www.sudzibas.lv DPD slikts serviss

AtrisinātaDPD - slikts serviss

Kurjers savu noradīto piegādes laiku kavēja par 2 stundām, piezvanija, ka būs pēc 10 minūtēm, bet tad acīmredzot saprata, ka negrib nest ledusskapi uz 4 stāvu un uzsāka polemiku par personas apliecinošu dokumentu uzrādīšanu, lai gan viņam paskaidroja, ka pircējs ir uzņēmums un saņems cits darbinieks un uzrādīs personu apliecinošu dokumentu, tomēr tā arī neieradās. DPD pārstāve pa telefonu apstiprināja, ka kurjeri šajā iestādē rīkojas tā, kā viņiem iegribas, kavēt un nepiegādāt vispār- tās ir viņu tiesības, bet klientam nav nekādu tiesību, tā teikt- gaidi un smaidi, vienalga cik ilgi. Piemēram, man ir jāuzrāda kurjeram personu apliecinošs dokuments, bet man uzzināt kurjera vārdu ir pretlikumīgi - nu, nožēlojam attieksme, neko citu nevaru pateikt.

15.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 15.06.2022

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts kirhenšteins 16.06.2022

Lūdzu: 05757962527330
Papildus varu pateikt tikai to, ka DPD neko nezina, kas notiek ar sūtijumiem. Sistēma ir totāls bardaks. Kurjeri rīkojas kā grib-JO- šis pats kurjers, kurš vakar vienkārši neieradās, lai gan sistēmā bija atzīmējis, ka ir bijis objektā (šī info man ir no telefonsarunas ar klientu apkalpošanas darbinieku), šorīt man atkal zvanija no rīta plkst.8 un apgalvoja, ka ieradīsies no 12 līdz 15 šodienas laikā. Piezvanot uz DPD klientu apkalpošanas servisu laipns darbinieks Emīls neko tamlīdzīgu sistēmā neredz, piegāde plānojoties uz rītdienu. Tad šodien vai rītdien, vai kad?

Papildināts kirhenšteins 16.06.2022

Vēl - īsziņa, ja tiek vispār atsūtīta par plānoto piegādi, parāda laika intervālu stundas robežās, bet kurjers pa telefonu nosauc laika intervālu 3 stundu robežās. Jautājot, kāpēc nevar precīzāk, atbilde- viņš braucot ar smago auto. Es atvainojos - NU UN? Bet tam, protams, nav nozīmes, ja beigās neirodas vispār.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 17.06.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD kurjeru, un sūtījums netika saņemts gaidītajā dienā!

Jūsu iesniegtā informācija par kurjeru un situācijas apstākļiem ir nodota atbildīgajam kurjeru koordinatoram. Tika veiktas pārrunas ar iesaistīto kurjeru un ir konstatēta kļūda.
Tomēr vēlamies norādīt, tā kā sūtījuma saņēmējs ir norādīta privātpersona, nevis uzņēmums, piegādes procedūra paredz personu apliecinoša dokumenta uzrādīšanu.

Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes, lai uzlabotu savu kurjeru sniegumu!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 11.02.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, ka ir konstatēta kurjera kļūda un atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes