www.sudzibas.lv DPD Nekompetence, slikts serviss

DPD - Nekompetence, slikts serviss

25.07. saņēmu e-pastu, ka man tiks piegādāta paka, kur bija norādīta nepareiza pilsēta piegādei.
Zvanīju uz DPD klientu servisu un lūdzu nomainīt adresi, kas tika izdarīts, bet nezināmu iemeslu dēļ mans tālruņa numurs, kas 1. vēstulē ir pareizs, tika aizstāts ar nepareizu Rezultātā paka tika ievietota manas pilsētas pakomātā 1. augustā, bet nezināmu iemeslu dēļ jau 3. augustā nosūtīta atpakaļ piegādātājam.
Esmu sazinājusies ar piegādātāju un ceru atgūt savu preci, tomēr tas nav vienkārši, jo šī firma ir starpnieki, turklāt man ir ļoti svarīgs laiks, kad preci saņemšu.
Lai gan esmu preces saņēmēja (diemžēl Jūsu darbinieku vainas dēļ pie saņēmējas statusa netiku), ne nosūtītāja, domāju DPD reputācija ir svarīga ne tikai nosūtītājiem, bet arī Saņēmējiem - esošajiem un potenciālajiem klientiem Latvijā. Līdz šim domāju, ka DPD Latvija var uzticēties kā profesionālam un drošam piegādātājam. Diemžēl esmu ļoti vīlusies.

05.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 08.08.2022

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

T

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes