LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Uzmācīgi 220.lv SMS

220.lv - Uzmācīgi 220.lv SMS

Kā atteikties no 220.lv sms, ļoti apnikušas viņu regulārās nakts izpārdošanas. Vienreiz kaut ko tur nopirku un tagad nožēloju. Būtu zinājis ka tagad visu mūžu saņemšu tās traucējošās īsziņas - nebūtu tur nekad iepircies. Zvanot uz mājas lapā norādīto tālruni, nekādi rezultāti - sms no 220.lv turpina nākt. Un nobloķēt arī nevar jo neuzrādās tel. Nr. no kāda tiek sūtītas īsziņas. Vai tiešām iejauti arī mobīlo sakaru operātori?

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 13.04.2018

Labdien, atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Lūgums atsūtīt e.pastu uz [email protected] norādot mob.tel. nr. lai varam izņemt Jūsu nr. no mūsu datubāzes.

Komentāri (12)

ā Ārija Un Oskars Vaski 06.03.2018
slikts serviss

nepieklājīgi ilgi gaidu preci un saņemu tikai sms ar solījumiem,ka 2darba dienu laikā piegādās,bet vēl joprojām pacietīgi gaidu preci par kuru ir samaksāts,ceru uz brīnumu,lai jauka diena visiem darbiniekiem.

I Irina Nurkina 20.03.2018
Nepamatota informacija

Заказ 5719703.Не нашла свою сегодняшнюю жалобу , но это уже не важно.Удивило мгновенная реакция и обрадовало решение проблемы, которое меня устроило. Не ошибается тот, кто ничего не делает.Остаюсь вашим клиентом

A Artur Burmakin 26.03.2018
pērkot TV

Es gribēju pasūtīt televizoru šajā interneta veikalā, jautāja par pārbaudi uz vietas, vadītājs teica, ka jūs nevarat pārbaudīt uz vietas. Es jautāju "kāpēc?" šī bore neuztrauca mani atbildēt. Neiegādājieties šajā veikalā

donna b 13.04.2018

Man ari ta bija. Kaut gan tur regulari pasutu, piekritu ka no tiem sms un emails 5 reizes dienaa var traks palikt.
Ja esi registrets lietotajs, tad ir jaiet sava profilaa un tur jabut iespejai pie info atkekset iespeju sanemt reklamas, pazinojumus utt. Ja neesi registrejies, tad uzraksti viniem (ir uz front page saite uz info formu) un pieprasi tadam un tadam talr nr/email atslegt reklamas sms. Agrak sis man palidzeja.

N Nikns Lietotājs 05.09.2020

Ar pastiem ir pavisam vienkārši, tos bloķē. Manam pastam ir tāds ļoti veiksmīgs bloķētājs, ka sopams netiek sists atpakaļ, bet līdz manai pastkastei nenonāk, kaut kur pazūd nekurienē pa ceļam.
Vēl labāk - izveidojiet adresi, kuru jūs ikdienā nelietojat, un dodiet to spameriem. Var paņemt arī pašu lētāko priekšapmaksas karti. kura tātad ir piesaistīta numuram, bet telefonā nelikt. Jums ir īsts spameriem dodams numurs, uz kuru viņi nevar neko nosūtīt.
Pret katru reklāmas paņēmēmu ir ļoti vienkāršs un labs pretpaņēmiens.

S sandis 13.04.2018

Tagad nāks spēkā datu aizsardzības likums, nāksies sūdzēties Valsts datu aizsardzības inspekcijai par tādām neatļautām reklāmām.

R Roberts Briedis 30.04.2018
Serviss

26.04.2018 pasūtīju preci no 220.LV, bija teikts ka saņemšu to 27.04.2018 DPD pakomātā... Nu jav ir 30.04.2018, bet preci vēl neesmu saņēmis... Serviss-0...

S Svetlana Beļakova 18.05.2018
Bojājums

Pasūtiju skapīti vannas istabai,saņemot pasūtijumu konstatēju ka nepietiek detaļas un savākt nevar .Uzrakstīju palīdzību e-pastu, bet izņemot autoātisko atbildi par ziņu saņemšanu nav nekādas darbības.

M marchela 25.05.2018
Slikts serviss

Piegādes termiņi un serviss sliktā līmenī! Uz katru no uzrakstītajiem E pastiem var gaidīt 3dienas...piezvani,sola ātrāk ko atbildēt,bet tur neviens nekur nesteidzās,un klients ir otrajā vietā!

Slikts serviss, slikta attieksme

Uzņēmums nespēj piegādāt preci pilnā komplektācijā, process velkas 2 mēnešus. Nicīga darbinieku attieksme

Uzņēmums nespēj piegādāt preci pilnā komplektācijā, process velkas 2 mēnešus. Nicīga darbinieku attieksme.

B B.andis 02.11.2018
Nepiegādā preci termiņos

Pasūtot preci datorkrēslu, solīja piegādāt 02.11.2018, nepiegādāja, atnāca ziņa par kavēšanos un sola 06.11.2018.

J Jānis 14.11.2018
Pateicība

Pasūtījuma nr: 6497024
Šoreiz vēlos izteikt pateicību, klientu konsultantam Andim un visai Sia "Pigu Latvia" komandai!
Par operatīvu un uz klientu vērstu problēmas risinājumu, atsaucību !
Veiksmi darbos!.

S Sudzibas.lv Admin 14.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 14.11.2018

Labdien, Jāni!

Pateicamies Jums par šādu novērtējumu un vēlam veiksmīgus pirkumus arī nākotnē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes