220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

21%
Sūdzības
843
Atrisinātas
49
Ar atbildēm
908
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Плохой сервис

Плохой сервис Произвёл заказ 27 июля 2022года. Заказ крупный и дорогой (кровать с бельявым ящиком и матрас) стоимостью около 400евро. И тут началось... Срок выполнения 3 недели а не тут то было через две недели получаю смс извините срок выполнения продлеваем ещё на 2 недели и так вы не поверите это продолжается до сегоднешнего дня (пишу 3 октября) . Хочу спросить у руководства 220.lv сколько можно издеватися над покупателями. Думаю на будущее надо будет прощаться. Номер заказа №16560099.

220.lv - Nepilnīgs sūtījums, sūdzības neizskatīšana

Nepilnīgs sūtījums, sūdzības neizskatīšana Iegādājoties mājas manikīra komplektu, prece ietīta pārtikas plēvē, to izpakojot tika konstatēts, ka iepakojums neturas kopā un iztrūkst svarīgi elementi. 220.lv mājas lapā pie vērtējuma ar fotoattēliem pievienoju atsauksmi un vērtējumu, kuru "publicēšot" 3 darba dienu laikā. Pagājis mēnesis un vēljoprojām to izskatīšot un publicēšot 3 darba dienu laikā. Tas liecina tikai par to, ka uzņēmums problēmas nerisina vispār un izvēlas visu ignorēt🤷.

220.lv - Naudas atgriešana

Naudas atgriešana 05.08.22 pasūtīju dārza šūpoļu rezerves jumtiņu pasūtījuma nr.16110644 pie pārdevēja (pirkpatogiai) . Pasūtījums tika piegādāts 15.08.22, bet man diemžēl nederēja izmērs. 25.08.22 atgriezu preci (pielikumā čeks) preci pārdevējs saņēma 26.08.22. Līdz šim brīdim nauda vēl nav atgriezta. 22.09.22. (13: 29) zvanīju teica, ka sazināsies, bet atbildes nav. 26.09.22. (09.01.) zvanīju teica, ka sazināsies, bet atbildes nav. 27.09.22. (10.43) zvanīju teica, ka sazināsies, bet atbildes nav...

220.lv - Nespēj ilgstošo sakārtot dokumentāciju

Nespēj ilgstošo sakārtot dokumentāciju Tika iegādāta prece 220.lv, samaksāts pie preces izņemšanas. Summa par preci tika paņemta ar 21% Pvn, kas norādīts arī pirkuma čekā, bet pavadzīmi atsūtīja ar 0% Pvn. Tika prasīts, izlabot pavadzīmi, nu jau aizgāja otrā nedēļa, bet joprojām nekas nav izlabots, tikai muļķīgas atrunas no 220.lv puses. Prece tika pirkta uz rekvizītiem, līdz ar to pareizi noformēta dokumentācija ir ļoti svarīga! Fui fui un fui 220.lv par šādu darbu, attieksmi un neizdarību!

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien pasūtīju portatīvo datoru no 220.lv kur pārdevējs ir Mdata. Un pēc pāris stundām 220.lv atsūtīt e-pastu kā mans pasūtījums ir atcelts un kā manis pasūtīta prece nav uz vietas noliktavā un tas nekas ka visu pagājušo nedēļu viņu rādīja ka ir. Un tikai pēc mana pasūtījumu, tika atzīmēts ka prece ir izpārdota. Tāda veidā tiek maldināti klienti, kuri ir šo preci noskatījušies.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Ieguva logu tīrīšanas robotu ar viedierīci hcr-8 pasūtītās vietā, robots choverly-cl.1 bez viedierīces un visiem rādītājiem, t. Sk. Un Cena zemāka hcr-8. Nodeva akropolē saņemtās preces. Uz jautājumu kad būs nauda atbildēja, ka pēc 2 nedēļām, kaut gan telefonā teica 5-7dienas. Cits jautājums, ja pasūtīs vēlreiz, atbildēja, ka nav jēgas.. Secinām, ka tas nav atsevišķs gadījums, bet sistēma, lai noslīdētu lētu analogu, nevis dārgāku un kvalitatīvāku preci.

220.lv - Jau 2. reizi maina piegādes laiku

Jau 2. reizi maina piegādes laiku Pāsūtīju statīvu priekš mobilā telefona. Solīja kā būs pakomātā pēc pāris dienām. Piegādes dienā, atnāk sms un e-pasts par to, kā piegāde kāvējās. Un šodien, otro reizi, tas pats: sms un e-pasts, ar jauno planoto piegādes datumu. Cena precei nav liela... Vārēju viņu pāsūtīt citviet. Bet priekš kā man pēc tam divi vienādi statīvi? Kas man kompensēs patērēto laiku, nervus? Man nospļauties, kā patērētājām, kas ir vainīgs, jūs kā marketplace vai firma, kurā tirgo uz jūsu marketplasā. Tad ir...

220.lv - Bojājums, slikts serviss

Bojājums, slikts serviss Labdien visiem. Kādreiz biju dzirdējis, ka 220.lv ir slikts serviss. It kā klientu apkalpošana preces pasūtījuma laikā ir zibenīga (un tā ir) , bet kā tikko ir iestājies garantijas gadījums, tad viss pēkšņi mainās. Protams neticēju, kamēr nesastapos ar to personīgi un ar visu atbildību varu apgalvot, ka ar sliktāko servisu nekad nebiju sastopies. 2022. Gada jūlija beigās biju pasūtījis un 5. Augustā veiksmīgi saņēmu ogļu grilu Napoleon Pro kettle. Jautājuma Cena 376.99eur. Grils tika...

220.lv - Krāpnieku kantoris

Krāpnieku kantoris Pārdeva pussalauztu mazlietotu pakaramo. Iepakojums bijis atvērts, pa virsu pielīmēta kastīte no lampas. Tiklīdz pārdeva, nomainīja cenu no 26 uz 46 eiro tai pašai precei. Nākamajā dienā atgriezu, lūdzu samainīt pret citu nesalauztu. Teica ka man zvanīšot. Neviens ar mani protams nesazinājās, vairākas reizes viņiem zvanīju, beigās teica, ka samainīt nevar, bet man ir iespēja nopirkt atkārtoti par 26. Protams par 26 pakaramais parādījās atkal pārdošanā pēc manas atgriešanas, tas pats mazlietot...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Centāmies 4. Sept. Krasta ielā 52 izņemt pasūtījumu, taču nestrādāja sistēma, par ko uzzinājām tikai pēc ilgstoša laika pavadīta Rindā, kas nekustējās. Kad iegājām uzjautāt, kas atgadījies, veseli trīs darbinieki bazarēja savā starpā un uzbraucoši uz jautājumu “kas atgadījies? ”, atbildēja, ka “sistēma nestrādā, nezinām, kad tiks salabots. ” attieksme un darbinieku balss tonis bija ļoti nepatīkams un riebīgs. Rindā stāvošie, kuri paši nepajautāja, kas atgadījies, tā arī neziņā tērēja savu...

Atrisināta220.lv - Briesmīgs serviss, lēni darbinieki

Briesmīgs serviss, lēni darbinieki Biju pirkusi 2021. Gadā televizoru, kurš nostrādāja vienu gadu (!) (iepriekšējais televizors, kurš arī tika pirkts 220.lv, bija nostrādājis 3 gadus) . Zvanīju uz informatīvo numuru 2 nedēļas, - vai nu bija aizņemts, vai nu vienkārši neceļa klausuli. Biju rakstījusi ē-vēstules, - joprojām nesagaidīju atbildi (pagāja 4 Mēneši) . Biju atbraukusi uz veikalu klātienē, - mīļās darbinieces teica, ka nenodarbojās ar šīm problēmām, tāpēc man ir jāturpina zvanīt/rakstīt uz ē-pastu, noteikti paveiksies un...

220.lv - Šausmīgs serviss

Šausmīgs serviss Pasūtīju preci 220.lv. Pasūtījums tika sadalīts divās daļās, jo viena prece nāca no cita pārdevēja. Abiem pasūtījumiem samaksāju piegādi uz pakomātu. Kad saņēmu vienu no precēm likās dīvaini, ka atnāca tikai viena lieta, kaut gan pasūtījumā bija vairākās. Sāku skatīties uz epastu saņemtos apstiprinājumus. Apstiprinājumu bija 2x vairāk, tie nāca dubultā sazinājos ar 220.lv sāku prasīt, kas notiek, dublētā puse pasūtījumu gaida apmaksu, bet otrai pusei ir piegāde uz pakomātu. Palūdzu atcelt...

220.lv - Piegādāts mazāk preču nekā pasūtīts

Piegādāts mazāk preču nekā pasūtīts Pasūtīju 3 li baterijas. Saņēmu 2 baterijas, iemestas kartona kastē ar diviem saplēsta putoplasta gabaliem. Ģimenē jau otrais gadījums, kad no 220.lv tiek piegādāts nepilnīgs skaits preču. /* lai būtu 350 simboli 32. Saņemot preci, vienmēr pārliecināties vai nav bojāts preces primārais vai transporta iepakojums. Ja ir manāmas iepakojuma bojājuma pazīmes, jums ir tiesības nekavējoties atvērt sūtījumu un veikt preces pārbaudi. 33. Ja pārbaudes laikā konstatējiet, ka ir prece cietusi, jum...

Atrisināta220.lv - Krāpšana

Krāpšana 10.07.22 заказала ребенку на день рождения трюковой самокат. 15.07.22 на cirkle k пришла посылка которую выбрала бабушка. В посылке детская игрушка телефончик, долго ломали голову от куда это чудо. Позвонив в 220.lv оказалось что это их посылка, они сказали сфотографировать то что пришло, о править им по эл почте и всё это ещё отнести на почту и о править им. Так и сделала. Неделя тишины. Звоню, оказалось что они не видят и н чего не знают где посылка, приложите чек с почты. Отправила опять...

220.lv - Drasumīgs Serviss

Drasumīgs Serviss They take months to deliver products and then cancel orders! Avoid ordering from 220.lv. For 42 days they postponed the delivery, kept sending me SMS that order will be delivered and then finally canceled the order. I asked them several times to contact the product manufacturer and warehouse to make sure the product will be delivered this time around, they ignored me and as a result wasted my time. In the age of Amazon and their 2-10 day delivery - save yourself headaches and order from Amazon.de or Amazon.co.uk. You can thank me later ;)

220.lv - Piegādes termiņa neievērošana, preces neatbilstība pasūtītajai

Piegādes termiņa neievērošana, preces neatbilstība pasūtītajai Cūcīgs kantoris, kas kārtējo reizi apstiprina savu kā neuzticama internetveikala reputāciju. Bija pasūtīts masīvkoka gultas karkass brūnā krāsā, kura piegāde tika solīta uz 9. augustu. Dienu iepriekš atnāca informatīvs e-pasts, ka piegāde kavēsies par 2 dienām un gulta tiks piegādāta 11. augustā. Noteiktajā datumā (izbrīvējot sev darbā laiku) sekoja zvans no noliktavas Lietuvā, ka tieši tādā krāsā gultas neesot, bet varot piedāvāt baltu vai lakotu ar piegādi nu jau uz 16. augustu. Lieki...

220.lv - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Sveiki! Man ir tāda problēma 22.06.2022 iegādājos dator krēslu no veikala www.220.lv, preces aprakstā tika minēts ka dotajs krēsls ir paredzēts gara auguma cilvēkam ar svaru līdz 150kg. Pēc preces salikšanas un pirmās apsēšanās uz tā, atskanēja liels troksnis (tā kā kaut kas pārlūza) un krēsls sasvērās uz vieniem sāniem. Uzskatu ka prece ir nekvalitatīva un uzrakstīju pretenziju 220.lv ar lūgumu preci apmainīt vai atgriezt naudu uz ko 220.lv pārstāvji man atbildēja ka sazināsies ar prece...

220.lv - Neatgriež naudu

Neatgriež naudu Jau preces saņemšanas dienā tika konstatēts, ka atsūtīts brāķis. Prece tika atgriezta. Tad iestājās nedēļu ilgs klusums. Kad sazinājos lai uzprasītu kas notiek, tika paprasīts nosūtītās pakas Nr (kas tika norādīts pirmajā sarakstē, kad paka tika atgriezta) . Pēc Nr atkārtas iedošanas - atkal klusums. Zvanot - tieši tā pati situācija. Kreisais kantoris.

220.lv - Krāpšana, atsaka garantijas remontu

Krāpšana, atsaka garantijas remontu Tika nopirkts telefons samsung m52 5g. Mēnesi strādāja labi un tad vairs neslēdzās iekšā. Tika aiznests uz garantijas remontu. Mēnesi vēlāk saņemu telefonu un man pasaka ka remonts atteikts jo ir mātesplatei bojājums. Man ir jautājums kā pie velna var rasties mātesplatei bojājums ja telefons nav jaukts ārā. Ļoti esmu vīlies šajā kompānijā. Neiesaku nevienam tur iepirkties.

220.lv - Neatgriež naudu par atpakaļ nosūtītu bōjātu preci

Neatgriež naudu par atpakaļ nosūtītu bōjātu preci 13. Jūn. Saņēmu pasūtīto preci-putnu būri, atverot iepakojumu, ieraugu, ka tas ir saplēsts-pamatnes kastes abos stūros. Iepakojumā nebija atgriešanas veidlapa. Uzreiz rakstīju epastā, nosūtīju bildes.15jūn. Caur pastu nosūtīju atpakaļ. Būs mēnesis, kā nesaņemu naudu atpakaļ. Rakstu, zvanu viņiem, daudz reižu, katru reizi liek nosūtīt čeku, bildes, sūtījuma num, bet nekas uz priekšu neiet.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes