Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
801
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
49
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Patstāvīga kavēšanas darba dienas vidū 27.trolejbuss

Patstāvīga kavēšanas darba dienas vidū 27.trolejbuss Patstāvīgi jau pat pa darba dienas vidu notiek sistemātiski 27. Trolejbusa kavējumi vairāk par 5. Min! Šodien bija rekords - pie nacionālās bibliotēkas viņš ieradās 8. Min vēlāk plkst 15.48 no centra! Lūdzu nodrošināt pareizi satiksmes laiku, jo pa dienas vidus nav nekādi sastrēgumi, lai ar tik lielu laika posmu kavētos! Un lai ārzemju viesu priekšā nebūtu jākaunas par mūsu galvaspilsēta satiksmes vadību!

Rīgas Satiksme - Kontrolieru attieksme

Kontrolieru attieksme Nebūs īsti liela kaite bijusi. Bet.. Vai jūsu darbinieki zina, kā darbojas jūsu piedāvātā aplikācija kodu biļetēm? Lai uzrādītu biļeti ir jāatver aplikācija. Šodien cenšoties atvērt jūsu aplikāciju, kura ir "super ātra" saņēmu no darbinieka šādus vārdus: "nevajag te tagad pirkt biļeti ". Pirmā doma galvā bij: vai darbinieks pilnīgs ambālis vai tas tāpēc, ka ir piektdienas rīts. Pats stāv man blakus skatās ko es daru. Uzrādu viņam savu kodu, šis aiziet neko nepasakot. Takā nekas nebūtu noticis. 🤦🏻‍♀️ smieklīgi liekas no malas, bet rītu var sabojāt. 16.12.2022 5. Tramvajs 7: 50.

Rīgas Satiksme - Kavēšana

Kavēšana Labdien! Pirmo reizi rakstu sūdzību. Katru reizi kavējās 27. Trolejbus kad vāda viena un tā pata vadītāja, pēc saraksta atiet 10: 00, bet viņas laikas ir 10:05. 2-3 minūtes vēl ok, bet 5-6 katru reizi! Vai viņa dzer kafiju sēžot aiz stūra, vai krāso lupas, tas nav pamats kavēšanai! Jau 3 reizes kad viņa kavē un tas ir tikai ar viņu, citi brauc laikā, vienmēr braucu šajā laikā 2 gadus, ir ar ko salīdzināt! Paldies! 30.11.2022.

Rīgas Satiksme - Nekaunīga, pazemojoša, agresīva un neētiskā uzvedība no kontrolieres puses

Nekaunīga, pazemojoša, agresīva un neētiskā uzvedība no kontrolieres puses Šodien, 28. Novembrī pateicoties Rīgas satiksmes kontrolieres nekaunīgas, atklāti agresīvas, izaicinošās un pazemojošas uzvedības biju spiesta klausīties uz visu autobusu pazemojumus, draudus un izaicinošus, atklāti agresīvus izteicienus par to, ka man nav bērnu, un, citāts - “izskatās kā arī nebūs”. Tajā laikā, kad vajadzēja atļaut aktivēt biļeti ar qr koda palīdzību, šī Dāma komunicē ar citu pieaugušu cilvēku tā, it kā es būtu viņas meita, kā arī vairākas reizes pazemoja, apvainoja un atklāti...

Rīgas Satiksme - Dārbs

Dārbs Es Rs jau nostrādāju daudzus gadus par transporta līdzekļu tīrītāju un varu atklāti pateikt, kāpēc cilvēki nevēlas iet šeit strādāt. Šeit var tikai pazaudēt veselību, pelnot algu sev un svešam omam. Jaunātnei apnik apstrādat pensijas vecenes 70 +. Viņi visu laiku ņurgzt par savu vecumu, ka to varu - šito nevaru darīt. Beiguma sanāk ka viņus vajag apstrādāt. Mums ir smags fiziskais dārbs un vajag atrāk kusteties, vecenes pedejie transpota ienāk un pirmie iznāk. Brīnums! Bet smeķet viens aiz...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ar RS transportu 18. novembrī varēja pārvietoties bez maksas, un tas, protams, ir apsveicami. Taču tas nedod tiesības, nezināmu iemeslu dēļ, transportam ievērojumi kavēt! Virzienā uz centru 3., 6. autobuss bija jāgaida 50 minūtes, kaut gan pēc brīvdienu saraksta laikā no 15:00-16:00 paredzēti bija vismaz 4 reisi. Tā ir cilvēku muļķošana, it sevišķi, ja braucienu plāno ar maziem bērniem vai cilvēkiem, kuriem jāapmeklē koncerts/teātris noteiktā laikā. Pasažieri bija nokaitēti! Pilnībā saprotu, kādēļ cilvēki izvēlās personīgo transportu. Biju vīlusies! Paldies.

Rīgas Satiksme - Speciāla aizkavēšana

Speciāla aizkavēšana Runa iet par 10. Autobusu, kuram šodien, 8. Novembrī vajadzēja izbraukt no abrenes ielas 18: 25 uz jaunmārupi. Autobuss ar visu šoferīti jau bija redzams 18: 20 stāvam parkā. Autobuss 18: 25 nesāka kustību. 18: 35 autobuss joprojām stāvēja, kad sapratu, ka nokavēšu treniņu, uz kuru steidzos. Izdomāju pa ceļam noiet gar autobusu apskatīt, kas par problēmu. Domāju varbūt kas ar autobusu. Bet negaidīju to ko ieraudzīju - autobusa šoferītis aiz autobusa stāv, smiedamies runā pa telefonu un vēl...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Braucu uz darbu 1. Tramvajs uz Juglu, pēkšņi uz brīvības ielas izdomā nomainīt, braucot uz depo, kas tas par sviestu, 1 vai tuks tramvajs, ja kāpjot iekšā parada, kad iet uz Juglu tad tā ari vajadzētu būt, jūs maksāsiet par laiku ko netieku uz darbu? Tik dusmīgs sen neesmu bijis, klauni

Rīgas Satiksme - Veselību bojāju

Veselību bojāju Sūdzība No Lavrova Georgija. Adrese: Rīga. Maskavas iela 259 dz 42. Sveicināti. Vakar mēs braucām uz 15 autobusu no pieturā dienvidu tilts līdz pieturai 64 vidusskola, laiks izbraukšana no pietura dienvidu tilts 16: 04 datums 22.10.2022. Kad mēs tuvojāmies mūsu galamērķim, pieturai,64 vidusskola, mēs ar sievu gatavojas izkāpt no autobusā sava pietura, autobuss pēkšņi un strauji, negaidīti nobremzēja. Tas notika 16: 20-22, tajā pata datuma.. No pārsteiguma, es iekritu ejā starp sēdekļiem...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Parasti nesūdzos, bet šis šodien noveda līdz ārprātam un nokavēta darba. Šodien 14.10.22. Kā parasti devos gaidīt 5. Tramvaju parasti pieturā esmu 4-5 min ātrāk, lai ja nu gadījumā tramvajs ātrāk atnāk to nepalaižu garām. Taču pēdējā laikā 5. Tramvajs regulāri kavē gan virzienā no Iļģuciema, gan Mīlgrāvja. Jau ierasts, ka pēdējās vismaz trīs nedēļas tramvajs kavē 3-4 min, taču šodien tās bija - 21 min. Turklāt, kad domāju jau iet divas pieturas ar kājām līdz autobusam, pienāca ilgi gaidītai...

Rīgas Satiksme - По ошибке мной переведена оплата (штраф) за неоплаченную стоянку на неправильный банковский счет.

По ошибке мной переведена оплата (штраф) за неоплаченную стоянку на неправильный банковский счет. как вы мне любезно сообщили счет Luminor LV18RIKO0023400004010 организации Rīgas domes Satiksmes departaments, на который я перевел деньги за штраф не правильный. любезно прошу вас перевести деньги на правильный счет Citadele banka”, PARXLV22 Konta Nr. LV65 PARX 0006 0486 4004 5 Или вернуть их мне, и я сам оплачу правильно. прилагаю документы.

Rīgas Satiksme - Bīstama, agresīva braukšana

Bīstama, agresīva braukšana 53. Autobusa vadītājs 11.09.2022. Plkst. 14.30 pagriezienā no brīvības ielas uz Kalpaka bulvāri gandrīz notrieca četrus jauniešus, kas šķērsoja Kalpaka bulv. Pa gājēju pāreju pie sarkanās Gaismas. Tā vietā, lai piebremzētu un ļautu gājējiem pabeigt Šķērot ielu, autobusa vadītājs tiem signalizēja un, nolamājoties, jūtami palielināja braukšanas ātrumu. Gājējiem izdevās par mata tiesu izvairīties no potenciāli nāvējošas sadursmes, tikai metoties skriešus. Situācija bija tiešām ļoti bīstama. Es to novēroju no autobusa salona, sēžot tuvu vadītājam.

Rīgas Satiksme - Плохой сервис

Плохой сервис Добрый день невозможно ехать в городских автобусах из за жары, в автобусе жарче чем на улице. На просьбу включить кондиционер водитель говорит что кондиционер включен, зачем покупать автобусы за большие деньги в которых не работает кондиционер! P. S. Такое возможно только в Латвии.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vadītājs bļauj virsū pasažieriem, kuri vēlas nopirkt biļeti. Rupji izsakās un ar nepatīkamu toni, un paaugstinātu balsi prasa attiet cilvēkiem prom no vietas, kur līdz dzeltenajai līnijai ir vismaz metrs. It kā tas traucējot vadīt sabiedrisko transportu vai pārdot biļetes. Nevēlējās sievietei pārdot biļeti, jo tā ir iegajusi no salona aizmugurējām durvīm, tajā laika posmā, kad nebija neviena cilveka. Autobusa nr. - 78681 datums 5.08.2022, laiks - 15.16 lidostas galapunktā.

Rīgas Satiksme - Neadekvāts

Neadekvāts Pasažiere sēdēja salonā blakus vadītāja sēdeklim un runāja pa telefonu, to dzirdot, trolejbusa 17529 vadītājs agresīvi pieprasīja nerunāt pa telefonu, neatsaucoties uz kādu likuma punktu vai sabiedriskās lietošanas noteikumiem. Transports. Piedraudējis pasažierim, ka viņš apstāsies un pieprasīs visiem aiziet. Es uzskatu, ka šīs darbības nav likumīgas.

Rīgas Satiksme - E-talona iegāde automātos

E-talona iegāde automātos Labdien, šo vairāk rakstīšu kā aicinājumu klientiem, jo no sūdzībām jēgas nebūs. Iegādājoties e-talonu Rīgas satiksmes automātos papildinot vai arī iegādājoties braucienus, veiciet videofiksāciju (ierakstu) . Ja jums būs radusies sistēmas kļūda, jums čeks arī Nepalīdzēs, jo Rīgas satiksme juridiskos robus atrodot, atradīs veidus kā jums naudu atgriezt tikai daļēji. Pa lielam krāpniecība atļautā veidā, ja tu nevari pierādīt pretējo.

Rīgas Satiksme - Atkal kavē

Atkal kavē Kārtējo reizi atkal ir iepisiens no rs, 9. Autobusu vairs nelaiž pa Brasas tiltu, bet caur apakšu, šodien 11: 00 vienkārši apstājās 50 m pārbrauktuves un stāvēja. Pretējā plūsma gāja bez apstājas, piereibies izmantot jūsu smirdīgos autobusus un drausmīgo servisu.

Rīgas Satiksme - Kavēšanās

Kavēšanās Ļoti ļoti bieži 15. Autobuss virzienā Jugla-Dārziņi Kavē! No pašas sākuma pieturas Jugla autobuss regulāri izbrauc 10-12 minūtes vēlāk nekā sarakstā. Kādēļ nevar izbraukt laicīgi? It īpaši, ja braukšanas laikā šī kavēšanās vēl vairāk ievelkas sastrēgumu dēļ.

Rīgas Satiksme - Neiespejama bilesu iegade

Neiespejama bilesu iegade Biletes autobusos nav iegadajamas, ari ne visas pieturas tas nav noperkamas. Ne visiem ir iespeja ielikt aplikaciju telefona lai nopirktu bileti. Ari pietura nekur informacija nebija uzlikta ka autobusa nevar iegadaties bileti. Nekur citur Eiropa sadi ierobezojumi nav sastopami- vienmer ir iespeja iegadaties autobusos biletes gan skaidra nauda, ar karti vai tiem kas brauc regulari caur aplikaciju. Nebiju sen Latvija bijusi, nacas braukt ar autobusu, un bija soks kad nevareju nopirkt autobusa...

Rīgas Satiksme - slikts serviss

slikts serviss 16.06.2022 Gaidīju 32 autobusu virziena Abrenes iela-Piņķi. Mežmalas pieturā autobusam vajadzētu būt 9:05. Es pietura stāvēju jau no 8:50. Stāvēju pieturas beigas autobuss atbrauca 9:15 kavējoties 10 minūtes kad es pieskrēju pie autobusa un trīs reizes nospiedu pogu atvērt durvis, autobusā vadītājs durvis neatvēra un brauca tālāk. Rīgas satiksmes tas ir normāli ka man vajag gaidīt 10 minūtes autobusu kurš kavējas kādreiz pat 20 minūtes, bet vadītājs nevarēja pagaidīt 8 sekundes kamēr e...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes