1a.lv

Kesko Senukai Digital
Adrese: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +37163588024
Darba laiks: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

53%
Sūdzības
1105
Atrisinātas
443
Ar atbildēm
1014
Apskatīt statistiku

1a.lv - Sūdzības un atsauksmes

1a.lv - Pilnīgi cits aromāts. Viltojums!

Pilnīgi cits aromāts. Viltojums! Tuvojas Ziemassvētki, izlēmu iegādāties smaržas brālim Hugo boss - jau zināmu aromātu gan viņam, gan draugam. Atnāca kastīte bez caurspīdīgā iepakojuma. Iedomājos kā es tādas smaržas viņam vispār dāvināšu, bez iepakojuma? !... Atverot vaļā smaržas iemestas otrādi. Uzpūšot smaržas uz rokas, saprotu, ka tās nav īstās. Salīdzināju ar mājās esošajām - pilnīgi cits aromāts. Viltojums!

S SintiyaL 14.11.2018
Komentāri 3 Kosmētika

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos gaisa samusinātāju un neapmierināja tā kvalitāte devos uz 1a.lv un izmantoju atteikuma tiesības ko var darīt 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nodevu preci ar vēlmi saņemt atpakaļ samaksāto naudu skaidri to norādot servisa darbiniekam. Servisā preci pieņēma un teica naudu saņemšu 14 dienu laikā kā patērētāju tiesību likumā atrunāts, tomēr pēc 13 dienām saņemu sms ar paziņojumu prece nosūtīta uz pārbaudi. Zvanīju uz 1a un tur atbild nezinoša darbiniece saka ka preci no...

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju smaržas . Tā kā pirku kā dāvanu, tad norādīju, ka pasūtījumu vēlos saņemt nākamajā dienā un atbilstoši par to samaksāju.Nākamajā dienā saņemu sms,ka smaržas saņemšu sazin kad, iespējams rīt,jo pakomāts pārpildīts. Nolēmu pazvanīt un painteresēties, kā 1a var labot šo situāciju.Zvanot, veikals necentās risināt situāciju, bet vienkārši pateica, ka neko nevar darīt un būs jāgaida.Es piedāvāju, ka var ievest man darbā pienorādītā pakomāta, vai atvest uz jebkuru citu, viņu atbilde...

Atrisināta1a.lv - Brāķis un slikta attieksme

Brāķis un slikta attieksme Nopirku preci 1a putekļusūcēju Philips Powerpro Aqua Fc6409/01saņēmu preci 26.10.2018. Ar sliktu akumulatoru (beigtu) un preci nevar atgriezt, jo izmēģinot puteklītis tika iesūkts. Un kā lai izmēģinam, ja prece tika saņemta pa pastu. Prece pastrādāju īsus brīžus un tagad vispār nevar vairs uzlādēt. Es uzkatu, ka prece ir jāsamaina vai jāatgriež nauda. Kāpēc man jātērē sava nauda un laiks, ja prece jauna ir brāķis.

Atrisināta1a.lv - Piegādes laiks

Piegādes laiks Pasūtot preci tiek norādīts, ka prece ir uz vietas. Veicot pasūtījumu piegādes laiks parādās 8 ( astoņas dienas). Veicot maksājumu atnāk maksājums,ka prece pieejama pēc 23 ( divdesmit trīs ) dienām, jo uz maksājuma brīdi, tikai sāk apstrādāts pasūtījums un reāli sekots kur un vai prece ir pieejama.

Atrisināta1a.lv Lielākais interneta veikals Latvijā - Slikts serviss.

Slikts serviss. Отвратительное отношение! Сдали по гарантии пылесос. Год отработал и сгорел мотор. Повалил черный дым. Через пару дней пришло письмо, да вина наша, вернем деньги. И месяц, месяц они обещали каждый день деньги! Через месяц написали а не знаете не наша вина, сломали сами, забирайте его и все чаоооо. Позвонила в их контору, вывели так что только матом могла им все высказать, ответ операторв только один, я ничего не знаю, я только оператор. Прошу пусть дадут номер гарантийного сервиса, сама им...

Atrisināta1a.lv - Tirgo kreisas preces

Tirgo kreisas preces Sveiki, Beidzot izlemu uzrakstit par 1a.lv. Nu jau si ir pedeja prece ko pie viniem perku. Jau iepriekš ir bijusas daudzas problēmas ar pirktu elektroniku. Visticamāk vini ieperk preces ar defektiem vai ari zemas kvalitātes preces un iesmere nabaga latvietim. Soreiz nopirku telefonu. Ok. Aizeju majas atpakoju, viss forsi. Slēdzu iegsa, raustas, uzkaras, restartejas, rada kludas. Nu ok, aiznesu uz garantiju pasaku kas un ka, paiet pusmēnesis. Sanemu preci, saka nomainīja programmatoru, visam...

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 2018. Gada 9. Aprīlī iegādājos akvāriju internetveikalā 1a.lv. Ierīkojot akvāriju nepamanīju, ka viena spuldze jau ir daļēji izdegusi. Nolēmu neizmantot savas atteikuma tiesības, jo likās, ka lietotu preci, taču atpakaļ nepieņems, tā bija mana kļūda. Laiks gāja un pirmā led lampa atteicās strādāt. Pēc 5 mēnešiem arī otrai lampai vien spīdēja viena diode. Ražotāja noteiktais lampu darbības ilgums 50 000h. Sazinājos ar jums e-pastā pirmo reizi 4. Septembrī. Jūs mani informējāt, ka prece...

Atrisināta1a.lv - Melo par piegādes datumiem

Melo par piegādes datumiem Veicu pasūtījumu 10.00 no rīta sākumā rakstija ka preci saņemšu tai pašā dienā tad ka nākamajā pēc tam ka pec 6 dienām taga jau vesala nedēļā jāgaida par to ka esmu neapmierināts ar servisu devu viņiem ziņu uz ko saņēmu adbildi ka atvainojamies par neērtībām un ceram uz turpmāko sadarbību. Nekad vairs ar 1A.LV nesadarbosos

P Poksis 23.10.2018
Komentāri 1 Internets

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Отвратительно! Менеджеры хамоваты. Сначала выписали счет, получили деньги, а потом соизволили выяснить, что товара нет в наличии. Деньги назад добыть - проблема. Люди давайте вместе игнорировать такой "сервис", их не должно быть на рынке. 22.10. Noformēju pasūtījumu uz televizoru, stundas laikā atnāca uz epastu rēķins, uzreiz arī apmaksāju. Tad telefoniski paziņoja, ka preces nav noliktavā. To vajadzēja pārbaudīt pirms rēķina izrakstīšanas! Naudu atpakaļ līdz šim brīdim ne sagaidīju. Diezgan...

Atrisināta1a.lv - Krapšana

Krapšana Pasutiju preci verav classic bib pants size46;bet atnaca, artmas classic bib pants size 48.. Atsutiju atpakaļ. Bet naudu nevaru sanemt atpakaļ jau 3 nedeles, kas pacuciba notek latvija. Tadem pardavejam. Es ne ļautu pa setnieku stradat. Un kur skatas latvijas valdiba. Vias komisijas.. Kuras sanem algas no nodoklu maksatajas? ...

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos SD karšu lasītāju un tas nedarbojās! Zvanīju un klientu servisu, lai pieteiktu atteikuma tiesības uz ko ir tiesības 14 dienu laikā no pirkuma, bet 1a.lv atteicās pieņemt atpakaļ! Ļoti neapmierināts ar servisu! Atrunājās, ka uz juridiskām personām atteikuma tiesības nedarbojas. 1a.lv noteikumos par atteikuma tiesību izmantošanu nekur nav rakstīt ka atteikuma tiesības nedarbojas uz juridiskām personām! Uzmanieties!

Atrisināta1a.lv - Bojāts ekrāns

Bojāts ekrāns 28.09 iegādājos pie 1a.lv Sharp TV, ar milzīgiem ekrāna bojājumiem. Veikalā neviens nepiedāvāja preci apskatīt un kā jūs labi ziniet, tur fiziski nav vietas, kur pircējs varētu atvērt un apskatīt savu pirkumu. 29.09 zvana centra operatore teica, ka tas nav viņu pienākums pārbaudīt kastes saturu un tās viņi vaļā neplēšot. Šis acīmredzami nebija tas gadījums, jo kaste bija vairākkārt gan atplēsta, gan vizuāli ļoti cietusi, gan mistiski aplīmēta ar skoču. Izmantoju atteikuma tiesības un 29.09...

Atrisināta1a.lv - Krāpšana un slikts serviss

Krāpšana un slikts serviss Nopirkām planšeti, atvedām mājās, mēginājam ielikt sim karti ar internetu, tas nebija iespējams. Pieslēdzam WiFi un mēģinājam uzinstalēt Skype un citas oficiālas programmas, neviena neiet un nestrādā. Aizvedām atpakaļ uz veikalu lai samaina vai salabo. Savāca uz 1,5 mēnesi un beigās atsūta sms ka mēs esam saskrāpējuši planšeti, tāpēc viņu nelabos un nemainīs, attiecīgi mēs vienkārši nopirkām braķēto preci un veikals ir jauki atradis attaisnojumu kāpēc nemainīt nekvalitatīvu preci kuru pat nevar...

Atrisināta1a.lv - Netiek piegādāta prece

Netiek piegādāta prece pasūtijuma nr. #1246859 15. oktobrī 12:37 veicu pasūtijumu kura plānotais piegādes datums bija 16. oktobris. 16. oktobrī 12:39 saņēmu epastu, ka nodots piegādātājam, bet šodien (17. oktobrī) vēl jo projām neesu neko dzirdējis. Pazvaniju iedeva man omniva sutijuma numuru kurš omniva majaslapa netiek pat atrast. Skats neizskatās cerīgs. Liekas domat ka pasūtijuma status tika nomainīts tikai lai varētu novelt vainu uz kadu citu. Pa lielam labs veikals ,bet būtu labi ja pasutijuma sekošana...

Atrisināta1a.lv Lielākais interneta veikals Latvijā - Обман, после получения денег отказались продавать товар

Обман, после получения денег отказались продавать товар Вечером 07.10.18 наткнулся на ССД диск -A-DATA XPG SX950U 480GB- по довольно привлекательной цене (50.90 евро) и сразу же заказал, оплатил, пришло смс что деньги получены, чуть позже пришла смс что товар получен на склад и готовится к упаковке. На следующий день утром(10:07) пришло смс что посылка отправлена. Потом где-то в 11:10 со мной связались по электронной почте, что товар закончился на складе, новый завоз будет через неделю буду ли я ждать или выберу альтернативный товар, по сколько...

Atrisināta1a.lv - Nepienācis sūtījums

Nepienācis sūtījums Esmu biznesa cilvēks, kuram nobruka portatīvais dators. Skatījos variantu ar ko to aizvietot. 1a piedāvājumi bija labi, tāpēc datoru nopirku tur. Piegādes veidā rakstīts, ka datoru saņemšu sestdien (06.10.18) ir jau svētdiena un neesmu saņēmis ne epastu, ne zvanu. Nezinu vai pat mans pasūtījums tiek apstrādāts.

Atrisināta1a.lv - Nepareizs preces piegādes termiņš

Nepareizs preces piegādes termiņš Pērkot preci internetā, plānotais preces saņemšanas datums atšķiras no reāli piegādājamā. Pasūtīju bērnam dāvanu dzimšanas dienai, pērkot mājas lapā solīja uz 3. oktobri. Kad atnāca pasūtījuma apstiprinājums, informēja, ka prece būšot 4. oktobrī, bet reāli to piegādāšot 11. oktobrī. Neuzticama kompānija, kura neuzrāda REĀLOS PRECES SAŅEMŠANAS TERMIŅUS nevis izgudrotos. Lieki teikt, ka bērnam svētki samaitāti.

1a.lv - Nekorekta informācija, šausmīgs serviss

Nekorekta informācija, šausmīgs serviss Saskāros ar šausmīgo servisu 1a.lv un šausmīgo konsultanta apkalpošanu. Pasūtīju ledusskapi caur DPD, samaksāju 30 EUR par uznešanu uz manu stāvu. Mājaslapa piedāvāja vai nu laikus 8-18/18-22 darba dienās, vai sestdienās 8-18. Tā kā es, ka visi normāli cilvēki strādāju darbalaikā – izvēlējos sestdienu. Prece bija pasūtīta, nodota DPD, man atnāca par to paziņojums. Šobrīd man zvana konsultants Inese, un rupjā formā, un runājot ar mani it kā es esmu viņas draudzene sāk stāstīt, ka DPD nepiegādā...

Atrisināta1a.lv - slikts serviss

slikts serviss ĻOTI,ĻOTI slikts serviss. Savu JBL XTREME gaidu jau 2 mēnešus.Veikals nezin, kad atnāks tumba. Līdz ar to es pazvaniju uz patērētāju aizsardzības dienestu, kur man ļoti labi pastāstija kādas man ir tiesības. Tā ir necieņa pret pircēju. Gandrīz katru dienu zvanu un interesējos, kad atnāks mana prece, bet katru reizi mainās atbilde. Veikals nevar konkrēti pateikt, kad būs prece.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes