www.sudzibas.lv 220.lv Nepareiza prece + klientu apkalpošana

Atrisināta220.lv - Nepareiza prece + klientu apkalpošana

Atsūtīja nepareizo preci pareizā iepakojumā. Par pasūtījumu jau bija samaksāts un prece saņemta pakomātā. Ilgstošā sarakstē un telefionu sazvanē vienojāmies, ka tiks atsūtīta pareizā prece. Kam negadās.. Jautāju ko darīt ar preci, ko man nepareizi atsūtījuši - saņēmu atbildi, ka to var kaut kad ievest viņiem birojā.
Pēc nedēļas saņemu zvanu no 220, par šo pašu preci, bet šoreiz man lūdz no sākuma preci nogādāt viņu birojā vai nosūtīt pa pastu. Tā lai jaukāk, man piedāvā nepareizo preci ievest viņu birojā un tad īstā tiks izsūtīta pa pastu nevis samainīta uz vietas. Sanāk, ka 220 ne tikai piečakarēja mani nepārbaudot preci, ko man sūta, bet arī liek pašam nodarboties ar loģistiku un vel klientu apkalpotājs paņirgājas par mani. Pirmās divas lietas vel būtu sagremojamas, bet ņirgāšanas ir nepiedodama.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta iArnis 08.03.2018

Problēma atrisināta, aprakstu pievienoju komentārā. Pretenziju vairs nav.

I

Komentāri (2)

Vispār jau microUSB kabeļa atsūtīšana Lightning kabeļa vietā jau pati par sevi ir ņirgāšanās. :)

I iArnis 08.03.2018

Problēma atrisināta, pretenziju vairs nav. 220.lv sazinājās ar mani atkārtoti, un piedāvāja atrisināt problēmu. Kurjers iebrauca pakaļ nepareizajai precei un pēc nedēļas saņēmu pasūtīto preci. Esmu patīkami pārsteigts, jo necerēju uz šādu iznākumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes