LV RU
www.sudzibas.lv DPD Pazaudēts sūtījums

DPD - Pazaudēts sūtījums

19. Martā sūtījums tika ievietots pakomātā. Kad pēc nedēļas saņēmēja sāka uztraukties, ka no paciņas nav ne miņas, es, kā sūtītāja sazinājos ar Dpd pa info Epastu, man pieprasīja sūtījuma satura un iepakojuma informāciju un solīja informāciju nodot kolēģiem un sniegt atbildi par sūtījumu. 29. Martā atkārtoti lūdzu sniegt atbildi un joprojām vēl nav sniegta atbilde un sūtījuma izsekošanā nekas nav mainījies.

07.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 08.04.2021

Labdien!

Ziņojam, ka sākotnējā informācija par sūtījumu ir saņemta un tiek veikta izmeklēšana.
Papildus, lūdzam Jūs sagaidīt atbildi no kolēģiem Klientu apkalpošanas nodaļā.

Paldies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD Latvija

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes