DPD - Pazaudēts sūtījums
19. Martā sūtījums tika ievietots pakomātā. Kad pēc nedēļas saņēmēja sāka uztraukties, ka no paciņas nav ne miņas, es, kā sūtītāja sazinājos ar Dpd pa info Epastu, man pieprasīja sūtījuma satura un iepakojuma informāciju un solīja informāciju nodot kolēģiem un sniegt atbildi par sūtījumu. 29. Martā atkārtoti lūdzu sniegt atbildi un joprojām vēl nav sniegta atbilde un sūtījuma izsekošanā nekas nav mainījies.
			
			
			Atbilde no 
			
			
		
            
            DPD Support
            
        
		Pārstāvja atbilde 
		
		
		08.04.2021
		Labdien! 
Ziņojam, ka sākotnējā informācija par sūtījumu ir saņemta un tiek veikta izmeklēšana. 
Papildus, lūdzam Jūs sagaidīt atbildi no kolēģiem Klientu apkalpošanas nodaļā. 
Paldies par sapratni! 
Ar cieņu, 
DPD Latvija

Pievienot komentāru