Swedbank

Swedbank AS
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
319
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - nerīkojas lietas labā - Slikts serviss

Slikts serviss Tātad, nu jau 3 gadus man ir cits tālruņa numurs. Lai nebūtu lieki jāmaldās swedbank mājas lapā un lai būtu pārliecināta, ka viss ies, tad devos uz filiāli, lai tur nomaina manu numuru, lai veic visus uzstādijumus, ko vēlos. Domāts - darīts. Izdara man visu, ko lūdzu. Labi, 1. Nevarēju ar sms pārbaudīt konta atlikumu, lai gan lūdzu, lai uzstāda 2. Nesaņēmu sms par ienākošajiem darījumiem, kaut arī to lūdzu 3. Ar savu numuru swedbank lapā nevaru rīkoties, kā to saprast? Labi, eju pati uz savu...

A ArdievuBanka 22.08.2017
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - neiespejami sazvanit informatīvo talruni

neiespejami sazvanit informatīvo talruni Labdien. Meita pārsniedza kredītkartes limitu un jau trešo dienu mēģinam sazvanīt informatīvo swedbank tālruni uz ko mums atbild , ka visi operatori ir aizņemti. kā jūsuprāt , lai meita tgd norēķinās ar karti ? Ne visiem ir iespeja aizbraukt uz jūsu filiāli .

J jolantaf 22.08.2017
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Jāstāv rindā ap divām stundām, lai no sava konta pārskaitītu naudu, jo limitu viņi caur interneta banku nepalielina... Ņem pa vidu apmeklētājus bez numuriņiem, absolūti nesteidzas, vienu cilvēku apkalpoja 45 minūtes (varbūt ilgāk). Cilvēki sašutuši, jo šāda atatieksme nav normāla. Varbūt darbinieki ir neprofesionāli, ka nespēj ātrāk apkalpot klientus?

I IvetaSk 15.08.2017
Komentāri 3 Pakalpojumi

Swedbanka/SEB banka - Pārskaitījums

Pārskaitījums Tātad, iegāju interneta bankā. Gribēju pārskaitīt mammai naudu, ievadu summu utt., viss labi, rāda maksājums izpildīts. Saglabāju maksājuma uzdevumu. Nākama dienā ieeju atkal savā interneta bankā, jo mamma prasīja, vai nauda ienāks šodien, teicu, ka protams, jo pārskaitījumu veicu vakar, maksājuma uzdevumu nosūtīju viņai uz epastu. Paskatos savā bankā, tāds pārskaitījums nav veikts. Vai nauda novilkta vai nē nezinu, jo nesekoju līdzi. Sazinos ar banku, saku tā un tā, nauda nav aizgājusi, bet...

V vita2211 24.07.2017
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Serviss

Serviss Klientu apkalpošanas serviss pa telefonu nu pa pilnu banku. Nevar sazvanīt jau trešo dienu pēc kārtas. Operatori visu laiku aizņemti. Tā vien izskatās, ka visi aizgājuši atvaļinājumā un neviens nav iedomājies par kādas informācijas atstāšanu Swedbank jaunumu sadaļā. Vai arī vienkārši visiem pilnīgi pie vienas vietas par tiem, kas mēģina sazvanīt banku caur telefonu. Tiem, kas dzīvo pilsētās, ir iespēja aiziet ciemos uz klientu apkalpošanas filiālēm, bet ko darīt cilvēkiem, kas dzīvo ārpus pilsētām, un vienīgā iespēja ir sazināšanās caur telefonu? Tas nav normāli.

Swedbank - Serviss

Serviss Ar Swedbanku nevar sazvanities jau 4 dienas! Vienkarši visu laiku operatori ir aizņēmti pa pusstundu un vairāk! Arprats. Kāda veida tad dabūt informāciju? Nenormāli. Neviens neceļ, cik ilgi var gaidīt... Jā nevarat atbildet uz zvāniem, tad nevajag rakstīt telefon numuru.

K Katrina7878 13.07.2017
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Ilga gaidīšana rindā Rīga Plaza filiālē Swedbankā

Ilga gaidīšana rindā Rīga Plaza filiālē Swedbankā Piektdien, 7.07- laikā no 13.30 Swedbankas filiālē Rīga Plaza lai saņemtu bankas pakalpojumu - izņemtu bankas karti, jāgaida rindā vairāk nekā 1,5 stundu. Strādā tikai 2 operatori, kas apkalpo cilvēkus. Šajā aizņemtajā laikā, tas neliecina par labu servisu un ieinteresētību savos klientos. Lūdzu, pārskatiet savu klientu apkalpošanas servisu!

A Aron 07.07.2017
Komentāri 4 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien ienācu Swedbank Origo filiālē, lai atvērtu kontu un pasūtīt maksājumu karti. Paņēmu kārtas numuriņu no aparāta, un tajā pašā brīdī bez nekādiem 'labdien' ar akmens sejas izteiksmi mani uzrunāja bankas darbiniece, kura sēž pie numuriņu izsniegšanas aparāta, prasot kādi tieši bankas pakalpojumi man interesē? Atbildēju, ka gribētu atvērt norēķinu kontu. Nākamais jautājums bija 'kādam mērķim'? Teicu, ka gribu maksājumu karti. Tā laikam bija nepareiza atbilde, jo darbiniece turpināja vaicāt...

O Olga OS 16.05.2017
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Rītdien 30.04 man beidzās kredītkartes lietošanas terminš. Savā internetbankā es izvēlējos iespēju, ka jaunā karte man atnāks pa pastu uz mājas adresi. Palika viena diena līdz kartes derīguma termina beigām, bet karte joprojām nav atnākusi. Zvanīju uz Swedbank info tālruni trīs dienas pēc kārtas. Visas trīs reizes man ta un neizdevās aprunāties ar speciālistu. Savienojumu gaidīju līdz pat 15 minūtēm. Zvanīju arī caur skype, bet tur arī nebija iespējams sagaidīt savienojumu ar speciālistu. Vienkārši briesmīga klientu apkalpošana!

S Sunny123 29.04.2017
Komentāri 9 Bankas

Swedbank - О поступлениях денег

О поступлениях денег Почему именно в этом банке детские приходят каждый месяц по разному,а не в одно и тоже число,как в других банках? Почему нельзя в одно и тоже число перечислять? Теперь после такого я с ваш банк менять буду на другой. Также был ещё один случай,который до сих пор не решон. Скоро год будет как решается. У всех других людей у кого другой банк всё во время приходит,а в нашем банке всё время не понятность.

Swedbank - Nekompetents darbinieks

Nekompetents darbinieks Labdien ! Šodien Mola filiālē gribēju pievienot vecāsmammas kontu savam bankas kontam. Darbiniece Signe Orbidāne veica izmaiņas. Mājās pārbaudot izmaiņas konstatēju, ka nekas nav pievienots. Zvanīju uz banku izrādās, ka tā darbiniece izdarīja visu otrādi pievienoja manu kontu vecāsmammas kontam. Tagad man atkal ar vecomammu jābrauc uz Mola filiāli visu labot. Vecaimammai ir slimas kājas viņai ir grūti, atkal jāzaudē laiks vienkārši nekompetenta darbinieka dēļ. Man ir zudusi tagad uzticība...

M meija 22.04.2017
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Devos uz Swedbank filiāli Vecrīgā, lai saņemtu konta izdruku. Izstāvēju nepieklājīgi garo rindu, skaidri un konkrēti paskaidroju darbiniecei to, ko no viņas vēlos, viņa atbildēja ļoti strupi, neieinteresēti un rupji. Ļoti slikta klientu apkalpošana.

K Kristaps 23.03.2017
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Какое - то время назад был взят кредит в swedbanke. По кредиту получилась переплата 189 € теперь требую вернуть переплоченную сумму. Банк пишет что это невозможно. Может у кого - то была похожая ситуация. Хочу просто понять эту инструкция банка или человек если устроился работать в банк имеет право счета обворовывать? С этим надо как-то бороться.

Swedbank - Naudas zādzības

Naudas zādzības Šodien iejeju kontā skatos pazudusi nauda no konta zvanu swedbankai jautāju kur pazudusi viņi atbild ka esot noņēmuši par kautkādu līgumu. suma kout neliela 7€ ar pāris centiem bet vienalga kādas tiesības viņiem ir bez manas atļaujas ņemt no mana konta kout centu tas ir cilvēktiesību pārkāpums

S sincuks1235 10.03.2017
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Tas ir kaut kāds ārprāts. Gandrīz 10 minūtes gaidīju savienojumu ar bankas speciālistu pa telefonu,un tā arī nesagaidīju. Un ja ir steidzīgi jārisina kāds jautājums, kur tad vērsties?! Kas tā par apkalpošanu? Nav iespējams sazvanīt vispār! Traks var palikt. Un kā kļūt par bankas klientu ja tu nezini kā ar to sazināties pa telefonu! Esmu šokā!

A Akellachka 15.02.2017
Komentāri 8 Bankas

Swedbank - Naudas kāsēji

Naudas kāsēji Vēlējos sazināties ar Swedbank, lai atjaunotu pieeju internetbankai, zvanot uz 67 444 444, kas ir diennakts numurs (kā sniedz mājas lapas informācija). Zvanīju pirms 20:00 vakarā, neviens necēla, bet tas būtu sīkums, ja vien par to nejēdzīgo gaidīšanu neņemtu naudu! No viena telefona visu kredītu notērēju gaidot savienojumu ar operatoru, tā arī nesagaidot savienojumu. Zvanīju atkārtoti, bet atkal - nekādas atbildes. Kas tā par nejēdzību, ka tiek noņemta nauda pat nesagaidot savienojumi ar...

I ignorance 25.01.2017
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Customer service zem plintusa limena

Customer service zem plintusa limena Swedbank vienkarsi nirgajas par Latvijas iedzivotajiem. lai panemtu kreditu celtniecibai, ar iegadato zemes gabalu nepietiek un stabiliem menesa ienakumiem nepietiek, jaiekila papildus dzivoklis. Nav orienteti uz klientu, nevelas palidzet cilvekiem atrast labako risinajumu. Banka - jus pelnat uz kredita, ko es no jums aiznemos! Domina shopping Swedbank filiales darbiniecei atlika tikai velak uzlikt kajas uz galda un koslat gumiju. Briesmigi. Fu Fu Fu Swedbank!

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Vai jums kadreiz ir gadījies, ka iemaksājot naudu Swedbank iemaksas aparātos tiek saskaitīta mazāka summa nekā jus saskaitījāt? Varbūt tie bija 5, 10, 20 eiro un jūs pielāvāt domu ka kļūdījāties saskaitot. Bet ka ir kad naudas summa ko jūs iemaksājat ir 300 eiro 900 eiro vietā? Un pirms tam to naudu pārskaitījāt vairākas reizes? Šāda situācija notika man un par to es gribu jums pastatīt. Swedbank naudas iemaksas aparāti zog naudu! Iemaksājot swedbank automātā 900 eiro, tas saskaitīja tikai 300...

S sg333 11.11.2016
Komentāri 7 Bankas

Swedbank - slikts serviss židi , krapnieki

slikts serviss židi , krapnieki Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāles octas apdrošinašanas briesmigais apkalpošanas limenis . Lieta tada ir noticis Octas gadijums kur vainiga apdrosinatais izradijas swedbank . Velejos uzinat ka virzas octas atlidzibas lieta, bet saņemu rupju apkalposanu 1 operatore pateica ka neesmu swed klients un nolika klausuli. Zvanu 2 reizi , nakama izstastot lietas butibu paludza viņai nosaukt swed vainiga klienta apdrošinašanas polises numuru, mani dati vai auto dati numurzimes nederot, pateicu...

Swedbank apdrošināšana - Atsakās izmaksāt atlīdzību par apdrošināta dzīvokļa bojājumu

Atsakās izmaksāt atlīdzību par apdrošināta dzīvokļa bojājumu Bankas darbiniece pierunāja apdrošināt savu dzīvokli, iegalvojot, ka tas būs ļoti izdevīgi. Protams! (kāds naivums manā vecumā...). Pēc dažiem mēnešiem augšējais kaimiņš pamatīgi nopludināja manu dzīvokli, kur vēsajā laikā vēl piedevām arī parādījās pelējums. Griezos pie apdrošinātāja, bet sekoja atteikums, jo, pelējums, lūk, uz viņiem neattiecoties un arī remonts neesot pietiekami smalks. Lieki teikt, ka attiecības ar šiem "apdrošinātājiem" neturpināšu un apsveru iespēju vispār slēgt savu kontu minētajā bankā. Neiekrītiet uz šo apmuļķošanu!

N novērotājs10 21.10.2016
Komentāri 31 Bankas

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes