DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

28%
Sūdzības
355
Atrisinātas
34
Ar atbildēm
347
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

Dpd - Slikts serviss!

Slikts serviss! Uzņēmums nespēj nodrošināt sūtījumu piegādi atbilstoši sniegtajai informācijai mājas lapā, līdz ar ko sniegtais pakalpojuma neatbilst solītajai kvalitātei. A zonas sūtījumi tiek piegādāti kā minimus 2-3 darba dienu laikā, solītās 1 darba dienas vietā.

Dpd - Piegādes serviss/kurjera pakalpojumi

Piegādes serviss/kurjera pakalpojumi Divas dienas pēc kārtas netiek piegādāta paciņa ar kurjera starpniecību. Iemesls sms veidā - kurjers nevarot piekļūt manai adresei, nākamajā dienā - paciņas saņēmējs neesot bijis uz vietas. Sākšu ar to, ka šī nav pirmā reize! Mani dati arī šoreiz - gan adrese, gan telefona nr. - viss ir norādīts pareizi. Ja nebūtu pareizs telefona nr. , vai tad es vispār saņemtu 8: 00 no rīta sms ar informāciju un noteikto laiku, kad paciņa tiks piegādāta? Attiecīgi - noteiktajā stundā, kad plānojas piegāde...

Dpd - Slikts serviss

Slikts serviss Pirmā un pēdējā reize, kad ņemu dpd piegādei! Šoferis vienkārši bija lohs! Viņš zināja, ka man nav, uzvietas, neviens, kas palīdzēs ienest dīvānu, pats pateica, ka es viņu neienesisu, nometa ceļa vidū, zinot, ka es viņu viena nevaru panest un pateica, labi, man jābrauc! Kā var būt tāda attieksme? Mana māsa, kas ir stāvoklī, dabūja nākt man palīgā, pavilkt dīvānu malā, jo tur mašīnas netika garām! Plus, nokavējam viņa zvanu par 2 minūtēm, ņemot vērā, ka tur bija vairāku stundu intervāl...

Dpd - Nesaņemts sūtījums

Nesaņemts sūtījums Paciņa tika izsūtīta 29.05.21 un vēl joprojām nav saņemta. Pakas numurs 05757954744356 zvanot atkārtoti uz Dpd, visi operatori Saka vienu un to pašu, gaidiet paciņai jābūt tuvākajās dienās un kā paciņas nav tā nav! Diemžēl esmu ļoti vīlusies un ceru, ka beigās paciņu atsūtīsiet!

Dpd - Paku pārvirzīšana

Paku pārvirzīšana Jau vairākas reizes Dpd pārvirza manu sūtījumu no manis izvēlētās pakomāta adreses uz citu, nesaskaņojot to ar mani un paziņojot par šādu rīcību, kad paka jau ir pārsūtīta un tad atsūta tikai saņemšanas kodu. Es maksāju par piegādi sev ērtā piegādes punktā, kas man atrodas aiz mājas stūra, bet beigās saņemu paku piegādes punktā, kas atrodas 2km attālumā. Vai tas ir normāli? Par ko es maksāju? Šī jau ir 3. Reize īsā laika periodā. Ja skapīši ir noslogoti, tad ievietojiet paku skapītī nākamajā...

Dpd - Sūtījums netika nogadats

Sūtījums netika nogadats No rīta saņēmu sms ka piegāde notiks 12.06.2021 no plkst. 13.07 līdz 14.07 pa šo laiku neviens no dpd darbiniekiem ne zvanīja un nebrīdināja ka kavēs... Plkst. 14.31 vienu reizi uzpikstinaja lkm dpd vadītājs un nometa klausuli. Pie mājas dpd automasinas nebija... Un tas numurs vairs neceļot klausuli Saka turpināt mest zvanus. Skatoties pēc dpd datiem, sūtījums netika nogādāts jo man nebija mājās. Sūtījuma numurs 05757954167248 p. S. Cienījamie dpd darbinieki. Tā nedrīkst darīt. P. P. S. Ir saglabājusies zvana laiki un sms

AtrisinātaDpd - Jēkabpils reģiona kurjers

Jēkabpils reģiona kurjers Kurjers nepiezvanot, neiebraucot pat pagalmā! Ieliek paciņu pakomātā! Un satiekot viņu pilsētas otrā pusē Saka, ka zvanīja un manis nebija mājās! Neesmu tik dulla, lai man varētu melot, ja viņam bija slinkums iebraukt. Nav pirmā “uzmešanas” reize! Par ko tad maksāt piegādi ar kurjeru, ja kurjers neveic savas darba funkcijas? !

Dpd - Vilšanās servisā

Vilšanās servisā Pāris dienas gaidīju 2 paciņas (apmaksātas un izsūtītas maija beigās) , mazums, Kovida dēļ pārslodzes. 3. Un 4. Jūnijā sāku prasīt tirgotājiem pakas numuru, lai redzētu, cik tālu pakas tikušas. Un izrādās, ka abas paciņas jau atrodas pakomātā kopš 1. Jūnija, bet neesmu saņēmusi sms ar izņemšanas kodiem. Zvanoties un dzenājot šīs pakas, kodus pēc kāda brīža atsūtīja. Izņemot pakas, abām apakšas smilšainas. Acīmredzami, ka pakas tiek glabātas kā pagadās un skapīši ir netīri. Netapa skaidrs, ka...

Dpd - Nozaudēts sūtījums

Nozaudēts sūtījums Kārtējo reizi vilšanās Dpd servisā. 18.05.2021. No Rīgas tika izsūtīta paciņa ar nr. 05757954726421. Kopš tā laika ir vairākkārt zvanīts uz servisu, tiek solīts katru dienu piegādāt. Pēc datiem paciņa ir pieņemta pakomātā un pazudusi. Ceru sagaidīt savu paku!

Dpd - Украли посылку, врут и избегают ответственности

Украли посылку, врут и избегают ответственности Отправила посылку в декабре 2020 года через курьера. Посылка стояла у них на складе 4 (!) месяца, постоянно продумывались несуществующие причины, чтобы её не отправлять. Раз 10 мне говорили, что у меня недействительный еори код, хотя в регистре он показался как действительный. Спустя 4 месяца посылку наконец-то отправили, но она так и не дошла. В очередной раз сообщили, что еори код недействительный. Пришлось перетрясти всю их конторку и жёстко потребовать объяснений. В конце концов они...

Dpd - Slikts serviss

Slikts serviss Kā var ātri un ērti saņemt savu paku, ja dpd paku saņemšanas punkts atrodas veikalā Freko, kura darba laiks maijā darbdienās ir līdz 17:00 un sestdienās, svētdienās vispār nestrādā? Kā strādājoši cilvēki var dabūt savu ilgi gaidīto paku? Vai nav citu opciju, kur ievietot saņemšanas punktu?

Dpd - Украли посылку

Украли посылку Купила телефон у мобильного оператора, 06/05/2021 курьер с дпд должен был привезти на домашний адрес. В тот день никто со мной не связался, позвонила оператору - предупредили что у дпд загруженность большая, и может посылка задержаться на пару дней. Ок, ждём. В итоге прошло 2 недели, на сайте по номеру отслеживания только пометка что дпд приняли посылку. Связалась с дпд, сказали что посылку не видят, проверят информацию и перезвонят. Разумееться, что никто не перезвонил. И тут начались...

Dpd - Pazaudē pakas

Pazaudē pakas Nodevu divas paciņas Kalnciema Circle-K, abas pazuda, pēc izsekošanas nr rādās ka DPD ir pieņemtas bet tas arī viss. Klientu servisa meitene rakstīja ka meklēs, pēc nedēļas pajautāja lai iesniedzu pavadzīmi, citādi lieta tiek slēgta. Tā kā sūtīju personīgās mantas, nekādas pavadzīmes man protams nav. Gan jau kāds DPD darbinieks tagad priecīgs staigā ar manu šalli un binokli :D

Dpd - Slikts serviss

Slikts serviss Manas pakas ir pazaudētas! Abas pakas bija nosūtītas no pakomata (Ventspils, Celtnieku Iela 3 Elvi Pakomats lv-3604) . Pirma paka 30.04.2020 (apmēram 13: 00 taja bridi tur ari atrodas Dpd darbinieki) . Otra paka 30.04.2020 (apmēram no 19-21) . Zvanu Dpd, rakstu vēstules! Nav nekāda rezultāta!

Dpd - Ilgi risina problēmas

Ilgi risina problēmas Vēlējos nosūtīt paku, atrodoties pie pakomātu ievadīju kodu, lai izdrukātu uzlīmi, bet tā kā bija beidzies papīrs nevarēja to izdarīt. Pazvanīju uz Dpd un konsultants teica ka lai braucu nākošajā dienā un ka spešu nosūtīt paku bez problēmām. Bet tā tomēr nebija... Jo nevarēju izprintēt uzlīmi, jo to biju izdarījusī vakar, kad bija beidzies papīrs! Omnivā var to izdarīt pat ja beidzies papīrs! Iesaku Omnivu!

Dpd - Отвратительный сервис

Отвратительный сервис На ebay у продавца из Франции был куплен товар, на территории латвии доставку осуществлял Dpd. Отслеживая трек номер на сайте dpd, увидела статус посылки: трек номер 11705904736964 26.04.2021 11: 55 sūtījumu neizdevās piegādāt: neprecīza adrese liepaja, lv 27.04 уже в 8 утра дозвонилась в службу поддержки, оказалось не указан мой номер телефона. Уточнила свой адрес, сообщила оператору номер телефона. Пообещали всё сообщить "коллегам". Стала ждать посылку. Не дождалась. Так как дозвониться...

Dpd - nespēj nodrošināt piegādes pakalpojumu

nespēj nodrošināt piegādes pakalpojumu DPD nespēj nodrošināt piedāvāto piegādes pakalpojumu, tiek maldināts pakalpojuma ņēmējs (sūtītājs) un ciešs iesaistītie dalībnieki, t.sk. pakas saņēmējs. Lai izskaustu DPD nekvalitatīvo darbu, nepieciešama SPRK un PTAC iesaiste, kuru tiešs uzdevums ir uzraudzīt minētā pakalpojuma sniegšanu un iestāties patērētāju aizstāvībai (šīm iestādēm arī iesniedzamas attiecīgās sūdzības). Līdz DPD problēmu novēršanai, ko, vēlams, apstiprinātu regulators, diemžēl, DPD pakalpojums nav adekvāti izmantojam...

Dpd - Krapsana

Krapsana Я заполнила в интернете отправку посылки обратно в магазин 220.lv оплатила доставку курьера 21 евро но не получила подтверждения ни на емайл не смс ! Курьер приехал забрал посылку и всё посылка пропала и кода нет ! Никто в дпд нехочет делать свою работу и помочь найти посылку ! Вот что в таком случаи делать ? Обращаться в полицию что-ли!

AtrisinātaDpd - Dpd kupons no AndeleMandele + eserviss.dpd

Dpd kupons no AndeleMandele + eserviss.dpd Vietnē "AndeleMandele" atbrīvojos no sev nevajadzīgām lietām par lētu naudiņu. Iegādājos saucamos "kuponus" ,kas ir sadarbībā ar Dpd - sūtīšana caur pakomātiem 1,85€. Iegādājos vairākus kuponus, bet viņu eserviss.dpd nemaz nevar noformēt sūtījumus. Tajos pick-up punktos/pakomātos arī nav tādas opcijas, lai viņus ievadītu.Rezultāts- pati pārmaksāju par savām liekajām precēm praktiski dubultā, pircēji gaida, "kuponiem" ir derīguma termiņš, kurš ir tikai 3 dienas aktīvs, kā arī zvanu uz Dpd un...

Dpd - Nepiegādā preci

Nepiegādā preci Sākotnējo īsziņu par to, ka DPD plāno piegādāt paciņu, saņēmu diezgan ātri, bet bija nepieciešams pārsūtīt paciņu uz tuvāko DPD pick up punktu, kā dēļ paciņas piegāde tika atcelta un jau otro nedēļu viņi nevar veikt atkārtotu piegādi. Pirmkārt - nevienā interneta veikalā, kurā esmu iepirkusies nav iespējas uzriez atzīmēt Pick Up punktu, nevis adresi, kas rada papildus problēmas. Maksimums, ko varu izdarīt ir pievieot pasūtījuma komentāros pickup adresi, cerot ka pārdevējs sapratīs. Otrkārt -...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes