Adrese: |
Balasta dambis 15 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67 444 444 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
Swedbank - Sūdzības un atsauksmes
Swedbank - Slikts serviss, attieksme
Tātad vēlos ar savu pieredzi Swedbank. Vēlējos iegūt kredītkarti lai segtu esošu kredītu nepārmaksājot. Vērsos ar iesniegumu, man nebija iespējams viņus vispār sazvanīt, 10 minūšu laikā gaidot no kartes kredīta tikai novilkti 5 eur. Tālāk saņēmu atteikumu. Kāpēc? Jo redz man ir ātrais kredīts. Nekad neesmu tādu izmantojis. Sliktākais serviss. Neiesaku nevienam izmantot Swedbank pakalpojumus. Nekompetenti darbinieki(es vēl saprastu, ja tas būtu noticis vienreiz, bet tas notika 3 reizes pēc...
Swedbank - Slikts serviss
Swedbank marketologs ir pilnīgs id***. Tas maigi sakot vēl. Kā var uztaisīt filiāli Purvciemā, kurā nav nekāda rindas secība - tu nezini gaidīšanas laiku, nezini, kur jāiet. Numuriņu sistēma nav, pasēdēju 10 minūtes, neviens neko neteica, nenāca klāt un aizgāju prom uz Citadeli lielajā Maksimā.
Swedbank - Slikts serviss un apkalpošana
Labdien, šodien notika ļoti nepatīkama situācija ar swedbank pakalpojumiem. Ievietojot lielu naudas summu bankomātā, aparāts paņēma naudas summu, bet neieskaitīja kontā. Uzreiz tika zvanīts swedbank darbiniekiem un pat aizgāju uz banku, bet darbiniece pat atļāvās uzkliegt, ka sedzieties nauda tā kā man nepieciešama nekavējoties es viņu nedabūšu un liek gaidīt 2 nedēļas kamēr tiks izskatīta lieta. Pēc kuras var nemaz neatgriezt. Manuprāt tā ir krāpšana un cilvēku čakarēšana. Un, pēc manām domām, bankas darbiniekiem būtu jārīkojas nekavējoties, lai glābtu situāciju un saglabātu klientus.
Swedbank - slikts serviss,krapsana
SWEDBANK samij poganij bank kotorij jest v Rige,rabotniki nemogut datj nikakoj informaciji,nicego neznajut.sidjat nicego nedelajut tolko mezdu soboj razgovarivajut a esli cto to sprosish to escho i nedovolnije cto k nim obraschajeshsja begite s etogo podobija banka
Swedbank - Drausmīgākā Bankā Visā Latvijā
Neizmantojiet so banku. Man teica ka par karti bus 20 euro, kas jau ir dārgi!!! A noplēsa - 50 euro. !!! Un netaisās atdod!!! Pie tam apkalpošanā sēž kaut kādas mazgadīgas , kuras nemāk izskaidrot normāli neko. Karoce visiem normālajiem, kam dārgs savs laiks un nervi - ejiet ar likumu no sī bankas!!!
Swedbank - Attieksme
Lieta tāda , aizgāju omei paradīt kur var izveidot bankas kontu uz "SWEDBANK" izveidojām kontu , samaksājām 4.27 euro viss kārtībā. pagāja nedēļa atbrauca ome no laukiem izņemt karti , ko arī izdarijām. atnāca ome pie manis ciemos paprasija vai viņai ir visi papīri un viss ir kārtībā. Es vīņai saku ka viss ir tikai viņai nebūs internetbankas , tad viņa prasīja vai es varēšu nopirkt kautko internetā ( ome gribēja pasūtīt sev siltumnīcu ar piegādi uz mājām caur DPD) , es viņai teicu ka nē jo tad...
Swedbank - Uzzini, kā Swedbanka spiež pievērsties pelēkās ekonomikas zonai
Lieta sekojoša - man kā daudziem citiem Latvijā ir kopš krīzes laikiem nenomaksātas parādsaistības, kuras nonākušas tiesu izpildītāja redzeslokā. Galu galā tiesu izpildītājs Swedbankai nosūta rīkojumu, kurā minēts, ka jebkuri līdzekļi, kas manā kontā pārsniedz minimālās algas apmēru mēnesī, ir pārskaitāmi tiesu izpildītājam uz kontu parādsaistību dzēšanai. Tik tālu būtu saprotams, un man kā cilvēkam ar parādsaistībām tā būtu pat ērtāk, viss notiek automātiski kā ikmēneša automātiskai...
Swedbank - Платные услуги
По поводу платных sms об операциях со счётом. Это просто воровство. Мало того, что наши ЧЕСТНО заработанные деньги в обязательном порядке должны поступать на счёт в банке, так мы ещё и за это должны со своих денег заплатить. Да, многие скажут, подумаешь, 9 центов. А вы посчитайте сколько примерно клиентов у банка (грубо говоря 700 тыс.) и умножьте это количество на 9 центов. Это только за одну операцию в месяц у каждого клиента стабильно. А сколько таких sms ещё дополнительно у разных людей...
Swedbank - Pazemojoša klientu apkalpošana
Vēlos pievienoties Swedbank neapmierināto klientu pulciņam! Nu jau arī bijušo swedbank klientu pulkam, jo abi ar vīru būsim citas bankas klienti. Ar ģimeni vēlamies iegādāties beidzot paši savu mājokli ar valsts atbalstu. Esam pastāvīgi Swedbank klienti ar stāžu, abi augstākām izglītībām. Sakrāta pirmā iemaksa, dodamies uz mūsu banku kārtot papīrus dzīvokļa pirkšanai. Apkalpošana šajā filiālē ir vienkārši briesmīga. Apkalpojošā sieviete ģērbusies mini, runas stils kā pusaudzim, brīvā veidā...
Swedbank - Nevar izņemt skaidru naudu! Darba laiks nenormals
Diemžēl rodas jautājums, kāpēc vispār ir vajadzīga šī iestāde, ja fiziskas personas bez debetkartes / kredītkartes bankas darba laikā nevar izņemt skaidru naudu ar personu apliecinošu dokumentu ārpus Rīgas filiālēs ir šāds paziņojums:Dobele, Brīvības iela 10b,Skaidras naudas darījumi pieejami tikai iemaksas un izmaksas bankomātos.un Aizkrauklē, Bauskā, Cēsīs, Dubulti, Kuldīga Madona u. c. arīTas ir pilnīgs absurds, un atklāta savas politikas uzspiešana un nerēķināšanās ar cilvēku...
Swedbank - Kartes
Labais, gribēju iemaksāt kartē naudu. Palūdzu apkalpotāju lai palīdz, jo divas reizes jau biju pin kodu nekorekti ievadījusi.Pēc kartes maiņas paši man bij galvu sajaukuši.Apkalpotāja pienāk un redz manu problēmu saku kad divas reizes kodu ievadīju nekorekti.Saka liec iekšā karti, saku nelikšu jo karti norīs automāts. Uzstāj lai lieku iekšā, atkārtoju nelikšu. Protams nokaitināja līdz tam kad man paspruka viens vārds, sāka draudzēt ar apsardzi. Nu zin iet mani pensionāri strādājošu ārzemē...
Swedbank - Par apkalpošanu
Bija brīvs brīdis un iegāju swedbank filiālē Slokas ielā Maxima veikalā noskaidrot vairākus jautājumus, gan par kredītiem, gan par apdrošināšanu. Parasti tur ir daudz cilvēku, sagatavojos ilgi gaidīt, bet swedbank ir atradusi ļoti asprātīgu veidu, kā tikt vaļā no apmeklētājiem. Kārtas numuru nevar izņemt, jo to nosprostoja nopietna izskata bankas darbiniece, kura aizdomīgā balsī noprasīja, kāds ir mana apmeklējuma mērķis. Teicu. Ka ņemšu numuru par kredītiem. Viņa nedeva un prasīja - vai jum...
Swedbank - Ужасное отношение к клиентам
Являюсь клиентом этого банка более 15 лет, вместо лояльного отношения и отзывчивости получаю только ссылки на прейскуранты, а если что - то не утраивает упоминают про возможность сменить банк! Крайне не корректно общаются менеджеры.
Swedbank - Bankas darbība
Iesaku sekot līdzi atvilktajām summām. Man par vienu pirkumu (Summa 100. - EUR) atvilkts divas reizes. Banka atrunājas. Gaidiet, izskatīsim 14 dienu laikā. Sazinājos ar veikalu. Es neesot pirmā, kam banka atvilkusi 2 reizes par vienu pirkumu. Sekojiet līdzi saviem pirkumiem ar karti.
Atvilka ātri, bet atdot nesteidzas.
Swedbank - Страхование
Являюсь клиентом банка с момента как он появился у нас в Латвии. Было всякое то устраивал, то не очень, а теперь дошло до того, что задумываюсь вывести все свои денежные потоки из данного банка в какой- либо другой. Уезжая отдыхать застраховала путешествие по полной, ещё до этого звонила девушка и агитировала очень активно. Соблазнило, что всё можно сделать через Интернет банк, ни нужно никуда ехать. Застраховалась и вот во время путешествия наступил страховой случай. Тут же связалась с банком...
Swedbank - iemaksas autamats
Sodien skaitiju naudu iemaksas autamata swedbankas filiale Dobele.Naudu 145euro autamats panema bet ekrana paradijas uzraksts bankomata kluda adeva atpakal karti bet naudu ne.Tad rodas jautajyms prieskam ir vajadzigi tadi bankomati kas norij naudu un uz konta neparskaita?
Swedbank - Slikts apkalpošanas serviss
Http: / www.Sudzibas.lv / swedbank - c39875. HtmlPilnigi piekrītu augstākesosās saites autoram. Ar so banku nav nekas riktīgi, jo agrāk tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2 - 3, kops tur strādā 20+ pāudze (Drausmigā“”tiesibu pāudze””), viss aizgājis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, šai bankai, spid vien paris nožēlojamas eksistences gadini. Vnk, visi normālie klienti aizies uz citām bankām. Tas tak ir likumsakarīgi!! Attieksmē totālakā visautlautība, rupjība, nūlle...
Swedbank - Klientu apkalpošana telefoniski
Esmu Swedbankas klients jau vairāk kā 10 gadus. Biju ļoti apmierināts, cēlos un gūlos par šo banku, ieteicu arī daudziem paziņām pāriet uz šo banku, jo te ir ērti pakalpojumi arī internetbankas pārvaldījumi. Diemžēl saskāros ar problēmu starp banku un citu biznesa pārstāvi par naudas pārvedumiem, bankā rezervēts, bet pārdevējs naudu nevar saņemt. Vairākas dienas sazinājos ar vienu un otru pusi, bet risinājumu neguvu. Viens sūta pie otra. Es pa vidu kā muļķis. Banka atbildes ziņojumā atbildēja...
Swedbank - Swedbankas bankomāts ,,apēd,,kartes
Esiet piesardzīgi izņemot naudu no Swedbank bankomāta ,kas atrodas Rēzeknes novadā Maltas pagastā Saules veikalā.Divu nedēļu laikā bankomāts, tieši man,,norija,, 2 jaunas Swedbank kartes ,nerunājot jau par citiem cilvēkiem.Swedbanka bija brīdināta par to tiklīdz bija ,,norīta,, pirmā karte, un līdz šim nekas nav mainījies.Cerams ka būs veiktas kādas darbības!
Swedbank - Swedbank kredīti jeb noliktās karotes princips
Ja Swedbankā izvēlēsies kredītu pēc noliktās karotes principa (finanšu verdzības maksājumi uz mūžu bez iespējām atteikties no saistībām, atdodot mantu), Tu esi muļķis!