LV RU

Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
www.rigassatiksme.lv
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: 80001919
+371 67104800
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
590
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
1
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Skikts serviss

Skikts serviss Laiks 6:18., Maršruts Mežaparks-Abrenes iela, autobuss 9. (74646). Skaists pirmdienas rīts. Iekāpjot autobusā vēlējos nopirkt biļeti, sniedzu šoferim precīzu naudu, reakcijas nekādas, ne vārda nesaka un naudu neņem. Jautāju 3 reizes, vai varētu palūgt vienu biļeti? Tad pēkšņi autobusa šoferis sāk kliegt virsū, lai naudu nolieku tai paredzētajā vietā, kur to maz mazītiņo naudas trauciņu tiešām nepamanīju. Vai tiešām nevar normāli un cilvēcīgi pateikt lai naudu nolieku, tur un tur, jo tiešām...

Rīgas Satiksme - Krāpšana

Krāpšana Tātad! 0, nesen saņēmu sodu no Rīgas Satiksmes pārstāvjiem par pārvietošanos bez biļetes 15. Trolejbusā uz maskačku. To neapstrīdu, biletas nebija un netika iegadatas. Saprat0u vainu, devos iepritk etalons. Aizbraucu uz tirgu, jo parasti tur ir letak, lai iegadatos e-talonu, un atradu parstavi, kas pardeva e-talonus uz svaru. Cena bija 4 eur kilogramā, attiecīgi iegādājos puskilogramu ar e-taloniem (dzeltenajiem) . Neko, bija dadz izdevīgāk, jko auitomātā eiro un piedspadsmit par vienu un...

Rīgas Satiksme - 13.trolejbuss kavē regulāri

13.trolejbuss kavē regulāri Braucu ar 13.trolejbusu 4 dienas nedēļā. Pēdējo trīs nedēļu laikā trolejbuss ir atnācis laikā divas reizes. Tad kavē 12 min, tad 20, dažreiz pat 25-30. Pieturā vienmēr esmu vismaz 6-7min pirms trolejbusam būtu jāpiebrauc. Es saprotu, ka no rītiem ir daudz sastrēgumu un viss būtu labi, varētu arī pagaidīt nākamo, ja vien 13.trolejbuss neietu 2-4 reizes stundā! Esmu arī gājusi uz iepriekšējo, kas pietur 8:18 Stabu ielā, lai paspētu uz darbu gadījumā, ja tas, kuram jāpiebrauc 8:36 neatnāk laikā...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 21.11.2019 ceturtdiena darba diena, 31. Autobusam jābūt pieturā "dzeņu iela" 12: 30, tāds neatbrauc identiska situācija ar 15. Autobusu, pieturā "rudens iela" viņam jābūt 12: 47, neatbrauc lūdzu paskaidrojiet, kā lai cilvēks nokļūst līdz darbam?

Rīgas Satiksme - Šoferis ir psihopāts

Šoferis ir psihopāts Šodien pie nacionālās bibliotēkas ap 18.20 iekāpu 21.autobusā. šoferis akmens tilta galā pat neiedomājās samazināt ātrumu un ienesās līkumā nepadomājot, ka viņš ved cilvēkus. Kā rezultātā gan telefons, gan mantas aizlidoja pret stiklu zemē un pati gandrīz ar galvu ietriecos loga margā. Es ceru, ka viņš brauc tikai šajā maršrutā, jo es vairs 21.autobusā negribu kāpt.

Rīgas Satiksme - Raustīts šoferis

Raustīts šoferis Datums: 19.11.2019 Laiks: 8: 50 Vieta: Valdemāra Iela 3. Trolejbuss (Virzienā Uz Centru) Trolejbusa Numurs: 17812 Nav nekāda dižā sūdzība, taču reizēm sanāk iekāpt trolejbusā, kuru vada ļoti raustīts šoferis. Rīta pusē, kad satiksme ir pastiprināti noslogota, šoferis bezjēgā gāzē, bremzē, gāzē, bremzē.. Iespējams, ka arī acis šoferim lūkojās vien uz pirmajiem pieciem metriem, jo, ieraugot priekšā auto - tiek spiests pa bremzēm tā, ka pedālis caur grīdu drīz izdursies. Grūti saprast, ar kādu...

Rīgas Satiksme - Sīkumi

Sīkumi Vai Rīgas satiksme nezināja, ka 17.11 vakarā uz minūtēm 40 tiks pilnībā slēgts akmens tilts, kamēr Nbs "atstrādās" militāro parādi? Neticu, ka nezināja. Bet nekādas informācijas - nekur. Nezinu, vai tas radīja baigās ērtības visiem? P. S. Tā kā šeit prasa ievadīt vismaz 350 rakstu zīmes (lai ziņu publicētu) , varu vēl piebilst, ka savā mājaslapā rs "salabojuši" arī transporta kustības sarakstus tā, ka vairs ar chrome nevar atvērt, vien izmet šo: saraksti. Rigassatiksme.lv izmanto neatbalstītu protokolu. Err_Ssl_Version_Or_Cipher_Mismatch paldies

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt no rīta vēlos pārvietoties sabiedriskajā transortā ( 263 mikriņā) no Dubultu ielas (7:58) un paņemot no bankomāta vismazāko naudas zīmi vēlos ar to norēķināties. Uz ko mikroautobusa šoferis man atcērt:" Neesmu banka!" Atvainojiet, bet es vēlos saņemt pakalpojumu un esmu gatava par to samaksāt, bet es to vienkārši NEVARU ! Jautrākais ir tas, ka sagaidu sabiedrisko autobusu (4.autobusu) un kāpju tajā, bet tajā ir tas pats! Šoferis žēli noskatas un saka, ka nav ko izdot! Mīļie cilvēki, vai TAS IR NORMĀLI, ka šoferiem nav maiņas nauda?

Rīgas Satiksme - Nejauka autobusa vadītāja rīcība

Nejauka autobusa vadītāja rīcība Šodien braucot autobusā Rīga-Sigulda Plkst. 16: 10. Autobusa šoferim palūdzu vai var sēdēt priekšā, jo viss autobus ir pilns. Man atbildēja ka priekšā nekāda gadījumā nesēdēsiet gaidat kad atbrīvosies vieta. Manuprāt būtu jālaiž cilvēkus apsēsties. Kam tad ir domātas tās vietas priekšā? Nesaprotu šī autobusa šofera rīcību, tas bija nejauki, nepieklājīgi.

Rīgas Satiksme - Smird

Smird Tik tiešām nevis ož bet reāli smird 5 tramvajs! Pārvietojos katru dienu, vairākas reizes pat un viens un tas pata, tikko apsēdos domāju, beidzot ir ok... ne sāk braukt sāk smirdēt pēc bomziem pēc urīna , tik tiešām ... vai nebūtu vajadzīgs arī šajā puse tramvajus nomainīt pret jauniem ? Mēs maksājam to pašu cenu .. un vēl vairāk... tā smaka velkās līdzi visu dienu un to tik var darīt ka mainīt drēbes , jo nezini paveiksies šodien vai vissmirdigakais no visiem būs !

Rīgas Satiksme - Плохой сервис

Плохой сервис Оформил карты рижанина в 2014 году (надеюсь, что не ошибаюсь) , но не пользовался ей. И тут возникла необходимость поехать на общественном транспорте. Попробовал закинуть деньги на карту но ничего не получилось (кстати если сравнивать с приложением mobilly то мне показалось значительно сложней и интуитивно не понятно) . Позвонил в Rīgas satiksme, объяснил ситуацию и мне сказали, что я не могу пополнить карту через интернет (это было бы возможно по умолчанию если бы я получал карту в 2016 и...

Rīgas Satiksme - 0 biļetes neizsniegšana

0 biļetes neizsniegšana Noskaidrojām zvanot uzAS Rīgas satiksme informācijas telefonu, ka 3 grupas redzēs invalīdam, kam 3.grupa piešķirta uz mūžu iespēja braukt pilsētas transportā bez maksas. 22.omtobrī 22.maršruta trolejbusa vadītājs atteicās izsniegt bezmaksas biļeti.

Rīgas Satiksme - Slikts servis

Slikts servis Labdien!Kāpēc 1.tramvajā ir ieslēkts aukstais gaiss.Pūšs virsū tā ka mati plīvo.Jūs maksāsiet par ārstēšanos!Kas tas par ārprātu?Par ko Mēs maksajām 1.15 par to ka transpota iekāp un pēc tam dodies uz slimnīcu ārstēties!Jau otro dienu braucu un aukstums ir briesmīgs un ko drīt tiem kam mazi bērni?

Rīgas Satiksme - Nav ko elpot

Nav ko elpot Labdien ! Man kā grūtniecei 6 mēnesī , ir diezgan grūti elpot sabiedriskajā transportā , jaunajos autobusos vēl nekas , bet vecejos autobusos un trolejbusos nav gaisa . Man viss biežākais maršruts ir Ķengerags - Jugla un izmantoju viss biežāk 31 vai 15 autobusu . Autobusi pilni nerunājot par to ka apsēsties pat nav kur un neviens neiedomājās palaist grūtnieci , tur nav gasa . Autobuss tiek sildīts bet elpot nav ko . Man bez mazvai jāizbrauc 2 stundas iepriekš lai nenokavētu dakteri , jo ne...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 48. Autobuss. Autobusam Vaidavas ielas pieturā bija jābūt 7.59 un jāņa poruka vidusskolas pieturā - 8.13. Vaidavas ielā šis autobuss bija 8.10, šobrīd, kad šo rakstu ir 8.54 un autobuss nav pat gustava Zemgala gatvē. Vai tiešām Rīgas satiksme šajā nesaskata problēmu? Cilvēki kavē skolu un darbu. Kaut kas ir jāmaina. Mainiet attiešanas grafiku vai ko citu. Tas nav normāli. 15 minūšu laikā uz skolu braucu vienu stundu - lieliski.

Rīgas Satiksme - Neatbrauca

Neatbrauca Aij, aij, biju ieradies 5 min ātrāk savā pieturā gaidīt savu sabiedrisko, bet tas laikam nodomāja ātrāk atnākt vai krietni kavēt. Tā nu paliku bez sava brauciena uz svarīgām darīšanām un takša saukšanu, lai varu laicīgi paspēt. Nav arī pieejama informācija, ka varētu šis sabiedriskais kavēt, cik ilgi vai arī , ka ir jau pienācis un aizgājis. Ļoti žēl., cerams turpmāk tā nenotiks.

Rīgas Satiksme - Steidzīgais šoferis

Steidzīgais šoferis Sēžu gaidu 17 trolejbusu terbates ielā (virzienā uz Purvciemu) . Paceļu galvu skatos pa kreisi redzu 17 trolejbusu. Vēl nav piebraucis pie pieturas kādus 20metrus. Pieceļos pabrauc garām pat nepiebremzē. Es saprotu kad trolebus apstājas pieturā redz kā nav cilvēku un netaisa durvis. Bet kāpēc šajā gadījumā viņš vienkārši pabrauc garām neapstajoties? !

Rīgas Satiksme - Pasažieri

Pasažieri Vai tiešām nav nekādu variantu cînīties ar tiem dzērājiem , kas ir daudzi no Rīgas satiksmes trolejbusu vai autobusu pasažieriem? Brīžiem ļoti baisi skati un lieliski aromāti. Saprotu, ka viņiem citādāk nav kā pārvietoties, bet daži pārvietojas no galapunkta uz galapunkta. Ko padomās ārzemju tūristi? Diezgan bēdīgs skats bieži vien, dažreiz šie cilvēki ir arī agresīvi

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Rīgas satiksmes mikroautobuss, maršruta nr. 6844 Ķekava - Rīga No Ķekavas gala pieturas jau otro reizi nedēļas laikā atiet ātrāk nekā paredzēts, kā rezultātā tiek kavēts darbs. Šos nepunktuālos šoferus pamanu aizbraucot skatos viedtālruņa pulkstenī, kurš rāda automātiski laiku precīzi! Pirmā reize 07.09.2019. Laikā 11: 00, tā vietā aizbrauca 10: 54 (par 6 min ātrāk) un 10.09.2019. Laikā 11: 00, tā vietā aizbrauca 10: 56. (par 4 min ātrāk) vai šī patvaļa ir jau norma, vai tomēr Rīgas satiksmes vadība izdarīs nepieciešamos secinājumus un sodīs šoferus par grafika neievērošanu?

Rīgas Satiksme - некомпетентность

некомпетентность Привет! По существу... Трамвайная остановка № 5,9 ул лугажу... Сделали остановку по весне... Красиво.. Но одну левую сторону (боковушку убрали) .. Срезали болты... Заварили (виден шов сварки) ... Зачистили болгаркой и забыли! Уж скоро 2 месяца не могут загрунтовать и закрасить... Что это? Может так красивее с облупленной стороной трубы... Кто ни будь вообще принимает работы? Или ждете пока совсем заржавеет и новую построите? ... Деньги ж некуда девать видно... Спасибо за участие!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes