LV RU
www.sudzibas.lv CreditReform Nepieklājīga apkalpošana

Creditreform - Nepieklājīga apkalpošana

Pēc tam, kad manai mammai, kas nesen kļuva neredzīga, tika atsūtīts šīs iestādes brīdinājums par neapmaksāta rēķina parādu (kas izrādījās nokārtots) , vēlējos sazināties ar šo iestādi, bet pretī saņēmu nekorektu, bezkaunīgu attieksmi. Uz manu jautājumu - kāds ir darbinieka vārds un kā es varu sazināties ar priekšniecību, vienkārši tika nomesta klausule.
Neatkarīgi no tā, kādā jautājumā klients zvana un kādus "pakalpojumus" šis uzņēmums sniedz, vēl neviens nav atcēlis elementāro pieklājību.

23.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Dz

Komentāri (5)

Tu Turkey901 23.08.2019

Jūs neesat viņu klients un viņi Jums nekādas atbildes nav parādā, kā arī nav tiesīgi tādas sniegt par 3. personu (Jūsu mamma)!

Dz dz-vV2Kv 23.08.2019

Ar ģenerālpilnvaru var!

Tu Turkey901 24.08.2019

Un telepātiski viņu ar to iepazīsies, kamēr uzgaidāt uz līnijas?!

Pacco_al 26.08.2019

Nu tak samaksā to rēķinu beidzot. Paši vainīgi, nē vēl sūdzēties izdomā.

Pacco_al 26.08.2019

Kaut kur dzirdēju, ka Creditreform visi ir noformēti kā pāšnodarbinātie, bet kā zināms cilvēkam, kurš strādā pats uz sevi, priekšnieku nav un sūdzēties arī nav kur.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes