Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
801
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
49
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - плохой сервис

плохой сервис Компания Rīgas Satiksme Reģ.Nr. 40003619950 Kleistu iela 28, Rīga, LV-1067 водитель 15 троллейбуса номер 16240 на остановке centrāltirgus в 9:54 по рижскому времени зажал меня между дверей и бил ими. В троллейбусе у последних дверей на момент посадки около аппарата приёма билетов всё место было занято толпой людей (все сканировали билеты) и я не смог полностью войти в троллейбус, водитель видя всё это через камеру специально стал закрывать двери и бил меня ими. Когда двери не закрывшись до...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 9.06, ~ plkst. 13:12. Brīvības bulvārī 13.autobusā iekāpa sieviete ar suni - pavadoni. Pēc ierakstiem sieviete sekoja līdzi pieturām, bet pieturu nosaukumi nesakrita ar reālajām pieturām. Manuprāt, viņa izkāpa nepareizajā galamērķī. Šī nav pirmā reize, kad nosaukumi nesapas.

Rīgas Satiksme - Nekaunīgs serviss

Nekaunīgs serviss Iekāpu pieturā Zemitānu stacija, konstatēju, kā biļetītes aplikācija beigušās, steidzos tas nopirkt. Nopirku, reģistrēju, nākamajā pieturā iekāpa kontrole, pārbaudot biļeti kontrolei starpība bija 1 minūtē. Kontrole zobojas un draudēja izmest laukā kaut gan biļeti iegādājos, turklāt uzrunāja paaugstināta toni. Incidents notika laika posmā no 19: 05 - 19: 10 23. Trolejbusa maršrutā 07.06.2022

Rīgas Satiksme - Slikta kontrole

Slikta kontrole Šodien, 05.06.2022. Braucu virzienā no Kr. Barona ielas apmēram plkst. 15: 19/15: 20. Tiklīdz iekāpu kr. Barona ielā, nopirku un nopīkstināju savu etalonu caur mobilly aplikāciju. Braucām līdz nākamajai ielai (Cēsu ielai) , atgādināšu, ka pa ceļam visas Gaismas luksaforos bija zaļās, tāpēc aizbraucām minūtes laikā, varbūt pusotras minūtes. Cēsu ielā iekāpa kontrole - 2 cilvēki. Viena no tām bija sieviete gados, ar īsiem tumši brūniem matiem un brillēm. Parādīju viņai savu biļeti un visu cilvēku...

Rīgas Satiksme - Sods

Sods Vakar no rīta dēls brauca uz skolu noskanēja savu braukšanas skolēna e talonu nedzirdēja,ka viņš nekādu reakciju nedeva . Pēc kāda brīža iekāpa kontrole kurā uzlika uzreiz 5€. Kāpēc ne brīdinājumu? Bērnam skolniekam.

Rīgas Satiksme - 20 autobusā maršruta kavēšanos

20 autobusā maršruta kavēšanos Daudz nerakstīšu bet jau ir apnikusi autobusā kavējuma. Autobus iet vien reizi stundā un katru reizi 25 minūtes kavējās. Ja zvanīt Rīgas satiksmei, viņi tikai atvainojas un neko nedara. Ja autobusam nepietiek laika uz ir zināms cik tieši nepietiek, var taču izlabot saraksti.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Pandēmijas laikā tika likvidēts 11. Trolejbusa maršruts sestdienās un svētdienās, kas ļoti apgrūtināja Purvciema iedzīvotājus nokļūšanai uz a. Deglava tiltu. Kad beidzot tiks atjaunots šis maršruts? Mūsu pacietībai arī kādreiz būs gals. Un vēl gribat lai samazina braukšanu ar mašīnām?

Rīgas Satiksme - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Autobuss rīga-daugmale izbrauca 18 minūtes vēlāk, nekā vajadzēja. 25 minūšu vietā braucu stundu vadītāja dēļ. Puisi kāpjot ārā no autobusa iespieda durvīs. Netika izsniegta biļete. Vadītājs nerunā latviski.

Rīgas Satiksme - Transporti regulāri kavē

Transporti regulāri kavē Transportiem ir dots grafiks ar iemeslu, taču vadītāji uzskata ka var braukt kad grib, te par agru 2 minūtes te par vēlu 12 minūtes.. Jebkurā gadījumā, regulāri sanāk kavēt transportu vadītāju nekompetences dēļ. Saprotu arī viņiem mēdz būt grūti un sastrēgumi un vēl sazin kas, bet ja šis atkārtojas katru nedēļas dienu, tad varbūt kaut kas jāsāk darīt lietas labā. Varbūt jāpielāgo saraksti, jo pašlaik no viņiem jēgas nav nekādas.

Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa šoferis

Agresīvs autobusa šoferis Labdien! 12.04.2022. Pulksten 18: 00 no pieturas Keldiša ielā virzienā uz centru 20. Maršruta autobuss piestāja pieturā. Uz ceļa 2 joslas un kabata pieturai. Virzos ar vieglo mašīnu pa labo joslu. Autobuss vienlaicīgi ar pagrieziena rādītāju, nepārliecinoties par satiksmi blakus joslā strauji sāk braukt virsū sānos-, lai nav jāveic Strauja bremzēšana (jo salonā grūtniece un bērns) pārkārtojos kreisajā joslā, bet autobusa šoferis iedomājās, ka viņam ir nepieciešams ieņemt arī tālējo kreiso...

Rīgas Satiksme - Agresīvs šoferis

Agresīvs šoferis Sveiki, 15.03.2022. Braucot ar autobusu num. 15 ar valsts num. Zīmi fh8745, ap pulksten 17: 20 ceļa posmā braucot caur Biķernieku mežu, Mežciema virzienā. Šoferis brauca virs atļautā ātruma, agresīvi, mēģinot sacensties ar citiem satiksmes dalībniekiem, izteicu aizrādījumu vai viss kārtība? Saņēmo ironisku skatienu un atbildi ”jā” šoreiz sacensības beidzās veiksmīgi. Cerams ziņa nonāks līdz šoferim, kurš saņems vismaz aizrādījumu un nākamreiz savaldīs savas emocijas, pārvadājot dzīvus pasažierus nevis malkas pagales. Paldies par uzmanību, palika labāk izkratot savu dusmu 😊

Rīgas Satiksme - Briesmīgs šoferis

Briesmīgs šoferis 07.03.22. 18: 45 iekāpu mikroautobusā no Rīgas uz Jaunmārupi. Vēlējos maksāt ar karti - šoferis ļoti lēni ievadīja summu, es pieliku telefonu, lai samaksātu, parādīja “atteikts”. Jautāju, vai var mēģināt vēlreiz, jo zinu, ka man uz kartes ir nauda. Šoferis atbildēja “nē, atteikts”. Lūdzu viņam, mēģināt vēlreiz maksāt ar karti, jo man skaidras naudas līdzi nav, uz ko viņš atbildēja, ka mēģināt jau var tūkstošreiz, pēc kā viņš sāka pacelt balss toni un sāka apsaukāties, ko es te ņaudot, viņš neko...

Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa šoferis

Agresīvs autobusa šoferis Norādītā autobusa jūsu uzņēmuma šoferis neparzin ceļu satiksmes drošības noteikumus un braukšanas kultūra viņām ir pilnīgi sveša. No kreisas joslas agresīvi izstumt citas automašīnas, praktiski radot sadursmi apdraudot gan mašīnā sēdošos gan pasažierus autobusa. Sūtiet uz kursiem ja nemāk braukt. Nav brīnums, ka daudzi Rīgas satiksmes darbinieki vedot pasažierus ir pielipusi telefonam.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labvakar. Braucu08.02.2022. Ar autobusu nr21, borta num 6248, Jugla-Imanta pl. 20.35 no Hipokrātā ielas līdz pieturai Zemitānu laukums. Piespiedu izkāpšanas pogu, bet vadītājs pieturā ne atvēra durvis, tad devos pie nākamām, tās deguna priekšā aizvēra. Esmu ievērojusi, ka daudzkārt ir citi trolejbusi un autobusi, ka tā notiek. Lūdzu izvērtēt radušos situāciju. Paldies.

Rīgas Satiksme - Nekaunīgs mikroautobusa vadītājs!

Nekaunīgs mikroautobusa vadītājs! Labvakar! Šorīt ierados Ūnijas ielā aptuveni 10 min pirms 07: 07, kad bija jābūt manam mikroautobusam, un tas pabrauc garām ar uzrakstu vietu nav, kaut arī es aizmugurē redzēju 2 brīvas vietas! Tā jau ir 3. Reize, kad es šādi netieku laicīgi uz darbu. Esmu ārste, man jābrauc uz Stradiņa slimnīcu, un tas ir vienīgais transports ar ko es veiksmīgi nokļūstu pa taisno līdz Āgenskalna tirgum. Mani šis pasākums ar tādu šoferu attieksmi iedzina stresā, un sabojāja man vairākus rītus. Lūdzu, vai nu...

Rīgas Satiksme - Covid Rīgas satiksmē

Covid Rīgas satiksmē Lai arī cik labs būtu šis rīts, Rīgas satiksme noteikti to padara grūtu un nebaudāmu. Ticu, ka ne tikai 46. Autobusa (Ziepniekkalns-Zolitūde) ir šī problēma. “vairāk patīkami braucieni” vairs nav tik patīkami. Es nevēlos maksāt 1,15 par šādu braucienu - pārpildīts, cilvēki spiežas viens otram sejā, nevaru izkustēties, lai izkāptu. Kur ir distances ievērošana? Uzskatu, ka tā ir arī šoferu atbildība ziņot savam darba devējam par cilvēku plūsmu viņu reisos. Tiešām tik grūti pielikt papildu...

Rīgas Satiksme - Dubult-sūdzība (CSDD un Rīgas Satiksme)

Dubult-sūdzība (CSDD un Rīgas Satiksme) Šodien es pieredzēju ko neiedomājamu. Tā rezultātā esmu spiests tagad rakstīt dubult-sūzību gan par CSDD, gan par Rīgas Satiksmes sniegto servisu šodien 12.01.2022. Precizējums: Viss sūdzībā aprakstītais notika Rīgā. Tātad īsumā: - Piesakos B kategorijas automobīļu vadīšanas eksāmenam, kuram jānotiek 12. janvāri plkst. 08:00 no rīta. - Saplānoju loģistiku (ar kuru transportu un kā tur nokļūt) lietojot Rīgas Satiksmes mājaslapu un tur norādītos maršrutu laikus. - 1. tramvajs, kuram 6:55 būtu...

Sabiedriskais transports - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Goda vards pieriebies jau ka sabiedrisko transporta vaditaji pilniba nesilda tos! Šoferi pieturvieta atstaj durvis ziemaa atvertas uz visu to laiku kamer deg sarkanais luksafors! Kur ir logika,ja man ir jabrauc kadas 40/60min sabiedriskaja kura ir kā ledusskapi tad protams nakosaja diena es saaugstejos jo kajas ir parsalusas!Kapec ir jatur durvis valaa? Tas attiecas uz teamvajiem kopumaa! Pec vakardienas brauciena del parsalusam kajam sezot nemitigi atverta tramvajaa -šodien man...

Rīgas Satiksme - Халатность водителя

Халатность водителя Сегодня в 14: 19 на остановке 45vidusskola в сторону Юглы водитель 1 трамвая наехала на пешеходный переход во время остановки и после того как пассажиры вышли (я и еще 2 человека) я первая начала переходить пешеходный переход а водитель начала движения я ели успела отпрыгнуть, если бы не я пошла первая а женщина в годах которая шла сзади то ее бы сбили, так как на улице очень скользко, водитель посмотрела на меня с каменным лицом и поехала дальше! Написала жалобу в Рига Сатиксме надеюсь она не останется безнаказанно!

Rīgas Satiksme - Sabiedriskie transporti nepienāk pēc publicētā grafika, bet gan pēc sava grafika!

Sabiedriskie transporti nepienāk pēc publicētā grafika, bet gan pēc sava grafika! Saprotu, ka vienu reizi var gadīties, ka transports neatnāk laikā, kavē pāris minūtes. Bet šobrīd situācija ir tāda, ka pēc saraksta tiek izlaisti transporti. Jau kuro reizi eju uz sabiedrisko transportu laikā (pat ātrāk) un sabiedriskais, precīzāk, 14 trolejbuss, pienāk 20-40 minūtēm vēlāk, izlaižot vienu vai pat divus pēc grafika paredzētajiem trolejbusiem. Tas nav normāli, ka cilvēkam jākavē skola/darbs transporta neierašanās dēļ. Neesmu es vienīga, kas sūdzas par šādu problēmu! Rīgas satiksme, lūdzu dariet, ko lietas labā!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes