Adrese: |
Skanstes iela 50 Rīga Latvia - LV-1013 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67501030 |
Fakss: | +371 67501040 |
Informācija: | Parādniekiem, privātpersonām: +371 67501390 +371 20387327 (Tele2) +371 26515199 (LMT) [email protected] Parādniekiem, juridiskām personām: +371 67501334 +371 20387323 (Tele2) +371 26515227 (LMT) [email protected] |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Līzings un Kredīts |
CreditReform - Sūdzības un atsauksmes
Creditreform - Sūdu bambāļi
Šī firma creditreform nekam neder un to kantori nosvilināt vajag ja cilvēki zvana un un grib vienoties ka viņiem ir ērtāk un izdevīgāk ar maksājumiem viņi ne sūda nepanāk pretī. Ir domāts šajā laikmetā telefoni lai sazvanītos.
Creditreform - Slikta iestāde
Es vēlos par šo uzņēmumu sūdzēties jo es vēlos apmaksāt pa vienai lietai bet viņi riebekļi nenāk pretī. Un kad es zvanu viņiem saku ka es nevaru atmaksāt 2reiķinud bet viņi nesaprot to ka cilvēkiem var būt ka nevar atmaksāt bet pieprasa lai maksā pa 2 mēnešiem un vainošanos nekādu nevar dabūt.
Creditreform - Creditreform.lv
Creditreform, parādu piedzinēju bizness, pievieno procentus laicīgi neapmaksātajiem rēkiniem.
Ja mēs nesanemam maksājumus laicīgi, kavējas rēkinu apmaksa. Tas ir finanšu jomas bizness: lai creditreform.lv varētu kaut ko nopelnīt.
Jau apmaksāju rēkinu ar procentiem, vini pieprasa vēl 10 eiro par vairāku stundu kavēšanos un noblokē datunāzi.
Auglošana: kl 201. Pants.
Vinu auglošanas biznesu vajadzētu slēgt ar likumu un vēl likt maksāt sodanaudu par to, ko vini dara citiem biznesiem pieprasot...
Creditreform - Обман и вымогательство
Обращение к Creditreform, советуем не угрожать должникам, потому, что поступают жалобы в филиал исламского халифата от людей о том, что вы нагло вымогаете платить больше, чем люди вам могут платить ежемесячно, и платят, в противном случае по единогласному решению амиров восточно-европейского сектора будем проводить точечные спецоперации обхода ваших сотрудников поадресно для дискуссий по данной проблеме.
Creditreform - Likuma pārkāpšana
Šī firma nopirka manu parādu un es par to uzzināju nejauši, nau nekādu līgumu vis bez parakstiem, kādā sakarā viņi vispār var nopirkt parādu no citas firmas kurai gandrīz mas parāds tika maksāts, un tagad viņi grib lai es maksāju parādu viniem pilnā apmērā uzskatu šo darbību par krāpšanu kāpēc viņiem vispār vel nau atņemta licenzē uz šādam darbībām
Creditreform - Agresīva konsultante
Divus mēnešus pazūd nezvana! Pēc diviem Mēnešiem piezvana un nepieklājīgā tonī man paziņo, ka man šomēnes jāatmaksā kredīts! Runāja ar mani tā itkā es būtu viņai pazīstams cilvēks, pārmeta man, ka neesmu samaksājusi un vienu vārdu sakot viņa nekādā veidā nerosināja vēlmi par kautko vienoties! Es domāju ka cilvēks tā jau ir sliktā noskaņojumā, ka ir kāda parād saistība, bet te vēl piezvana un nobojā garastāvoklī līdz pēdējam, protams arī draudi ka 10 gadus būs slikta parād vēsture!
Creditreform - Piedzen kas nav jāpiedzen
Creditreform Latvia no manis piedzen vienu paradu, kas vispar nav japiedzen un kas sen jau ir samaksats. Vai kadam tā ir bijis vēl ? Iespējams, šeit ir kāda krapšana un kāds manā vieta ir uztaisījis parādu. Sobrid to cenšamies noskaidrot, bet Creditreform nav gatavi dzēst manu parādu. Kreditors viņiem neļauj dzēst šo parādu, ļooti, ļoti nepatīkama situācija šobrid.
Creditreform - Nekaunība, paviršība, tātad - totāla nekompetence savā jomā
Šī iestāde nepārbauda nopirktos parādus - "Bite" savas kļūdas un nekaunības dēļ dod piedziņai visu, kas tik ienāk prātā! Ideja - varbūt viņam (man) apniks mūsu terors un samaksās, kaut nevajadzētu... Lietas būtība - pārejot no viena operatora pie otra (no bites uz tele 2) , "bite" "aizmirsa" atslēgt vienu pakalpojumu un rezultātā prasa par to maksāt, kaut pakalpojums nemaz nav izmantots. Creditreformam sniedzu izsmeļošu atbildi / pretenziju par notikušo, bet tas līdzēja tikai uz gadu. Nu atkal...
Creditreform - Nepieklājīga apkalpošana
Pēc tam, kad manai mammai, kas nesen kļuva neredzīga, tika atsūtīts šīs iestādes brīdinājums par neapmaksāta rēķina parādu (kas izrādījās nokārtots) , vēlējos sazināties ar šo iestādi, bet pretī saņēmu nekorektu, bezkaunīgu attieksmi. Uz manu jautājumu - kāds ir darbinieka vārds un kā es varu sazināties ar priekšniecību, vienkārši tika nomesta klausule.
Neatkarīgi no tā, kādā jautājumā klients zvana un kādus "pakalpojumus" šis uzņēmums sniedz, vēl neviens nav atcēlis elementāro pieklājību.
Creditreform - Krāpšana
Creditreform un Lateko līzings krāpj klientus!
Biju paņēmusi kredītu, maksāju pa daļām, atdevu visu - man zvana un saka, ka neesmu samakājusi.
Simts reiz viņiemzvanīju, lai saprastu, kas notiek - atbild ka sistēmā Jūs neuzrādāties - bet parāds jāatmaksā!
Creditreform - Noliedz ka būtu saņēmuši maksājumu!
Īsi un konkrēti, veicu maksājumu viņu konta, jo laikus nenomaksāju savu mobilo sakaru rēķinu pārskaitījuma dēļ uz bankas kontu. Tad nu viņi man mēģina ieskaidrot, ka manu pārskaitījumi nav saņēmuši, bet bankas izraksta uzradās ka maksājums ir veiksmīgi izpildīts, maksājumu veicu vienas bankas ietvaros! Kur man griezties lai man ar šādu kantori vairāk nebūtu problēmas? Saskaros ar šādu situāciju pirmo reizi!
Creditreform Latvija - Darbs
Neejiet strādāt uz šo kantori, piesola milzu naudas bet pret darbiniekiem izturas kā pret suņiem, prasa strādāt pat neatejot no datora un visu laiku izsaka pazemojošas piezīmes, nekad nevienam neteiktu uz turieni iet un neticiet tam ka viņi sola atalgojumu pēc taviem rezultātiem, viņi tos rezultātus ieraksta kādus grib, saņemsiet savu minimumu bet pēc tam varēsiet iet savu veselību ārstēt, neizturēju tur pat visu pārbaudes laiku nostrādāt, neejiet, neejiet uz turieni ja negribat sabojāt savu...
CreditReform/ darbiniece vārda Nina - Nekompetentie darbinieki.stùlbie.kurie nemàk izpildit savu darbu
Отвратительное обслуживание вашей компании. Некомпетентность сотрудников. Которые не могут ответить ни на один поставленный вопрос. Особенно особь с именем Нина. Фамилия которой специально не разглашают. Видимо боятся опозориться. Безмозглые сотрудницы. Которые не справляются со своей работой. При любой трудности дать соответствующий ответ-бросают трубку телефона.. Как это сегодня произошло 4августа 2017 года в 8.35 сделала ваша Нина. Речь бесвязная. Неумение разговаривать-это отвратительно. Что такие как ваша доярка нина занимает рабочее место.
Creditreform - Slikts serviss
Situācijā, kad tiek ziņots par brīdinājuma vēstulēm kuras tiek sūtītas uz nekorektu adresi kur konkrētās personas nav vai nekad nav bijušas sasniedzamas, darbiniece Anna Lazdeniece komunicē agresīvi, uzbrūkoši neskatoties uz to ka zvanītājam nav nekādu saistību ar šo iestādi.
Vēlme atrisināt situāciju, palīdzēt ir absolūta nulle.
Creditreform - Parādu piedziņa bezdarbniekam.
Neizpratne, kāpēc, kad parādnieks jāuzmeklē, viņi zvana pat cilvēkiem, kam nav ar parādnieku nekādas saistības, bet kad pazvana parādnieka ģimenes loceklis, lai atrisinātu jautājumu parāda nokārtošanā, viņi atsakās runāt un noliek klausuli, un kaut tiesā tika pieņemts lēmums par galējo atmaksas summu, viņi pirms pēdējā maksājuma uzdrošinās vēl piemest 17eur. Vienoties ar viņiem nav iespējams, kad izstāsti, ka cilvēku atlaida no darba nesen, bet viņam vēl ģimene jāuztur un paši bez maz badā...
Creditreform - Slikts serviss
Neiepazīstina ar sevi,kad uzsāk sarunu,nesasveicinās. Runā paceltā,agresīvā tonī. Māna klientu,saka vienu,dara citu. Dod termiņu,kuru paši uz savu galvu lauž jau pēc 3h. Neuzklausa klientu. Ļoti,ļoti neprofesionāla klientu apkalpošana caur telefonu!
Creditreform - хамство и угрозы
уже не первый раз звонят и угрожают...а в этот раз я объяснила что не мoгу выплатить по долгу в ЛМТ.нету у меня работы и денег. На что мне в ответ засмеялись и сказали ( мне это не интересно обсалютно) передаю дело в суд...что делать далше?
Creditreform - Parāda piedziņas izdevumu segšana
Sveiki! Man ir radusies nepatīkama situācija. Laiku atpakaļ biju LMT klients un biju aizmirsis nomaksāt par pakalpojumiem no kuriem atteicos, pagāja vairāki mēneši un raksta nevis mans kreditors LMT, bet gan creditreform, ka esmu viņiem parādā un, lai nomaksājot arī parādu LMT. Nomaksāju visu LMT parāda summu LMT kontā, bet creditreform pieprasīto summu nenomaksāju, jo neuzskatīju, ka man tas būtu jādara, jo ar viņiem nekādus līgumus neesmu slēdzis. Tad atkal mani traucē creditreform ar...
Creditreform - slikts serviss.
Vēlējos pastāstīt,ka darbiniece Sandra Laķe telefonsarunas laikā bija nelaipna un uzbrūkoša. Situācija vienkārša. Man jāpagarina līgums,kā ikmēnesi atmaksāšu savu parādu. Gadu cītīgi maksāju un vēlos tādā paša garā maksāt arī nākamo gady..Bet otro reizi atsūtīts līgums un uz aploksnes nepareizs mans uzvārds. Tā taču nav mana vaina, tomēr tā man lika justies. un es taču jau esot vienreiz par to sūdzējusies.. Kāpēc es atkal zvanot vispār. varbūt tāpēc,ka man pastā šo vēstuli vnk nedod!!! Turklāt...
Creditreform - Увеличение суммы платежа
Погашение по кредитной карте "Крайбанка" проводилось через CREDITREFORM. Остаток суммы контролировала по телефону и ближе ко времени последнего платежа провела оплату 2 раза в месяц, после чего по телефону мне назвали сумму остатка, которая не совпадала с моими подсчётами. Я об этом сказала по телефону(кому? оператору, менеджеру?-ни имени ни фамилии). Она извинилась, положила трубку, потом перезвонила и назвала реальную цифру. это уже было похоже на правду. Я попросила зафиксировать цифру, мне...