Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
801
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
50
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Iekāpjot autobusa sapratu ka esmu pazaudējis e-talonu. Šoferis ignore lūgumu iegādāties biļeti. Apstājoties tikai spaida telefonu. Nekādas atbildes. Līdz ar to nācās kāpt ara nākamajā pietura un meklēt strādājošu tirdzniecības vietu. Darbs protams arī nokavēts. Paldies. 65089

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 04.06.21. Pieturā "Stacijas laukums" gaidīju 4. Autobusu. Atgāju pavisam nedaudz tālāk no pieturas ēnā. Redzu, ka pieturā stāv 2 citi autobusi, viņi brauc prom un redzu, ka aiz viņiem brauc man vajadzīgais 4. Autobuss, pienāku, lai kāptu iekšā, bet autobuss vienkārši pabrauc garām pieturai. Sanāk autobuss bija pieturējis aiz tiem 2 autobusiem, man to pamanīt nebija iespējams, tā kā tieši tai vietai priekšā stāvēja ēka. Kāpēc autobuss nevarēja apstāties tam pienākošajā vietā pie pieturas zīmes?...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Katru reizi 44. Autobuss braucot no ziepniekkalna kavē. Šodien nokavēja uz 15 min. Jūs uzskatat, ka tas ir normāli? Un tā nav nekāda darba diena, bet brīvdiena. Nekādu korķu nav. Bija reizes, kad 44. Autobuss vispār nebija atbraucis. Atrisiniet, lūdzu, šo problēmu. Cilvēkiem, ne tikai man, jābrauc uz darbu ar pārssēšanos un 44. Autobusa dēļ es kavēju uz darbu.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Katru reizi, kad man nākas braukt uz darbu, man jābrauc ar 44. Autobusu. Braucot no Ziepniekkalna autobuss vienmēr kavē uz veselām 8 minūtēm! Esmu vairākkārt sūdzējusies Rīgas satiksmes mājaslapā, taču situāciju tas nekā nemainīja. Galu galā darbu es nokavēju, vadība dusmojas un pazaudēti 1.15 Eur. Tad kādēļ man maksāt par tik sliktu servisu? ! Kontrole arī ir ļoti rupja un nelaipna. Nebraucu bez biļetes parasti nekad, bet ir nācies redzēt kā tie izlādē savas dusmas uz citiem. Iesaku jums izvērtēt jūsu darbinieku kandidatūru un pabaudīt uz psihisko veselību!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vienkārši drausmīgi! Nav runa par apkalpošanas centriem, bet par Rīgas satiksmi kā tādu. Kādā sakarā studentam etalons jāatjauno 2x gadā? Jā, ir divi semestri gadā, bet vai tiešām nevar izstrādāt normālu sistēmu, kura automātiski atņem braukšanas iespēju tiem, kas vairs nav studenta statusā? Katru semestri no jauna čakarē parastos studentus. Katru reizi no jauna iesniedz pieprasījumu, tad gaidi apstiprinājumu 2-3 dienas un pēc tam 2 dienu laikā ej un atrodi to automātu, kurā varēs pagarināt to...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt Līvciema ielā 19.autobuss, kuram vajadzēja pienākt 09:24 aizbrauca 3 min par ātru. Brīvdienās tā jau reti iet autobusi un nākamais bija tikai pēc 20 min, kā dēļ es nokavēju darbu. Ja autobuss pienāk dažas minūtes par ātru, varbūt vajag pagaidīt līdz reālajam izbraukšanas laikam nevis uzreiz braukt prom?!

Rīgas Satiksme - Ужасный сервис

Ужасный сервис Стоял на остановке ждал 5 автобус, чтобы поехать в центр, автобус должен был прибыть в 10: 32, в реальности же он прибыл а 10: 30 из-за чего я кое-как успел. Зашёл в автобус, и начал искать э-талон, пока искал свой э-талон ко мне подошёл контролёр и попросил мой талон, я думаю он точно должен быть видеть, что все это время я искал э-талон и когда я его все же нашел, он взял его у меня, проверил и сказал, что я его не отметил, я в ответ ему сказал, что я ещё не успел его отметить, он...

Rīgas Satiksme - Обман

Обман Ехал на 3 маршруте автобуса и передал эталон на проверку контролёру. Назад уже получил штраф что якобы безбилетник. Пытался объяснить ситуацию что мог не услышать отсутствие сигнала т к карта была в чехле телефона а сам слушал музыку, однако контролеров ничего не волновало. В итоге даже не дали ознакомиться с причинами штрафа и выдали просто ленту не дав возможность ознакомиться перед подписью. Сейчас есть в наличии без моей подписи. Хотел узнать почему контролёры штрафуют людей с полноценным...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana Rīgas satiksme ne tikai nepabrīdināja par studenta atlaides izbeigšanos un nepieciešamību atjaunot, bet arī, kad pieteicu studenta atlaides atjaunošanu, nedeva atbildi viņu pašu norādītajā laika termiņā. Minētais termiņš ir 2 (divas) dienas (pat ne darba dienas) jeb 48 stundas, līdz atnāks uz manis minēto e-pastu lēmums par studenta atlaides piešķiršanu. Ir pagājušas vairāk nekā 48 stundas un nekādu lēmumu neesmu saņēmusi. Nevaru atļauties 1.15 eur biļeti, jo man ir vien 70 ar kaut ko centi...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Braucu 5tramvajā, iekāpa kontrole dārza ielā. Etalonu attiecīgi biju atzīmējusi, bet kaut kas nogāja greizi, jo izrādās, ka tomēr nebija atzīmēts. Ir bijušas tādas reizes, bet par cik šoreiz biju austiņās, tad attiecīgi nebiju to pamanījusi. Kā rezultātā kontrolieris lika man maksāt sodu. Ne jau pats fakts par šo etalonu, lai gan uzskatu, ka tā ir nolaidība nesavest kārtībā aparatūru. Pats fakts, ka man bija šis etalons kurā bija braucieni un attieksme no kontrolieru puses bija šausmīga, tā...

Rīgas Satiksme - Kavējums 21 autobus abos virzienos

Kavējums 21 autobus abos virzienos Sveiki katru rītu un katru vakaru braucu ar 21 autobuss, bet kad braucu vakarā atpakaļ viņš kavē visu laiku pa 10. - 15 minūtēm un vēl ir bijusi tādi atgadījumi ar 22 autobusu ka viņš īsti neatver durvis vaļā kad izspiež pogu šoferim vienalga un brauc vnk tālāk kas tā pa attieksmi no šofera puses.

Rīgas Satiksme - Krapšana

Krapšana Вчера на улице меркеля у цирка садился в троллейбус 4го маршрута под номером 22041 и вот что валидатор на задней площадке сделал - он снял у меня сразу две поездки: один маршрут 1003, а второй 4. Кстати, это уже не первый случай. Очевидно rs так компенсирует затраты на скидки рижанам: у них плата составляет половину стоимости от 1,15 евро. Да и понятно почему скидки при продаже талонов...

Rīgas Satiksme - Neadekvāta apstāšanās

Neadekvāta apstāšanās Autobus ar borta nr 16207 pulkstens 10.20 pietura lauvas iela apstājas strauji līdz ar ko aplēja ar dubļiem un ūdeni pietura stāvošos cilvēkus ka tā var es uz darbu braucu un man ko dēļ vadītāja netīra jābrauc. Var tak mierīgi piebraukt. Diena sabojāta

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Var lūdzu kaut kā informēt cilvēkus, ka kāds autobuss šodien nebrauks... Šodien mēs ar cilvēkiem stāvējām pieturā 35 min un gaidījām 60. Autobusu! Nebija nekādas informācijas par autobusa kavējumu vispār! Pēc 35 minūtēm tā un neatbrauca transports! Un man vajadzēja nevis vienkārši pārbraukt pārī tiltam, bet vajadzēja braukt ar 2transporta līdzekļiem līdz Ķengaram. Briesmīgs serviss!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labvakar. Braucot šodien 16.12.2020 gadā plkst. 19: 04 no plēksnes ielas, ar autobusu 36 (Vakarbuļļi - Imanta) , kam piešķirts numurs 69681, vēlos pasūdzēties par šofera agresīvo braukšanu. Bremzē viņš ļoti ātri, ka pat cilvēki krīt, gan no kājām, gan no sēdvietām. Pagriezienus vadītājs izņem ļoti strauji. Diemžēl, sabiedriskais transports nav sacīkšu transports. Lūdzu, parunājiet ar šoferi. Jo cik zinu, jums ir svarīgas cilvēku drošības. Diemžēl ar šādu šoferi, drošība nav garantēta.

Rīgas Satiksme - Neobjektīva grafiku plānošana

Neobjektīva grafiku plānošana Mīļie cilvēki, jūsu jaunā valde kad grafikus jaunos stādīja, viņi vispār tos maršrutus konstruktīvi izpētīja, vai no ofisā ar kompjūteri tikai lika kopā! Piemēram 10. Tramvaja maršruts kurš no bišumuižas dodās uz centru apstādamies torņakalna pieturā, no kurienes atiet vilciens uz jūrmalu! Nevar teikt par veco valdi neko spīdošu, bet jaunā valde vispār pārlika ciparus, kad cilvēkiem kuri vēlētos doties pie dabas un nebraukt ar mašīnām, bet turēties pie eiropas parlamenta zaļās idejas un...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Iegāju 1. Tramvaja kopā ar kontrolieriem. Mana biļete bija tukša, griezos pie aparāta kurš nestrādāja! Aiz manis bija Rinda, uzreiz zvanīju pa numuru kas bija piedāvāts. Protams man neizdevās sazvanīt pat no 3 reizes. Piedāvāju apmaksāt tad braucienu, vet mani palūdza iziet no transporta ka arī pārējos. Man bija bērns ar invaliditāti kurš nokavēja dārgas nodarbības. Ka arī jutos sevi ka izmest suns, tā attieksme it ka tu esi vainīgs. Uzrakstīju privāti facebooka jums, man teica ka šis aparāt...

Rīgas Satiksme - Agresīvs kontrolieris

Agresīvs kontrolieris Šodien braucot ar 1. Tramvaju nr. 50824 maršrutā Jugla-Imanta, pieturā Lēdmanes iela (ap.17.05) , tramvajā iekapā kontrole. Viens no kontrolieriem, jauns garš vīrietis, ieskrienot tramvajā izsita cilvēkam telefonu no rokām. Bija redzams, ka sitiens bija krietni stiprs, jo nokrītot telefons izkrita no vāciņa un izlidoja ārā telefona baterija. Saprotams, ka cilvēks gribēja nopīkstināt e-talonu, jo nebija to izdarījis, bet sabiedriskā transporta kontrolierim nav tiesību bojāt svešu cilvēku...

Rīgas Satiksme - Neadekvāts kontrolieris

Neadekvāts kontrolieris Gribētos izteikt savu viedokli par šovakar redzēto situāciju. Manuprāt, tas ir ārprāts. Šovakar braucot mājās ar 25. Autobusu no Mārupes slokas ielā iekāpa trīs kontrolieri. Iedevu savu etalonu pārbaudei, viss ok. Bet tas kas notika tālāk autobusa priekšā tiešām lika aizdomāties vai notiek kaut kādas apmācības pieņemot darbiniekus darbā. Pirmkārt, viens no kontrolieriem - vīrietis gados ar brillēm, kāpjot iekšā ar visu spēku atrgrūdis meiteni no brauciena reģistrēšanas aparāta un sācis bļaut...

Rīgas Satiksme - Обслуживание

Обслуживание Сейчас в каждом автобусе на зкране компа пишутся меры, которые надо соблюдать всвязи с короновирусом. Молодежь не одевает маски, а сидит никого и ничего не видя в своем телефоне. Бомжи, от которых воняет на весь автобус, грязные, без маски и без билета едут. Их никто не штрафует и никто не высаживает из автобуса. Почему нормальный человек, заплатив деньги за проезд должен терпеть этот бардак? Так мы не с одной болезнью не справимся!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes