LV RU

220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Adrese: Ģertrūdes iela 94A
Rīga
Latvia - LV-1009
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

20%
Sūdzības
515
Atrisinātas
18
Ar atbildēm
667
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Nepatiesa informācija par preci

Nepatiesa informācija par preci Pasūtīju kafijas automātu Master Coffee Mc4696. Pasūtījumu caur telefonu veicu 6.04.19, solīja, ka kafijas automātu varēšu paņemt internet veikala filiālē 9.04.19, bet automāts bija pieejams tikai 10.04.19, kas sabojāja visus mūsu plānus. Internet veikalā bija norādīts, ka var izmantot gan kapsulas, gan malto kafiju (tieši tāpēc izvēlējamies šo kafijas automātu!) , bet patiesībā kapsulas šīm kafijas automātam neder (tagad jau mājaslapā informācija ir izlabota, ka kafijas automāts strādā tikai...

220.lv - Bojājums

Bojājums Interneta veikals 220.lv pilnīgi visur liek savas reklāmas piedāvājot preces un labu un ātru apkal- pošanu, tamēr ja notiek kāda problēma, tad pilnīgi ignorē klientu! Mēs pasūtijām pie viņiem mēbeli š. G. Janv. Mēn. Prece tika piegādāta bojātā veidā. Pats iepakojums bija jau bojāts. Kā rezultātā, atverot iepakojumu, detaļas sturis bija nolauzts. Sūtijām bildes uz 220. Ar bojāto preci. Viss ko mums atbild, ka 2 dienu laikā sazināsies. Un tā tas turpinās jau 2 mēn. Un rezultāta nav.

220.lv - Garantijas remonta krāpšana.

Garantijas remonta krāpšana. Iesniedzu iegādāto preci garantijas remontam ar pievienotu aprakstu par preces defektiem. Kā atbildi par garantijas remontu saņēmu rēķinu par diagnostikas veikšanu un atbildi, ka nekādi defekti netika konstatēti, pēc pakalpojuma sniedzēja apraksta, kas tika pārbaudīts nodotajai precei, secināju, ka manis pievienoto aprakstu nav ņēmuši vērā un manis norādīto defektu nemaz nav pārbaudījuši. Pēc šādas sūdzības iesniegšanas zvanīju uz www.220.lv uz ko saņēmu atbildi: Ja neticat mūsu diagnostikai...

220.lv - Обман покупателей (что делать)

Обман покупателей (что делать) Под Новый год приобрел у них кофейный автомат, который оказался на самом деле не автоматическим, а ручным, вдобавок еще и неисправным. Решил использовать предусмотренное законом право возврата товара в течение 14-ти дней. Но как и другим клиентам, мне в этом праве отказали - "вы им пользовались, а пользованные товары мы назад не принимаем". Поэтому, хочу поделиться опытом как вернуть деньги: 1) Пишите претензию с требованием вернуть деньги. 2) После получения письменного ответа с отказом...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Nesaprotu kapec 220.lv raksta "piegade rit", ja nemaz netaisas so izpildit? Tad jau jaraksta "nezinu kad piegadasim"! Pretigs serviss! Cilveks palika bez davanas, paldies 220.lv

220.lv - Slikts serviss, kas robežojas ar krāpšanu.

Slikts serviss, kas robežojas ar krāpšanu. Sveiki! Nolēmu iegādāties sev kvalitatīvu canon printeri interneta veikalā, jo esošais, budžeta varianta printeris izrādijās ļoti dārgs ekspluatācijā. Tādēļ rūpīgi izstudējot info, izlēmu ieguldīt naudiņu un nopirkt tintes printeru, kurš sākotnēji maksā ne lēti, bet toties, ir ļoti lēts ekspluatācijā. Izvēlētais printeris ''canon pixma g2400 uzrādījās interneta veikala ''220.lv'' klāstā. Pieteicu pirkumu un pavisam drīz saņēmu atbildi uz email, ka 2-3 stundu laikā tiks dota precizēta...

220.lv - Jauna vai lietota?

Jauna vai lietota? Uzdāvināja portatīvo datoru acer uz Ziemassvētkiem. Jau pirmajā diena sakas problēmas, jo dators patstāvīgi izslēdzas, aizvedam atpakaļ, pieņema pēc 28 dienam sazinajas, kad esot saremontēts. Aizbraucam pakal, darbojas aptuveni nedelu. Pec tam atkal salauza! Aizbraucam, viņi saka ka apskatīsies un pazvanis. Sievai nervi uzdeva! Piedraudejam ka izsauks bez tabu, lai pareklamē. Uzreiz atnesa jaunu. Labākais tas ka atverot jauna datora iepakojumu bij līdz parits vienkaršu instrukciju, kas nebija...

220.lv - Drausmīga attieksme pret patstāvīgo klientu

Drausmīga attieksme pret patstāvīgo klientu Esmu ļoti vīlusies šajā interneta veikalā, vairākus gadus biju patstāvīgais klients, līdz nesaskaros ar preces atgriešanās politiku. Iegādājos putekļusūcēju, kuru saņemot ieslēdzu un izslēdzu, lai pārbaudītu vai strādā un sūkšanas jaudu, kas aizņēma vien kādas 10-20 sekundes, uzreiz zvanīju, lai paziņotu, ka vēlos atgriezt preci, uz ko man atbildēja, ka ieslēdzot, jau esot lietots un preci atpakaļ nepieņem, un 14 dienu atgriešanās politika šeit nedarbojas. Es iebildu, aizsūtot preci atpakaļ...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Гарантийный случай в 220.lv хочу рассказать, что вас ждет при наступлении гарантийного случая товара, купленного в магазине 220.lv. Купила телефон, оказался неисправен. Поехала сегодня на даугавгривас 114 с актом о неисправности. Хотела, чтобы вернули деньги. А мне говорят, что возврат денег через пол года и минус 20% за амортизацию. Второй вариант - обмен на такой же телефон уже завтра. Такой же телефон я не хотела, потому что поняла, что вся партия видимо бракованная, так как это уже второй...

220.lv - Piegādā nepareizas detaļas

Piegādā nepareizas detaļas Esmu galīgi dusmīga.. Pasūtījām dīvānu internetveikalā 220.lv , izpakojām un saprotam ka ir piegādātas divas vienādas detaļas un reāli divānu kopā salikt nevar! Zvanot teica lai sūtam bildes uz e-pastu! Kad zvaniju lai uzjautātu cik ilgā laikā man tiks samainītas pareizās detaļas atbilde bija-mums sākumā ir jāredz un jaizskatas! Kad jautaju cik tad man ilgi naksies gaidīt atbilde bija ka nedēļas laikā! Pilnīgi garām otrreiz šeit jnoteikti neiepirkšos un Jums arī neiesaku.. un plus vēl...

220.lv - Cilvēku maldināšana

Cilvēku maldināšana Pasūtīju preci, zem pasūtītās preces radās laiks,kura iekļaujoties saņemsiet preci nākamajā dienā. Viss skaisti, apmaksāju laicīgi un vēl palika laiks,jo pasūtīju agri no rīta un noteiktais laiks lai,kura jāiekļaujas bija 15:00 respektīvi man laiks bija gana,ka arī šim "burvigajam" uzņēmumam bija diezgan laikā lai visu nepieciešamo atlasītu,nosūtītu un klients(es) būtu apmierināts. Pie pasūtījuma apmaksas parādījās,ka sūtījums būs 99% nākamajā dienā utt. Piegādes veidu norādīju dpd padomātu...

Vi Vienkārši-es 08.01.2019
Komentāri 0 Foto

220.lv - Krāpšana 220.lv

Krāpšana 220.lv Pārdot bojātas preces, lietotas, raksta 14 dienu laikā var atgriest preci, ka prece tiek atgriesta, atbild ka preci sabojāja pads pircējs, ka jāsūta uz remontu, tiko nopirkta prece jau uz remontu, bet raksta 14 dienu laikā atgriest naudu, vai nomainīt,220.lv ir baigie blēži, šmaucās, ļoti negodīgi, cik reizes ir iedota nepareiza prece, ka tiek zvanīts adbild atsūtiet bildes, kurš tā dara, vel jāvilmē un jāsūta uz e-pastu, baigā ķakarēšanās,220.lv ir jalikvidē.

220.lv - Nepiegadā noteiktā laikā

Nepiegadā noteiktā laikā Pasūtīju dāvanu bērnam uz Ziemassvētkiem kuru vajadzēja piegadāt 19 Decembrī uz pastu, bet tā arī nesaņēmu, esmu vīlusies, jo zvaniju vairākas reiz un uz katru zvanu man atbild ko citu, aizkavējas, pazuda, jābůt pastā, mēs nezinam kur ir jūsu pacina tādas atbildes sanēmu . Biju looti vīlusies. Naudu samaksāju, bet šodien 26 Decembris un joprojām nekā , kaut man teica ka tuvakājā laika sazināsies, nu jau nedēļu nezvana un nav ne dāvanas ne nauda.

220.lv - Zagšana

Zagšana Dēļ šī atgadījuma turpmāk vairs neiepirkšos internetveikalos! Nopirku smartwatch SUNROAD. Viss smuki: sms; emaili ! Prece atnak uz pakomatu laika. Domaju būs ok, atliek tik iepakot un būs dāvanna. SŪDU! Oriģinālais iepakojums saplēsts, baterija kas pūlkstenī pavisam tukša. Ieliku to kas nāk rezervē-knapi bāls displejs pat pēc iestatījumu izmainīšanas. (Nācās vēl pirkt jaunu bateriju). Vēl komplektā nāk drāna putekļu noņemšanai pirms aizsarg plēves uzlīmēšanas. Tikaij pašas aizsarg plēves ta nav ! Ja jau JŪS zogat,tad dariet tā lai pasūtītājam pat nojausmas nav par to ! LOŠI un FUIJ jums !

220.lv - Nepilda solījumu

Nepilda solījumu Pasūtot preces 220.lv, pie pirkuma apstiprināšanas tika rakstīts, ka prece tiks piegādāta 2 darba dienu laikā. Jau 1. darba dienā atnāca 3 no pasūtītajām 4 precēm. 2.darba dienas vakarā, kad pēdējā prece nebija atnākusi, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru, tika tikts, ka prece ir "aizķērusies" un tiks piegādāta rīt vai parīt. Jautājot, vai klientiem nav jāpaziņo, ka solījums "piegādāt preci 2 darba dienu laikā" netiks īstenots, tika saņemta atbilde, ka šāds serviss viņiem neesot (bet...

220.lv - Maldina klientus

Maldina klientus Interneta veikalā prece uzrādās. Protams tā tiek pasūtīta. Bet kad paiet 2 dienas atnāk paziņojums par to ka sūtijums ir atcelts. Kad sazinos pa info telefonu pasaka ka ierīces nemaz neesot.. skaisti. Ziemassvētku dāvana nav, naudu pārskaitīs tikai 5 dienu laikā atpakaļ.. Nu nav profesionāli tā maldināt. Uzņēmums ir pietiekami liels lai laicīgi atzīmētu preci kā izpārdotu...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Preci nepiegādā laicīgi! Pirms nedēļas pasūtīju preci, šorīt pārzvanu lai pārliecinātos ka piegāde notiks rītdien, kā solīts, jā, būšot... Pēcpusdienā atnāk sms ka prece rīt nebūs! Būšot tikai pēc 7! Dienām. Zvanu, kas par lietu, tikai tagad ražotājs esot paziņojis ka prece kavēšot... Neticu! Reāli meli, esmu pārliecināts ka jau no rīta tas bija zināms, kā arī pirms nedēļas kad pasūtījums tika apmaksāts, tikai tāda ir viņu stratēģija, paņemt naudu ātrāk, bet par preci neiespringst, kaut kad jau piegādās. Prasu atgriezt naudu...30 dienu laikā! Nopietni? ! Un tā nav krāpniecība!?

Im imiska 06.12.2018
Komentāri 0 Tirdzniecība

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Отвратительного качества мебель. Купил далеко не дешёвый стул такого же образца, но другой цветовой гаммы: https://220.lv/ru/mebel-i-interer/ofisnaya-mebel/ofisnye-kresla/ofisnyy-stul-aur... у стула просто по-живому оторвались два нижних пластмасовых колеса (сначала один, и под давлением веса, причём небольшого, (85 кг вес) , оторвался второй. Случилось это гораздо раншье обычного срока эксплуатации любого стула. Плюс ко всему подлокотники (оба!) начали просто...

220.lv - Обман, плохой сервис

Обман, плохой сервис Доброе утро. Никогда бы не подумала, что тоже сюда напишу. Много чего покупала а 220.lv. Козалось бы постоянные клиенты это ценность для продовца. Но реальность показывает другое. Месяц назад сделала заказ.. Пришло смс что заказ будет 28.11.2018.. Удивление было что ждать так долго ну ладно. Вчера пришло новое смс.. Что заказ переносится на 18.12.2018. Позвонила оператору, понимая, что они то как раз не причем, уточнила не шутка ли?) оказалось нет. Так что если вам о честном сроке доставки это...

220.lv - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 16.novembrī tika pasūtīta prece nr6539147 TP-link rūteris. Vērīgāk palasot aprakstu sapratu ka šī prece man neder un praktiski pēc piecām minūtēm atcēlu pasūtijumu zvanot pa telefonu. Turpinot pārlūkot 220.lv inteneta vietni atradu rūteri kurš atbilst manām prasībām. Zvanu vēlreiz un prasu kad saņemšu naudiņu atpakaļ un ka esmu nolūkoji pie viņiem citu preci. Uz ko operatore man laipni piedāvā neatcelt sūtījumu bet viņa došot ziņu uz noliktavu un samainīšot pret manis izvēlēto rūteri. Nu ja...

SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes