www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Kontrolieru ētika

Rīgas Satiksme - Kontrolieru ētika

Otrdien, [ievieto datumu], ap plkst. 21:20, 21. autobusā maršrutā Imanta–Jugla, pieturā “Pie Gērtrūdas ielas”, notika konflikts starp kontrolieri un pasažieri.

Pasažierei bija iegādāta mēneša biļete, taču tā nebija reģistrēta. Kontrolieres reakcija šajā situācijā nebija profesionāla – pasažiere piedzīvoja draudus un emocionālu spiedienu. Tā vietā, lai sniegtu skaidrojumu vai palīdzību, kontrolieres uzvedība radīja pasažierei lielu satraukumu un nepatīkamu pieredzi.

Šis gadījums atspoguļo plašāku problēmu, ko esmu novērojusi vairākkārt – kontrolieru attieksme nereti ir neadekvāta, ar draudiem un pazemojošu komunikāciju, kas neveicina uzticību sabiedriskajam transportam un rada nevajadzīgu spriedzi.

Lai izvairītos no līdzīgiem gadījumiem nākotnē, būtu nepieciešams pārskatīt kontrolieru apmācību saturu un uzsvaru, akcentējot:

profesionālu, pozitīvu un palīdzošu rīcību;

cilvēcisko sapratni pret pasažieriem;

empātisku komunikāciju un konfliktu risināšanas prasmes.

Kontrolierim jābūt cilvēkam, kas palīdz uzturēt kārtību un veicina sabiedrības godprātību, nevis personai, kas pazemo vai draud.

3 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas Satiksme Pārstāvja atbilde 2 st atpakaļ

Labdien! Paldies par sniegto informāciju, tā tiks izskatīta uzņēmumā noteiktajā kārtībā.

E

Komentāri (2)

M memesupreme 2 st atpakaļ

Nu tas jau standarts, kontrole terorizēs normālos ļaudis, bet visiem narkomāniem, bomžiem ies ar līkumu, jo algas dēļ nav vērts riskēt tikt sadurtiem, tāpēc arī visu dusmu izgāž uz parastajiem mirstīgajiem.

K kraslavietiskuilolabatais 2 st atpakaļ

pastal-latvānu valštele tipiska attieksme

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus