Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
801
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
50
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Muļķīgi

Muļķīgi Jaunā biļešu sistēma ir galīgi garām. Kad pirksiet 90min 10 braucienu biļetes jums neizsniegs kā agrāk normāli vienu kartiņu ar 10 braucieniem, bet gan katru braucienu savā kartiņā, līdz ar to 10 kartiņas dabūsiet. Tas ir galīgi garām, gan resursu ziņā, gan arī nepraktiskuma ziņā. Cerams, ar laiku atgriezīsies vecā sistēma, jo atbalstu arī studentu iniciatīvas parakstīšanu par iepriekšējās biļešu sistēmas atjaunošanu. Jo jaunā ir galīgi garām.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 4.autobuss neiet pēc saraksta noteiktā laika. Pilnīgi viss ir noriebies katru dienu...pilnīgi katru dienu ne tikai kavē, bet neierodās vispār. Pat ir 2x pēc laika nav atnācis.Pieturā pavadu kā ari citi cilvēki 1h+ ,tas ir normāli? Visu laiku meli par saplīsušajiem autobusiem. Droši, ka nav šoferu kas strādā. Risiniet vienreiz šo problēmu!

Rīgas Satiksme - Slikts Serviss

Slikts Serviss Šodien 50. autobuss kavējās, ne 10, ne 15, bet gan 20 minūtes. Ieteikums pievienot 50. autobusa pieturās brīdinājumu par to, ka transports var kavēties. Cik cilvēkiem vēl jācieš no uzticības laikiem, kuri pilnīgi noteikti pievils? Lūdzu dariet kaut ko lietas labā. Dēļ tā, ka tagad kavēju arī daudz ko citu, esmu ļoti noskaities un domāju, ka tāpat arī vēl lērums cilvēku. Paldies.

Rīgas Satiksme - Saraksta neievērošana

Saraksta neievērošana 21. Un 37. Autobuss virzienā no Imantas uz jūgu un no Imantas uz esplanādi attiecīgi ļoti bieži pienāk pieturā agrāk par paredzēto laiku — praktiski konstanti 2–3 minūtes agrāk. Kādreiz bija pat 8 minūtes! Viņi pat negaida. Vai tas ir normāli? Bļāviens, tas ir tik ļoti apnicis. Varbūt tad vajadzētu mainīt laiku sarakstā? Vai kā? Pēc saraksta tik un tā nebrauc. Autobusi nāk, kad viņi paši vēlas.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vakar apskatot 13 trolejbusa ierašanās laiku Grīziņkalna pieturā ir skaidri rakstīts ka tas ierādīsies 19: 07, bet pat pēc 6min nebija ieradies. Par cik nebija laika nācās izmantot citu pārvietošanās līdzekli uz kuru jātērē ievērojami vairāk naudas. Ko jūs protams neatmaksāsiet jo tā tak nav jūsu vaina ka jums tur bardaks. Sakārtojiet vienreiz savu bardaku.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi mainās transporta ierašanās laiki. Cik reizes var mainīt laikus? Vai tiešām tas ir nepieciešams un vai tagad katru dienu jāvaktē saraksts lai nenokavētu darbu. Beidziet čakarēt cilvēkiem prātu un iesaku pieturēties pie viena laika. P. S. Transports mēdz ierasties ātrāk un atiet ātrāk vai ierodas vēlāk, bet to jau nevar zināt vai ir bijis vai vēl būs līdz ar ko joprojām liela nekārtība ir jūsu uzņēmumā.

Rīgas Satiksme - Slikts Serviss

Slikts Serviss Pilnīgi un absolūti piegriezies, ka 50. autobuss 90% no laika ierodas ar pamatīgu nokavēšanos! Domāju, ka cilvēkiem nebūtu jāzīlē vai šorīt būs iespēja paspēt, piemēram, uz darbu, vai nē, vai kā man, jārēķinās ar to, ka laikā nebūs un jābrauc jau stundu iepriekš! Tas ir nepienemami! Jā, 5 minūtes var saprast, taču tikai 1 no 10 reizēm tas ir līdz 5 minūtēm. Pārsvarā tās ir 10-15 minūtes, labi, protams, ka ne vēl vairāk! Bet noteikti saprotat, ka pa to laiku var palikt ļoti dusmīgs! Dzirdēju, ka...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien braucu ar Rīgas satiksmes 11t autobusu pēcpusdienā, ne pārāk labi saprotu vēl visu šo biļešu sistēmu, kas, manuprāt, ir ļoti nepārdomāta, braucienu apmaksāju, kas bija redzams mana bankas izraksta, bet sanāk, ka it kā brauciens nav reģistrēts tomēr, iekāpa kontrole, kad sieviete rādu, ka brauciens ir apmaksāts, bet nesaprotu, kas tieši skaitās nereģistrēts, viņa sāk kliegt man virsū, ka es tagad esmu naudu kabatā ielikusi, nu jau ir par vēlu reģistrēt kaut ko, ja nesaprotu kā strādā...

Rīgas Satiksme - Bojājums

Bojājums 51 autobusa šoferis ceļā no Abrenes iela-Ulbrokā 28 februari, pulkstens 17: 54 brauca pie centrālās stacijas pieturas, un diezgan palielā ātrumā brauca klāt, kur bija diezgan paliela peļķe, lidz ar ko cilvēki kas staveja mala ieskaitot mani, tika no galvas lidz kājām apšļakstīti, vēlētos par to kompensāciju, jabrauc uz pasākumu, bet tada negribētu pat tur rādīties, slapja un netīra… ļoti bēdīgi, un tā nav pirmā reize.

Rīgas Satiksme - Kontrolieri - nekompetenti darbinieki

Kontrolieri - nekompetenti darbinieki Brašie 4 kontrolieri, veicot darba pienākumus, pārkāpa ētikas kodeksu, profesionālās normu. Mana meita nokļuva zem spiediena no viņas puses. Izprovocēja morālo spiedienu, noveda līdz asarām nemēģina risināt šo situāciju ar sadarbību. Viss "sliktais" mūža likumu pārkāpums, meita izprovocēja, braucot transporta ar mamas personalizēto mēneša biļete rīdzinieka karte. Jo viņas rkarte atstāta pie mamas (sajauca r. Kartes) brauciens bijā reģistrēts, apmaksāts! Prasīja 15 eiro, sods, prasa pase. Pase...

AtrisinātaRīgas Satiksme - RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam

RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam Loģistika tuvu nullei. Standartā, brīvdienās reisi kopīgajās maršruta līnijās dažādās Rīgas pusēs kursē vienlaicīgi - nokavē transportu un gaidi pus stundu, un tad atkal trīs reisi pēc kārtas. Klientu apkalpošana (FB lapā) pēc papildus maršruta ieteikšanas kas ir pieprasīts - tuvu nullei. Maznozīmīgs klientu komforts. Interesē peļņa, bet nesaprot, ka pieprasījumu rada komforts. Truli mārketinga gājieni, kas sabiedrībai viegli uztverami - paaugstina vienreizējo braucienu maksu, samazina...

Rīgas Satiksme - Transports bieži kavē

Transports bieži kavē 16autobusa maršrutam no rīta un pa dienu vajadzētu biežāk kursēt. Vairākas reizes nokavējuma skolu dārziņu, jo viņš vnk neatnāk. Un pēctam jāgaida h līdz nākamajām. Mucenieki, Abrenes iela. Nu tas taču nav normāli, biļetes pērkam kā visi citi. Esmu ļoti dusmīga un vīlusies.. Pm šodien 14. Februārī, jau sabojāta dienā. Neatnāk autobusu, sēdi vēl h. Aukstumā ar bērniem.

Rīgas Satiksme - Neobjektīva sodi piešķiršana

Neobjektīva sodi piešķiršana 12.02. Pietura Āgenskalna tirgus. 21. autobus nokavēja uz 2 minūtēm(8:02). Iekāpu, nopērku biļeti (lietotnē Rīgas satiksme). Jau 8:04 bija biļete. Nākamā pieturā mazāk nekā 1 minūtes braucienā, īpaši agri no rīta (E.Smiļģa) - 8:04 iekapā kontrolori. Es biju autobusa sākumā, manu biļeti pārbaudīja uzreiz. Pateica, ka biļete nebūs uzskatīta par derīgo. Manu situācijas gadījumu atsakās klausīties. Nebija individuālas pieejas manam gadījumam, bija mērķtiecīga naudas meklēšana. Uzreiz piešķīra sodu...

Rīgas Satiksme - Ļoti ilgi kavē

Ļoti ilgi kavē Bija jāpaspēj uz apmaksātu (50 eur) pasākumu, bet es to šobrīd kavēju jo 48. autobuss(VID/Rusova iela) jau apmēram 20minutes un nemaz nav redzams tuvojamies. Pirmo reizi braucu ar šo autobusu un nevarēju zināt ka viņš tik šausmīgi kavēs, uzjautāju vietējiem, tie protams zināja ka tā irun man pateica, ka šis autobuss VIENMER kavē, kā var būt tik traki.

Rīgas Satiksme - Bomži trolejbusos

Bomži trolejbusos Trolejbusā brauc vieni bezpajumtnieki un melnie. Neviens nemaksā par braucienu un smird! Kāda jēga ka es maksāju par braucienu? Sūdzos jau ne pirmo reizi. Kontroli esmu redzēJusi tikai no rīta kad bezpajumtnieki vēl izguļ rīta dzērumu. Vakaros uz mājām pēc smagas darba dienas jābrauc piesmakušā transportā kopā ar apmīzušiem bezpajumtniekiem un arābiem, kuri par braucienu nemaksā.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Par biļešu iegādi...Kāpēc braukšanas biļetes nevar iegādāties visos Narvesen kioskos? Tieši šinī gadījumā pie Lidl un Maksimas veikala A. Deglava ielā Rīgā. Interesanti gan, kur tad lai pērk tās biļetes, ja Pļavniekos tas ir pēdējais kiosks Rīgas pievārtē? Un Jūsu uzņēmums vēl televīzijā sūdzas ka ir tik daudz bezbiļetnieku...Cilvēki ir spiesti braukt par zaķi, jo nav jau kautkas Jums tur kartība ar komunikāciju savstarpēji, nu kur vēl ar pasažieriem!

Rīgas Satiksme - Biļešu iegāde

Biļešu iegāde Kas notiek ar biļešu iegādi. Jā...sanāca, ka laicīgi neiegādājos braukšanas biļeti. Tagad ar jaunajām biļetēm ļoti jārēķina līdzi kad tās pirkt, jo ne visās pieturās ir Narvesen vai etalonu būdiņas... (ar vecajām biļetēm, vismaz kādi braucieni palika un tad jau varēja mierīgu sirdi izbraukāt). Nu neko šorīt tātad gadījās, ka nav biļetes - uz bērnudārzu jātiek. Cēlu bērnus ātrāk, jo jāiet gabaliņš tālāk uz citu pieturu, kur ir vismaz tā etalonu būda. Aizskrienam līdz tai, man tikai karte un...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Nesaprotu kāpēc jāmaksā par biļeti ja transports vienmēr kavē, it īpaši tas notiek vakaros. Protams, labāk palīdzēt Ukrainai ar savu transportu nekā uzlabot savu servisu priekš saviem iedzīvotājiem. Ko, tagad trukst transports? Ja jūs esat pret mūsu tautu tad arī musu tauta bus pret jums. Daudzi maršruti smird un nav sakopti. Tagad vēl 90 minušu biļete pilnīgs mēsls, dēļ transporta kavešanas būs jāpērk jauna biļete? Pie tam vēl s*ulbie kontrolieri kuri uzbāž savus sodus nezinot likumus un ir...

Rīgas Satiksme - Штраф за то, что не успела зарегистрировать билет за 1 минуту

Штраф за то, что не успела зарегистрировать билет за 1 минуту 14. 01.23 в 6.35 я ехала по маршруту 23 троллейбуса с остановки" Ilukstes iela". , до следующей остановки"Mebelu nams" троллейбус идёт одну минуту. Здесь зашли контроллеры, я только заканчивала регистрировать билет. Они выписали мне штраф 15 евро. Сказали, что эта ситуация записывается.

Rīgas Satiksme - 21 autobuss regulāri izlaiž kādu maršruta laiku

21 autobuss regulāri izlaiž kādu maršruta laiku Regulāri 21 autobuss izlaiž savus maršrutus. Kā autobuss var vienkārši nepienākt? Ik pa laikam tiek izlaists kāds laiks. Stāvi pieturā kā muļķis un gaidi. Piemēram 11.01.2023 21. Autobusam vajadzēja bajāru pieturā pienākt plkst 19: 29 (virziens Imanta-Jugla) … tā arī neviens autobuss nepienāca (pieturā biju jau 19: 25 tā kā nokavēt nevarēju) . Pienāca nākamais autobuss plkst 19: 47, kas pēc saraksta bija jau nākamais transports… jautājums kur palika iepriekšējais. Rīgas satiksme mudina cilvēkus vairāk izmantot sabiedrisko transportu, bet nevar nodrošināt normālus transporta pienākšanas laikus?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes