www.sudzibas.lv Swedbank Kartes gada maksa

AtrisinātaSwedbank - Kartes gada maksa

Janvāra vidū aktivizēju savu jauno Swedbankas visa dizaina karti par ko uzreiz samaksāju 24€. Karti pāris reizes kopš aktivizēšanas biju izmantojusi veikalā ar to nerēķinoties nekādu problēmu nebija. Tad janvāra beigās izņemot naudu Seb bankomātā karti neatdeva atpakaļ. Zvanīju Swedbankas uzziņu tel, kur man atbildēja, ka neko nevarot izdarīt, jāsūta jauna karte. Par maksu neko neviens neteica. Pasūtīju, bet saņemot karti un to aktivizējot atkal nācās maksāt gada maksu 24€, kas tas par sviestu? Cik tad reizes man tā gada maksa jāmaksā katru reizi? Kaut vai īsti neredzu manu vainu, kad karti man bankomāts vienkārši neatdeva atpakaļ. Starp abām gada maksām pat mēnesis nav starpā..

11.02.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta MOk 12.02.2019

Šodien ar mani sazinājās Swedbank bankas klientu apkalpošanas operatore, naudu tiešām nevajadzēja noņemt, nauda tika atgriezta. Tā kā problēma tika atrisināta, super. Tik padomājot..ir daudzi tādi klienti, kuri nepamana šo kļūdu un banka patur naudu.

M

Komentāri (6)

J jolanta85 11.02.2019

Jūs pati atbildējāt uz savu sūdzību- dizaina karti par ko uzreiz samksāju 24€! Jūs samaksājat par karti nevis par konta apkapošanu u.t.t. Tas taču skaidrs- jauna karte, jauna apkalpošana. Kur pretenzija?

M MOk 11.02.2019

Kartes izgatavošana un piegāde ir par velti, tā vismaz cenrādī norādīts.

V VeseligaKritika 11.02.2019

Elitāriem cilvekiem elitāri maksājumi, gribi vipendronus, tad rēķinies ar paaugstinātu maksu par niecīgiem pakalpojumiem. Ja nopietni, tad viņiem cenrādīt ir norādīts, cik maksā kartes atjaunošana. Uzskatot, ka nav tava vaina, tad sazinies ar banku, lai tie bērni risina problemu.

C critical thinker 11.02.2019

ak seb bankomāts neatdeva karti? izlīda liela rīkle un apēda to? visiem atdod, bet tev ne...tā arī saki, ka aizmirsi paņemt, jo seb ir otrādi -- vispirms nauda, tad karte. un precājies, ka ATM to karti savāc, nevis ļauj nākamajam klientam paņemt un drusku patērēties, kamēr nobloķē :)

M MOk 11.02.2019

Karti neatdeva! Ja nezini tad nerunā ;)

M MOk 11.02.2019

Nebiju pirmo dienu pie bankomāta, saprotu ka katrai bankai savi knifiņi, un tā kā esmu arī SEB bankas kliente zinu secību arī šim bankomātam. Vienīgais izskaidrojums, ko es varēju iedomāties- bankomāts atrodas uz ielas un todien bija viena no aukstajām mīnusa dienām..bet neesmu nekāds speciālists un nezinu vai tas ir iemesls vai nē..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes