slikts serviss. Interneta veikalā,uz līzinga nosacījumiem,iegādājos telefonu,Asus zenfone 2 laser ze500kl 8gb. Pēc vizuālas apskates secināju,ka man ir atveduši telefonu,kurš nav paredzēts Latvijas tirgum. Vis maz es tā uzskatu,jo precei ir lādētājs kura lietošanai ir nepieciešama pāreja,kuru protams šoreiz viņi bij pievienojuši pie iepakojuma. Pamācība ir ķīniešu valodā,un pašā telefonā ievades valoda,kā latviešu vispār nav pieejama. Telefonā ir daudz ķīniešu aplikāciju. Respektīvi. Man iesmērēja šaubīga...

1a.lv - Отвратительный сервис

Отвратительный сервис Нарвался на "совковый" сервис в интернет-магазине www.1a.lv. Повелся на обещание в течение 3 дней получить свой товар. Выбирал не по цене, а по сроку исполнения заказа, но в итоге - прямо "по Черномырдину". Переносили срок дважды и голосом вежливого зомби извинялись за срыв поставки. Неумолимо отклоняли мое желание связаться с человеком, принимающим финансовые решения - хотел с "паршивой собаки" хоть шерсти клок. Но "люди слова" трусливо прятались за мужественные плечи операторов и в течение...

1a.lv - Piegādes laiks tiek parcelts katru dienu.

Piegādes laiks tiek parcelts katru dienu. Esam pasūtījuši dažus monitorus un video kartes. Samaksājam uzreiz, pēc trīm dienām visam precēm vajadzēja būt 1a birojā. Saņemšanas dienā neviens nav zvanījis lai paziņot kā preces nav piegādātas, uzzināju pats kad zvanīju dienas beigā. Solīja ka būs Pirmdien. Šodien, pirmdien, atkal zvanīju lai precizēt cikos varēšu saņemt preces. Atkal tas pats - "Jauns piegādātājs, neko nezinam". Jūtu ka būs atkal pārcelts uz rītdienu. Ko lai es tagad daru?

1a.lv - Serviss

Serviss Laiki, kad 1a vispirms sazinājās ar klientu par preces esamību noliktavā un pēc tam sūtot rēķinu, bija daudz labāki un ērtāki. Tagad naudas aizturēšana un atbildes "Noliktavā preces šobrīd nav", "Vairumtirgotāji, saka, ka tāda prece neesot gaidīta" un tt.. Ļoti nepatīkama sajūta, it kā apzaga, par pasakot, ka atgriezīs naudu trīs dienu laikā. Redzēsim, pagaidām, man par šo veikalu ir vairāk nekā negatīva atsauksme. Bija daudz un daudz labāka, bet kā arī teicu, nav labākā tā pārmaiņa.

1a.lv - Preces neatbilstība,Serviss

Preces neatbilstība,Serviss Sveiki iegādājos Televizoru līzingā ! Aizbraucot mājās atveru kasti pavisam cits televizors kā attēlā norādīts ar citu specifikāciju.Braucu atpakaļ cauri visai Rīgai,bet aizmirsu līgumu mājas ko viņi paši izdrukājuši.Pateica tinies ja nav līguma,pat nepiedāvāja atstāt TV un atvest līgumu vēlāk stulbums.Pielikumā attēls info samainīts

Atrisināta1a.lv - Serviss

Serviss Vēlos izteikt neapmierinātību par šī uzņēmuma darbību. Jau laiku atpakaļ (Ap Ziemassvētkiem) iesniedzu šeit sūdzību par šo pašu uzņēmumu, toreiz sūdzība tika atrisināta bet kā tagad izrādījās tikai daļēji. Telefons kuru iegādājos 1a.lv pagājušā gada aprīļa mēnesī (Samsung Alpha) , nu jau 3 reizi ir pabijis garantijas remontā ar vienu un to pašu problēmu un ik reizi tika atgriezts un pateikts ka nu jums ir jauns telefons tikai vecajā korpusā (tika veikta Pamatplates maiņa) . Kā tas ir iespējam...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes