Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
804
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
52
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Brauc, ka grib!!!

Brauc, ka grib!!! Labvakar!!! Kadle tarmvaji nr. 2 Tapesu iela-Centraltirgus un Centraltirgus-Tapesu iela katru dienu aizbruc 2 lidz 3 minutes atrak neka paredzets saraksta!!!??? Man rodas iespaids ka vini grib paplapat Dispeceru punkta "Zasulauks" viens ar otru vai ar nakamo mainu. Ja kads var palidzet rakstiet uz [slēpt]@inbox.lv!

Rīgas Satiksme - Rīdzinieka Karte

Rīdzinieka Karte Labdien!!! Vēlos izteikt savu sūdzību par Rīdzinieku kartes saņemšanu.. Diemžēl vakar saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju, dodoties saņemt savu Rīdzinieku karti, uz sarunāto Vizīti, kur diemžēl darbinieki nebija savu uzdevumu augstumos, un ļoti nekorekti veica savu darbu. tā kā jau iepriekš biju pietikusi savu Vizīti uz šo vietu, aizejot, biju nepatīkami pārsteigta par to, ka diemžēl neesmu tajā sarakstā,kas pieteikusi vizīti!!! otrām kārtām, es savu Rīdzinieku karti nevarēju saņemt jo nezin...

Rīgas Satiksme - minibus 208

minibus 208 Vai kāds var man paskaidrot, kādēļ jaunajos Rigas Satiksmes mini busos netiek pieņemtas Rīgas kartes uz kurām nopirts brauciens tieši minibusiem??? 0.70 euro mini busam uz kartes, bet vadītājs saka, ka brauciens maksā 1euro, ka viņam ir dārgais braciens,un kartes neder.. Mini bis -208, maršruts- pļavnieki-centrs, plkst. 17:15, ilūkstes ielas pietura, 18.01.2014

Rīgas Satiksme - Rīdzinieka karte

Rīdzinieka karte Ciest nevaru stāvēšanu garās rindās, tāpēc visu cenšos izdarīt laicīgi un maksimāli komfortabli. Pieteicos 'Rīdzinieka kartei' jau oktobrī- internetā aizpildīju pieteikuma anketu, pierakstījos uz pieņemšanu noteiktā laikā, ierados ,biju vienīgā apmeklētāja tobrīd, darbiniece vēlreiz pārbaudīja visus datus , parakstīju ,saņēmu apstiprinājumu, ka viss o.k. un jāgaida īsziņa decembrī, kad nākt pakaļ. Decembris paiet, ne ziņas, ne miņas. Zvanu uz R.S., saka lai tik gaidu. Paiet pus mēnesis un nekā...

7.Autobusu kolektīvs - Durvis

Durvis Kad gāju no skolas prom iekāpu 24 autobusā nummurs 76505 un iekāpa veca omīte pēc tam jaunāka un kad es kāpu mani iespieda transporta durvīs

A Andris32323 10.01.2014
Komentāri 0 Sabiedriskais transports

Rīgas Satiksme - Saraksts

Saraksts Sveiki. Šodien es pieturā Ķengarags biju 12:00,pēc dotā saraksta pieturā 209. mikroautobusam bija jābūt 12:07,kurš protams taa arī neatbrauca.Nākamajam bija jābūt 12:27,kurš atbrauca 12:52.Es vesalas 50.min stāvēju un gaidiju,lai tiktu uz Dominu. Kam ir domāts saraksts?Viņi brauc tad kad grib,nevis pēc saraksta?? Šī nav pirmā reize,ka šādi notiek. Noņemiet sarakstus ja viņi ir nepareizi,lai nemaldinātu cilvēkus.

Контролеры ригассатиксме - О пропаже партмане, мобильный телефон, перчатки, фуражка.

О пропаже партмане, мобильный телефон, перчатки, фуражка. Контролера у которого 17.12.2013г в Piņki маршрут авт N4 остались мой портмоне, мобильный телефон, перчатки, фуражка прошу позвонить по тел: 25993303 жду звонка .

Rīgassatiksmes Klientu apkalpošanas centrs - Apkalpošana/maldinoša informācijas sniegšana

Apkalpošana/maldinoša informācijas sniegšana Šodien (02.01.2014 aptuveni ap plkst.18:40) saskāros ar nepatīkamu situāciju Klientu apkalpošanas centrā. 1. Sākotnēji sazinājos ar Rīgas Satiksmi, saistībā ar e-talonu, kas tika iegādāts 2013. gadā, tur man paskaidroja, ka, lai atgrieztu naudu par neizmantotajiem braucieniem, jādodās uz Klientu apkalpošanas centru, kurā atgriezīs naudu! 2.Devos uz Klientu apkalpošanas centru, lai iesniegtu e-talonu: 2.1. Apsargs nelaiž iekšā Klientu apkalpošanas centrā; 2.2. Apsargs iesauc iekšā tikai...

Rīgas Satiksme - E-pastu ignorēšana

E-pastu ignorēšana Izskatās, ka Rīgas satiksme, lai gan mājas lapā uzdevusi e-pasta adresi saziņai, to ignorē un nezuskata par vajadzīgu atbildēt uz e-pastiem. Vairāk kā pirms nedēļas izsūtīju e-pastu, kurā vēlējos uzzināt sev interesējošas lietas saistībā ar rīdzinieka karti. Atbildes nebija. Pēc nedēļas rakstīju vēlreiz, jo mazums, ka tāds e-pasts var noklīst vai tikt nepamanīts. Atkal atbildes nav. Kā pret sienu! Stāstīju draudzenei par šo nejēdzību un viņa teica, ka arī viņai neesot atbildēts, kad pirms kāda...

Rīgas Satiksme - rigassatiksme

rigassatiksme Jau liek soda naudu par to, ka nepieregistrejas e-talons, ar menesbileti uz visiem autobusiem, kurs darbojas. Kad samaksats par menesi, par visiem autobusiem darba dienas. Pirmo reizi pieregistrets, menesis jau iet. Braucu autobusa, darba diena. Pilns ar cilvekiem, nepieregistrejas talons, bet man bilete bez atlaidem, dome par mani nepiemaksa. Starpibas nav vai divas reizes sodien brauksu vai vienu, vai tris. Rigassatiksmei zaudeujumu nenesu!!! Viss jau uz prieksu apmaksats. Un vel ielika divu...

Rīgas Satiksme - pilnie autobusi

pilnie autobusi 51.autobuss ap pulksten 14.00 kad bērni brauc no skolas ir vienmēr pilns un ir mazās ietilpības autobuss kurā nekad netiek iekšā varēja taču palaist lielu autobusu.

Rīgas Satiksme - mikroautobusi

mikroautobusi Labdien, Man ir jautājums kam trauceja mikroautobus 276 numurs? Kāpēc šis maršruts tiek atcelts? Tagad viss transports brauc pa Darzeņu iela (diemžel īsti neaceros). 276 mikroautobus barauc pa Jāņogu ielu, ļoti gara iela kurai apkart dzīvo daudz cilvēkus. Lūdzu, atjaonot šo maršrutu vai pagarināt 277 numurs pa Jāņogu ielu. Ar visu cieņu.

Rīgas Satiksme - Nepamatots sods.

Nepamatots sods. Labdien! 10. oktobrī iekāpu sabiedriskajā transportā, no kura mani RS kontrole pēc pāris pieturām izsēdināja ārā - neesot etalons nopīkstināts, kaut skaidri zināju, ka nopīkstināju un brauciens tika reģistrēts. Protams, strīdēties jau nebija jēga, sauca mani par meli + nebija arī patikas, jo kavēju jau darbu. Ierodoties darbā, nekavējoties uzrakstīju RS par šo incidentu. Solījās noskaidrot. Pagāja nedēļa, 14.10. pati uzrakstīju, kas notiek ar skaidrošanu, atbildi saņēmu 17.10., ka jā, viņu...

Rīgas Satiksme - Kontrole

Kontrole Stāsts ie tāds: ir e-talons mēneša biļete trolejbusiem un autobusiem, derīga vēl 4 dienas un papildus 2 braucieni (mazums vai). Iekāpu iekšā, nopīkstināju -viss kā vajag. Pēc 2 pieturām iekāpj kontrole -pārbauda - talons ir tukšs. Bez jautājumiem, paskatās, ka ir vēl mēnešbiļete trojbusiem, noņem to. Es stāvēju blakus durvīm, tāpēc paspēju pateikt, ka man ir autobusu biļete, ka reģistrātors apstiprināja braucienu un, ja kas ir braucieni. Neko man neatbildot, izkāpa ārā, pat runāt negribēja ar...

Rīgas Satiksme - Brauc kad grib un kā grib!

Brauc kad grib un kā grib! Sveiki mīļie lasītāji, šoreiz esmu līdz pēdējam dusmīga par Rīgas sabiedriskajiem transportiem, runa iet par 49 autobusu ( MANN - TESS - RUMBULA ) katru rītu ap pulksten 8;37 es viņu nesagaidīšu laikā, man darbā jābūt 9;00 un es nekad laikā neesmu, jo diemžēl šis autobuss atnāk 10 - 15 min vēlāk. Vai vispār kad braucu agrāk 7;45 viņš neatnāca, tā nu sanāca braukt ar 23 līdz mēbeļu namam un pēc tam braukt ar citu. Man nav izdevīgi braukt ar citu transportu, bet šis 49 nekad nebūs laikā, žēl...

Rīgas Satiksme - autosstāvietas maksa

autosstāvietas maksa ļoti daudz automātus tiek nomainīti uz besskaidras noreķinu , laikam ir saistīts ar to kā negrib čakareties ar EURO pariešanu .Dažreiz ļoti grūti atrast kur var apmaksat ar skaidru naudu , plus no 5 reizem obligāti kaut kas notiek nepareizi ,un pēc tam jagaida tehnisku mašīnu no 15 - 35 minutem .

Rīgas Satiksme - Маршрутки

Маршрутки В Маршрутках установили аппараты для е-талона, но частенько они не работают, а именно половина для е-талона.Потому что сам экран работает и билет за 50 сан.он выдаёт. 2 раза звонил на 80001919 , удивляются, говорят что случаи такие фиксируют, но что делать пассажиру у которого нет денег, но есть е-талон они не знают..

Rīgas Satiksme - Strauja bremzesana

Strauja bremzesana Labvakar! Sovakar plkst.20.41 iekapu 44.marsruta autobusa,numurs autobusam bija 64420,lai brauktu majas.Biju kopa ar savu berninju kurs bija ratinos.Situacija tada,ka ratiniem bija uzliktas bremzes un es apsedos preti ratiniem,lai gadijuma kas,varetu ratinjus satvert,tacu notika pratam neaptverama situacija,kad autobuss tuvojas pieturai Arkadijas parks,vins strauji nobremzeja,un mans bernins kas cuceja ratinos,vienkarsi ar visiem ratiem ir kritis zeme un turklat uz galvas...Mani parnema...

Rīgas Satiksme - neizlaida

neizlaida Kroplis neizlaida pie tirgus maximas un aizveda uz kkadu abrenes ielu, tikai tapec ka soveris lohs un runaja pa telefonu. es nokaveju autobusu un vinja del vajadzeja stundu gaidiit lietuu un aukstumaa. idiots. atlaist uz vietas taadus soferus. nakosreiz stiklu izdauzisu.

Rīgas Satiksme - Bērnu ratiņi

Bērnu ratiņi Vēlētos,lai sabiedriskā transporta vadītāji LIELāKU UZMANIBU pievērš bērnu ratiņiem. Ar to es domāju,kad apstājās pieturvietās tuvāk piebrauc pie apmales, lai varētu vieglāk tik ar ratiņiem.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes