www.sudzibas.lv DPD Aizved manu pasūtījumu citam un man sola, sola un neved

AtrisinātaDPD Latvija - Aizved manu pasūtījumu citam un man sola, sola un neved

Pasūtu sūtījumu no 220.lv. Piegādāts tiek citam klientam, citā adresē. To pats es pamanu nākamajā dienā apskatoties tracking number. Zvanu, saku, ka man nav piegādāts. Labi, atvainojas un Saka, ka paņems no nepareizā adresāta un piegadās man. Skatos tracking number, nākamajā dienā aizvest uz noliktavu. Jautāju - vai tad nebija ērtāk man nogādāt, jo adrese uz kuru nepareizi tika nogādāts bija dažus simtus metru no manis. Atbildēja, ka standarta procedūra un ka nepareizais auto bija, smagākiem sūtījumiem ir cits (really? Kā tad viņu veda uz noliktavu?) zvanu prasu, šodien piegadās? - jā, šodien būs. Nākamajā dienā zvanu un jautāju vai šodien būs? Jā atvainojamies, šodien būs, iesaistīsim visas atbildīgās personas. Vēl nākamajā dienā zvanu, kas notiek? Kur mans sūtījums? Uj atvainojamies, personīgi kurjers brīdināts, būs šodien. - nebija. Uzrakstīju 220.lv sūdzību pirmdien veikalam 220.lv par kurjerservisu. Otrdien zvana Dpd pats un ļoti atvainojas un Saka, ka šodien piegādāsim preci. Protams palieku darbā ilgāk un kā liekas? Protams, ka ne ziņas un nākamajā dienā arī ne ziņas. Epastā jautāju 220.lv kas notiek un vai tas ir normāli? Nav atbilde arī no 220.lv.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 06.04.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

I

Komentāri (6)

Velvetpopstar 30.11.2022

Es nesaprotu kāpēc tas cits vispār piesātinājās preci. :/

I I. L. 30.11.2022

Jā, tas arī, jo epastā skaidri un gaiši rakstīts, ka nepieciešams personu apliecinošs dokuments un saņemt drīkst tikai maksātājs vai norādītais saņēmējs. Es arī neturētu ļaunu prātu, ja man skaidri pateiktu, ka piegāde kādu iemeslu dēļ pārcēlās teiksim uz nākamo pirmdienu vai tamlīdzīgi, lai es rēķinos ar laiku, kad man būt ar auto offisā, palikt ilgāk vai tamlīdzīgi. Mani neapmierina, tas, ka man katru dienu saka, ka šodien būs un braucu uz offisu, braucu ar auto, gaidu ilgāk.

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [slēpt]@220.lv

Ar cieņu, 220.lv

I I. L. 01.12.2022

pasūtījuma Nr. 17396856
Gribu arī minēt, ka beidzot redzu arī virzību šajā jautajumā. Tas, ka man piezvanīja un pateica, ka šodien atvedīs (Ok, iepriekš arī vislaik man to teica), bet arī redzu izmaiņas DPD izsekošanā, kad nodots kurjeram.

I I 01.12.2022

Tad jau beidzot būs. Viss ok
Vieglāk jau bija aiziet tos simtu metrus un paņemt sūtījumu.

I I. L. 01.12.2022

Ja es zinātu, kur un kam precīzi tad vēl varētu par to padomāt. Bet no otras puses, es tomēr samaksāju 13 eiro, lai man pieved pie auto/darba. Un ja nebūtu kaut kas kārtībā, tad es varētu teikt, ka kaut kas nav kārtībā, bet man varētu atbildēt, ka tika nodots kārtībā., tomēr var visādi gadīties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes