Swedbank - Serviss

Klientu apkalpošanas serviss pa telefonu nu pa pilnu banku. Nevar sazvanīt jau trešo dienu pēc kārtas. Operatori visu laiku aizņemti. Tā vien izskatās, ka visi aizgājuši atvaļinājumā un neviens nav iedomājies par kādas informācijas atstāšanu Swedbank jaunumu sadaļā. Vai arī vienkārši visiem pilnīgi pie vienas vietas par tiem, kas mēģina sazvanīt banku caur telefonu.
Tiem, kas dzīvo pilsētās, ir iespēja aiziet ciemos uz klientu apkalpošanas filiālēm, bet ko darīt cilvēkiem, kas dzīvo ārpus pilsētām, un vienīgā iespēja ir sazināšanās caur telefonu? Tas nav normāli.

Komentāri (7)

TasEsLV 19.07.2017

Dators tev ir? Laikam ir. e-pasts.

T Tomass Pētersons 19.07.2017

Ir jautājumi, kurus nevar atrisināt sazinoties tikai caur e-pastu.

Dainis 19.07.2017

Iemācieties pareizi formulēt jautājumus, un varēsit atrisināt caur epastu, nekad swedbank uz līnijas neesmu gaidījis vairāk par 10 min.

S sensor 20.07.2017

uzraksti pm caur internetbanku, man paskaidro visu vienmēr, ir bijuši arī netipiski jautājumi

A Andrejs Kuma 21.07.2017

Kvalitātes kontroles vadītajā Telefonbankā - Anda K. Zvaniet viņai pa tiešo, jo šī sieva ir atbildīga par klientu apkalpošanas kvalitāti zvanu centrā.

A Alek2500 08.08.2017

Piekrītu, sazvanīt nav iespējams

A Alek2500 08.08.2017

Piekrītu, sazvanīt nav iespējams...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes