www.sudzibas.lv 1a.lv Piegādes kavēšana. Klientu maldināšana.

Atrisināta1a.lv - Piegādes kavēšana. Klientu maldināšana.

Preci pasūtīju un apmaksāju 16.12.18. piegādes datums uzrādīts 21.12.18. Informācija netika sniegta, prece nav saņemta. Tā nav pirmā reize, kad piegādes datums tiek norādīts viens, bet tas tiek mainīts. Neuzticieties šiem termiņiem, bet ja ko pērkat, tad bruņojieties ar pacietību un turiet prātā rezerves variantu.

21.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 21.12.2018

Labdien,
Atvainojamies, ja esam kādu savu klientu sarūgtinājuši ar piegādes termiņiem. Vēlamies uzsvērt, ka pērngad, Ziemassvētku laikā, piegāžu precizitātes atbilstība veikalā norādītajiem termiņiem atbilda vairāk nekā 90% gadījumu. Šogad piegāžu precizitātes procents ir virs 95%. Protams, arī mums gadās kādi iepriekš neparedzami sarežģījumi, taču darām visu iespējamo, lai šādus gadījumus maksimāli izskaustu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 22.01.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

V

Komentāri (4)

K Kraken19901 21.12.2018

Uz visām sūdzībām atbild šādi...

V Viecha2 22.12.2018

Tas viņiem pašiem nāk par sliktu.

V Viecha2 22.12.2018

Un izskatās, ka šogad ar precizitātes procentu lielīties nevarēsiet!

V Viecha2 22.01.2019

Ar mani neviens nemēģināja sazināties, kārtējie meli.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes