www.sudzibas.lv Swedbank Slikts, slikts serviss

AtrisinātaSwedbank - Slikts, slikts serviss

Kartei beidzās derīguma termiņš, biju pieteikt uz banku klātienē, tika peiteikta isic karte, kurai nepieciešama fotogrāfija, bankā biju pirmdienā 04.07.2022, uz vietas arī nofotogrāfēja. Visi banka Saka ka kartes izgatavošana ir 5 dienas, pēc 3 nedēļām jau Saka ka 5-7 dienas. Tātad pirmajā nedēļā Jelgavas izcilā banka un superīgie darbinieki nav līdz piektdienai ievietojuši fotogrāfiju, kurai ir jābūt uz kartes virsū. Piektdienā 08.07.2022 tas tiek atrisināts un darbinieki Saka (telefonsarunā) , ka karte atnāks 5 dienu laikā (melo, ka ausis kustas) . 11.07.2022, arī telefonsarunā Saka ka sliktākajā gadījumā karte atnāks pirmdien, te nu ir pirmdiena (18.07.2022) un kartes vēljoprojam nav. Info tālrunis, visticamāk Rīgas filiāle pasūtīja jaunu karti, kur atkal stāsta, ka atnāks 5-7 dienu laikā, ceru, ka tā arī būs. Daži vārdi par Jelgavas swedbank filiāles darbu - izcili darbinieki, ļoooooti ātri izdara savu darbu, kā arī kvalitatīvi izdara savu darbu, takā ja tev nevajag naudu, vari iztikt ar to ko izņēmi skaidrā pirms kartes slēgšanas un vēlies zaudēt ļoti lielu daļu no saviem nerviem, kā arī piedzīvot kā bija dzīvot senajos laikos kad pilnīgi neko nevarēja internetā izdarīt, vai pat ēdienu pasūtīt, vai braukt ar bolt vai vispār normāli kaut ko atļauties, jo tava nauda ir iesaldēta, tad šī ir īstā vieta kur nākt! Kā arī pateicos Latvijas pastam par šo lielisko iespēju ienīst visu Jelgavu, un staigāt bez kartes, kopumā paldies par to ka beidzot pati piedzīvoju visus šos nostāstu par to kā lietas notiek* Jelgavā, paldies!

Paskaidrotie teikumi
*kā lietas notiek Jelgavā - tās nenotiek un nenotiks, Jelgavā pat banka nestrādā, kas šķiet smieklīgi, bet ir patiešām skumji ka tā
f you Jelgava!: d:) - moral of the story: nedzīvojat Jelgavā un jums viss būs labi

18.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta DissapointedSam 21.07.2022

Labdien! Viena no labākajām dienām manā mūžā, saņēmu karti! (un vēl pie tam 4 dienu laikā) Liels paldies Swedbank darbiniecei ar kuru runāju un kura pasūtīja karti jaunu uzreiz un nokārtoja šo situāciju. Ja ir problēmas ar swedbank, nevajag zvanit uz Jelgavas filiāli, labāk zvanīt uz Rīgas, viņi atrisinās problēmu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes