220.lv - Piegāde

Nokaitināja, uzrada vienu piegādes laiku, kad piegādes diena klat nevar sniegt informāciju nekadu, kad saku ka varu pati savākt no noliktavas, ne tas šobrīd nav iespejam. Loti vilusies, priekškam maldināt cilvēkus un noradit ka prece ir noliktava ja reali nav. Sedi un gaidi atpakaļ naudu... Dusmu pilns mers

22.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.05.2019

Labdien,

Lai varētu izanalizēt sīkāk radušos situāciju, lūdzam Jums atsūtīt savu pasūtījuma numuru

R

Komentāri (3)

T TavaMamma 22.05.2019

Tu domā viņiem noliktava tai pašā ēkā? Vai pat Latvijas teritorijā? Rūgti maldies.

R Roma6ka 22.05.2019

Kads sakars vispar par arpus Latviju?ir noradits ir noliktava, internet veikalos abos kas ir riga,telefoniski apstiprinats ka ir noliktava un bus 3dien,IET RUNA PAR TO KA REALI PRECE PEKSNI NAV,PAT JA GATAVA PATI SAVAKT.TA IR MALDISANA , NAV JAUZRADA TAD PIEGADES LAIKS UN NAV TAD JAAPSTIPRINA TELEFONISKI. Uzskatu ka tas nav normali,uz ko ir tikai atbilde pagaidiet ludzu un atvainojiet ludzu varam anulet.protams ka anule ja tev prece nav noliktava ka teici.cik tad es gaidisu ar nepasaka

E Ewa777 23.05.2019

Iesaku pasūtīt 220.lv preces ar pēcapmaksu. Šogad 2x esmu iepirkusies pie viņiem internet veikalā un pēc tam izņemot ofisā. Nekādu problēmu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes