LV RU

220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

18%
Sūdzības
708
Atrisinātas
28
Ar atbildēm
741
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos preci, pirms 2,5 mēn, kur tika solīts, ka būs pēc 2 mēn, pēdējā nedēļā pirms preces piegādes saņemu ziņu, ka prece kavēsies par 2 dienām, kas šķita normāli, pēc 24h saņemu otro ziņu, ka kavēs par 2 nedēļām, kad zvanu uz 220, man Saka preces nav piegādātājiem, prasot vai pirms 2 mēnešiem, kad pasūtīju nezināja, apbalvo, ka nē.. Tas šķita dīvaini piedāvā preci, kas reāli, nav, vairākkārt lūdzu, lai ar mani sazinās, bet neviens tā arī nepārzvanīja, ļoti liels bardaks un nekonkrētība...

220.lv - Čakarēšana ar cenu

Čakarēšana ar cenu Pasūtīju elektrisko skrejriteni, ne to lētāko. Pēc brīvdienām darbadienas naktī saņemu paziņojumu, ka pasūtījums atcelts. No rīta zvanu. Stāsta ka mēģinājuši sazināties un nav izdevies. Jā, kāds zvanīa no parastā telefona, pacēlu, prasu, bet klusums un tad nomet. Neatzvanīja. Nodomāju, ka kāds kantoris ar reklāmām vai krāpnieks, tāpēc nezvanīju atpakaļ. Nu labi, Sola atjaunot pasūtījumu vai arī man pašam izveidot jaunu. Par piegādes veidu gan neizlēmām uzreiz, jo situācija mainījusies šo dienu...

Atrisināta220.lv - Nepilna naudas atgriežšana

Nepilna naudas atgriežšana Neatgriež naudu pilnā apmērā, velk garumā naudu par piegādi, kura nemaz nenotika! Sekojiet rūpīgi līdzi, kad pieprasāt naudas atmaksu, var gadīties kā man! Veicu vairākus pasūtījumus 220.lv, 17.03. , 18.03, atnāca ziņa, ka viena prece nav pieejama un ir iespēja atgriezt naudu. Ilgi nedomājot, uzreiz informēju, ka vēlos saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Piezvanīju operatoram, teica, ka parasti jau 7 dienas, bet pēc noteikumiem viss kārtībā, gaidu 14 dienas. Pēkšņi, pēc 5 dienām atnāk uz telefonu...

Atrisināta220.lv - Kvalitāte

Kvalitāte Iegādājos bērna rotaļlietu (ar pulti vadāmo ugunsdzēsēju mašīnu) , pašai rotaļlietai klāt pīkstulis no veikala, kas liedz pilnībā izmantot šo preci. Preces iepakojums bojāts (kaste jau bija līmēta kas redzams attēlā) , rotaļlieta putekļaina. Iegādājos šo rotaļlietu dāvanai, kur vizuālais izskats ir svarīgs. Kā arī klātienē, rotaļlietu veikalā, noteikti šī prece tiktu tirgota kā bojāta, bet šajā internetveikalā to iegādājos par pilnu cenu. Uz zvaniem neatbildēja.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju pavasara vējjaku L izmēru saņēmu ātri bet man nedaudz par mazu. Sazinājos iesniedzu visus papīrus lai apmainītu pret lielāku un tad sākās. Zvanu ik pēc nedēļas Sola ka ir izsūtīts un nākamajā nedēļā būšot. Iet jau ceturtā nedēļa atkal gaidu solīto. Neiesaku mainīt drēbes, milzīgas klapatas.

220.lv - Piegāde

Piegāde Pasūtīju bērniem batutu no 220.lv. Apmaksāju gan preci, gan piegādi uzreiz. Tika solīts uz 29.03. Un tas jau bija 5 dienas pēc pasūtīšanas. 29.03 klusums, zvanu uz 220.lv un izrādas, ka prece ir noliktavā Lietuvā un nav pat apstrādāta, kā pasūtījums. Protams, vārdi - es jūs saprotu, bet neko nevaram darīt, ļoti daudz pasūtījumu un nepaspēj apstrādāt, diezvai variet gaidīt nedēļas beigās. Jautājums ir priekš kam solīt piegādi 3-4 darba dienās? Nekad vairs nesūtīšu neko no 220.lv

220.lv - Piegādes serviss drausmīgs

Piegādes serviss drausmīgs Pasūtīju pie 220 stūra vannu ar piegādi uz mājām. Pati dzīvoju 6. Stāvā, tādēļ rūpīgi izpētīju noteikumus par preču piegādi un uznešanu. Viņu mājaslapā ir teikts, ka preces, kuru svars nepārsniedz 30 kg, tiek uznesta līdz dzīvokļa durvīm, neatkarīgi no stāva. Tur teikts, ka tas iekļauts piegādes Cenā. Tā kā dzīvoju sestajā stāvā un vanna ir apjoma prece, domāju pazvanīšu pārprasīšu, vai tiešām tā ir, jo iepriekš jau ir bijuši incidenti, kur kurjeri vienkārši atsakās nest preces augšā, sakot, ka...

220.lv - Preces piegādes serviss

Preces piegādes serviss Pasūtīju pie 220 stūra vannu ar piegādi uz mājām. Pati dzīvoju 6. Stāvā, tādēļ rūpīgi izpētīju noteikumus par preču piegādi un uznešanu. Viņu mājaslapā ir teikts, ka preces, kuru svars nepārsniedz 30 kg, tiek uznesta līdz dzīvokļa durvīm, neatkarīgi no stāva. Tur teikts, ka tas iekļauts piegādes Cenā. Tā kā dzīvoju sestajā stāvā un vanna ir apjoma prece, domāju pazvanīšu pārprasīšu, vai tiešām tā ir, jo iepriekš jau ir bijuši incidenti, kur kurjeri vienkāŗši atsakās nest preces augšā, sakot, ka...

220.lv - Bojāts

Bojāts Labdien, cik esmu sūtijis no 220 preces, vienmēr esmu bijis apmierināts, bet tagad sūtot kārtejo preci kas domāts bērniem biju vīlies, prece atnāca ātri, labi iepakota, saliku skapi un te nu bija izbrīns no 33 plauktiem 3 pietrūkts, zvanu 220 ko tad darīt, atbild atsūtiet instrukciju un atzōimējiet kas tr''ukts un protams foto kā tad izskatās šis skapis salikts, visu aizsūtu gaiodu atbildi - atnāk atbilde kad viņi man nevar atsūtīt šīs 3 detaļas (plauktiņus) atsevišķi, Saka kad lai sūtu atpakaļ...

220.lv - Krapšana

Krapšana 220.lv krāpnieki pasūtījums nr. 11006797 pasūtīts tika: https://220.lv/lv/mobilie-telefoni-plansetdatori-foto/smart-ierices-un-piederumi... kur komplektā: komplektā: 3d pildspalva - pildspalvas ieliktnis 31 diegam - katrs 5 m, kopā 155 m 50 gab. Caurspīdīga plēve zīmēšanai saņemts tika...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju bērniem 2 divstāvu gultas.. Bija norādīts ka prece ir noliktavās. Apmaksa tika veikta uzreiz.. Vajadzēja preci piegādāt 25.03. Norādītajā datumā piegādāja tikai 2 matračus, pat nezinu smieties vai raudāt! Bērni vīlušies... Uzzvanot viņiem viņi rausta plecus un nezina kad gaidīt pārējo preci. Ļoti vīlos. Pēdējo reizi pie viņiem kaut ko sūtu.

220.lv - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Iegādāts biroja krēsls, kas izrādījās brāķis bija jāved atpakaļ uz viņu atrašanās vietu. Teica, ka naudu atgriezīs tuvāko darba dienu laikā, Atgrieza 0.99 centus vienā dienā darbinieka kļūdas pēc. Un tagad liek gaidīt vēl nedēļu. Pretīga pieredze, noteikti neiesaku sūtīt lietas, par kurām neesat droši.

220.lv - Bojājums, slikts serviss

Bojājums, slikts serviss Iegādājos hanteles 2x10kg. Preci atsūtīja laicīgi, bet kad izpakoju preci konstatēju ka tas ir bojātas vai lietotas. Sazinājos ar pārdevēju un nosūtīju foto, pārdevējs atsūtīja standarta epastu ar rīcības iespējām, bet ne viena nebija pretimnākoša, visas prasīja līdzekļu un laika patēriņu, nogājot preces līdz viņiem, pārdevējs neizrādīja interesi problēmu risināšanā, neuzskatu ka man kā klientam ir jāsaņem lietotas, bojātas preces un vēl par saviem līdzekļiem tās jāved viņiem klāt! Sniedzu...

220.lv - Klientu maldināšana, slikta apkalpošana

Klientu maldināšana, slikta apkalpošana E-veikalam 220.lv ir interesants precu klāsts. Izvēlējos 2 preces, kuras bija vajadzīgas, ar e-veikalā piedāvātajām atlaidēm, apmaksāju rēķinu cerot, ka viss notiks bez piedzīvojumiem. E-veikals ir uzticams sadarbības partneris krīzes situācijā. Tomēr, pēc 2 dienām ir atnākusi īsziņa par to, ka prece 2 neesot pieejama noliktavā. Pārbaudīju 220.lv mājaslapu: prece joprojām esot pieejama par piedāvāto cenu. Rēķins tika atcelts, kopā ar piedāvāto atlaidi. Tika izveidoti 4 vai 5 papildu rēķini...

I Irena75 09.03.2021
Komentāri 0 Veikali

220.lv - Cenas maiņa un operātoru meli

Cenas maiņa un operātoru meli Ievācoties jaunajā dzīvoklī bez mēbelēm, gribējām to fiksi iekārtot. Atradām vajadzīgās preces, iepriekš piefiksējot tās. Strīda moments ir dīvāns. Lai piegādātu uz ievākšanas datumu, nedaudz pagaidījām (ievācamies 10.03, bet piegādi visu laiku rādīja pārāk agri) . Kad ielikām grozā dīvānu par 248 eiro, sākām likt citas preces. Strīdoties par pufu krāsu, pagāja aptuveni 1,5 stunda. Tad pārgājām uz grozu un ieraudzījām, ka dīvāna Cena pēkšņi nomainījās uz 297 eiro. Kopā uz veikalu zvanījām...

220.lv - Krāpšana...

Krāpšana... Saskāros ar man nepieņemamu situāciju, veicu pasūtījumu 220.lv, pēc kā lūdzu to atcelt, jo atradu labāk atbilstošu prece, uz ko man atbildēja, jā, ka to atcels, tad attiecīgi arī veicu pasūtījumu jaunajai precei, tālāk, man tika piegādāta gan jaunā pasūtītā gan iepriekš, jau nevajadzīgā prece, un nauda, protams nav atgriezta. Pēc šī ziņošanas, kad beidzot sagaidu kādu atbildi saņemu atbildi, ka ja mani kas neapmierina, varot to viņiem sūtīt vai vest atpakaļ 14dienu laikā... Kad rakstīju par...

220.lv - Atveda bojātu preci. Naudas neatgriešana

Atveda bojātu preci. Naudas neatgriešana Mans pirmais pirkums no 220. Pasūtīju durvis. Kurjers preci atveda bojātu, saplēstu, tāpēc no sūtījuma atteicos. Vairāk kā nedēļu prece netika atgriezta internetveikalam. Preci visu nedēļu kurjers veda līdzi mašīnā. Man pašam bija un vēljoprojām ir jāzvana un jātērē savs laiks, lai uzzinātu, kas notiek ar pasūtījumu. Kāpēc man tas būtu jādara, ja es šeit neesmu vainojams? Es durvīm pat ne reizi nepieskāros - tās kurjers jau izvilka saplēstas. Kad nauda ir saņemta, par klientu vairs nevajag...

220.lv - Maldinoša informācija

Maldinoša informācija Veicu pirkumu 12.02.2021, preci vajadzēja ātri, ar to rēķinājos, piegādes laiks norādīts 16.02.2021, ļoti labi. Veicu pirkumu un tagad skatos mājas lapā, ka ka piegādes laiks - plānojam, ka pasūtījumu varēsiet saņemt 2021-03-11. Nu super, tā tik čakarēt visus un nekādas atbildības... Pasūtījums nr. 10637809

220.lv - Pārdod lietotas preces

Pārdod lietotas preces Saņēmu bērnu interaktīvo rotaļlietu lietotu! Iepakojums aizlīmēts ar parastu līmlentu un pati rotaļlieta visa vienos skrāpējumos! Pakratot rotaļlietu, iekšā kaut kas stipri grab. Noteikti kāda detaļa nolūzusi. Lietotu preci nu noteiktu nevēlējos dāvināt bērnam svētkos... Paldies 220.lv par sabojāto svētku noskaņu. Ārkārtējās situācijas laikā neko citu arī nepaspēju pieteikt.

220.lv - Ļoti slikts serviss, melošana par piegādes laiku

Ļoti slikts serviss, melošana par piegādes laiku Pirmā un pēdējā reize, kad iegādājos preci 220.lv. Iegādājāmies trauku mašīnu, apmaksājām uzreiz - piektdien, solīja atvest otrdien. Neatveda. Atveda ceturtdien. Celtnieki gaida, visiem ir jāmaksā. Zvanu un zvanu. Katrs operators Saka savu versiju. Ar piegādes firmu jākomunicē pašiem lai gan maksāju par piegādi 220.lv. Zvanīju 20x gan vieniem, gan otriem expresspasts laikam, dominē diletanti, vai cilvēki ar ļoti lēnu uztveri un runas veidu. Operatori liek nost klausuli, kad nav ko teikt un...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes