220.lv - Bojājums

Interneta veikals 220.lv pilnīgi visur liek savas reklāmas piedāvājot preces un labu un ātru apkal-
pošanu, tamēr ja notiek kāda problēma, tad pilnīgi ignorē klientu! Mēs pasūtijām pie viņiem mēbeli
š. G. Janv. Mēn. Prece tika piegādāta bojātā veidā. Pats iepakojums bija jau bojāts. Kā rezultātā,
atverot iepakojumu, detaļas sturis bija nolauzts. Sūtijām bildes uz 220. Ar bojāto preci. Viss ko mums
atbild, ka 2 dienu laikā sazināsies. Un tā tas turpinās jau 2 mēn. Un rezultāta nav.

21.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.03.2019

Labdien,

Pirmkārt atvainojamies Jums par ilgo detaļas gaidīšanu. Ar Jums šodien sazināsimies par citiem iespējamiem situācijas risinājumiem.

Jauku dienu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes