DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
517
Atrisinātas
108
Ar atbildēm
550
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Slikts servis, ļoti vāja komunikācija

Slikts servis, ļoti vāja komunikācija Ļoti vājš serviss un tāda sajūta, ka vispār nepastāv komunikācija starp uzņēmuma darbiniekiem proti dispičieri un kurjeru, ja ir iespēja sūtiet labāk ar citu kurjerpastu, tas nav vērts jūsu neru, neiesaku sadarboties nekādā gadījumā, tikai vieni mīnusi, tevi uzskata par idiotu! Klients ir nosūtījis man sūtījumu, kur ir kļūdījies ar 1 ciparu tel nr, proti e pasts pareizs, adrese pareiza, es to pamanīju un piezvanīju dpd, atzīmēju viņu saitē, sūtījums vienalga tika atgriezts, jo neviens to nav...

DPD - Nav piegādāta paka-05757955524598

Nav piegādāta paka-05757955524598 No 26 augusta nav piegādāta paka uz vāciju! Zvanu, rakstu, bet Latvijas puse Saka, ka jāgaida atbilde no Vācijas. Cik ilgi? Vai tiešām ir tik daudz zaudētu paku, ka nav iespējams noskaidrot, kas noticis! Paku nepieciešams piegādāt, jo saturs ir vitāli nepieciešams saņēmējam! Kas notiek, vai tiešām visur valda totāla vienaldzība un nespēja savu darbu veikt kvalitatīvi? Cieš cilvēki, morāli tas nav aprakstāms! Palīdziet lūdzu!

DPD - Slikts serviss, bezatbidlība

Slikts serviss, bezatbidlība Sūtījuma nr. 05757978989827. Sūtīju preci no andelemandele.lv, ne pirmo reizi caur aplikāciju nosūtīju informāciju par pakomātu, savu telefona nr. Andeles profilā redzu, ka paciņa laicīgi piegādāta pakomātā, bet SMS ar durvju kodu nesaņēmu. Zvanīju DPD, lai atsūta piekļuves kodu, man atbildēja, ka paciņa ir piegādāta un, ja neesmu saņēmusi kodu, tad nosūtītājam jāvēršas DPD ar sūdzību. Nekavējoties sazinājos ar nosūtītāju, mūsu savstarpējā komunikācija ļoti operatīva. Tika uzrakstīta...

DPD - Slikts serviss, nepiegādā paku

Slikts serviss, nepiegādā paku 07.08.2024. internetveikalā veicu pasūtījumu, apmaksāju un saņēmu ziņu, ka paredzamais piegādes datums ir 13.08.2024., vēlāk saņēmu informāciju, ka paka nodota kurjeram.Sūtījuma Nr.01425074199717 14.08.2024. no DPD SMS, ka sūtījumu piegādās laika posmā no 10.52 līdz 12.52. Diemžēl, savu sūtījumu nesagaidīju. Nodomāju, nu labi, visādi var gadīties, varbūt piegādās nākamajā dienā, tomēr ne nākamajā, ne aiznākamajā dienā nekas nenotika, bija klusums...16.08. piezvanīju uz klientu centru, kur mani...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Была совершена покупка в тц спице в магазине samsung. Оформлена сразу доставка техники. Магазин скинул трек номер с доставкой. Курьер звонит рано утром сообщить о доставке, но по определенным причинам в это время тел не доступен. Увидели пропущенный, перезваниваем, никто не поднимает (как выяснилось у них нет входящих) . Так было 3 дня подряд. Проверяем статус доставки, а она на складе, звоним в клиентский сервис дпд, отвечают хамки, которые говорят, что курьер не смог связаться и это наша...

DPD - Slikts serviss A

Slikts serviss A Dpd! Kur mana paka? N 05757980011615 statuss: piegade 18.07.2024. Divas dienas 18.07 un 19.07 nebija vieta skapī, šodien informācija nule... Viss, nezināms melns caurums. Pirms tam saņēmu citu paku, ļoti skaistu, to var redzēt bildi. Cik ilgi būs bardaks un tādā attieksme pret klientu? Es diemžēl nevaru mainīt piegādātāju ǰo tā pārdevēja izvēle...

DPD - Mans sūtījums pazudis

Mans sūtījums pazudis Rakstu sūdzību sakarā ar savu aizsutīo sūtījumu ar dpd kompaniju. Sūtījums bija aizsutīts uz igaunīju un jau divas nedeļas saņēmejs nevar saņēmt to. Jau apnika zvanit un jau rakstīt. Jau zvanīju dpd Latvija un Igaunija tas pats. Gaidiet! Tikai Sola un viss un vairs nekā! Tagad plānoju pilnībā atteikties no dpd uzņēmuma pakalpojumiem! Un es nevienam neiesaku šo uzņēmumu, kuram ir vienalga, kur atrodas jūsu paka un ir vienaldzīga attieksme pret klientu!

DPD - Sliks serviss

Sliks serviss Strādājam ar šo labo kompāniju ne ilgu laiku, rēķins atnāk apmaksājam, sanāca ka vienu rēķinu izlaidām, nākošo apmaksājām, paiet laiks un saņemam vēstuli no piedziņās kompāniju, ka neesam apmaksājuši nieka 3 eur, jaunāku rēķinu kas ir daudz lielāks apmaksājām. Pat ņemot miljonu kredītu, nav tā, ka neviens neatgādina, pat redzot ka jaunāks rēķins apmaksāts. Komunikācija nulle, serviss briesmīgs. Pie viņu kolēģiem viss citādāks - strādājam ar venipak, omniva un lp. Neiesāku nevienam.

DPD - Nav pieejamas Pavadlapas/čeki

Nav pieejamas Pavadlapas/čeki Sveiki, nu jau 4turtā reize kad nav pavadlapa, man jau nu apnīk, un tieši sabilē, tas ir tik nepatīkami, un plus kādēļ klientam sūtījums ir vajadzīgs steidzīgi! Es vēlos kompensāciju par šām problēmām, ja būtu iespēja es likt uz vienu zvaigzni. Paldies jums Dpd.. 😐

DPD - Krāpšana

Krāpšana 2.06.2024 uz adresi netika piegādāta prece/sūtījums N05757979750187 .Kurjers nevarēja mani sazvanīt, bet man zvana nebija. Kurjers atstāja sūtījums pakomata.3.06.2024 es izmantoja PIN kodu lai saņemt paku, bet iekša tukšums...un jocīgi kā mana paka liela un tā tukša plauktiņā nekada6 gadījuma neiet. Sūtījuma statuss DPD un internet veikalā ir ,,piegādāts,, to pašu man teica DPD konsultante. DPD pretenzija izskatīšana 20 dienas...Es esmu jūtos apzagta!

DPD - Slikta serviss

Slikta serviss Aizejot pakaļ paciņai, kurjers paciņu ievietojis (drīzāk ar varu) iespiedis mazākajās durvīs. Paciņu nevarēja dabūt ārā un nācās ar nazi atgriezt, lai izņemtu pasūtītos produktus. Diezgan nepatīkama situācija. Labi, ka mašīnā bija kaut kas ar ko paciņu attaisīt!

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Trešdien atnāca ziņa par to , kad paciņa tiks šodien piegādāta. Visu dienu nogaidot , ieejot iekšā izsekošanā , rāda kad nepietiek vietas pakomātā , labi domāju , kam negadās. Šodien atkal rāda kad paciņa atnāks šodien , rakstu DPD , šie ziņo , kad atkal nav vietas pakomātā , tikai šoreiz nevienā no pakomātiem pilsētā. Cik ilgi tad nebūs vietas?

DPD - Uzslava

Uzslava Nenormāls prieks, ka Vācijas DHL vairs nenodot Best Secret sūtījumus smirdīgajai Itellai, bet DPD. Izcila pieredze - sūtījums, tiklīdz ir Latvijā, uzreiz nonāk pakomātā (un tajā, kurā norādīts, nevis kā Itellas gadījumā- terminālī otrā pilsētas galā un ar papildus nedēļas nokavēšanos!). Arī sūtījumu atgriešana ir elementāra - pie jebkura pakomāta, izdrukājot uzlīmi, nevis drukājot papīra lapas, pašam līmējot un nesot uz pasta nodaļu, kurā ir ierobežots darba laiks un vienmēr garas rinda...

DPD - Netiek piegādāts sūtījums ar skaidrojumu, ka ir pēcapmaksa, bet piegādātājam nav tāda skaisrojuma.

Netiek piegādāts sūtījums ar skaidrojumu, ka ir pēcapmaksa, bet piegādātājam nav tāda skaisrojuma. Pasūtījums no piegādātāja veikts pirmdien, saņemts arī. Piegādātājs norāda ka sūtījumam jābūt piegādātām 1 vai 2 dienu laikā. Māja lapā bija norādīts, ka sūtījums ir atvests noliktavā un ne otrdien, ne trešdiena netika piegādāts. Otrdien sniedza informāciju ka nebija vietas kurjeram, trešdien jau teica ka ir pēcapmaksa, tāpēc gaidiet.

AtrisinātaDPD - Slikta serviss, komunikācija kā ar sienu

Slikta serviss, komunikācija kā ar sienu Nācās sadarboties ar Dpd jau vairākas reizes, bet šoreiz esmu galīgi vīlusies šajā kompānijā. Saņēmu zvanu no kurjera kad nebiju mājās (lielākā daļa cilvēku tomēr darbadienās plkst 12 atrodas darbā). Mana darba specifikas dēļ nav iespējams pārvirzīt pasūtījumu uz darba adresi, tāpēc palūdzu kurjeru ievietot sūtījumu Dpd paku skapī (tā biju darījusi arī iepriekš, nekad nebija problēmu). Pēc brīža kurjers pārzvanīja, un izrādās ka brīnumainā kārtā mana paciņa neietilpst pakomātā. Biju tiešām ļoti...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Nedomāju, ka sūdzēšos kādreiz par DPD, bet vienmēr pienāk pirmā reize. Vēlos izteikt sūdzību par pēdējo pieredzi ar jūsu kurjeru. Zvanīju klientu apkalpošanas nodaļai, jo vajadzēja mainīt piegādes adresi. Pacēla atsaucīga sieviete Megija, kura ātri un profesionāli mainīja piegādes adresi. Pēc 10 minūtēm pārzvanīju, jo pamanīju, ka nosūtītājs ir kļūdījies telefona numurā. Šoreiz pacēla vīrietis Kristiāns, kurš visu izskaidroja un ātri nodeva kurjeram laboto telefona numuru. No klientu...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Lasbdien. Pasūtīju caur interneta veikalu 220.lv dārza mēbeles un saņēmu informāciju, ka preci atvedīs 31. Maijā. 220.lv rakstīja: sveicināti, marlēna sākta jūsu pasūtījuma 29901939 izpildīšana. Plānojam, ka jūs varēsiet saņemt pasūtītas preces 31.05.2024, t. I. Pēc 6 darba dienām. 28.05.2024 plkst.8: 37 saņēmu sms par prces piegādi: šovar dien 13;48-14;48 piegadas paku (14 cipari) uz adresi, pim: 9921. Nošīs izziņas nav skaidrs ne par kādu preci iet runa, ne par kādu adresi. Pasūtījumi...

DPD Latvija - Slikt serviss

Slikt serviss Gaidīju sūtījumu no veikala bestsecret. Vakar izsekošanā ieraudžīju, ka paku esmu saņēmusi. Izsekošanas kods 05757978775129. Piezvanīju, man ļoti pieklājīgi apsolīja noskaidrot un pārzvanīt. No rīta piezvanīja, izrādās ka kļūdas dēl, vakar 14.22 paka ir nevis piegādāta man, bet aizsūtīta atpakaļ. Ļoti ātri strādājat. Liels paldies!

DPD - Мою посылку отправили обратно, хотя посылку могла бы еще забрать в тесчении двух дней

Мою посылку отправили обратно, хотя посылку могла бы еще забрать в тесчении двух дней В пятницу 24-го мая мне пришла посылка в пакомат dpd, смогла я ее забрать только спустя два дня 27-го числа, забрать посылку я могла до 29-го числа! В воскресенье, вводила несколько раз пин, который был указан в сообщении, когда поняла, что что то не так-посылка не выдается, позвонила в службу поддержки, где мне сказали, что произошел возврат (я посылку не выбирала и не делала возврат!) . Сообщили, что будут разбираться и в понедельник мне сообщат, но никто мне так и не позвонил. Во вторник...

AtrisinātaDPD - Paka aizsūtīta uz citu pilsētas galu

Paka aizsūtīta uz citu pilsētas galu Pats dzīvoju Mangaļsala, paku aizsūta uz Bolderāju. Globusā skatoties tas ir tuvāk nekā Vecmīlgrāvis bet, Daugava pa vidu. Zvanu, stāstu par viņu kļūdu, Saka, kad neko nevarot izdarīt, jo sūtītājs norādījis to pakomātu. Pārskatīju adresi vietā no kuras sūtīju, tur viss pareizi, mana dzīves vieta. Uz jautājumu, kad varēs pārvest uz pareizo adresi, ļoti nelaipni atbildēja, ka tas nav viņu darbs. Man esot jāatsaka pasūtījums, jāzaudē nauda un laiks, ko mēnesi gaidīju. Varbūt kādam ir tā gadījies?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes