Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - плохой сервис, стирают отзывы
Всем привет !
Недавно был приобретен смартфон Poco x7( номер заказа 37029571), собственно телефон понравился !
НО есть конечно и недостатки - о которых я написал :
Это то что экран зеленит когда смотришь под углом ( на белом фоне ) !
Проверял и более дорогие модели redmi note 13 - 14 - 15 есть такой же деффект !
НЕт зарядки в комплекте
Присутствует реклама в телефоне !
Написал и о преимуществах- хорошая батарея и производительность !
Есть хороший чехол в комплекте !
По результату мой...
220.lv - Некачественный товар и невозможность возврата
На 220 заказал Micro SD карту памяти, заказ пришёл, но карта оказалась неисправной. При попытке вернуть неисправный товар предлагают мне самому решить эту проблему с продавцом который торгует на этой платформе! Центр помощи некомпетентен вообще при решении проблем. Больше покупок на 220 делать не буду.
220.lv - Garantiju
2024. gadā, izmantojot interneta platformu 220.lv, ko pārvalda uzņēmums Pigu Latvija, iegādājos zāles pļāvēju robotu nr 30692604 no Polijas tirgotāja. Ierīce darbojās aptuveni vienu gadu, līdz tai radās tehniskas problēmas. 2025. gada aprīlī prece tika nosūtīta uz garantijas remontu uz Poliju.
Šobrīd ir jūnijs, bet līdz šim brīdim neesmu saņēmis nekādu skaidrību par remonta gaitu, statusu vai termiņu. Lai iegūtu jebkādu informāciju, man regulāri pašam jāzvana klientu servisam, kur saņemu tikai...
220.lv - Piegādes kavējums/bojāta prece
Pasūtīju portālā 220.lv pastkasti, piegādei bija jābūt 15.05.25. , piegāde tika veikta 20.05.25. , nevienam no 220.lv darbiniekiem tas nelikās dīvaini, tas taču ir normāli, mēs neko nezinām, vainīgs ir nosūtītājs. Prece atnāca bojāta, nav lietojama, vajadzīgs remonts, 220.lv paziņo, ka tā nav viņu problēmai, lai es pats sazinos ar pārdevēju Lietuvā un viņam izstādu pretenzijas. Katrā ziņā tādu attieksmi es savā dzīvē sastopu pirmo reizi. Jūs taču esat servisa piedāvātāji! Nevienam neiesaku...
220.lv - Slikts serviss
Pasutiju bernu ratus, kuro reizi atliek jau sutijuma datumu, pedejie sutijumi iet loti ilgi, neticu ka 220 ne var sazinaties ar lietuvas noliktavu, ka ne ka ari 11 eiro ir nauda par piegadi, bija liguma ka savacu uz vietas, bet tagad nebraukšu no rezeknes un rīgu tikai sutijuma del
220.lv - ES neatbilstošs preces lādētājs
220.lv reputācija krītas... Arī es saņēmu elektro preci ar lādētāju, kas nav paredzēts mums te Latvijā. Tāda sajūta, ka 220.lv neko nekontrolē no tā, ko tirgo, bet jums kā tirgotājam Latvijā ir jāievēro lv likumi, tai skaitā garantija elektro precēm, arī ja tirgojat ar Latvijai neatbilstošu lādētāju. Par šo notikumu esmu informējusi daudzus, lai uzmanās.
220.lv - Viltotas preces
Tirgo it kā " Korejas kosmētikas" preces, kas ir lēti pakaļdarinājumi (protams ne jau visi) no Ķīnas, Cenas ir gandrīz tik pat augstas kā oriģināliem, līdz ar to ir ļoti viegli uzķerties...
220.lv - Slikts serviss
02 04.2025 оплатила заказ.Доставка предполагалась 14.04. В тот же день получаю сообщение, что доставка задерживается до 17.04. Сегодня 17-го опять получаю смс, что задерживается до 24.04. Это что такое? Врядли еще что буду заказывать с этого сайта.
220.lv - Slikts serviss
Kas notiek ar 220.lv? Daudz gadus daudz ko pirku no viņem un bija viss ok. Tagad pasutiju 3m ar 50% atlaidi respiratorus un... 1. Pakomatu izvelejos ādažos mini rimi bet prece atnaca uz vecmilgravi Rīga... 2. Es sutiju firmas 3m ta ka noradits 220.lv mājas lapa bet atnaca plogiats no ķinas.. Nekur nav rakstits ka tas ir 3m firma! 220.lv neko nevar atbildet, kaut kas sviests... Vairs tur neko nepirkšu!
220.lv - Slikts serviss, sūtījuma kavēšanās
Godīgi, lai es kādreiz teiktu ko sliktu par šo uzņēmumu… tā nekad nav bijis…
taču visi mani pēdējies sūtījumi, kas ir ar piegādi uz mājām, vienmēr kavējās.. Es taču arī esmu strādājošs cilvēks, kas rēķinās ar piegādes datumu.
+ neviens mani nenoinformē, ka viņiem ir sanākusi aizķeršanās. Sēdi kā muļķis visu to dienu mājās, un gaidi kurjeru… jums neliekas, ka vajadzētu savus klientus vismaz elementāri noinformēt par to, kad notiekas, nevis gaidīt, kamēr pircējs pats jums zvanīs, un tad naivi...
220.lv - Slikts serviss, pasūtījums kavējas
14.04.25. Internetveikalā 220.lv es pasūtīju divas preces, katru gan no sava piegādātāja – pasūtījuma nr. 36704861 un nr. 36704716, tomēr vairāk kā preces piegādes termiņa pagarinājumu 3x (pasūtījumam nr. 36704861 - 08.04,10.04,14.04, tagad 16.04.25.) un 1x (pasūtījumam nr. 36704716 - 04.04. , tagad 16.04.25.) neesmu saņēmusi (kopā iznāk 4 dienas, kuras vajadzēja izbrīvēt un tas ir ļoti apgrūtinoši. Tā ir nerēķināšanās ar klientu.) . Pasūtījumi ir apmaksāti. Nav vispār vairs pārliecības, ka sagaidīšu un saņemšu sūtījumu.
220.lv - Krāpšana, slikts serviss
Bija veikts pasūtījums, samaksāta uzreiz par to nauda. Vispirms piegāde bija uz 12.03 (pasūtīju 10.03) , bet pēc tam katru reizi tas datums pārcēlās. Nu jau pēc divām nedēļām pēc pasūtījums tika veikts, uzrakstīju uz apkalpošanas centru. Tikai pēc 3 dienām viņi atbildēja, ka sūtījums bija atnācis, un es viņu neizņēmu, bet nekādas ziņas, vai zvana man neatnāca! Pieprasīju savu naudu vai preci atpakaļ, tie solījās, ka nauda tiks atgriezta uz bankas kontu 2 nedēļu laikā! Šodien ir 14.04, nauda...
220.lv - Slikts serviss
Agrāk 220.lv bija vieta, kur bieži skatījos preces un viss bija super.
Dotajā brīdī esmu veicis 2 pasūtījumus.
1. Pasūtījums stāv gatavs nosūtīšanai jau 2 nedēļas un tikai tiek pagarinās piegādes laiks.
2. Pasūtījums stāv apstiprināts 10 dienas un nekādas izmaiņas nav. Viss ir apmaksāts ar kurjera piegādi uz mājām.
Uzzvanot un prasot vai būs bērnam dāvana uz dzimšanas dienu - pasaka, ka prasīs nosūtītājam un dāvana nebūs, jo tie nav 220.lv, kas šo preci sagatavo un viņi atbildību neuzņema...
220.lv - Fraud
The company 220.lv is doing a massive illegal fraud at the moment. Multiple people have expressed their complaint where they are extending delivery by not two but three to four times and still not delivery the goods.
On top of that they are not allowing customers to cancel their orders. I called them multiple times and get nothing back. I already reported this to the eu commission and awaiting review right now.
I hope legal actions is taken against this company for their fraudulent actions. Massive disappointment in this latvian company
220.lv - Krāpšana, termiņu neievērošana
06.03.2025 es 220.lv internetveikalā pasūtīju preces (pasūtījuma Nr.36258186), kuras,neskatoties uz jau TRĪS REIZES pagarinātajiem piegādes termiņiem, es vēl joprojām neesmu saņēmusi, un izskatās, ka nekad arī nesaņemšu. Kopš 07.03.2025 pasūtījuma statuss ir palicis nemainīgs "Gaidām no piegādātāja".
Neskatoties uz to, ka par šīm precēm es esmu samaksājus un jau vairakkārtēji sazinājusies ar 220. lv veikalu, neko citu par frāzi "mēs vēl joprojām gaidām preces no piegādātāja" es neesmu...
220.lv - обман
КУПИЛА ДУХИ ,ОТКРЫЛА ОКАЗАЛИСЬ НЕ ПО ЦВЕТУ И ЗАПАХУ НЕ ТЕ ,НО ТАК КАК Я ОТКРЫЛА ОБРАТНО НЕ БЕРУТ,ОТВЕТИЛИ ,ЧТО У НИХ ПОДДЕЛОК НЕТ ,НО ОНИ ПРОСТО ВОНЮЧИЕ И ЦВЕТА ДРУГОГО ,Я ОТНЕСЛА ИМ В МАГАЗИН И СКАЗАЛА ПРОДАВЦУ ,ЧТОБЫ ОН ПОДАРИЛ СВОЕЙ ДЕВУШКЕ .Я НАПИСАЛА ОТЗЫВ ,КАК ОНИ ПРОСЯТ ПРИ ПОКУПКЕ ИХ ТОВАРА,НО ОНИ ЕГО НЕ ВЫСТАВИЛИ ,ТАК КАК ОН НЕ соответствует правилам 22
лв
220.lv - Krāpšana slikts serviss
Jau otro reizi piekrāpj ar termiņim ja es pasūtu es orientējos ka būs ap norādīto laiku kurš ir agrāks nekā citur. Bet nekā sūta @ pastu kavējās un kavējās Sola 2. Dienās bet atnāk 8. Dienā. Pēc tam kad jāsūta atpakaļ jo neatbilst aprakstam jāsūta uz mistisku Lietuvas kompāniju un pašam jāapmaksā sūtīšanas izdevumi. Sviests kautkāds man liekas 220.lv iet uz grunti veikali arī veras ciet.
220.lv - 220.lv nekvalitatīvu servisu un klientu apkalpošanu
Septembra sākumā iegādājos MikroTik maršrutētāju no 220.lv. Pēc divām dienām atklāju, ka SIM kartes slots nedarbojas, tāpēc nodevu ierīci diagnostikai. Pirms tam biju mēģinājis ievietot SIM karti, taču kļūdījos ar kartes standartu. Tomēr, saprotot kļūdu, uzmanīgi izņēmu karti atpakaļ, pārliecinoties, ka nesabojāju slotu. Neskatoties uz to, ierīce joprojām nestrādāja pareizi.
Svarīgi pieminēt, ka maršrutētāja kastē nebija nekādas drošības plomberes, kas garantētu, ka ierīce ir pilnīgi jauna un...
220.lv - Обман
Заказала духи, они розового цвета, открыла и увидела, что они не розовые, а бело желтоватые, стала писать, они мне ответели, что это ориг. Духи, я не спорю, но я заказала другие и они розового цвета и запах поиятный, а которые пришли просто мылом пахнут, совсем другие я поехала в магазин, там меня обслуживал очень любезный молодой человек владислав, он долго смотрел в компьютере и сказал, нет это и есть эти духи, а розового цвета они на фото это от света, а так они белового цвета. Я оставила...
220.lv - Krāpšana
Sveicināti nekad neticiet šim interneta veikalam. Es viņu veikala biju pasūtījis sieviešu pilsētas riteni uz nomaksu bet ko jūs domājat man pat nemēģināja piegādāt šo sieviešu pilsētas riteni uz nomaksu. Šis veikals izmanto tikai cilvēku naudu. Ludzu sājā interneta veikala220. Neiepērcieties jūs būsiet apkrāpti.