www.sudzibas.lv DPD Slikts piegādes serviss

DPD - Slikts piegādes serviss

Pakas piegāde bija plānota 17.03. , nomainīju to uz 18.03. , tomēr kurjers tā arī neieradās, patvaļīgi izdomājot piegādāt paku 22.03. , tā kā šajā dienā manis nebija mājās biju spiesta pārcelt piegādi uz 24.03. Šoreiz kurjers neieradās vispār un līdz pat šai dienai 31.03. Manas pakas nav atvestas. Dpd sazvanīt nav iespējams un arī uz e-pastiem netiek sniegta atbilde. Pakas rādās terminālī, ar pamattekstu, ka tās neesot bijis iespējams piegādāt, kas nav taisnība, jo piegāde tika gaidīta, bet kurjers tā arī neieradās.

31.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 31.03.2021

Labdien!

Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde netiek nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!

Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt sms ziņojumu par sūtījuma piegādes laiku.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts SilvaEdīte 31.03.2021

Diemžēl izskatās, ka manas pakas šodien ir aizsūtītas atpakaļ veikalam bez manas piekrišanas, jo no pakām atteikusies neesmu. Tas ir ļoti slikts serviss, ja jūs no sākuma paku nepiegādājat un pēc tam man nezinot no viņas atsakāties un aizsūtat to atpakaļ.
Šādi bija paku nummuri - 05815049414534, 05815049415410, 05815049415699. Varbūt ja nejauši vismaz kāda no viņām jums tomēr aizķērusies noliktavā, tad lūdzu piegādājat to man, nevis aizsūtat atpakaļ.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes