220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
977
Atrisinātas
70
Ar atbildēm
1100
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Самый поганый сервис!!! 12 сентября купила в подарок на день рождения телефон just 5 freedomx1. Телефон получала в магазине на даугавгривас 114. Телефон вынесли в открытой упаковке, дома выяснилось, что телефон бракованный, заряжался 7!!! Часов и за 2 часа разрядился, батарея грелась, сдала в том же месте и попросила вернуть деньги, право 14 дневного отказа. Тетенька сказала, что телефон нужно проверить и проверять они его будут 15 рабочих дней, т. Е. Три недели!!! Через три недели звоню узнать...

220.lv - Nederīgas elektropreces

Nederīgas elektropreces Pasūtīju tosteri 3in1, jau pirmajā lietošanas reizē sāka dūmot (kad uzkarsa), un jau pēc pirmajām tostermaizēm neslēdzas iekšā. Pa vairākiem gadiem pirmo reizi negatīva pieredze. (Bet par dāvanām pasūtot telefonu, arī nekad nav bijušas klāt) Vairs nesūtīsim un paziņām neieteiksim. Paldies!

Atrisināta220.lv - Krāpšana

Krāpšana Sekojošs pastāsts, augustā pasūtīju un apmaksāju 2 preces, meteostaciju un piparu dzirnaviņas, pasūtījuma nr. 3525725, izrādījas ka meteostacija nav noliktavā, tāpēc piegāde tika noteikta uz septembra vidu, tuvojoties datumam vēlreiz pārcēla uz oktobra sākumu, bet jaunajā datumā tika piegādātas tikai dzirnaviņas un atsūtīta īsziņa ka 5 dienu laikā tiks atskaitīta nauda, nu jau ir pagājušas divas nedēļas, bet naudas nav, uz maniem mēģinājumiem sazināties-kapa klusums! Zinu kā šādās situācijā...

SIA Pigu Latvija/220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 23.09.2016 es caur internet veikalu 220.lv pasūtīju preci (pasūtījuma Nr 3638870) un 26.09.2016 braucu saņemt uz Daugavgrīvas ielu 114. Tika samaksāta nauda un es devos uz noliktavu preci saņemt. Tur protams iznesa manu pasūtīto preci iepakotu, uz tās bija rakstīs mans uzvārds. Prece tika ielikta a/m. Pārbaudīt tās saturu man nebija iespējams- nazi līdz nevadāju un ar rokām atplēst iepakojumu neizdevās. Problēmas sākās, kad mājās tika atvērts iepakojums. Tā nebija manis pasūtītā prece- pat...

220.lv - Обман, плохой сервис

Обман, плохой сервис 19 Сентября 2016 года сделал и оплатил заказ Nr. 3624646. Микроволновая печь СANDY CMC-30D-SC. Через несколько дней заказ привезли. Но совсем другую модель. СANDY CMG-30D-S. Эта модель не имеет конвекции, она дешевле и вообще мне такая не нужна. Позвонил, какое-то время мне пытались доказать, чтоэто именно та модель, что я заказал. Но поскольку везде (вплоть до накладной) фигурировала именно CMC, а не CMG, мне сказали что курьер приедет, заберет микроволновку и потом мне доставят именно ту...

www.220.lv - Kŗāpšana

Kŗāpšana Iegādājos internetveikalā stūra duškabīni,atveda ātri,divu dienu laikā,bet nepilnā komplektācijā.Stikla durvis un sienas bija ražotāja iepakojumā. Dušas paliktnis( bez iepakojuma) bija bez priekšējā dekoratīvā paliktņa,bez stiprinājumiem,tikai pati tā vannīte,vairāk nekas. Uzreiz zvanīju,teica lai fotogrāfēju to,kas ir un aprakstu to kā nav.Tā arī darīju un aizsūtīju e-pastā. Pagāja nedēļa-klusums.Braucu uz Rīgu,uz 220.lv vekalu Daugavgrīvas ielā un atkal stāstīju un rādīju,kas trūkst,visu...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 220.lv interneta veikalā pasūtīju telefonu, protams telefons darbojas visas saistības ir izpildītas. Bet kastēs kur bija paredzēta vieta austiņām un papildus usb kabelim bija vien tukša vieta, pietam ekrāns nebija kārtīgi notīrīts. Kad pasūtīju planšetdatoru bija tas pats, tad nospriedu, ka varbūt planšetei nenāk līdzi, bet telefoniem, cik emu pircis, vienmēr nāk līdzi austiņas un papildus usb kabelis, pie tam iepakojumā bija paredzēti atsevišķi nodalījumi kuri bija tukši. Protams itkā sīkums, bet ja tā padomā, tad negodprātīga rīcība no pārdevēja puses.

Atrisināta220.lv - Nav piegādātas visas preces.

Nav piegādātas visas preces. 05.09.2016. internetveikalā 220. lv pasūtīju 8 preces. Pasūtījuma nr. 3579418. Kopsumma bija 43.88 eiro. Drīz vien pasūtījumu nodeva kurjeram un pie manis kurjers ieradās jau tajā pašā piektdienā (09.09.2016.). Bet- kurjers piegādāja tikai 2 preces no visām. Kurjers apgalvo, ka viņam ir iedotas tikai 2 kastītes. Vēl joprojām neesmu saņēmusi pārējās sešas preces, kuru vērība ir nedaudz lielāka kā 20 eiro... Rakstīju uz viņu e-pastu [slēpt]@220.lv, atbildi nesaņēmu pat pēc 7 dienām, lai gan viņu...

220.lv - attieksme

attieksme Vairs neiesaku šo i-neta veikalu. Kāpēc ir vajadzīgs sūtīt uz mobilo KODU, ja vajag uzrādīt personu apliecinošu dokumentu. Vakar DUS Statoil uzrādu kodu, prece tiek atrasta, uzrādu personu apliecinošu dokumentu, kurā uzvārds nesakrīt ar to uzvārdu kādā reģistrējos 220.lv mājas lapā, kur uzvārda vietā es norādīju sava vārda atvasinājumu. Kopš 2014.g. viss ir bijis o.k., pat kurjeram, kad man piegādāja preci uz darba vietu, nebija problēmu ar dokumentu, tāpat arī iepriekš citai Statoil...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 21. 04. 2016. G. Nopērku just5 telef, un atbraucot mājās konstatēju ka telefons nemaz nevar ieslēgt. Iesmērēts nestrādājošs telef. 23. 04. 2016 telef smainīju, un diemžēl pret tādu pašu nestrādajušo. Man atgrieza naudu, bet protams, ka neviens nekompensēs zaudēto laiku un ceļa izdevumus. 20. 05. 2016 tomēr ar trešo piegajienu, bet talrunīti pasūtu, protams jau citu modeli. Pasūtot preci, tālrunītim bija līdzi bonusiņš, auto lādētajs, kurš diemžēl netika izsniegts. Protams, 220.lv šajā jautājuma...

220.lv - krapšana ,slikts serviss

krapšana ,slikts serviss saskāros ar vienaldzibu pret klientu velmēm veikalā 220.. . velejos iegadaties vairakus guļammaisus jo bija ar atlaidi . vienkārši tāpat lai būtu . atnāca uz emailu ka viss pasutits un jagaida tikai datums kura sanjemt preci,shoreiz izdomaju ka pa celjam centra aizieshu tiem pakalj pats ... atklajās beigās ka viņiem ir tikai viens guļammais un protams tas man nav vajadzigs bet viņu velme bija padarit mani par vainigu un likt tomer pirkt to vienu guljammaisu no vinjiem un samierinaties :) .. ljoti nepieklajigi cilveki kuri nerespekte klientu velmes..

www.220.lv - Ļoti nekvalitatīva prece.

Ļoti nekvalitatīva prece. Labdien! 1.augustā tika pasūtīta sekcija: http://220.lv/lv/mebeles-un-interjers/viesistabas-mebeles/sekcijas/sekcija-barat... Sekcijas kvalitāte ir drausmīga. Visi dēļi knapi turās, īsumā sakot plaukti "šķidri", jo visa konstrukcija ir uz tapām + trūkst stiprinājuma detaļas un neizveidoti caurumi tapām (tas saucās, izdarīsi pati). Vietā, kur aizverās sekcijas durvis, ir lielas šķirbas, kas ir radušās no tā, ka ir nekvalitatīvi dēļi, kas neturas kopā. Mēbeles ir nestabilas, šūpoja...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Настоятельно не рекомендую заказывать в данном интернет-магазине, который позиционирует себя как №1 интернет магазин в Латвии (такое „звание” на официальном сайте магазина). В начале августа заказали бытовую технику для новой квартиры (стиральную машину, микроволновую печь, холодильник). Холодильника не было на складе, из-за этого товар должны были доставить 24 августа. Звоним 23-его числа узнать, всё ли в порядке, будет ли товар, нам ответили, что будет. Наступает 24 августа, ни звонка, звоним...

220.lv - Плохой сервис

Плохой сервис Телефон LG сдала в ремонт 05.июля 2016г.по гарантии, срок ремонта закончился 05.08.2016 .информации никакой нет, сама звонила, но операторы только обещают дать ответ однако нет никаких [slēpt]@,звонки/.Для кого информируют о записи телефонных звонков не понятно!!! Всеравно ничего не делается зато реклама приходит чётко.БЕЗОБРАЗИЕ!!!!!!!!!

220.lv - Обман

Обман Приобрел на сайсте 220.lv вытяжку. На сайте была заявлена производительность: 420 куб. м/ч, но при детальном изучении инструкции, которая была на польском(!), выяснилось, что максимальная производительность 150 куб. м.ч. уверен, многие не углубляются в инструкции, и таким образом их обманывают так, как меня. Внимательно читайте инструкции.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Labdien! Si gada sakuma jūsu veikala pirku visu nepieciešamo 3 istabu dziv. Iekārtošanai. Mēneša laika dziv bija jābut pilnīga kartība. Neskaitamas pakas nāca katru dienu ...Tika veikti ari pēdējie remonta darbi. Pie sis situācijas nebija iespējams uzreiz parbaudit paku saturu. Turklāt pasūtījumi tika sadalīti uz vairākām piegādes reizem. Kad remonts bija pabeigts un katra lieta stāveja sava vieta, atklāju ka pietrūkst stāvlampa technolux cosmo s. Vērtība 135 eiro. Pasūtījuma nr. 2991136...

220.lv - Pagaidām nelaipna apkalpošana, bet tad jau redzēs

Pagaidām nelaipna apkalpošana, bet tad jau redzēs Pirms 13 dienām nopirku jauno Samsung S7 edge. Taču - nomainot screen saver uz gaišāku, pamanīju melno plankumiņu ekrāna augšējādaļā. Pārmeklējot internetā (piemēram, šeit http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s7-edge/668466-ugly-black-spot-e... sapratu, ka tā ir diezgan izplatīta kaite šiem telefoniem, par ko civilizētajā valstī uzreiz iedod jaunu telefonu vai nomaina ekrānu. Taču, tā kā vēl nebija 14 dienas pagājušas, nolēmu izmantot savas atteikuma tiesības - kurš nu...

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Gribēju nopirkt telefonu līzingā!Aizpildīju visu vajadzīgo informāciju un gaidīju atbildi.Nākamajā dienā zvanīja 220.lv darbinieks,bet uzreiz nevarēju atbildēt,atzvanīju pēc 20min.,lika nosūtīt konta izrakstu līdz plkst.16:00 pretējā gadījuma pasūtījums tiks anulēts,izdarīju to pēc sarunas 30min laikā,apmēram 12:30 viss tikai jau nosūtīts.Nākamjā dienā skatos,ka atteikts pasūtījums,pamanīju to e-pastā,nolēmu piezzvanīt un noskaidrot kas par lietu! Sāka teikt,ka nav saņēmuši bankas izdruku...

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Mani neapmierina 220.lv piesolītā bezmaksas piegāde. Operators teica, ka kurjers varot piegādāt preci darba dienās no 11-17, konkrētu piegādes laiku nevarot noteikt, tikai dienas pirmo vai otro pusi. Kas tas par klientiem nedraudzīgu piegādes servisu! Vai man jāņem brīvdiena, jāsēž mājās un visu dienu jāgaida kurjers, sviests! Priekš strādājošiem cilvēkiem šis i-veikals nav domāts.

220.lv - bojāta prece

bojāta prece Pasūtīju 220.lv pannu- kad atvēru kasti, biju nepatīkami pārsteigta- pannas viena mala bija deformēta? Savā naivajā prātā odomāju, ka 220.lv, rūpējoties par savu reputāciju, atvedīs vietā citu pannu........tika paziņots, ka kurjers ieradīsies no 11-17 un s varēšu atdot brāķa pannu (es strādāju līdz 17 un nevaru darba laikā krāmēties ar savām lietām), ja nevarot, lai tad vedot uz viņu biroju vai sūtot pa pastu (par pasta izdevumiem jāmaksā man). Tad, kad panna kurjeram būs atdota, 220 lems, vai...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes