LV RU

Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
www.rigassatiksme.lv
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: 80001919
+371 67104800
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
602
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
1
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas satiksme - Apstākļi sabiedriskajā transportā

Apstākļi sabiedriskajā transportā Sveiki, vairs neizturēju. Man ir apnicis nemitīgi būt ar galvas sāpēm vai apdullušam pēc brauciena. Trolejbusos un autobusos, atsevišķi ziemā nav gaisa, nav ko elpot, piesmakuši smirdīgi transporti. Šoferim labi, savs lodziņš. Citreiz esmu mēģinājis atvērt logu, tad penši smird virsū, vai vispār logu nav iespējams atvērt. Un ceturtā trolejbusa ideja bija "ģeniāla" paņēma un izbojāja visu braukšanu uz/no centra un tālāk.

Rīgas satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Gribu izteikt nopēlumu un patiesu sašutumu par 3. Autobusa nr. 69515, kas brauca 23.01, ap plkst. 9: 00 virzienā no Stockmannuz brīvības ielu, vadītāju. Autobusa šoferis acīmredzot sevi bija iedomājies kā sacensību dalībnieku, jo gan ātrums, gan visas bremzēšanas pie luksoforiem tika veiktas kā f1 trasē. Rezultātā es izsitu plecu, kas tagad ir zils un sāpīgs, kāda vecāka kundze ar visiem tirgus maisiem līkumā no Merķeļa ielas uz brīvības ielu novēlās ejā. Tādu marazmu sen jeb vispār...

Rīgas satiksme - Kavejums

Kavejums 16 trolejbuss atkal nav noradijtaja pieturà laikā M. Keldisa ielā plkst 09.11 😡😡😡 kapec, kad strada blondā dāma, shai marshrutà, problèmu nav! Kolidz kads cits sezhas pie stūres shim te pasham marshrutam, tā atkal vins tik nekaunigi var kavet! Varat neaizbildanies ar cela remondarbiem, sliktajiem laika apstakliem vai citam mulkibam! 😡 jo tadus nav, es ju noskaidroju!

Rīgas satiksme - Ņirgāšanās par Latvijas tautu

Ņirgāšanās par Latvijas tautu Zvanot uz Rīgas satiksmes informatīvo dienestu, tika uzdots jautājums kur palicis 12. Autobuss, kas 9: 01 attiet no atpūtas centra lido uz ziedoni. Atbildēja, ka kavēšanās līdz 26 min. Nākamais autobuss vaja dzēja attiet 9: 25 arī nebija. Zvanīju vēlreiz, atbilde skanēja, ka kavēšanās līdz 26 min. , kad zvanīju jau 9: 52 un prasīju lai paskaidro, kas notiek, teica, lai uzgaidot uz līnijas, pēc 10: 01, atbildēja, lai pārzvanot pēc 5. Min, jo tad Rīgas satiksme dos informāciju informatīvajam...

Rīgas satiksme - Patiesi dvēseliska pateicība

Patiesi dvēseliska pateicība Vēlamies pateikties no visas sirds burvīgajai tramvaja vadītājai, kura bija kā labā feja, jo tad kad viena mazulīti sāka nepārtraukti skaļi raudāt, viņa pieturvietā izkāpa no savas vadītājas kabīnes un aizejot līdz pašām beigām pie nabaga mazulītis pastiepa viņai konfekti un sāka viņu maigi mierināt, kas viņai burvīgi izdevās, atšķirībā no mazulītis mammas. Un pēc tam sāka atkal vadīt tramvaju, kurā visiem bija miers un patiess smaids uz lūpām un sajūta kā kāda jaukā pasakā. (10. Tramvajs nr...

Rīgas satiksme - Neadekvāta vadītāja

Neadekvāta vadītāja Braucu no rītiem ar 15 trolejbusu no galapunkta Višķu ielā. Man tuvāk 3. Pietura no galapunkta, bet speciāli eju uz galapunktu, lai apsēstos priekšējā krēslā. Te vienu rītu pie stūres kkāda ***** aptur trolejbusu 2 metrus aiz stabiņa ar kustības sarakstu. Ar domu, lai es nekāptu pa priekšējām durvīm, ko es reāli nevaru izdarīt, jo traucē kustību sarakstu stabs un priekšējās durvis ir ārpus pieturas, kur ir dubļi. Ok, iekāpu pa lielajām durvīm un nosēdos priekšā. Nākamajā pieturā tieši tas pat...

Rīgas satiksme - Nepareiza autobusa šofera rīcība

Nepareiza autobusa šofera rīcība Šodien, pulkst. No centra 15: 10, alfā 15: 40 autobusa Rīgā-Sigulda, autobusa vadītāja rīcība un attieksme bija nepareiza un nelaikā. Kāpjot autobusā puisis vēlējās norēķināties ar karti, autobusa šoferis niknā balsī uzjautāja, vai vins drīz taisās maksās, puisis atbildēja ka viņš maksā ar karti un ka uzradās aparāta ka nav savienojuma. Protams ja aparātu neieslēdz to nevarēs izdarīt. Autobusa vadītājs nikni atteica, ka lai mākas skaidra naudā. Es neizturēju un pateicu pretī, ka ne visām...

Rīgas satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 4. Trolejbuss dūc, ir ļoti skaļš transporta līdzeklis. 09.01.2020. Braucu no pieturas Ziepniekkalna vidusskola 7.44 pie stacijas 8.18, pie vef 8.40 (pēc saraksta 8.25) . Izkāpu no trolejbusa sāpošu galvu un sliktu pašsajūtu. Mani neapmierina šāds transporta veids, kas līkumo pa Pārdaugavas ieliņām. 40 autobuss līdz vef brauca 40 minūtes. Ceļš uz mājām bija šausminošs, jo no mūksalas apļa izbraucot uz k. Ulmaņa gatvi, trol. Sāka nenormāli skaļi dūkt un vibrēt. Man ir slikti no tām vibrācijām un...

Rīgas satiksme - Trolejbusa vadītāja vienaldzība

Trolejbusa vadītāja vienaldzība 2019. Gada 31. Decembrī, jaunietis (mans dēls) brauca no centrālās stacijas ar 22. Trolejbusu (aptuvenais laiks 21: 36) uz pieturu Ilūkstes iela, pa ceļam aizmiga, un saprotams aizbrauca līdz galapunktam, kur šoferis nedadomājās viņu pamodināt, lai izkāptu. Sēdēja netālu no šofera apmēram otrajā rindā. Trolejbuss brauca nākamo reisu, ar visu bērnu, kad bērns pats uztrūkās, bija saharova iela (pie prismas) un tad viņš izkāpa ārā. Vai tiešām šoferi redzot šādu situāciju, kad bērns ir iemidzi...

Rīgas satiksme - Slikts serviss, likuma pārkāpumi

Slikts serviss, likuma pārkāpumi Водители ''rīgas satiksme'' часто едут и на желтый и на красный. Другие правила тоже не для них. Почему у вас работают люди, нарушающие закон и рискующие жизнями людей? Регулярно вам звоню, а толку никакого. Лично ваши дети не ходят по улицам, где за рулем невменяемые или слепые? Многие операторы даже не в состоянии достойно принять информацию о нарушении пдд. Вам сообщают всю нужную информацию для наведения порядка! Хватает быдла за рулем частного транспорта, которые считают дорогу своей собственностью и не в курсе. Что существующие правила не просто так придуманы.

Rīgas satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Sveicināti, dariet kaut ko, lai netīri, smirdīgi cilvēki jau beidzot nebojā rs gleznu citu eu valstu reitingā. Nu, tas ir pretīgums. Par maksu vēlas vemt 99% no transportā esošājiem. Paldies. Maz ticu, ka tiks kaut kas darīts, bet rakstīšu un zvanīšu katru reizi, kad man būs jāmaksā par servisu, kura nav.

Rīgas satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Velētos noskaidrot šadu lietu. Tātad - no 2020. Gada 2. Janvāra tiek likvidēts 40. Autobuss un aizstats ar 4. Trolejbusu, bet šodien (varbūt jau ari atrāk) ievēroju, ka lai ari 40. Autobusa maršruta saraksts eksistē - augša pie pieturas kur paradīti kursējošie transporta veidi vairs nav pie autobusiem 40, bet pie trolejbusiem jau ir vel nekursējošais 4. Trolejbuss. Tas rada neizpratni cilvēkiem, kas gaida sabiedrisko transportu, it īpaši tiem, kas nebrauc tik biezi un pēc augšēja...

Rīgas satiksme - Skikts serviss

Skikts serviss Laiks 6:18., Maršruts Mežaparks-Abrenes iela, autobuss 9. (74646). Skaists pirmdienas rīts. Iekāpjot autobusā vēlējos nopirkt biļeti, sniedzu šoferim precīzu naudu, reakcijas nekādas, ne vārda nesaka un naudu neņem. Jautāju 3 reizes, vai varētu palūgt vienu biļeti? Tad pēkšņi autobusa šoferis sāk kliegt virsū, lai naudu nolieku tai paredzētajā vietā, kur to maz mazītiņo naudas trauciņu tiešām nepamanīju. Vai tiešām nevar normāli un cilvēcīgi pateikt lai naudu nolieku, tur un tur, jo tiešām...

Rīgas satiksme - Krāpšana

Krāpšana Tātad! 0, nesen saņēmu sodu no Rīgas Satiksmes pārstāvjiem par pārvietošanos bez biļetes 15. Trolejbusā uz maskačku. To neapstrīdu, biletas nebija un netika iegadatas. Saprat0u vainu, devos iepritk etalons. Aizbraucu uz tirgu, jo parasti tur ir letak, lai iegadatos e-talonu, un atradu parstavi, kas pardeva e-talonus uz svaru. Cena bija 4 eur kilogramā, attiecīgi iegādājos puskilogramu ar e-taloniem (dzeltenajiem) . Neko, bija dadz izdevīgāk, jko auitomātā eiro un piedspadsmit par vienu un...

Rīgas satiksme - 13.trolejbuss kavē regulāri

13.trolejbuss kavē regulāri Braucu ar 13.trolejbusu 4 dienas nedēļā. Pēdējo trīs nedēļu laikā trolejbuss ir atnācis laikā divas reizes. Tad kavē 12 min, tad 20, dažreiz pat 25-30. Pieturā vienmēr esmu vismaz 6-7min pirms trolejbusam būtu jāpiebrauc. Es saprotu, ka no rītiem ir daudz sastrēgumu un viss būtu labi, varētu arī pagaidīt nākamo, ja vien 13.trolejbuss neietu 2-4 reizes stundā! Esmu arī gājusi uz iepriekšējo, kas pietur 8:18 Stabu ielā, lai paspētu uz darbu gadījumā, ja tas, kuram jāpiebrauc 8:36 neatnāk laikā...

Rīgas satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 21.11.2019 ceturtdiena darba diena, 31. Autobusam jābūt pieturā "dzeņu iela" 12: 30, tāds neatbrauc identiska situācija ar 15. Autobusu, pieturā "rudens iela" viņam jābūt 12: 47, neatbrauc lūdzu paskaidrojiet, kā lai cilvēks nokļūst līdz darbam?

Rīgas satiksme - Šoferis ir psihopāts

Šoferis ir psihopāts Šodien pie nacionālās bibliotēkas ap 18.20 iekāpu 21.autobusā. šoferis akmens tilta galā pat neiedomājās samazināt ātrumu un ienesās līkumā nepadomājot, ka viņš ved cilvēkus. Kā rezultātā gan telefons, gan mantas aizlidoja pret stiklu zemē un pati gandrīz ar galvu ietriecos loga margā. Es ceru, ka viņš brauc tikai šajā maršrutā, jo es vairs 21.autobusā negribu kāpt.

Rīgas satiksme - Raustīts šoferis

Raustīts šoferis Datums: 19.11.2019 Laiks: 8: 50 Vieta: Valdemāra Iela 3. Trolejbuss (Virzienā Uz Centru) Trolejbusa Numurs: 17812 Nav nekāda dižā sūdzība, taču reizēm sanāk iekāpt trolejbusā, kuru vada ļoti raustīts šoferis. Rīta pusē, kad satiksme ir pastiprināti noslogota, šoferis bezjēgā gāzē, bremzē, gāzē, bremzē.. Iespējams, ka arī acis šoferim lūkojās vien uz pirmajiem pieciem metriem, jo, ieraugot priekšā auto - tiek spiests pa bremzēm tā, ka pedālis caur grīdu drīz izdursies. Grūti saprast, ar kādu...

Rīgas satiksme - Sīkumi

Sīkumi Vai Rīgas satiksme nezināja, ka 17.11 vakarā uz minūtēm 40 tiks pilnībā slēgts akmens tilts, kamēr Nbs "atstrādās" militāro parādi? Neticu, ka nezināja. Bet nekādas informācijas - nekur. Nezinu, vai tas radīja baigās ērtības visiem? P. S. Tā kā šeit prasa ievadīt vismaz 350 rakstu zīmes (lai ziņu publicētu) , varu vēl piebilst, ka savā mājaslapā rs "salabojuši" arī transporta kustības sarakstus tā, ka vairs ar chrome nevar atvērt, vien izmet šo: saraksti. Rigassatiksme.lv izmanto neatbalstītu protokolu. Err_Ssl_Version_Or_Cipher_Mismatch paldies

Rīgas satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt no rīta vēlos pārvietoties sabiedriskajā transortā ( 263 mikriņā) no Dubultu ielas (7:58) un paņemot no bankomāta vismazāko naudas zīmi vēlos ar to norēķināties. Uz ko mikroautobusa šoferis man atcērt:" Neesmu banka!" Atvainojiet, bet es vēlos saņemt pakalpojumu un esmu gatava par to samaksāt, bet es to vienkārši NEVARU ! Jautrākais ir tas, ka sagaidu sabiedrisko autobusu (4.autobusu) un kāpju tajā, bet tajā ir tas pats! Šoferis žēli noskatas un saka, ka nav ko izdot! Mīļie cilvēki, vai TAS IR NORMĀLI, ka šoferiem nav maiņas nauda?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes