DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
492
Atrisinātas
104
Ar atbildēm
516
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Paka 22.01.2021. Nodota dpd, to solīja piegādāt 23.01. No 22. - .28.01.2021. Ir statusā ceļā, pēc tam atpakaļ ceļā, pēc tam atkal ceļā un tagad ta ir termināla ar pierakstu (nepilnīgs sūtījums) . Informatīvais tālrunis nav sazvanāms, gaidīšanas laiks pat 30 min. Uz e pastu saņēmu atbildi: - paldies, ka sazinājāties! Pakas piegāde plānota tuvāko darba dienu laikā. Sazvanot dpd konsultants informē, ka šobrīd noliktavas ir pārpildītas un konsultants Saka, ka dpd darot visu iespējamo, lai paku...

DPD - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Pilnīgs info trūkums. Sūtījums bija jāsaņem 15.01. Šodien ir 29.01. Tieši divas ned. Kavējums.28.01. Saņēmu ziņu ka kurjers būs no plkst.16.50-18.50. Ok cilvēks speciāli sēdēja majās gaidīja. Protams no kurjera ne vēsts un atkal nekāda info. Kad atvēru pakas izsekošanu izrādījās ka tā nemaz nav nodota kurjeram! Šodien atkal atnāca ziņa ka kurjers būs konkr. Laikā, tā laikam būs jāgaida līdz pavasarim! Pēdējā reize kad izmantoju šī kantora pakalpojumus. Visiem silti iesaku izmantotot citu...

DPD - Klientu maldināšana un preces kavēšanās

Klientu maldināšana un preces kavēšanās 08.01.2021 veicu pasūtījumu 1a.lv internetveikalā ar piegādes datumu 28.01.2021. Šodien (28.01.2021) 1a.lv rakstīts, ka sūtījums nodots kurjeram. Piegādes laiks no 9.00 - 18.00. 26.01.2021 saņēmu ziņu no Dpd, ka sūtījums tiks piegādāts tuvākajās dienās. It kā saprotams, ka 28. Janv. Varu gaidīt piegādi. Ziņā ir saite links caur kuru varu mainīt piegādes adresi, ko vēlējos izmantot, jo pa šo mēnesi biju mainījis dzīvesvietu. Uzspiežot uz saiti un uz Pogas "mainīt adresi" tā paziņo, ka šobrīd nav...

DPD - Darbinieku bezatbildība

Darbinieku bezatbildība 2021. Gada 15. Janvārī man tika izsūtīts sūtījums, kurš saņemts Rīgā tika 20.01.2021. G.. 21.01.2021. G. Plkst.10: 44 saņēmu īsziņu, ka 21.01.2021. G. No plkst. 8: 00 – 18: 00 man tiks piegādāts sūtījums uz norādīto adresi. Ziņā pamanīju, ka ir nepareizi norādīta piegādes adrese (nosūtītājs un arī es biju norādījusi pareizu piegādes adresi, kļūdījās Dpd darbinieki) . Nekavējoties sazvanīju klientu apkalpošanu un pieteicu šo kļūdu, uz ko darbiniece atbildēja, ka tūdaļ sazināsies ar kurjeru un...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss 8. Janvārī nosūtīju paciņu ar Dpd kurjeru. No manas dzīves vietas un saņēmēja dzīves vietu. Dpd Saka, ka šādas piegādes tiek veiktas diennakts laikā. Tā kā nākamā diena bija sestdiena, un vēlējos, lai paciņa nonāk galamērķī ātrāk, izvēlējos papildus opciju "piegāde sestdienā", par kuru papildus jāmaksā. 08.01. Vakarā saņēmējam tika paziņots, ka nākamajā dienā plānota piegāde. Bet no paciņas ne miņas visu sestdienu. Tā tika piegādāta pirmdienā. Tā kā bija samaksāts par pašu piegādi + lai tā...

AtrisinātaDPD - Piegādes termiņi

Piegādes termiņi Paka 08.01.2021 paņemta no piegādātāja, bet 27.01.2021 vēl joprojām nav piegādāta, un nav nekādas indikācijas, kad tā tiks piegādāta. Informāciju par precīzu vai aptuvenu piegādes laiku nav iespējams saņemt. Telefoniski operators pirmajā reizē nevarēja sniegt nekādu plānotās piegādes informāciju, bet otrā zvana laikā sacīja, ka dati tiks noskaidroti un sniegts precīzāks izklāsts. Rezultāts - 19.01.2021 no 'dpd info' atnāca īsziņa ar tekstu "Jūsu sūtījums tiks piegādāts tuvākajās darba dienas"...

DPD - Sūtījuma kavēšanās

Sūtījuma kavēšanās Sūtījums nr. Mps0575795197095220210112 saņemts Dpd 12.01.2021. G. Uz 27.01.2021. G. Tas vēljoprojām nav saņemts. Uz Dpd uzziņu tālruni neviens neatbild. Https://extranet.Dpd.De/status/en_us/parcel/05757951970954, mājaslapas adrese, kur redzams ka sūtījums saņemts Dpd.

DPD - Slikts serviss, absolūta vienaldzība un klientu ignorance

Slikts serviss, absolūta vienaldzība un klientu ignorance Sūtījums no Austrijas tiek atsūtīts samērā ātri, un tad viss sākās. Kurjers nepiezvana, bet vienas dienas laikā nogādā sūtījumu atpakaļ terminālī un Dpd sūta atpakaļ nosūtītājam. Izrādās kurjers ir sazvanījis kādu citu, kas, protams, pateicis, ka nekādu sūtījumu negaida. Pēc 1/2 h sēdēšanas uz klausules izdodas sazvanīt Dpd konsultantu, kuram, acīmredzot, priekšā ir izdrukāti norādījumi, kā atšūt klientu un vēl dot pamācības, kas būtu jādara man, lai labotu viņu pieļautās kļūdas. Uz pretenziju...

DPD - Доставили чужую посылку

Доставили чужую посылку Ждал заказ с ebay. Пришло сообщение, что курьер будет в определённое время. В итоге привезли мятую и вскрытую коробку, на которой было указано 2 разных получателя, и привезли не правильному. Состояние наклейки с моими данными было такое, как будто её откуда то оторвали, поваляли и приклеили обратно. Отравлял письмо с подробным описанием проблемы, на сайте указано, что не дольше двух рабочих дней ждать ответа - ответа нет. Дозвониться также невозможно - всё время все операторы заняты. Единственный плюс - курьер приехал строго в назначенное время.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Esmu pacietīga, bet nu jau otro reizi pēc kārtas ir problēmas ar pakas piegādi izmantojot Dpd. Sazināties ir grūti, jo neatbild uz zvaniem un pakas kaut kur mistiski iesprūst kādā sūtīšanas posmā. Vairs neizmantošu viņu piedāvātos pakalpojumus. Uzskatu, ja kompānija piedāvā veikt pakalpojumu, tad ir jābūt spējīgiem izpildīt vai vismaz jāinformē klientu par pakas piegādes aizkavēšanos un jāprecizēt datumu, kad tad gaidīt, lai klients izvēlas gaidīt vai atteikties.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Šausmīga apkalpošana! 06.01.2021 izsūtīju paciņu ar Dpd pakomāta starpniecību. Pēc izsekošanas numurs var redzēt, ka paciņa bija piegādāta uz noteikto paku bodi, bet saņēmējs nebija saņēmis īsziņu. Pēc vairākiem mēģinājumiem, 19.01.2021 izdevās sazināties ar Dpd. Saņēmu atbildi, ka paciņa ir paku bodē un saņēmējam tikko nosūtīja par to īsziņu. Vēlāk saņēmējs man uzrakstīja, ka viņai atnāca kods, bet adrese ir nevis Pērnavā iela 78, bet Pērnavas iela 18, kur Dpd paku bodes nemaz neeksistē. Viņa...

DPD - Viss vienalga

Viss vienalga Nekad neesmu ne par ko sūdzējies... Bet nu ir mērs pilns. Piekrītu visām augstāk rakstītām sūdzībām tās ir 100% patiesas. Uzņēmumā kurā es strādāju sākam apzvanīt piegādātājus un informējam tos ka mēs neko nepasūtīsim no viņiem ja transporta piegādes uzņēmums būs dpd. Time to say goodbye https://www.youtube.com/watch?V=4l_ycwfd6jo

DPD - Nesaprotams serviss

Nesaprotams serviss Tātad, 8.01 veikts pasūtījums no internetveikala, sen jau nodots kurjeram un jau cik ilgi (no 13.01) pie sūtījuma izsekošanas man rāda, ka tas ir Rīgā, kaut kur nebūtībā. Jūs vēlaties, lai visi klienti jūs šobrīd saprot, jo esat noslogoti. Pakas piegāde solītajā laikā ir jūsu atbildība un kur nu vēl var būt runa par pakas pazaudēšanu.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Lai saņemtu paciņu ātrāk tiek samaksāts par sūtīšanu. 5dienas paciņu nevar saņemt, jo pirmaja diena tiek teikts, ka adrese nepareiza, kaut adrese pareiza, otra diena iemesls kāpēc nepiegādāja ur tas ka durvju kods neesot iedots, rodas jautājums a pazvanīt? Tā ari pacīņu gaidu un gaidu.

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss 20.01. Saņēmu ziņu, ka kurjers tajā dienā piegādās preci. Tajā dienā nebiju mājās un sms pievienotajā linkā pārcēlu saņemšanu uz nākamo dienu. Neviena cita ziņa, kā tikai šī pirmā tā arī nepienāca. Mēģinot vēlreiz mainīt saņemšanas dienu, mājaslapā to vairs nevaru izdarīt. 22. Janvārī nosūtīju e-pastu un šodien zvanu uz apkalpošanas biroju un aptuveni 30 minūtes gaidu, kad kāds pacels. Nav atbildes. Ir skaidrs, ka pasūtījumu šobrīd ir ļoti daudz un acīmredzami pietrūkst cilvēkresursu. Tai pat laikā nekur internetā neredzu nevienu sludinājumu, ka dpd ir kāda brīva vakance.

DPD - Lēna piegāde

Lēna piegāde Pasūtīju preci 10.01.21, intertveikalā rādās, ka prece nodota kurjeram 14.01. , taču preci neesmu saņēmusi joprojām (25.01.21) , lai gan viņu mājaslapā ir teikts, ka piegāde tiek veikta 1-2 darba dienu laika. Absurds. 7 darba dienu laikā nevar piegādāt paku, ņemot vērā, ka par piegādi maksāju pati un šī piegāde ir paredzēta ar kurjeru! Saprotu, ka pakomāti varbūt ir pārpildīti, bet nejau kurjers līdz mājām nevar atvest Rīgā. No Ķīnas atnāk ātrāk sūtījums nekā te! Ļoti slikts apkalpošanas serviss.

DPD - Piegādes laiks, serviss

Piegādes laiks, serviss Slikts serviss. Ilga piegāde. Paka 11.01.2021. nodota DPD, no 13.-.22.01.2021. ir statusā ceļā. Informatīvais tālrunis nav sazvanāms, gaidīšanas laiks pat 30 min. Uz e pastiem atbildes netiek sniegtas. Sazvanot DPD konsultants informē, ka šobrīd noliktavas ir pārpildītas un veciem sūtījumiem ir aizkrauti priekšā jaunie sūtījumi, jaunākie sūtījumi ātrāk sasniedz gala saņēmēju, kamēr vecie stāv noliktavās. Tai pat laikā konsultants saka, ka DPD darot visu iespējamo, lai paku ātrāk nogādātu klientam. Uz jautājumu, kad varētu paku piegādāt nevar atbildēt.

DPD - Плохой сервис

Плохой сервис Днём 21.01 получила эмейл « dpd kurjers šodien 14: 27-16: 27 uz adresi» вечером около 17: 30 позвонила по телефону указанному на их сайте попыталась получить информацию о том почему заказ не был доставлен, сказали что номер моей посылки не правильный и ничего не могут сделать. На следующий день 22.01 позвонила ещё раз женщина сказала что адрес моей доставки не правильный, повторила адрес, оказался правильный, посылка нужна была срочно поэтому заказывали курьером, женщина по телефону сказала...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Tika veikts pasūtījums internetveikalā, 11. Janvārī izsūtīts no Polijas, kopš 13. Janvāra sūtījums atrodas dpd šķirošanā. Rakstot uz e-pastu, standarta atbilde - piegāde tuvākajās dienās. (cik stiepts ir šis jēdziens - tuvākās dienas?) dpd soctīklu lapās minēts, ka piegādes šajā laikā var aizkavēties līdz nedēļai, bet šķirošanā atrodas jau deviņas dienas un nekas tālāk nenotiek.

DPD - Sūtījums nav saņemts

Sūtījums nav saņemts Sveiki. Šķietami neesmu vienīgā, bet pat tas neliek Dpd uzņēmumam rīkoties, kaut ar sms/epasta starpniecību, atvainojoties par nekorekto piegādi. Pasūtot preci, tā tika nogādāta dpd kopš 11.01.2021 jau ir pagājusi vairāk kā nedēļa, nedz varu izsekot nedz sazināties ar dpd pārstāvniecību. Šķietami sāk šķist, ka jāiejauc "bez tabu" vai citas instances kas liktu pavirzīties dpd darbam uz priekšu.

S S.K. 21.01.2021
Komentāri 0

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes