www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Pasūtījām... tad, protams, visiem zināmā procedūra, ka pasūtijums ir apstirpināts un preci var izņemt tajā un tajā dienā, noteiktā laikā.
Labi, viss tiek saplānots tieši tam, sarunāts buss, lai varētu attransportēt mūsu pasūtījumu.. taču aizejot pie kases tiek paziņots, ka precei ir norādīts beigās nākamās dienas datums. Protams, dusmas, besis un citas sajūtas, kas raisās, kad neesi informēts. Labi, samierinamies un gaidām nākamo dienu, lai varētu preci saņemt. Drošs paliek drošs, nākamās dienas rītā uzrakstu uz info e-pastu, lai uzzinātu vai tiešām tad varēs izņemt preci un kādā laika posmā. Šie atbild, ka preci varēs saņemt pēc 18:00... manī atkal rodas mazliet neuzticības, un drošs paliek drošs ap 16:00 uzzvanu, lai noskaidrotu vai tiešām tajā konkrētajā laikā preci varēs saņemt. Ko saka operators?! Ka pie pasūtījuma ir norādīts atkal nākamā diena.. šis saka, ka uzzvanīs menedžerim un noskaidros, kāpēc visu laiku tādas izmaiņas. Beigās man atzvanīja un pateica, ka preci varēs seņemt tikai pēc 2-3 dienām!

Lūk tā! Saprotu, ka prece atkarīga no piegādātaj. Bet tad pie preces iegādāšanās norādīt, ka prece nav uz vietas un ka tai ir mērojams tāls ceļš... nevis norādīt jau nākamo dienu, kaut patiesībā ir nedēļa jāgaida! Vārdu sakot, labāk neuzticēties, ko raksta e-pasts un pirms tam uzzvanīt, vai tiešām prece būs vietas..

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 08.11.2016

Sveiki. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai pārbaudītu pasūtījuma izpildes kavēšanās iemeslus un sniegtu Jums atbildi šajā sakarā. Kavēšanās iemesli var būt vairāki, piemēram, prece beidzas noliktavas krājumos un tiek gaidīts jauns pievedums, vai arī pievedums var kavēties dēļ laika apstākļiem. Atvainojamies Jums par sagādātām neērtībām, ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta sarkangalvite222 08.11.2016

Tas viss ir ļoti labi saprotams, ka prece var nebūt uz vietas, beidzas krājumi, problēmas ar piegādātājiem... Runa iet par to, ka klients ir neskaidrībā un katru dienu cer un domā - šodien diez būs prece, kā solīja vai nē?! Pietrūkst komunikācijas ar menedžeri, kas seko līdzi pasūtījumam un pastāstīstu problēmu par preces piegādi, tad arī es, kā klients, būtu informēts un negaidītu preci, kā muļķis katru dienu. Jo šajā situācijā bija tā, ka katru dienu man sola, ka varēs izņemt. Labāk tad uzreiz pateikt ar rezervi, jo tā tomēr ir rēķināšanās ar klientu, viņa laikiem un naudu, un mūsu gadījumā vēl ekspeditora pakalpojumiem.
Paldies, ceru, ka uz priekšdienām mēģināsiet labot šādas situācijas un ziņosiet par preču piegādes laikiem personīgi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes