DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

36%
Sūdzības
582
Atrisinātas
110
Ar atbildēm
622
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtot tet.lv majas lapa tv, piegādei bija jābūt jau 17.11, bet cik secinot Dpd šoferis nav pildījis savu uzdevumu. Neskatoties uz to šorīt saņemot ziņu, ka piegāde būs laikā posmā no 10.00-12.00. Šoferis zvana, ka esot klāt nepabrīdinot ne 10 min pirms ne 5 min pirms aizbildinoties, ka viņam neesot tam laikā pazvanīt tieši pirms ierašanos. Esmu strādājoša, mājas nevaru gaidīt 2h, kad ieradīsies vai varbūt tāpat kā otrdien vnk neieradīsies. Tad nu 5 minūšu laikā esmu pie majas, bet šoferi...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Vakardien, Dzirciema Iela, Dpd sava pakomata palaidēja non-stop audio reklāmu, kura ir dzirdama majas, kuri atrodas blakus. Zvanīju viņiem vakardien, man atbildēja ka mana sūdzība ir saņemta, bet protams reklāma joprojām kliedz uz visu ielu. Visstulbākais, ka viņi pat nemāk to reklāmu uztaisīt normāli, un viņa skanēja visu nakti bez pārtraukumiem.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien Dpd izdomāja palaist audio reklāmu vienā no saviem pakomatiem, Rimi Dzirzciema. Pakomāts bez pauzes visu dienu griež vienu un to pašu audio reklāmu. Mēģināju sazvanīt viņu pakomātu atbalsta tālruni no 18: 30, neviens necēla klausuli, kaut arī web lapā rakstīts ka pieejams līdz 20.00. Jau ir gandrīz 23, un nezinu kā gulēt, jo to reklāmu var dzirdēt dzīvoklī pat ar aizvērtiem logiem, ar uzņēmumu nevar sazināties. Šī situācija ļoti labi parāda Dpd uzņēmuma attieksmi pret cilvēkiem, un kā viņi vērtē viņu mieru.

DPD - Izmet atkritumus ielas malā

Izmet atkritumus ielas malā Šodien 10. Novembrī 14: 36 kurjerpasta dpd busiņš Rīgā, autobusu galapunkta dārziņos tuvumā izmeta nelielu čupu ar atkritumiem - iepakojuma fragmentiem, tai skaitā saplēstu kartona kasti. Dpd uzņēmuma vadība - esiet tik laipni un veiciet pārrunas ar cūku jūsu uzņēmumā par šādu darbību neētiskumu, prettiesiskumu un nelikumību. Tā rīkoties ir ļoti slikti!

DPD - Slikts Serviss

Slikts Serviss Labrīt! velējos pasūdzēties par nelaicīgiem kastē tātad es pasūtīju paciņu un man ķīpa uzrakstāt kad būs kastīte, otrdien tad raksta kad būs ceturtdien un labi paldies dievam es saņemu ceturtdien, bet nevajag maldināt cilvēkus, kad otrdien paciņa bet atnāk ceturtdien pilnīgs bez sakars. Ar cieņu

DPD - Paka netika nodota adresātam, atrasta saplēsta un izdemolēta

Paka netika nodota adresātam, atrasta saplēsta un izdemolēta 19 10 2020g. Es nodevu paku Dpd, Rigā, Juglas krastmala2, izmēram, nosūtīšanai uz Vāciju, Štutgarte, pakas nr.05757894688398, svars 11kg100gr. , saņēmējā Larisa Belogurova, pakalpojuma cena27.99eur 23.10 uz pakas meklēšanas saites izlasīju ka paka piegādāta12.51 23.10. Zvanu meitai, jautāju vai saņēma paku, viņa atbildēja ka no 6rīta līdz 14.00 strādā. Pa telefonu, kurš bija pievienots adresei, neviens viņai nezvanīja. Kad meita zvanīja uz kompāniju, tur atbildēja, ja līdz 24.10 vakaram netik...

DPD - Netur solījumu par piegādes dienu, zaudēts laiks

Netur solījumu par piegādes dienu, zaudēts laiks 23.10.2020. , piektdienā, kurjers nespēja piegādāt sūtījumu, jo sūtītājs nebija norādījis telefona numuru kā dēļ kurjers nevarēja piezvanīt, lai noskaidrotu mājas durvju kodu. Pēc zvana uz klientu atbalsta numuru tika precizēta trūkstošā informācija un piegāde tika atzīmēta uz pirmdienu, 26.10.2020. Zvana laikā man vairākkārt tika jautāts, vai es tajā dienā būšu mājās, lai saņemtu paku. Pakas saturs bija nozīmīgs, par tās sūtīšanu tika samaksāti vairāki desmiti eiro. Tika pakārtota visa...

Dpd.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Nelietojiet šo pakomātus, jo ir daudz lietderīgas alternatīvas Latvijas Pasta Stacija un omniva. Par vienu sūtījumu man nācās samaksāt divreiz: to piegādāja nepareizajā adresē (kaut es lieliski atceros, kuru adresi es ievadīju pakomātā) un lai pārsūtīt to uz vajadzīgo pakomatu man ir jāmaksā otrreiz. Pavadlapā un kvīti, ko izdrukā pakomāts, informācijas par saņēmēju nav, tikai par sūtītāju, laikam jau tiem gadījumiem, kad paka aiziet uz nepareizo adresi varētu iekasēt no klienta dubulto maksu. 'lielisks' klientu atbalsts pēc kura vairs nemūžam negribās sadarboties ar šo kompāniju.

DPD - Ļoti slikta apkalpošana

Ļoti slikta apkalpošana “Fantastiska” pieredze... Garš stāsts īsumā - piektdien, 2. oktobrī, es DPD kurjeram nodevu sūtījumu ar piegādi Spānijā. Nedēļas nogalē uzzinājām, ka mājā, kurā dzīvo adresāts, bijis Covid uzliesmojums. Saņēmējs izvācās un izolējās citur, bez nolūka adresē atgriezties. Tāpēc pirmdien, 5. oktobrī, es nosūtīju e-pastu DPD, informējot viņus par šo ārkārtas situāciju un lūdzot vai nu mainīt piegādes adresi, vai arī glabāt paku vienā no viņu centriem līdz 2 nedēļu karantīnas beigām. Saņēmu atbildi...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Par Dpd kurjeru, kuram paka bija jāatved sestdien 10.10.2020. Uz Tukumu. Rezultātā neatveda. Tad atnāca pirmdienas rītā sms, ka paka būs no 11.39-12.39. Speciāli kavējot darbu gaidīju. Nebija neviena zvana no kurjera. Varu uzrādīt detalizētu zvanu sarakstu! Zvanīju uz Dpd, tur kurjeru attaisno, jo esot zvanījis. Kas ir meli. Vai man ir jāiet prom no darba?

DPD - Nemākulīgi šoferi vai uz visiem pārējiem satiksmes dalībniekiem nospļauties

Nemākulīgi šoferi vai uz visiem pārējiem satiksmes dalībniekiem nospļauties Sakarā ar remonta darbiem Bruņinieku ielā, ir izbraucama tikai viena josla. Neskatoties uz to 06.10.2020. Ap plkst. 14.25 viens dpd šoferītis ar automašīnu jt-9348 nejēdz uzbraukt uz trotuāru, lai palaistu garām aiz viņa izveidoto automašīnu kolonu, tā kā viņš ir izdomājies apstāties un vienkārši ieslēgt avārijas Gaismas pie katras bruņinieku ielas mājas. Pirms dot būšu šoferītim, varbūt ir jēga pārliecināties par viņa auto vadītāja spējām vai arī par prāta spējām?

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Nepilda savu darbu un nepiegādā sūtījumu laikā, neskatoties uz to kad firma jau sen ir nodevusi sūtījumu dpd kurjeram lai sūtījums tiktu nogādāts. Zvanot kurjeram un jautājot par sūtījumu uz kuru viņš sniedza atbildi kad piegādās preci uz nākošo nedēļu, neskatoties uz to visu es vēl aizvien neesmu saņēmusi savu sūtījumu viņš pazuda ar visu nosūtīto preci. Skumji kad strādā tādi negodīgi cilvēki, mīļie cilvēki esiet uzmanīgi un neuzticiet savus sūtījums Dpd kurjeriem...

DPD - Плохой сервис

Плохой сервис Отправила посылку из Франции. Заплатила 58€. Со стороны Франции-всё ок. В Латвии посылку Dpd вернула назад. Якобы не правильный адрес. Далеко не первый раз пользуюсь услугами по доставки и адрес написать умею. Написала им на сайте-никто не отвечает. Деньги не вернули. Посылка вся смятая.

DPD - Agresīvs šoferis

Agresīvs šoferis Braucu ar bērniem no bērnu dārza, šis šoferis brauca nežēlīgā ātrumā pa ielu, kas ir diezgan šaura, un pilna ar bērniem, tuvojoties aplim, iebraucu tajā, un šoferis no nākamās izbrauktuves izbrauca mums tieši priekšā, radot avārijas situāciju. Nobijos gan es, gan bērni.

DPD - Komunikācijā

Komunikācijā Jau daudzkārt sadarbojos ar Dpd kurjeri super, precīzi, ar labu komunikāciju. Šodien 21.09,2020 plkst.11.40 nācās zvanīt uz biroju pakas paņemšanas jautajuma, nu pret kurjeru komunikāciju, biroja bija pilnīgi pretējā attieksme, pilnīgā fuj, bija tada sajuta ka esmu konkrētai dāmai kaut ko iztraucējusī utt.. Sirsnīgi iesaku dpd administrācijai stingri pārskatīt štatus, kādi cilvēki der darbam ar klientiem!

DPD - Pretenzijas ir konkrēti par šo kurjeru

Pretenzijas ir konkrēti par šo kurjeru No rīta (8.23) tika saņemta sms par to, ka tiks piegādāts sūtījums no 8.00 - 18.00. Kurjers zvanīja 8.32. Esmu medicīnas persona un strādāju ar pacientiem. Līdz ar to uzreiz atbildēt nevarēju. Kurjeram atzvanīju 8.35, bet zvans tika noraidīts, zvanīju atkārtoti vairākas reizes, dažādos laikos, bet visi zvani tika noraidīti. Cerot saņemt sūtījumu atteicu pieņemšanu visiem pacientiem un devos uz mājām gaidīt sūtījumu. Visas dienas laikā pa reizei zvanīju kurjeram, bet zvans tika noraidīt...

DPD - Komunikācijas un atbildības līmeņa trūkums

Komunikācijas un atbildības līmeņa trūkums Pasūtīju auto rezerves detaļu, paka brauc no Polijas, atbrauc ātri vien, 3 dienu laikā. Saņemu e-pastu par to, ka trešdien man laika posmā no 13-14 piegādās paku uz mājas adresi. Saprotams, ka es trešdienā atrodos darba vietā nevis mājās, sekoju e-pasta norādēm, mainu piegādes datumu. No trešdienas nomainīju uz piektdienu, viss kārtībā. Zvana kurjers, Saka, ka (nu piektdien nekā nesanāk, varbūt varam ceturtdien) . Es atbildu, ka ceturtdien es arī atrodos darbā, taču nākšu pretī, lai ceturtdien...

DPD - Slikts servisa

Slikts servisa Pasūtīju telefonu no “LMT” ar piegādi. Rezultātā man pasūtījums nav piegādāts jau nedēļu. Pirmās dienas paciņa ceļo vispār nepareizā virzienā, tagad, kad viņi jau piekto dienu pēc kārtas Sola, ka atbrauks gaidu visu dienu, taču sūtījums kā jav tā nav. Kad zvanu, lai noskaidrotu informāciju par sūtījumu neviens neceļ klausuli. Nemaz nerunāsim par to, ka savstarpēja komunikācija DPD kurjeram ar dienestu ir vispār zem katras kritikas. Precizēju adresi uz kuru jānosūta sūtījums, taču, tas tāpat...

DPD - slikts serviss

slikts serviss Labdien! Vakar nomainīju piegādes adresi, jo iepriekš norādītājā adresē nebiju uz vietas, šodien zvanot uz jūsu uzziņas dienestu, lai uzzinātu kur ir mans sūtījums man atbildēja, ka viņš ir pie jums terminālā, kāpēc man nebija piegāde šodien? Un kad man gaidīt piegādi? Atbilde; labdien! Paldies par jūsu iesūtīto informāciju! Atvainojamies par radušos situāciju! Piegāde tiks organizēta rīt uz jauno piegādes adresi. Jauku dienu vēlot, ar cieņu, ******** klientu apkalpošanas speciāliste |...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju no internet veikala lookfantastic.com no Anglijas 10.07.2020, traking number - 13169301450824, ar DPD kurjeru, bet apskatot kur ir mans sūtījums, joprojām stāv uz vietas un nekur nav izceļojis, pats veikals raksta, kad ir nodevis sūtījumu uz DPD. Cik ilgi vēl jāgaida un kāpēc nekas nav darīts? Līvija Volkolakova.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes