www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Ievietojot sūtījumu pakomātā, ekrāns "uzkārās", lūdzu palīdzību turpat esošajam kurjeram, kurš uzsita ar kulaku pa durtiņām un "problēmu atrisināja", bet čeku vairs izprintēt nevarēja. Izsekojot numuru, redzams, ka sūtījumu dpd nav saņēmis. Sazinājos epastā ar Dpd. Pagāja nedēļa, un atbildēja, ka sūtījums tiek uzskatīts par zaudētu! Kaut arī bija tikai jāpārbauda pakomāta xs nodalījumi, lai atrastu manu paciņu! Tā nevar no pakomāta vienkārši izgaist! Pēc entajām dienām, entajiem manis sūtītajiem epastiem, pēkšņi atnāk atpakaļ ziņojums, ka persona ar kuru esmu kontaktējusies ir devusies atvaļinājumā! Vai mana lieta tika nodota citam darbiniekam? Ha! Rakstu atkal visu no sākuma! Nākamā darbiniece prasa pierādīt ar fotogrāfijām un dokumentiem (!) ko esmu sūtījusi, lai zaudējumus var atlīdzināt! Vel joprojām gaidu ar maisu! Cilvēki, neizmantojiet šīs iestādes pakalpojumus! Viņiem ir pilnīgi vienalga kas notiek ar jūsu sūtījumu un pat necenšas to atrast un situāciju risināt! Un ja sūtiet, tad atceraties to visu safotogrāfēt un safilmēt, ha ha!

03.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 08.04.2021

Labdien!

Informējam, ka Jūsu pieteikums ir saņemts arī e-pastā, kur Jums tiks sniegta arī atbilde.
Pašlaik tiek veikta izmeklēšana un situācijas izpēte.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

I

Komentāri (3)

Bojums

Dpd raksta kad ir atrisinats bet prece nav adgadata arpakal.

30 dien ir pagujas kur ir mani rati

S Sudzibas.lv Admin 05.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes