www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD Latvija - Slikts serviss

Dpd Latvijā briesmīgākais serviss! Nedēļu nevar sagādāt no Rīgas līdz Jūrmalas! Katru dienu jaunais stāsts! Viss sākas no pirmdienas un tagad ceturtdienā un sūtījums nezināma virzienā! Kaut šodien bija jābūt pakomata! Palīdzības telefons arī neko nedara un nav kompetenti atrisināt problēmu! Un kas tas par laiku kurienes būs no 8: 00-18: 00 kas tas par laiku? Cilvēks nevar sēdēt gaidīt veselu dienu! Jūs veidojat servisu lai atvieglot klientam dzīvi bet uztaisījām vēl sarežģītāk! Pirmdien kursie pazvanīja ka būs pēc 10 minūtes, es biju jau darba, palūdzu ka iepriekš atstāt pakomata viņš piekrita bet nav atstatījis! Pēc tam es uzzvanīju uzjautāju kur tad sūtījums teica ka sagādās rit (otrdien) bet otrdien arī nebija sūtījums. Sazinoties ar Dpd īsti nezināja kur ir bet uzradās tomēr atkal Rīgā. Solīja ka atrisinās situāciju un būs trešdien, arī trešdien nebija kaut īsziņā atnāca ka būs. Iegāju mājas lapa un bija rakstīt ka ceturtdien tomēr būs mans sūtījums un ceturtdienā ir klāt, bet sūtījumā ka nebija tā arī nebija! Sazinājos atkal ar Dpd servisu un solīja ka būs šodien ceturtdien mans sūtījums un protams nebija! Vissliktākais serviss! Un tā nav pirmā reizi!

12.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 13.05.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 13.05.2022

Labdien!

Vairāku apstākļu sakritību un arī tehnisku sistēmas nepilnību rezultātā Jūsu sūtījuma piegāde aizkavējās.

Tomēr, pēc pieejamās informācijas, sūtījums šodien ir nodots uz piegādi uz Paku Skapi. Līdz ko sūtījums būs ievietots, saņemsiet īsziņu ar pieejas kodu.

Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!

Ar cieņu,
DPD

L

Komentāri (8)

L Ljubestiba 13.05.2022

Paldies Jūs jau 4 dienas risinājāt un atrisinājumu vēl līdz šim neatrodat! Šodien būs jau 5 diena ka no Rīgas līdz Jūrmalas Jūs mēģināt sagādāt sūtījumu, sajūta tāda ka tas sūtījums būtu jāsagādā uz Austrāliju! Kurieru nevainošu bet Jūsu loģistikas sistēma nestrādā, jums jāsaved kārtība piegādes sistēmu! Ja dēļ Jums man vēl būs finansiāli zaudējumi tad maksāsiet Jūs !

D DPD Support Pārstāvja atbilde 13.05.2022

Labdien!

Lūdzam Jūs precizēt DPD sūtījuma numuru, lai varam veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu.

Ar cieņu,
DPD

L Ljubestiba 13.05.2022

05757966948003

L Ljubestiba 13.05.2022

Kamēr neuztaisīs sūdzību nereaģēs! Bet tādu cūcības atteiksmes negaidīju! Protams nedēļu gaidot pēc tā ka zvanīju un mēģināju risināt caur palīdzības atbalsta telefonu. Sūtījums bija jau DPD 07.05 datuma saņemam šodien pēc sūdzības jau šajā vieta! Bet saņemu pārplēš to paku! Viss saturs izbiris pie pakomata un pak bija atpazītā! Tā ka cilvēki ja gribat būt droši pa savu sūtījumu nekad nesūtiet pakalpojumus DPD! Es arī grizišos noteikti veikala kur es sūtīju prece lai viņi lauž līgumu ar šo piegādes firmu, jo tāda veida ka viņi sagādā preci neviens negribēs vairāk sadarboties! Cukas , tas nav cilvēciska atteiksme!

L Ljubestiba 13.05.2022

Paka bija atpakota tieši tajā vieta kur ir jātaisa vaļā. Satur baltas drēbes bija uz netīra asfalta ! Un spriežot pēc tā ka bija ielikta skapi ar rokturiem priekšā tas bija izdarīts speciāli ,jo saplēsta daļa bija tieši neredzama ! Un protams kad pavilka aiz rokturiem viss bija izbērts !

L Ljubestiba 13.05.2022

Ir redzams ka mais ir sagriezts! Tad nozīme tā ir atriebība no kurjera vai Jūsu firma ta reģe uz sūdzībām pa sliktu apkalpošanu! Jūs nokaitināja ne to cilvēku kas nokluses un tā atstās bez uzmanības tādu pakalpojumu! Ir ļoti daudz soc tīkliem un ne tikai lai Jūsu pakalpojumi kļūtu vēl populārākie! Man zināmi uzņēmumi diez vai sadarbosies ar Jums!

L Ljubestiba 13.05.2022

Interesanti kāds attaisnojums bus par sabojātu un atpakotu sūtījumu! Kura bija sagriezta no apakšas! Tas atriebība!? Ka to var uztvert !?

D DPD Support Pārstāvja atbilde 16.05.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!

Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju un informēt par radušos situāciju.

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes