Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
801
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
50
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti bēdīga pieredze ar 4. Un 32. Autobusu, ilgi pacietu, ka tā notiek, bet nespēju vairs klusēt, tā kā tas atkārtojas pārāk bieži. Braucu 3x nedēļā uz piņķiem un 32. Un 4. Autobuss no plkst.17.50-18.35 regulāri kavē attiešanu no piņķiem uz Abrenes ielu, vai arī autobuss neatbrauc vispār. Tāda sajūta, ka autobusi šajā maršrutā kursē kā paši vēlas un ja vispār vēlas. Ļoti apbēdina, ka satiksme no piņķiem ir tik nesakārtota, līdz ar ko arī regulāri sanāk visu kavēt. Ļoti ceru, ka šī situācija pavisam drīz tiks uzlabota un autobusi aties pēc saraksta. 🙏

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Es stāvu galapunktā, transportam bija jābūt 19.07 viņi tur stāv 25 trolejbusi entas Vienības, neviens nekustas. Gan interneta gan uz vietas grafika laiks pareizs. Es nesaprotu tas par spīti tiek darīts vai ka? 19.22 viņš tomēr piebrauca. Salauzās pieturā. Nu tak sastādiet aktuālos grafikus vai ka...

Rīgas Satiksme - Nekursē autobusi

Nekursē autobusi Sākoties skolas laikam saskaramies ar problēmu, kā tikt uz skolu, jo no rīta nekursē autobusi uz Zolitūdi. 06. Septembrī bērns kavēja skolu, jo pieturā Kalnciema iela neatnāca 53. Autobuss, kuram jābūt 8: 14. 44. Autobuss, kam pēc saraksta jābūt 8: 13, atnāca 8: 22. 07. Septembrī tai pašā pieturā neatnāca ne 53. Autobuss (ne 8: 14 ne 8: 26) , ne 44. Autobuss (8: 13) , ne 8. Autobuss (8: 28) . Kas notiek? !

Rīgas Satiksme - Skaļā klausīšanās krievu valodā

Skaļā klausīšanās krievu valodā Labdien, vakar 5. Septembrī izmantoju 31. Trolejbusu (nr.28598) , kurš no Bergiem izbrauca 12: 26 un pie Ģertrūdes ielas bija 13: 09. Vadītāja (ar copi un banti) skaļi klausījās kādu pārraidi par citplanētiešiem krievu valodā! Nesaprotu - kāpēc tas jāklausās pasažieriem!? Turklāt viņa vēl pie stūres sarunājās pa mobilo telefonu, nesmuki kādu strostējot un bļaujot (iespējams ar vīru) . Paldies.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Lejupielādēju Rs aplikāciju, lai lietus laikā iegādāties biļetes un braukt ar autobusu, jo nu tai dienā bija korķi un visi slēpa savas automašīnas. Vairāk nekā 5 gadus neesmu izmantojusi rs pakalpojumus un nevienam neiesaku! Iegādājos 2 biļetes 2 pasažieriem, iekāpjot autobusā noskanēju kodu un sapratu, ka no vienas ierīces nemaz nedrīkst skenēt uzreiz divas biļetes, turklāt mobilly šī opcija ir iespējama. Sazinājos ar Rs klientu apkalpošanas konsultantu un lūdzu paskaidrojumus, kāpēc R...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šoferis kas kursēja ar autobusa maršrutu 44autobus. Veda pasažierus ka baļķus. Uz apgriezieniem griežas ka nevienu nebūtu un arī bremzēja strauji.44 autobusu kas kursēja 27.08.23. Pulkst 21.44 no jaunmokas ielu uz Zolitūdi. Šādi gadījumi ir bieži bijuši.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 17.08.2023 г. 07: 32 утра, не вышел по расписанию тролебус 25 маршрута. С шестой попытки дозвонился до инфо. Центра и не получил не каой информации. Следующий тролебус пришел в свое время, но положения он не исправил, так как мне нужна пересадка на 50 автобус, который ходит очень редко (раз в 30 минут) в результате опоздал на работу. Раньше всегда на конечных остановках находился дежурный транспорт, в случае сбоя в расписании, всегда можно было решить проблему. Сейчас бардак в организации.

Rīgas Satiksme - Ārzemnieku kritizēšana, atsakās palīdzēt ārzemju pasažierim

Ārzemnieku kritizēšana, atsakās palīdzēt ārzemju pasažierim Ap 14:30 transportā iekāpa 2 pavecāki kontrolieri, es teiktu, ap 60 gadiem, un sāka izprašņāt amerikāni vai angli, un daudz nav trūcis lidz tam lai viņi būtu klieguši. Ārzemnieks nesaprašanā lūdza palīdzību ar to, kā nopirkt biļeti, bet augstāk minētie kontrolieri atteicās palīdzēt, pat pēc citu pasažieru lūgumiem. Uzskatīja, ka atbraucot uz citu valsti pašam jāzina, kā internetā, proti, aplikācijā nopirkt biļeti. Un tagad pats galvenais - amerikānim bija biļete jau nopirkta. Arī lūdzi...

Rīgas Satiksme - Nepareizs autobusa kursēšanas saraksts

Nepareizs autobusa kursēšanas saraksts Sveicināti. Tā tad vēlos ierakstīt sūdzību par mūsu vareno Rs. Autobusam vajadzēja būt 23.34 pēdējais 31autobuss uz Juglu. Un viņš neatnāca. Pieturas sarakstā radās kā pēdējais bija 23.04 un interneta radās 23.34. Būtu ļoti jauki ja mūsu varenā Rs izlabotu šo autobusu kustību sarakstu. Lai cilvēkiem lieki nav jāgaida, un lai varētu pēc darba tikt mājas!

Rīgas Satiksme - Nepieklājīga, nokompetenta, nejauka kontroliere pie vanšu tilta

Nepieklājīga, nokompetenta, nejauka kontroliere pie vanšu tilta Ikdienā nedzīvoju Latvijā, taču zināju, ka ir tāda Rīgas Satiksme aplikācija. Redzu, nāk 5. Trolejbuss, un nekur apkārt nav iespējams nopirkt e-talonu. Iekāpju, un sāku nolādēt aplikāciju, lai vispār varu nopirkt biļeti. Kamēr to daru, braucam pāri vanšu tiltam, pārdaugavas virzienā. Pirms pieturas transportu aptur kontrole, un iekāpj vairāki kontrolieri, tai skaitā sūdzības galvenā varone. Sieviete gados, teiktu 70+, īsa, sakumpusi, mati tumši/uz melno pusi. Sāk pārbaudīt biļetes, nonāk pie...

Rīgas Satiksme - Kontroles darbinieki

Kontroles darbinieki Kontrolieri uzvedās ļoti pretīgi un agresīvi pat, ja neesi izdarījis neko nepareizi, ļoti necilvēcīgi, tik sliktu komunikāciju pieredzēt ir šokējoši, arī paši nezin, kā biļešu sistēma un aplikācijas strādā un vēl atļaujas izrunāties, transportu saloni vienmēr liekas ilgi nekopti un konstanti smako, slikta dūša paliek un vēl par to visu cirku ir jāmaksā neadekvāts daudzums. Es pat nesūdzētos, ja ar šīm biļetes cenām bieži vien nebūtu ātrāk un lētāk brauk ar taxi.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Es biju šoka ka kontrolieri nav apmācīti runāt ar cilvēkiem, agresīvi un nenormali. 1 reizi es to pamanīju kad meiteni maza(izskatās +-10 gadu veca) aizmirsa reģistrēt braucienu. Iekapā nekompetenti darbinieki, pienāca pie meitenes, viņa parādīja etalonu. Viņi saka bļaut uz viņas, ar nenotmativu leksiku, apsauca ar visam vārdiem,patrica ka izsauks policiju, ar visu spēku sāka viņu grūst no autobusa āra, meitene raudāja, pateica ka tagad registres , bet viņi to negribēja, viņiem bija par prieku...

Rīgas Satiksme - Ļoti slikts darbinieks

Ļoti slikts darbinieks Es ļoti atbainojos par šādām neērtībām. Bet esam sarūgtināti par šoveri kas brauc no Sarkandaugava - kundziņsala- centrāltirgus. Intresē vairāk telefons nekā darbs pie stūres un cilvēku dzīvībām. Katra pietura sež telefona vismaz kādas 5 min. Un pat reizem braucot pie stūres sež telefonā.😒

Rīgas Satiksme - Воровство

Воровство Предприятию не нужна охрана, она не выполняет свою функцию! Охрана на проходных для красоты. Работал и в дневную и ночную смену. Во основном воруют у кого машины, чем круче тачка тем больше выносят. Наблюдал, как особо не скрываясь выносятся в обед, ночью и под утро в мешках то что украдено, под соусом машину проверить на стоянке. Выноситься всё начиная от туалетной бумаги, бумаги для рук, чистящие средства, антифрис и дезинфектор выносится литрами, краски, молчу про остальное - обьёмы не...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss 56 autobus ļoti bieži kavē vai vispār neatnāk autobusa nesaka pieturu nosaukumus un ekrānā arī nerāda. Kurš atbildēs par to ka cilvēki kavē darbu. Ir taču jāsaprot ka ir cilvēki kuri nezin kurā vietā viņiem ir jākāpj ārā. Viņi vadās pēc pieturu nosaukumiem. Ja nemāk vadīt savus grafikus tad nafig vispār viņi ir vaidzīgi brauksim visi uz haļavu. 😡

Rīgas Satiksme - Nedraudzējos ar 53. autobusu

Nedraudzējos ar 53. autobusu Negribu kādu vainot un meklēt vainīgos, bet gribētu pastāstīt jums par savām attiecībām ar 53. Autobusu. Par to, ka katru 5 braucienu viņš vai nu kavē 20 min, vai atbrauc ātrāk pa divām, es jau klusēju. Es gribu izstāstīt 3 situācijas, kuras ar mani ir notikušas pēdējo 2 nedēļu laikā: 1) parasti palaidu visus pasažierus pa priekšu un iekāpu pēdējais, jo visi baigi laužas pa priekšu un grūstīšanās iesaistīties negribās. Kārtējo reizi tā izdarot, autobuss vienkārši aiztaisīja durvis mana deguna...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 19.05.23 gaidīju 26. Autobusu pietura “ādiņas”, pirmkārt, autobusam bija jāatbrauc 9: 30, taču tas jau tā kavēja 10 minūtes. Kad beidzot varēja redzēt, ka autobuss nāk pietura piebrauca mikriņš, es gāju tuvāk autobusam, taču šoferis paskatījās un pabrauca garām. Šī gadījumā dēļ kavēju ārsta pierrakstu un mani nepieņēma, tikai tāpēc, ka autobuss neapstājās pieturā, kur viņam vajadzēja.

Rīgas Satiksme - Autobuss redzēdams mani neapstājas majoru pietura

Autobuss redzēdams mani neapstājas majoru pietura Šodien, pulksteņos 20: 41 majoru pietura autobuss redzēdams mani ar pastieptu roku neapstājas. Pēc manam domāt tā nebūtu jābūt, šoferim ir jāapstājas pietura ja tur stāv cilvēki un nebiju vienīgā kas gaidīja tieši šo autobusu. Ceru ka ņemsies vērā un būsiet uzmanīgāki.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 28 aprīlī pirku e biļeti uz 5 dienām. Naudu no konta noņēma, biļete Rs aplikācija neparadījās. Zvanot uz Rs info man sāk stāstīt kad jāraksta iesniegumi ar skrinšotiem. Dzīvojam 21 gadsimta bet Rs vel akmens laikmeta. Viņi var pasi ātri un elementāri pārbaudīt un redzēt kļūdu, bet ne sāk pūderēt smadzenes. Jātērē laiks lai pieradītu to kad esi apmaksājis pakalpojumu. Cirks un plika ņirgāšanās!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss, kavēšana

Slikts serviss, kavēšana Vēlos ziņot par 53. Autobusa kavēšanos, katru reizi, kad gaidu šo transportu! Dažreiz, tas kavēs līdz pat 15 minūtēm, vai tieši pretēji - atnāks ātrāk. Šis ir vienīgais autobuss, ar kuru, man, gadu garumā ir šādas problēmas - pat, ja sastrēgumu nav, tas tik un tā nekad nebūs laikā. Jēga pirkt dārgās biļetes un maksāt par pakalpojumu, ja tas nekad pat nevar ierasties laikā?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes