DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
483
Atrisinātas
103
Ar atbildēm
509
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss No 13.03.24 nevar nogādāt manu paku,DPD saitā norādīja nekorektu iemeslu kāpēc nevar nogādāt.DPD saitā ir norādīts ka uz pakas ir nepareiza saņēmēja adrese bet tā ir pareiza ir pakas fotogrāfijas.Zvanot konsultantiem tie nevar dot man informāciju kur tieši tā atrodas un kāpēc ir tāda aizkavēšanās.Katru dienu konsultanti atvainojās un sāka lai es rit gaidu kurjera zvanu,ka būs piegade bet no viņa nav ne vēsts no 13 martā.Šodien viņi atkal pārcēla piegādās datumu uz 19.03.24.

DPD - Посылка не была доставлена, при получении посылки обратно она была вся повреждена

Посылка не была доставлена, при получении посылки обратно она была вся повреждена Мною была отправлена посылка 23 февраля курьером в голландию посылка дошла до голландии 28 февраля отложили для получения посылки на 28 февраля курьер не соизволил доставить адресату посылку. Она была в терминале и всё это время находилась в терминале. Она не отслеживалась мы связывались и с латвийской дпд и с голландской дпд, но нам сказали, что был неправильно указан номер телефона. Мой ребёнок в голландии пользуется латвийским номером хорошо. Мы нашли голландский номер, чтобы связаться с...

AtrisinātaDPD - Klientu atbalsts, informācija

Klientu atbalsts, informācija Bija paredzēta sūtījuma saņemšana 14.03.2024. Nesaņēmu nevienu zvanu, īsziņu vai epastu, par neizdevušos piegadi. Zvanu, lai uzzinātu, kas ir ar manu sūtījumu un ziņo, ka man ir zvanīts. Kaut mēģinu teikt, ka man nav neviens saņemts zvans vai informācija, par piegādes mēģinājumu un kāpēc, lai es teiktu ko tādu, man Saka, ka esmu saņēmusi zvanu. Prasu, vai ir pareizais numurs, it kā ir pareizais. Pirms tam biju rakstīJusi whatsapp arī. Uz jautājumiem nevar atbildēt, Saka, ka man zvanīja, rīt...

DPD - Nav veikta piegāde

Nav veikta piegāde Man tika nosūtīts sūtījums 05757976382354 28. Februārī uz paku skapis līiba Ķekava. Sūtījumam radās sistēmas kļūda, par to tika informāts sūtītājs, ka sūtījums kavēsies. Man - saņēmējam tika nosūtīta sms ar durvju atvēršanas kodu, bet, atverot durvis, tās bija tukšas. Un tā 2 reizes. Paku neesmu saņēmusi vēl joprojām. L šobrīd tā ir Dzelzavas ielas pakomātā Rīgā. Lūdzu, atrisiniet šo kļūdaino ga'dijumu un piegādājiet preci kvalitatīvi. Liene Grīnhofa

AtrisinātaDPD - Slikts serviss!

Slikts serviss! 29.02.24 pasūtīju Dpd kurjeru no adreses uz adresi. Kurjeram vajadzēja ierasties pēc pakas 01.03.24. Kurjers neieradās. Tai pat laikā izsekošanas kods uzrāda, ka paka ir pie Dpd, meli! Naudu gan ātri zin kā paņemt. Sazinājos ar dpd pārstāvjiem 04.03.24. Solīja noskaidrot, kas par lietu un atzvanīt. Lieki piebilst, neviens neatzvanīja. Neiesaku šo kurjeru Dpd.

DPD - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Katru reizi ka paciņa tiek sūtīta caur dpd ir problēmas, vienu reizi rādīja veco telefona nummuru aizņēma 3 nedēļas lai to nomainītu, jo nomainot, rādās atkal vecais, tagad ar adresi tas pats, manam sūtijumam rāda veco adresi, rakstiju 2x lai piegādā uz jauno adresi, atbildēja ka piefiksēta informācija, būs uz jauno. Tagad skatos ka kartē ka kurjers ir vecajā adresē🤦🏼‍♀️ plus pati arī mainīju adresi mājas lapā tikko kā ieraudzīju nepareizu adresi! Ar dpd katru reizi ir problēmas, serviss ir...

DPD - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Cik dienas ir vajadzigas lai nomainitu sanēmēja telefona numuru? Zvaniju dpd teicu, ka gribu nomainit sanēmēja numuru, teica lai raksta hirapp. Visu info uzrakstiju un protams, ka nekas netiek mainits. Ja netiekat galã ar problēmu risināsanu, varbüt jāpienem vairäk darbinieku, lai nebûtu problēmu un südzibu? Kăpēc omnivai zvanot, vini uzreiz visu nomaina, bet seit vajag divas dienas!

AtrisinātaDPD - Slikts serviss kurjera dēļ

Slikts serviss kurjera dēļ 27.01.2024 reģistrēju sūtījumu ar kurjeru no adreses uz adresi. E-pasta saņemu visu info un 28.01 kurjers būs klāt. Visi dienu gaidu un atcēlu savus plānus, lai sagaidītu un nodotu šo sūtījumu, bet kurjers pat nepiezvana ka nebūs. 29.01 no rīta sazinos ar dpd, lai precizētu laiku cikos ieradīsies, jo man nekas nav atsūtīts par sūtījuma pārcelšanu. Zvana Saka ka pēc 2min būs. Gaidīju 8min un kurjers atrodas vispār citā adresē, bet e-pasta uz pavadlapas viss info norādīts korekti! Divas diena...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Sūtījumā nepareizs pasta indekss norādīts, zvanu, lai to nomainītu. Saka, ka nomainīs un rīt paka būs. Protams rīt paka nav, zvanu, lai prasītu, cikos būs, bet man atbild jums nav pareizs pasta indekss, vēlreiz saku pareizo, lai nomaina. Tad rīt no rīta būšot, atkal nekā. Zvanot man Saka, jums nepareizs pasta indekss - es sāku balsī smieties. Laikam nomainīt pasta indeksu sūtījumā ir meeeega grūts uzdevums. Ļoti neapmierināta ar šo uzņēmumu, lēni reaģē, slikta komunikācija, un vārdi -...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Serviss slikts. Kurjeri neapmierināti. Palūdz kurjeram uzkāpt augšā, uznest paciņu, jo reāli zīdainis ir mājās. Liela neapmierinātība. Grūti izpalīdzēt māmiņai ar bērniem. Paciņu vienkārši nosviež acu priekšā. Kā tā vispār var atļauties pret svešu mantu. Ja vajag maksu par kāpšanu pa trepēm, tad lai pajautā, ievieš savā shēmā nevis izgāž savu “caureju ”uz citiem.

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss 15janvāri dpd piegādās paku 13229303138213 no 12.29-14.29 ,zvans 12.40 nepaspēju atbildēt, atzvanu tūlīt, numurs nesasniedzams. Zvanu dpd operatoram un vienojos ,ka piegāde notiks 16.01.2024. PAKA 70€ vērtībā nav piegādāta, zvanu vēlreiz dpd operatoram,jo redzu ka paka terminālī jau un nav nodota piegādei. Ko daŗit ,piegāde uz pakomātu šai pakai netiek piemērota. Dpd solīja atzvanīt. tā joprojām nekādas informācijas nav. Slikts serviss un attieksme.

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Paku,kas 04.janvārī ievietota Paku skapī,no tā izņēma tikai 9.janvārī,pēc vairākkārtējas sazināšanās ar DPD klientu servisu,kaut bija 2 darba dienas,kuru laikā kurjers apkalpoja šo Paku skapi.Pēc pakas nodošanas kurjeram,tā nav nonākusi šķirošanā,un arī DPD klientu serviss par to nezin sniegt informāciju. Uz solījumu sazināties ar mani vienas darba dienas laikā,DPD to nav izdarījuši.2 dienu laikā pati vairākkārtēji zvanīju,lai skaidrotu situāciju.

AtrisinātaDPD - Slikts piegādes serviss

Slikts piegādes serviss 5.01.2024 atnāca sms no dpd, ka mana paka tiks piegādāta tuvāko dienu laikā. Šo paku uzreiz pārsūtiju uz dpd paku skapi, jo zināju ka nevarēšu būt mājas darbadienā, kad paka tiks atsūtīta. Šodien 8.01.2024 atnāk no veikala ziņa, ka manu paku sūta atpakaļ jo neesmu bijusi mājas, lai to saņemtu. Man nekādas sms, ne zvana no dpd kurjera nebija vai sms par pin koda saņemšanu nebija. Sanāk manu paku bez manas piekrišanas vienkārši aizsūtīja atpakaļ un čakars tālāk ir man jo jāraksta uz veikalu...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Esmu pasūtījusi preci no tele2 kompānijas. Preces piegādē bija uzticēta dpd kompānijai. Precei bija jābūt nogādātai jau 04.01. Nogaidīju visu dienu, piegādēs nav. Šodien 05.01. Trīs reizes zvanīju uz dpd lai noskaidrotu, kur ir mans kurjers ar manu preci, solīja, ka šodien obligāti būs. Kurjeri strādā līdz 18: 00. Tagad ir 17: 09, joprojām nav nekādas ziņas no kurjera! Ka tas vispār var būt pieļauts? Es visu dienu kurjera dēļ nosēdēju majas gaidot un beigas neko nesaņēmu!

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju sūtījumu ar pēcapmaksu 120 eur. Paciņu piegādāja pakomātā svētdien vakarā, pirmdien dodos tai pakaļ, mēģinu izņemt bet pakomāts paziņo ka apmaksu veikt nav iespējams. Zvanu klientu servisam - atbild nāciet atkal rīt pakaļ. Šodien dodos ar otro mēģinājumu izņemt, veicu apmaksu pakomāta terminālī bet …. Nevienas durvis neatverās un savu sūtījumu nesaņēmu! Zvanu uz klientu servisu bet tie man - sūtat čeku, mūsu grāmatvedība pārbaudīs. Ko pārbaudīs? Labi ka vispār čeku paņēmu, jo biju apmulsusi jo nevienas durvis neatverās.

AtrisinātaDPD - Melo par piegādi

Melo par piegādi Neesmu saņēmusi savu sūtījumu. Saņemu e-pastu par to ka paka būs piegādāta 24.11. Izskatās ka piegāde pievienoja nepareizo telefona numuru. Es rakstīju uz e-pastu 3 reizes par numuru, zvanīju 2 reizes un visu laiku saņēmu info pr to ka piegāde būs rīt. Jau ir 30.11. Piegādes nav!

AtrisinātaDPD - Paku nepiegādā, melo ka paku skapī neesot brīvas vietas

Paku nepiegādā, melo ka paku skapī neesot brīvas vietas Paka izsūtīta 26.11. Jau ir 30.11. Izsekojot paku tika minēts, ka paka tiks piegādātā šodien 9: 00 pakas nav. Nākošā dienā pakas nav. Dpd Saka neesot paku skapī vietas bet tai pat laikā es došos uz šo pašu pakomātu un tas ir tukš es nosutu 4-6 paciņas m izmērs katru dienu, bet viņi man mēģina iestāstīt ka paku skapī nav brīvu nodalījumu. Kad saku lūdzu to ievietot jebkurā citā pilsētas dpd skapī - Saka tādas opcijas neesot. Arī satiekot dod bušu pie pakomāta, kurjeram mans sūtījums nav! Nekad...

AtrisinātaDPD - Krāpšana

Krāpšana Apkrāpj cilvēkus maksāju lai paciņa tiktu piegādāta man piektdien bet neatveda espata bija ziņa ka tik piegādāta sestdien kurjers dos zinu cikos no rīta nav ne paciņas ne arī kāda zina no kurjera apkrāpj cilvēkus gribu atpakaļ piegādes maksu jo viņi nekam neder un izkrāpj tikai naudu no cilvēkiem 😡😡😡😡😡

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Paka netiek piegādāta jau 3 dienas, dāvana, kuras vērtība ir 1500eur vienkārši mētājas terminālī, un visiem ir pie vienas vietas kas ar to notiek. Operatori negrib strādāt, tikai Saka ka paka ir terminālī, ko es redzu arī tā. Liels "paldies" par bezdarbu. Pirmā un pēdējā reize, kad izmantoju šī kantora pakalpojumus, pilnīga 0 salīdzinot ar Omniva.

AtrisinātaDPD - Prece netika nosūtīta

Prece netika nosūtīta Preci gaidīju vairāk kā divas nedēļas. Paka bija jānogādā no Latvijas uz Norvēģiju. Gaidīju divas nedēļas. Beidzot man atnāk e-pasts un SMS ka paka tika piegādāta. Viss super un jauki. Tagad meklēju kur ir mana paka. Bet nekur nav. Sazvanīju iestādi kas izsūtīja sūtījumu. Tikai tad man paziņoja ka paka nevis ir nogādāta man bet atpakaļ sūtītajam. Jo par cik paka ejot ārpus Eiropas savienības, itkā esot jānorāda per. kods. Kas tika iesniegts tai pašā dienā. Bet sūtītajam esot teikuši, ka tam...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes