Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Pārdod preces kuras nav, appisēju kontoris
Veicu pasūtījumu interneta veikalā 220.lv 2024-06-29 pasūtījuma Nr.30668534 Pusdienu galds Halmar Apex 120 cm, brūns/melns gan tā nesaņemu vīni rakstā ( 09/09/2024 ka Jūsu pasūtījums ir pazaudēts un pasūtījums ir anulēts) gandrīz 3. mēnesis vajadzēja gaidīt lai saņemtu tādu atbildi es sāku zvanīt es sāku runāt ar operatoru par preci ka viņa varbūt pazaudēta bet operators sāka ka Viņa pat nav izsūtīta no piegādātāja tā tad sanāk ka 220.lv Pārdot preces kuras nav Vispār ir tikai bilde es neiesaku šito S.U.D.U. veikalu.
220.lv - Slikts serviss
Liepāja ir viens no četriem lielākajiem Latvijas pilsētām. Aizvēra veikalu Liepājā, kur varēja bez maksas saņemt preces. Cik esmu dzirdējis, arī daugavpilī veikals ir slēgts. Tā vietā it kā piedāvāja alternatīvu – 'ja nopērc preces vairāk nekā par 20 eiro, saņem bezmaksas piegādi uz jebkuru pasta nodaļu vai pakomātu. ' bet tas ir tīrākais apmāns! Preces ne tikai jāiegādājas no viena pārdevēja, bet tās arī jābūt atzīmētas ar bezmaksas piegādes zīmi. Saprotu, ka šīs izmaiņas bija ieviestas, lai...
220.lv - Krāpšana. Slikts serviss
Iegādājos preci 22.07. Mobilo telefonu. Pasūtījuma nr 31168019. Pārdevējs irSng Group Sia saņēmu preci 24.07.24. Sākot lietot preci konstatēju, ka telefons nestrādā savu pamatfunkciju nesaņēmu zvanus, pārtrūkst sarunas. Utt.. Atgriezu preci 02.08. 220.lv veikalā Liepājā. Kur sākumā pārdevējs rupji atteicās pieņemt preci, jo tajā ir bijusi ievietota sim karte. Ar ptac izdevās iestāstīt pārdevējam, ka preci drīkst pārbaudīt klients un konstatēt bojājumu. Teica, ka 30 dienu laikā prece tik...
220.lv - Slikts serviss, neatgriež naudu
2023. Gada 13. Decembrī es saņēmu preci Latvijas pastā uz vietas. Sūtījuma nr. 25786208. Pastā pamanījām, ka prece ir diezgan traki bojāta, tāpēc veicām atgriešanu. Latvijas pasta darbiniece iedeva man aktu, aizpildīju, un teica, ka naudu man ieskaitīšot 4 mēnešu laikā. Ir pagājuši jau vairāk Mēneši, neesmu saņēmusi nevienu ziņu ne no Latvijas pasta, ne no 220. Iv. Nauda man nav atgriezta. Pats 220. Iv uz epastiem neatbild!
Atrisināta220.lv - Slikts serviss
Saņemot preci konstatēju ka esmu saņēmis nekorektu preci pasūtīts rx7700 xt tuf, triple fan videokarte, saņemta rx 7700 xt dual, parastā. Mājās lapā bija nepatiesa informācija. Preci man jānogādā pa saviem līdzekļiem un laiku uz veikalu vai pastu. Pirms kaut ko iegādāties pārliecināties pazvanot viņiem.. Noskaidrojot vai tas ir šis modelis tiešām.
220.lv - Ilgstošas problēmas ar piegādi, nepareiza prece
Augusta sākumā 220.lv veikalā pasūtīju bērnam 3 daļīgu skolas komplektu Starpak ar Minecraft simboliku (skolas soma, sporta maiss, penālis). Pasūtījums Nr.31549414. Kā pārdevējs norādīts EuroDeals. Pēc nedēļas atnāk ziņa, ka pasūtījums ir noraidīts. Zvanu, interesējos, kāpēc tā. Konsultante saka, ka šī prece nav pieejama. Ok, skatos, ka tieši tādu pašu komplektu 220.lv tirgo arī Marketon. Prasu konsultantei, vai ir jēga pasūtīt, vai nav tā, ka visiem pārdevējiem ir viena noliktava. Saka, ka nē...
220.lv - Gaidīju prece mēnesi, gan tā nesaņemu
Gaidīju prece mēnesi, gan tā nesaņemu. 4 reizes saņēmu ziņojumu, ka preces piegāde kavējas. Rezultātā es atcēlu pasūtījumu, un man teica, ka nauda būs jāgaida vēl 5 dienas. Savās paskaidrojumos viņi teica, ka vienmēr norāda plānoto laiku un ka norādītais laiks vispār neko negarantē. Tāpat viņi atsaucas uz to, ka piegādātājs nepiegādā preci. Nav skaidrs, kāpēc vispār ir jāsadarbojas ar tādiem piegādātājiem. Briesmīgs serviss, nevienam neiesaku.
220.lv - Pirkuma atcelšana
Jūnija vidū pasūtīju preci, divas reizes saņēmu ziņu, ka piegāde kavējas (pirmajā reizē pat bija pašai jāzvana, jāinteresējas, kāpēc nav piegādāts) . Tā kā gribēju tieši to preci, tad pacietīgi gaidīju, pat piezvanīju painteresēties, vai vismaz kaut kā tiek risināta kavēšanās. Vairākas reizes atkārtoju, ka nevēlos atcelt pirkumu, jo vēlos tieši to preci. Šodien saņēmu e-pastā ziņojumu, ka pirkums atcelts kavēšanās dēl un naudu ieskaitīs atpakaļ. Es, protams, saprotu, ka visādi var gadītie...
220.lv - Pārdod sortimentā neesošas preces, nekas no pasūtītā nav pieejams
Šajā internetveikalā preces pasūtu jau sen. Arī kādreiz bija gadījumi, kad savu preci tā arī nesagaidīju, bet tie bija mazākumā. Bet tas, kas notiek pēdējā laikā! Notiek neeksistējošu preču pārdošana - vispirms pasūtīju suņu barību vienreiz, pārcēla laiku, pēc tam atkal preces nebija, pasūtījumu atcēlu. Par šo naudu vēl saņēmu. Tam sekoja vēl 2 mēģinājumi pasūtīt suņu barību (jo citos veikalos tāda lv nav pieejama) , atlikumā uzrāda, ka prece ir 4 gabali, kā pasūtu un samaksāju, preces nav. Par...
220.lv - Krāpšana
Pirms mēneša nosūtīju atpakaļ preci 12.07.24 un līdz šim brīdim 12.08.24. Nauda nav atgriezta. Zvanīju vairākas reizes un operators tik Sola, ka 2 dienu laikā būšot.
220.lv - Appisēju kontoris
Pasūtīju normālu datora perifēriju, atsūtīja vispār citu ķīniešu sudu. Aizsūtīju atpakaļ to sudu, tagad nevaru saņemt ne naudu ne preces. Vnk apposēju kantoris kuriem pofig uz savu vārdu un cilvēkiem.
Atrisināta220.lv - Neatgriež naudu
Uzmanieties no 220.lv. Viņi nav preces pārdevēji, tikai platformas 220.lv turētāji - kā aliexpress tikai lietuviešu gaumē, t. I. Bez jebkādas atbildības par pārdoto preci. Atgriežot preci, 14 dienu naudas atmaksas termiņš uz šo interneta veikalu neattiecas un jebkāda palīdzība, lai situāciju atrisinātu, neeksistē. 220.lv iegādājos dušas kabīni, pasūtījuma nr.30786574, kā vēlāk izrādījās, nevis no 220.lv, bet rea official. 220.lv mājas lapā bija nekorekti norādīti dušas kabīnes izmēri, kā...
220.lv - Плохое обслуживание
Изначально заказывал компьютерные комплектующие все было нормально. Потом попал с этим сервисом аж два раза. Заказал компьютерный корпус прислали с дефектом, по краю отбито стекло, думаю снизу не видно решил собирать компьютер, тут раз подключаю провода передней панели у меня цветомузыка в корпусном пространстве как замыкание, начал разбираться оказывается проблема в проводах и микросхеме передней панели. Отнес сразу же, с чеком, возврата денег не получил, сказали 14 дней, получается платишь...
220.lv - Krāpšana
Veicu pasūtījumu interneta veikalā 220.lv, saņēmu neejošu elektroriteni, atgriezām preci un lūdzu naudas atmaksu, saņēmu atbildi,10.07.2024. , ka nodots izpildei, šodien 23.07.2024. Vēl nauda nav atgriezta, uz epastu neatbild, telefona operatore tik Sola, ka būs 2-5 dienu laikā. Krāpšana no pārdevēja puses, nevienam neiesaku kaut ko pasūtīt no šī interneta veikala, jau otrā prece ko pasūtu atnāk kas nedarbojas. Mans pasūtījuma nr.29835814.
220.lv - Krāpšanās
Briesmīgākais i-veikals! Pasūtījām maija beigās gaisa kondicionieri, piegāde bija divu nedēļu laikā, vēlāk jau ik pēc nedēļas nāk paziņojumi ka būs jāgaida vēl ilgāk. Beigās preci saņemam tikai 5. Jūlijā, aizbraucam pakaļ, atvedam uz mājām, saslēdzam un saprotam ka viņš neiet (ir salauzts) , ja vēlamies lai kurjers pats atbrauc un savāc jāgaida nedēļa pēc tam vēl 40 dienas kamēr ekspertīze būs (ekspertīzi viņi veic lai pārliecinātos ka ražošanas brāķis) . Zvanam uz 220.lv un atgādinām par sevi...
220.lv - Krāpšana
Kas tā pa politiku, situācija tāda pasūtu savam sunim gultu. Sākotnēji piegāde kavēta par to nepaziņo man, bet pati uzbāžos, lai noskaidrotu. Bet tas jau vēl tā ilgi gaidīta suņa gulta šodien 23.07 dpd atsuta ziņu ka piegāde, nopriecājos, beidzot dabūšu savu gultu. Un man piegādā, un saprotu, ka tā nav gulta bet gan pilnīgi cits sūtījums mp 3, zvanu rakstu 220, iesaiste nekada tikai Saka, ka man jāatgriež sūtījums un jaiet uz pasta nodalu vai kādu no viņu veikaliem man sanāk jātērē nauda vel...
Atrisināta220.lv - Nekvalitatīva prece un apkalpošana
Iegādājos matracis, neatbilst attēlā redzamajam, un tā aprakstam, matracis nemaz nav ciets vai stingrs, matracis ir ļoti ļumīgs un ieguļoties netur formu un smagākā ķermeņa daļa iegrimst matracī, tiek kas vēlas stingru/cieti matraci muguras atbalstam, neiesaku iegādāties šo matraci, būs liela vilšanās. Matrača struktūra un izmantotie materiāli ir ļoti zemas kvalitātes. Man iesniedzot šis matrača atteikumu iesniegumu tika secināts ka matrača kvalitāte un tās cietība/stingrība ir tikai man...
220.lv - Nekompetenti darbinieki
Nekompetenti darbinieki. Uz lūgumu pagarināt preces saņemšanu līdz nākamajai dienai, tika saņemta apstiprinoša atbilde. Nākamajā dienā ierodoties pēc preces, cits veikala darbinieks paziņo, ka prece ir nosūtīta atpakaļ. Kāpēc tā notika, atbilde netika sniegta!
220.lv - Slikts serviss
Cūciska attieksme pret klientu. Pasūtīju preci 28.06.2024. Samaksāju uzreiz. Ar piegādi 5 Jūlijā. Tad atsuta izzinu ka piegāde 10 julija. Tagad atsuta izzinu ka 15 Jūlijā. Es nebūšu vairāk Latvija uz to bridi. Cilvēku maldināšana ar piegādi. Atteicos no preces. Tagad vel nauda jāgaida 14 darba dienas. Paldies...
220.lv - Bojājums
Atsūtija man datoru ar sabojātu videokarti. Es, ieliku viņiem vērtējumu ar vienu zvaigzni. 220.lv vērtējumu neapstiprināja, jo tas neatbilstot viņu politikai. Man neatmaksājas ar kurjeru sūtīta atpakaļ visu datoru un gaidīt, nezin cik ilgi, kad viņi nomainīs videokarti. Es jau ieliku savu veco videokarti un citas komponentes, pārāk liels čakars lai atkal visu ņemtu ārā.