220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

22%
Sūdzības
1120
Atrisinātas
79
Ar atbildēm
1198
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Preces atgriešana

Preces atgriešana Kāpēc mūsu sistēma ļauj tādam internet veikalam kā 220.lv pārdot trešo pušu preces, par kurām neuzņemas nekādu atbildību? Situācija - no 220.lv iegādājos Carplay adapteri (preces pārdevējs Ķīnas uzņēmums) . Pasūtījuma nr. : 38786240. Es kā pircējs 14 dienu laikā vēlos atgriezt nekvalitatīvu preci, uzrakstīju e-pastu. 220.lv man atbildēja, ka neuzņēmās nekādu atbildību par šo preci, jo redziet jāvēršas pa tiešo pie pārdevēja, jāuzraksta pretenzijas vēstule un kopā ar preci jānosūta Ķīna...

Atrisināta220.lv - Krāpšana

Krāpšana Neiesaku iegādāties dārgas preces 220.lv. Nopirktais boilers (pārdevējs Home Climate OU, pasūtījuma Nr.:27058418) garantijas laikā pārstāja darboties, un jau gandrīz divus mēnešus problēma netiek atrisināta. Portālā tirgo dažādi pārdevēji, un, ja prece ir bojāta, atbildību neviens neuzņemas. Klientu apkalpošana tikai sola atzvanīt vai pat rupji atbild.

220.lv - Nepatiesa Piegades Informacija

Nepatiesa Piegades Informacija Ja tu meklē preci pēc piegādes termiņa / datuma – tad 220.lv NAV domāts tev! Nekorekti norāda piegādes termiņus! Mēģina izcelties ar ātru piegādi, bet realitātē vēlāk tev būs pašam jāzvana un jāprasa, kur ir tavs sūtījums. Viņi pat necentīsies tev ziņot, kad paciņa tiek nodota kurjeram – KAUT GAN viņi visur raksta, ka tā darīs! Īsumā: ja tev svarīgs piegādes datums – IZVĒLIES CITU veikalu!

220.lv - Нарушение прав потребителей,

Нарушение прав потребителей, Заказали товар на сайте,продавец из Литвы,заказан был телефон,когда пришел телефон он оказался без зарядного устройства,хотя в описании был,отправили обратно продавцу, продавец отказался возвращать деньги,220 никак помочь не хочет,это решение продавца и все,пришлось взять телефон,так как остался бы и без денег и телефона,никогда не покупайте в 220

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Krāpnieku kantoris. Mana mamma pasūtīja tur marķierus profesionālos. Apmaksāja arī piegādi ar kurjēru. Pasūtījums netika piegādāts, un viņa sazinājās ar 220.lv klientu palīdzības centru, taču viņi ne tikai neatbildēja pašu noteiktajā laikā, bet vispār pateica, ka viņi ne par ko neatbild, un, lai griežas pie pārdevēja! Interesanti, taču viņu noteikumi Saka kaut ko pilnīgi citu. Cilvēki aicinu šajā žurku kantorī neko nepirkt! Viņi ir krāpnieki, kas savus klientus ne par ko netur. Iesaku ptac ļoti...

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Kopš pasūtījuma izveides ir pagājis 2 mēneši un 23 dienas. Ar mani neviens nav sazinājies, statuss Tiek apstrādāts ;D Pēc šī laika pašam sazinoties protams 220 noveļ visu vainu uz piegādātāju :D Neiesaku, jo tik daudz preces mājaslapā un tik maz noliktavā, ka beigās izrādās, ka nemaz nav iespējams dabūt..

220.lv - Slikts serviss, neuzticams uzņēmums

Slikts serviss, neuzticams uzņēmums Pēc pēdējās pieredzes varu apgalvot, ka 220.lv, kas sevi lepni dēvē par lielveikalu, vienkārši nodarbojas ar starpniecību bez konkrētas atbildības par iepirkšanās procesu un preci. Atgriešanas process ir sarežģīts, jāvelta laiks un personīgie resursi, lai preci nogādātu atpakaļ vai samainītu. Klientu vēlme tomēr saņemt konkrēto preci - matu fēnu remington, kurš bija pieejama par labu cenu un tika apmaksāta, netiek ņemta vērā, jo, lūk, prece esot pēkšņi izpirkta - ņemiet naudu! Kāpēc mājas lapā...

220.lv - Krāpšana, laika izsviešana, pilnībā bezatbildīgs klientu atbalsts

Krāpšana, laika izsviešana, pilnībā bezatbildīgs klientu atbalsts 3. jūnijā veicu pasūtījumu nr. 37668517, kurā pasūtīju Remington matu fēnu. E-pastā rakstīja, ka piegādās 10 dienu laikā ar DPD. jūnijā ilgu laiku nebiju neko dzirdējis un sazinājos ar 220.lv telefoniski. Viņi teica, ka sazvanīsies ar tirgotāju un noskaidros situāciju. Apskatījos mājaslapā – fēns vēl bija pieejams. Nākamajā dienā saņēmu paziņojumu no 220.lv, ka pasūtījumu iepriekš nebija pildījuši un tikai tagad sāks sūtīt – ar Omnivu. OK. Paskatos e-pasta pielikumā savu pasūtīto preci – tā...

220.lv - Preces strāvas režīms

Preces strāvas režīms Tātad, iegādājos lampu, viss jau būtu labi… bet kas pie velna ir tas? Izpētot preces aprakstu mājaslapā rakstīts “strāvas padeve - usb”, bet man atnāca ar ķīnas kontaktdakšu (ja nemaldos, varu arī kļūdīties). Kopš kuriem laikiem, latviešu internetveikalā mēs tirgojam preces ar tādām kontaktdakšām? Kur man viņu praust? Nē nu labi, pārveidotāju skrēju pa visu pilsētu un meklēju - atradu. Taču tie ir papildus izmaksas, ar kurām es nerēķinājos. Lūdzu vismaz elementāri nomainiet aprakstu, lau nemaldinātu cilvēkus. Mans pasūtījuma nr - 37746607

Atrisināta220.lv - плохой сервис, стирают отзывы

плохой сервис, стирают отзывы Всем привет ! Недавно был приобретен смартфон Poco x7( номер заказа 37029571), собственно телефон понравился ! НО есть конечно и недостатки - о которых я написал : Это то что экран зеленит когда смотришь под углом ( на белом фоне ) ! Проверял и более дорогие модели redmi note 13 - 14 - 15 есть такой же деффект ! НЕт зарядки в комплекте Присутствует реклама в телефоне ! Написал и о преимуществах- хорошая батарея и производительность ! Есть хороший чехол в комплекте ! По результату мой...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju un apmaksāju preci 12.maijā, solīja piegādi 30.maijā, tad paziņoja, ka kavējas līdz 3.jūnijam un vairs neko nebija ziņojuši. Mājaslapā pārbaudot statusu, atzīmēts, ka datums tiks precizēts.

220.lv - Некачественный товар и невозможность возврата

Некачественный товар и невозможность возврата На 220 заказал Micro SD карту памяти, заказ пришёл, но карта оказалась неисправной. При попытке вернуть неисправный товар предлагают мне самому решить эту проблему с продавцом который торгует на этой платформе! Центр помощи некомпетентен вообще при решении проблем. Больше покупок на 220 делать не буду.

220.lv - Garantiju

Garantiju 2024. gadā, izmantojot interneta platformu 220.lv, ko pārvalda uzņēmums Pigu Latvija, iegādājos zāles pļāvēju robotu nr 30692604 no Polijas tirgotāja. Ierīce darbojās aptuveni vienu gadu, līdz tai radās tehniskas problēmas. 2025. gada aprīlī prece tika nosūtīta uz garantijas remontu uz Poliju. Šobrīd ir jūnijs, bet līdz šim brīdim neesmu saņēmis nekādu skaidrību par remonta gaitu, statusu vai termiņu. Lai iegūtu jebkādu informāciju, man regulāri pašam jāzvana klientu servisam, kur saņemu tikai...

220.lv - Piegādes kavējums/bojāta prece

Piegādes kavējums/bojāta prece Pasūtīju portālā 220.lv pastkasti, piegādei bija jābūt 15.05.25. , piegāde tika veikta 20.05.25. , nevienam no 220.lv darbiniekiem tas nelikās dīvaini, tas taču ir normāli, mēs neko nezinām, vainīgs ir nosūtītājs. Prece atnāca bojāta, nav lietojama, vajadzīgs remonts, 220.lv paziņo, ka tā nav viņu problēmai, lai es pats sazinos ar pārdevēju Lietuvā un viņam izstādu pretenzijas. Katrā ziņā tādu attieksmi es savā dzīvē sastopu pirmo reizi. Jūs taču esat servisa piedāvātāji! Nevienam neiesaku...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasutiju bernu ratus, kuro reizi atliek jau sutijuma datumu, pedejie sutijumi iet loti ilgi, neticu ka 220 ne var sazinaties ar lietuvas noliktavu, ka ne ka ari 11 eiro ir nauda par piegadi, bija liguma ka savacu uz vietas, bet tagad nebraukšu no rezeknes un rīgu tikai sutijuma del

220.lv - ES neatbilstošs preces lādētājs

ES neatbilstošs preces lādētājs 220.lv reputācija krītas... Arī es saņēmu elektro preci ar lādētāju, kas nav paredzēts mums te Latvijā. Tāda sajūta, ka 220.lv neko nekontrolē no tā, ko tirgo, bet jums kā tirgotājam Latvijā ir jāievēro lv likumi, tai skaitā garantija elektro precēm, arī ja tirgojat ar Latvijai neatbilstošu lādētāju. Par šo notikumu esmu informējusi daudzus, lai uzmanās.

220.lv - Viltotas preces

Viltotas preces Tirgo it kā " Korejas kosmētikas" preces, kas ir lēti pakaļdarinājumi (protams ne jau visi) no Ķīnas, Cenas ir gandrīz tik pat augstas kā oriģināliem, līdz ar to ir ļoti viegli uzķerties...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 02 04.2025 оплатила заказ.Доставка предполагалась 14.04. В тот же день получаю сообщение, что доставка задерживается до 17.04. Сегодня 17-го опять получаю смс, что задерживается до 24.04. Это что такое? Врядли еще что буду заказывать с этого сайта.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Kas notiek ar 220.lv? Daudz gadus daudz ko pirku no viņem un bija viss ok. Tagad pasutiju 3m ar 50% atlaidi respiratorus un... 1. Pakomatu izvelejos ādažos mini rimi bet prece atnaca uz vecmilgravi Rīga... 2. Es sutiju firmas 3m ta ka noradits 220.lv mājas lapa bet atnaca plogiats no ķinas.. Nekur nav rakstits ka tas ir 3m firma! 220.lv neko nevar atbildet, kaut kas sviests... Vairs tur neko nepirkšu!

220.lv - Slikts serviss, sūtījuma kavēšanās

Slikts serviss, sūtījuma kavēšanās Godīgi, lai es kādreiz teiktu ko sliktu par šo uzņēmumu… tā nekad nav bijis… taču visi mani pēdējies sūtījumi, kas ir ar piegādi uz mājām, vienmēr kavējās.. Es taču arī esmu strādājošs cilvēks, kas rēķinās ar piegādes datumu. + neviens mani nenoinformē, ka viņiem ir sanākusi aizķeršanās. Sēdi kā muļķis visu to dienu mājās, un gaidi kurjeru… jums neliekas, ka vajadzētu savus klientus vismaz elementāri noinformēt par to, kad notiekas, nevis gaidīt, kamēr pircējs pats jums zvanīs, un tad naivi...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes