www.sudzibas.lv DPD Kavēta piegāde

DPD - Kavēta piegāde

24.03.21. No Lmt internetveikala pasūtīju preci (divas pakas) , piegādi norunājam 25.03, darbā brīvdiena, viss būtu labi, bet no Dpd nekādu ziņu, (atverot preces izsekošanu noskaidroju, ka manas pakas aizvestas uz Jēkabpilī) 26.03 man diennakts dežūra slimnīca, atskan zvans - jums pēc divām minūtēm būs piegāde uz (tiek nosaukta mana adrese) , piedodiet, es atrodos darbā un māja būšu tikai nākamas dienas rīta, tiek nosaukts vel viens datums (protams tas sakrīt ar diennakts dežūru) , piedāvāju-braucot garām ievest pakas pie manis darba: ne nevar. Saruna pārtrūka. Zvanu uz Dpd centru, atvainojas, norunājam piegādi uz 30.03!. Piegāde atkal nav! Šodien 31.03, zvanu uz Dpd centru, atkal pretim operatora murmināšana. Apskatoties paku izsekošanu biju šoka vel lielāka - pasūtītais atteicas saņemt paku, ka es varu atteikties no pakas, ja es neredzēju ne kurjeru ne paku.
Paku numuri: 05757950165168 un 05757950165169.

31.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 01.04.2021

Labdien!

Ziņojam, ka sūtījumu piegādes kavējās un Jūsu sūtījumiem ir ieplānota piegāde uz sākotnējo piegādes adresi. Ja vēlaties mainīt piegādes datus, lūdzam iesūtīt privātu ziņojumu ar jauno piegādes informāciju.

Atvainojamies par piegādes kavējumiem, kolēģi un kurjeri veic visas iespējamās darbības, lai sūtījumu piegādes netiktu kavētas.
Tiklīdz sūtījumi tiks nodoti uz piegādi, Jūs saņemsiet informāciju ar plānoto piegādes laika intervālu.

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes