LV RU
www.sudzibas.lv CreditReform Noliedz ka būtu saņēmuši maksājumu!

Creditreform - Noliedz ka būtu saņēmuši maksājumu!

Īsi un konkrēti, veicu maksājumu viņu konta, jo laikus nenomaksāju savu mobilo sakaru rēķinu pārskaitījuma dēļ uz bankas kontu. Tad nu viņi man mēģina ieskaidrot, ka manu pārskaitījumi nav saņēmuši, bet bankas izraksta uzradās ka maksājums ir veiksmīgi izpildīts, maksājumu veicu vienas bankas ietvaros! Kur man griezties lai man ar šādu kantori vairāk nebūtu problēmas? Saskaros ar šādu situāciju pirmo reizi!

In

Komentāri (3)

hartijs 03.04.2018

Izdrukā, un nosūti, vai pat labāk aiziet uz to kantori un ,,izjāt,, viņus. Un vēl pieprasīt kompensāciju par tērēto laiku,- ar tiesas draudiem.
Man tā ar ,,Līvas,, bija. Pārtraukts līgums, bet šie tik sūta rēķinus. Aizgāju, pieprasīju līguma pārtraukšanas kopiju, kuru iedeva, un pēc piesolīšanas iet uz tiesu, uzreiz nosolījās, ka rēķinu vairāk nebūšot, un iepriekšējie anulēti.

Bl BlackWhite 04.04.2018

Gan jau pats sen neesi jājienu dabūjis , ka jāsūta jau citi :-D ja pa tēmu, gan jau ka kautko maksātājs norādījis nepareizi maksājuma mērķi. Kur problēma nosūtīt maksājuma uzdevumu viņiem.

Likumsargs 03.04.2018

Aizsūtiet bankas maksājuma uzdevumu un viss!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes