www.sudzibas.lv DPD Nepiegādā paku laikā!!!

AtrisinātaDPD - Nepiegādā paku laikā!!!

Noteiktajā dienā atnāca sms no Dpd par preces piegādi ar noteiktu laika intervālu. Paku tā arī nesagaidīju un nekādu brīdinājumu sms vai zvana veidā par to, ka piegāde nenotiks arī nesaņēmu. Nākamās dienas rītā atnāca sms ar jaunu piegādes laika intervālu tajā dienā. Zvanīju uz Dpd. Konsultants pateica, ka viss kārtībā, iepriekšējā dienā piegāde neizdevās, bet šodien viss būs norādītajā laikā. Norādītajā laika intervālā prece atkal nav. Atkal zvans uz Dpd. Konsultants Saka, ka prece noteikti būs un tūlīt pateiks kurjeram, lai sazinās ar mani. Pēc pāris stundu gaidīšanas ne zvana no kurjera, ne preces nav. Vai tiešām šāda attieksme pret klientiem ir pieņemama? Man, personīgi vairs nav nekādas uzticības un cerības par to, ka es savu preci sagaidīšu.. Es vairākas dienas pārplānoju savu laiku, lai būtu uz piegādes laiku, bet acīmredzot citu cilvēku laiks šim uzņēmumam nerūp, ja pat neuzskata par vajadzīgu sazināties ar klientu, kuram vienkārši vairākas dienas Sola, bet nepiegādā paku.

21.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 22.07.2022

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Karolīna123 22.07.2022

05757950658905

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 25.07.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD kurjeru, un sūtījums netika saņemts norādītajā laikā!

Atbilstoši sistēmā pieejamai informācijai, 22.07. piegādes brīdī no sūtījuma esat atteikusies.

Jūsu iesniegtā informācija par kurjeru un situācijas apstākļiem ir nodota atbildīgajam kurjeru koordinatoram. Tika veiktas pārrunas ar iesaistīto kurjeru un ir konstatēta kļūda.

Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes, lai uzlabotu savu kurjeru sniegumu!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 11.02.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes