220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
979
Atrisinātas
70
Ar atbildēm
1101
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

www.220.lv - Обман

Обман Здравствуйте.Хочу рассказать "странное"отношение к клиентам.Неделю назад заказал бытовую мелочь на 105 евро.Через день позвонили,сказали что все есть и через пару дней придет на адрес.Через неделю вечером пришло смс,что завтра курьер привезет.На следующий день приехала курьерская служба DPD,привезли маленькую коробочку из 2 наименований из 7,на сумму 10,5 евро.Однако я должен расписаться и заплатить 105 евро.Само собой я отказался.Понимаю,что возможно не все есть на складе,в таком случае...

www.220.lv - Brāķis un jaunu nepiegādā

Brāķis un jaunu nepiegādā Esmu šokā- pasūtīju skaļruņus- saņēmu, bet brāķi! Nekavējoties sazinājos ar 220, ieteica visu nobildēt un aizsūtīt foto uz [slēpt]@220., ko ar izdarīju!Solīja dažu dienu laikā atgādāt jaunus skaļruņus, bet nu jau ir pagājusi nedēļa- ne naudas, ne skaļruņu!Šorīt,kad paziņoju par to ka vērsīšos policijā un arī bez tabu, tad reakcija bija pārsteidzoša- saņēmu 6 zvanus, bet naudas atgriešana iespējama tikai 5 darbadienu laikā!Bēdīgi, nožēlojami...reklāmas notiek, bet kvalitātes nekādas!Turklāt vēlējos savu bērnu pārsteigt ar dzimšanas dienas dāvanu.....skumīgi!

www.220.lv - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Es arī iepirkos uz mega atlaidēm- pasūtīju biroja krēslu Desmond, no 140 uz 71 eur.- pēc bildes jau neko nevar saprast, tāpēc aizskrēju uz tuvāko mēbeļu veikalu apskatīt dzīvajā. Pirms pasūtīšanas vēl zvanīju operatorei, kura dievojās, ka preces viņiem ir oriģinālas u.t.t. Pasūtījums atnāca ātri, kurjers ļoti atsaucīgs, BET....mani samulsināja tas, ka iepakojuma kaste nav ne firmas X, ne Y, bet gan UAB "Pigu", tātad pašu 220.LV. Krēsls pilnīgi neatbilda tam, kuru redzēju mēbeļu veikalā...

220.lv - Apkalpošanas maksa

Apkalpošanas maksa Vēlējos 220.lv pasūtīt hanteles, kuru cena ir 6.99. Pie pirkuma iegādās kopējā summa jau uzrādījās 8.99. Kaut gan cena skaidri un gaiši norādīta 6.99. Zvanīju uz 220.lv biroju, kur informēja, ka 2 eiro esot par to, ka mans pirkums nav 15.01 eiro apmierā, kas ir zem šīs summas tiem jāpiemaksā apkalpošanas maksa. Rodas jautājums par ko??? Ņemot vērā, ka veicu internetbankas pakalpojumus uz vienu un to pašu banku??? Kā arī pēc sarunas telefons tika nolikts bez atsveicināšanās.

www.220.lv - Smaržas

Smaržas Es biju nepatīkami pārsteigta, kad tur iegadajos smaržas, man solīja kad bus 100% oriģināls, bet mani piemānīja. Kad vēlējos sasmaržināties tad sajutu kad smaržu vieta ir kaukads spirts sajaukts ar ūdeni. Un kur ir viņu garantija ja tādas nemaz nav. Es sapratu, ka naudu es atpakaļ nesaņemšu par preci nācās samierināties. Tāpēc vēlos pabriedināt lai neviens tur nepērk smaržas ja nevēlaties tāpat uzdāvināt viņiem naudu. Ceru, ka varbūt bus kāds kas šo bodīti aizklopēs ciet.

www.220.lv - Neatbilst aprakstam

Neatbilst aprakstam Sveicināti, vēlos padalīties ar savu pieredzi iepērkoties internetveikalā 220.lv. Iepirkos tajā ne pirmo reizi, esmu pirkusi smaržas, lego, vingrošanas rīkus, nereizi nebija nekādu problēmu. Līdz šim brīdim. Tagad pavīdēja reklāmas par MEGA atlaidēm un bezmaksas piegādi, nenoturējos, nopirku cepeškrāsni. Ar piegādi viss ok, ātri un kvalitatīvi, iepakojums kvalitatīvs utt. Taču prece neatbilda aprakstam, iegādājāmies preci ar iegremdējamiem vadības rokturiem, taču saņēmām preci ar parastiem...

www.220.lv - Nemāk strādāt

Nemāk strādāt Pasūtīju smaržu komplektu, protams kad saņēmu atvēru smaržas nebija īstās, rodas jautājums kā viņi tur strādā ka pat piegādāt cilvēkam īsto preci nevar. Zvanīju, gribu samainīt un saņemt to par ko samaksāju bet tas gan viss nenotiek tik ātri vēl jāskraida un centās reizes jāzvanās lai kaut ko panāktu.

www.220.lv - Iegadajos Telefonu Estar X40

Iegadajos Telefonu Estar X40 Sveiki. Nesen iegadījos mobilo telefonu. Viss darbojas izņemot internetu. Šādi man ir pirmo reizi.

www.220.lv - Nau precei izmeri

Nau precei izmeri Labdien vēlējos pasūtīt televizoru, skatos laba cena noklikšķinu pasuti preci,galvenais ka nebija norādīts televizoram nekas,ne diametrs ne funkcionāla puse reāli nekas

www.220.lv - Тренажёр с трещиной

Тренажёр с трещиной Купила тренажёр. Прислали с трещиной. Но к сожалению я его отпечатала только через неделю. Сообщила им о проблеме. Ответили - надо было сразу смотреть. В обмене на другой отказали. До этого я уже делала покупки в этом магазине и было всё в порядке. Но как только произошла такая ситуация, сразу делают клиента во всём виноватым. При этом 220.lv рекламирует оригинальные качественные товары и качественный сервис. Я больше в 220.lv ничего ни куплю и другим ни советую.

www.220.lv - Kurjers piegādā citu

Kurjers piegādā citu Labdien, kārtējā sūdzība par 220.lv Ar interneta starpniecību tika iegādāta prece (Puķupodu turētājs ar ~1m statīvu) taču saņemts puķupodu turētājs kas iz ~10cm augsts, kas attiecīgi arī maksā daudz lētāk. Uzreiz pēc nepareizas preces saņemšanas tika zvanīts 220.lv kur operators atbildēja ka jāsūta bildes un apraksts uz e - pastu. Kad e - pasts bija aizsūtīts atbildes nebija nekādas, pēc 3 dienām tika zvanīts atkal, kur operators pateica ka ir pieteikts kurjers pēc divām dienām, kas savākšot...

www.220.lv - Meļi un krāpnieki!!!

Meļi un krāpnieki!!! Neiesaku iepirkties meļu un krāpnieku kantorī 220.lv Izdomāju nopirkt stūra dīvānu.Pameklēju internetā un pasūtīji(10 augustā) šajā krāpnieku kantorī!Dīvānam bija laba cena(atlaide+bezmaksas piegāde uz 14 septembri)Nu un sāku gaidīt savu pasūtījumu,13 septembrī atnāk ziņa,kad sūtījums kavēsies,dēļ piegādātiem.Skatos,kad atkal tiek ievietots pārdošanā tāds pats dīvāns.Zvanu uz 220.lv telefonu un tur man operatore sola preci piegādāt OBLIGĀTI 2 oktobrī.Nu domāju ok,tik ilgi vēl pagaidīšu,taču 22...

www.220.lv - Par nekorektas preces piegādi

Par nekorektas preces piegādi Nekad iepriekš man nav bijušas sūdzības par 220.lv internetveikalu, bet šoreiz nu ir par traku. Situācija sekojoša: pasūtīju deju paklājiņu Step Mania, kūku griežamo nazi un marķieri skrāpējumu likvidēšanai. Atnāk sms, ka prece piegādāta pakomātā. Aizeju pēc preces, bet tur tikai paklājiņš, pārejās preces nav, lai gan rēķins sastādīts un atmaksāts par 3 precēm. Rakstu un saku, ka man trūkst 2 preces, viņi atvainojās, un atsūtīja pēc dažām dienām trūkstošās preces. Ok, lai nu tā būtu, visādi jau...

www.220.lv - Nezin paši, ko pārdod

Nezin paši, ko pārdod Diemžēl šī skaistā Tēva diena nesākās tik jauki. Jau iepriekš 220.lv pasūtījumu atsūtījusi 2 nedēļas par vēlu, bet tagad arī viņi sūtot preces, kuras nemaz nepārzina! Iegādājos matu fēnu ar 3 uzgaļiem. Pēc mājaslapas apraksta viss bija jauki, lai gan atsūtot preci, izrādās nemaz netiek piedāvāts trešais fēna uzgalis, kas mājaslapā (Tieši šī uzgaļa dēļ izvēlējos fēnu) un komplektā bija pavisam nevajadzīgs cits trešais uzgalis. Kā arī šodien Tēvu dienā un tētim arī dzimšanas dienā, visi palikām...

www.220.lv - Sliktā atieksme

Sliktā atieksme Sveicināti.Ja vēlaties kaut ko iegādāties internete veikalā 220.lv,tad tas ir jāiegadajas tikai un vienīgi līzingā.Tikai tad jūs būsat droši,kad jūsu preci nogādās jums ātrā laikā.Ja jūs samaksāja uzreiz vai ar pēcmaksu,tad viņi par jums aizmirst vai arī piegādā preci kaut kur citur.Pēdējais ko iegādājos tajā bodē bija stūra dīvāns,viņš bija akcijā+piegāde par velti.Paskatijos ka prece ir veikalā,piegādi solija mēneša laikā.Nu domāju kad ok,mēnesi pagaidīšu.Tāču kad pagāja mēnesis,atsūtija...

www.220.lv - Krāpnieki un meļi

Krāpnieki un meļi Sveicināti piečakarēto pulciņā! Es arī nopirku preci un tagad jau otro nedēļu cīnos par to, lai viņi izpilda pašu tik skaisti deklarētās vērtības: iespēju atgriezt preci 14d laikā, iespēju iesniegt pretenziju e - pastā, saņemt atbildi pēc būtības. Dzenājam manu sūdzības "bumbiņu" no vieniem vārtiem uz otriem. Tik klaja bezkaunība un nerēķināšanās ar klientu tiesībām nav redzēta Pie tam, izrādās, precei es esmu ne jau pirmais pircējs. Atsūtīja ar bojājumu, kuru sākumā nepamanīju, jo labi...

www.220.lv - Продажа бракованного товара и замена его

Продажа бракованного товара и замена его Заказала через интернет дешёвый ( 20 EUR ) мобильный телефон, получила его в пакомате Omniva. Дома оказалось, что у телефона "дохлая" батарея и она не заряжается. Через 2 дня отвезла телефон в Сервис центр 220.lv. Обменять на новый телефон мне не предложили, а этот забрали на проверку и констатацию факта, что батарея бракованная. Сказали, что в течение 2 Недель позвонят и будет возможность либо получить новый телефон, либо забрать деньги. Прошло 39 дней, мне позвонили, но я не ответила на...

www.220.lv - Slikta apkalposana

Slikta apkalposana 8.augusta pasutijam preces 500eiro vertiba, precem bija bezprocentu lizings, tapec izdomajam, ka nemsim uz nomaksu.preces bija japiegada 20.augusta, jo kaut kas nebija uz vietas.preces sanemu tikai 27.augusta un ari tas bija tikai del to, ka neskaitamas reizes bija jazvana pasai un jamekle kur ir manas preces.parakstiju ligumu un ieejot istaba saku skatities savas preces un lizinga liguma bija rakstits, ka nevis man jaatdod 500eiro, bet 900eiro.normali apcakareja.

www.220.lv - nepilda termiņus, piegādā beigtu preci

nepilda termiņus, piegādā beigtu preci 5.augustā veicu pasūtījumu(kuru izpildot 10 darbadienu laikā), bet 21.augustā noskaidrojās,ka pasūtījumu nevar izpildīt,jo izrādās (pēc 2 nedēļām beidzot sapratat),ka 2 preču nav !!! OK, vienojāmies,ka atsūtīs to,kas ir ( TDK austiņas un dezodorants Beckham Intimately) un tiek atgriezta summa par kuru preču nav.Beidzot saņēmu arī sūtījumu, ar austiņām viss kārtībā, bet izņemot no kastes dezodoratu,momentā bija skaidrs,ka viņš ir gandrīz tukšs - svara nekāda.Intereses pēc uzliku uz virtuve...

www.220.lv - Sola, solīja neizpildīja...

Sola, solīja neizpildīja... Neiesaku iepirkties.Gribēju iegādāties dažas preces, protams atradu sev tīkamāko variantu.Protams, pirmkārt ilgi gaidīju atbildi, otrkārt nolūkotā prece vairs nebija pieejama. Domāju labi, nu, ko darīt. Anulēju pasūtījumu un pasūtīju citu pasūtījumu. Operatore laipni atbildēja un solīja, ka jauno preci dabūšu jau nākamajā dienā... Kā tad gaidi ar maisu... Atlika tagad uz pirmdienu... Sviests..

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes