LV RU

Swedbank

Swedbank AS
www.swedbank.lv
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
154
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - Bankomāti

Bankomāti Labdien . Kāpēc Jūrmala Kauguros un Slokā ir 4 Swedbank bankomāti , bet tikai vienā var ielikt naudu ? Tas nav pārdomāti . Es dzīvoju dziļi Slokā un man tagad ir jāiet uz kauguriem lai ieliktu naudu uz konta ? Tas ir normāli ? Ceru ka šis drīz tiks izlabots , savādāk būs jāpāriet uz citu banku . Jo šīs ir nereālas neērtības . Ceru ka drīz viss būs izlabots .

Swedbank - Обещали вернуть переплату, но вместо этого УВЕЛИЧИЛИ ЕЁ!

Обещали вернуть переплату, но вместо этого УВЕЛИЧИЛИ ЕЁ! Из за сбоя касс при оплате покупок в Рими Альфа 27.04. снялось ТРИ раза за одну покупку. Позвонила в интернет банк-обещали исправить. Сегодня "исправили", но не убрали лишние суммы, а УВЕЛИЧИЛИ еще на 3!. Теперь получается, что оплачена мной покупка ШЕСТЬ РАЗ! Целый выходной день до них НЕ ДОЗВОНИТЬСЯ-"все спецы заняты"!

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss 3. Martā veicu csn negadījuma pieteikumu uzreiz pēc negadijuma, tā kā bija csn, un es biju/esmu cietusī puse. Zvanot pašai 17. Martā uz servisu, jautājot par procesiem, man tiek ziņots, ka apdrošinātājs nav sūtijis nekāda veida apstiprinājumu, ka auto drīkst labot. Dusmīga zvanu uz banku, šie kā aizmiguši, sāk man jautāt atkārtoti par visu notikušo, saprotu, ka pieteikums tiek veidots atkal. Nu jau 13. Aprīlī atkārtoti zvanot, atkal nelaipni tika atbildēts, ko es vispār iedomājos, ātrāk par 26...

Swedbank - Serviss

Serviss Labdien. Vēlējos īsuma izteikt savu nepatiku pret klientu apkalpošanu dobeles tā saucamā filiāle kur vienmēr ir ne tikai garas rindas, bet arī darbiniece kas pilda savu darbu pavirši, neko neizskaidrojam un sūtot uz jelgavas filiāli, piemēram gribējām uzzināt vai konts vēl ir bloķēts un citu informāciju kas ir saistīts ar konta atbloķēšanu. Vai tad šādu informāciju nevar snieg dobele.? Vēl par Jelgavas filiāli. Kontu jau cenšos atbloķēt no janvāra sākuma, bet jau ir ka marts, un neka nav...

Jo Jolant..a 31.03.2018
Komentāri 0 Pakalpojumi

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Swedbank Latvia 20 minūtes gaidīt savienojumu ar konsultantu kurš man draud speciāli nobloķēt i-banku, jo redz viņai kaut kas nepatīkot... Cirka meistari, jūs iedevāt baltu A4 lapu kur AR melniem burtiem rakstīta PAROLE un ar pildspalvu jūsu darbiniece uzrakstīja lietotāja numuru, logojoties iekšā vadam "lietotāja numurs" un "parole" - NEPAREIZS KODS? Es vadīju kādu kodu? no lapas divi ciparu kopumi, un kādā kombinācija to nevadi, man NELAIŽ dēļ KODA!?!?! Prieks ka ar SEB Latvia nav tādu problēmu!

Ar Artūrs 12.03.2018
Komentāri 11 Bankas

Swedbank - Плохой сервис

Плохой сервис Мне понадобилась копия платежки о перечислении в частный пенсионный фонд. Оказывается, в Swedbank за это нужно платить, ждать 2 дня и лично явиться в отделение за документом. В любом другом банке подобная копия платежки (pdf) может быть получена за пару минут, и бесплатно. И это банк высоких технологий и дистанционной доступности!?

Se Sergej Kanev 02.03.2018
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Es protams atvainojos bet vai tas ir normāli ka banka strādā tikai 2reizes nedēļā no 8:00 līdz 16:00 ar pusdienlaiku 13:00-14:00 un vienu klietnu apkalpo 45-50 minūtes, veciem cilvēkiem (ap 80-85 gadi)jāgaida stāvot kājās. Kad darbiniekam pateicu ka loti ilgi un cilvēkiem ir grūti gaidīt man atbildēja "es strādāju". Lūk kāda apkalpošana ir mūsu mīļajā Smiltenē.

Swedbank - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Nepārprotami ir 21gs. Lielākoties viss notiek elektroniski, visu var atrast internetā utt. Šoreiz kļūdas pēc pagarinot maksājuma karti saņemšanas vietu norādīju Jelgavas swedbank filiāli. It kā nieks. Jelgavā biju darīšanās pase vienmēr līdzi, domāju aiziešu un fiksi izņemšu. Šoks iestājas jau ieejot. Vienmēr pie ieejas ir dāma kas smaida un sveicina visus. Šoreiz nekā. Nu labi. Nekas. Pēctam paņemot nummuru un ieraugot to tautu zāle vēlviens šoks. Domāju labi aiziešu paēst (jo tieši bija...

Sa Santukii 13.12.2017
Komentāri 3 Bankas

Swedbanka/SEB banka - Nekaunīga alkatība

Nekaunīga alkatība Apbrīnojama nekaunība un alkatība Latvijas iedzīvotājiem "draudzīgās" swedbankas! Lai izņemtu naudu no 20€ par pakalpojumu jāatstāj 4,27€. Nu ļoti labi procenti! Tad jau var rīkot labdarības pasākumus, sporta spēles utt. Cilvēki, esiet uzmanīgi un sekojiet līdzi šai lv iedzīvotāju “draudzīgajam kantorim”. Ar labdarību acis tik mālē….. Ceru, ka šī banka mūs visus kādreiz iepriecinās ar savu krahu un pazušanu no manas valsts!

9w 9wave 12.12.2017
Komentāri 11 Bankas

Swedbank - Krāpšana, maldināšana

Krāpšana, maldināšana Internetbanku lietoju ne pirmo gadu. Vēlējos krājkonta naudu izņemt. Pieteicu naudas izņemšanu. Pēc kā vakar naudai jau vajadzēja būt kontā, jo ieskaita 7 dienu laikā. Operāciju veicu korekti līdz galam. Šī jau nav pirmā reize, kad tieku apčakarēts. Uzrakstīju bankai vēstuli. Gan jau zvanīs un taisnosies, ka kaut ko nēesmu līdz galam apstiprinājis. Ar kādu nolūku viņi tā dara, nav skaidrs!

Swedbank - Klienta maldināšana

Klienta maldināšana 18.11. Gribēju izņemt skaidro naudu no bankomāta Mežaparkā. Esmu swedbank kliente, swedbank mobila aplikācija līdz šai dienai rāda ka zooloģiskajā dārzā meža prospekts 1 ir swedbanka bankomāts. Dodos tur, bet bankomāta vairs nav. Tuvākais bija tikai citadeles bankas bankomāts vienu tramvaja pieturu uz priekšu Kokneses prospektā. Šī swedbankas paviršība maksāja man 3,85 eiro. Vai swedbanka to kompensēs?

Ml ML2004 29.11.2017
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Apkalposanas centrs

Apkalposanas centrs Nevaru sazinaties ar banku nesaorotu ja jums ir numurs kura rakstits ka tas starada dienakti kapec nevar sazvanit jau treso stundu?zvanu jau no pulkstens cetriem.ja tas nav dienakts telefons nav ko vinu likt visur un rakstit ka tas ir dienakts tad uzrakstiet lidz cikeiem tas starda.ka normalajas iestades pat poliklinikas vieglak sazvanities un rakstits darba laiki.

Swedbank - существенная брешь в системе безопасности интернет-банка

существенная брешь в системе безопасности интернет-банка Ситуация такова: у моего престарелого друга, о котором просила позаботиться дочь, проживающая в Лондоне большие проблемы со здоровьем - он даже не помнит что вчера ел и ел ли вообще... Свои пенсии (из двух стран) он получает на счёт в Swedbank. На меня была оформлена доверенность и открыт доступ в интернет-банк для того чтобы я вёл его "бухгалтерию" - оплачивал счета на электроэнергию, кабельное телевидение, телефон, коммунальные услуги и т.д. Так продолжалось несколько лет. Я его навещаю...

Swedbank - Swedbank attieksme pret jauniem klientiem.

Swedbank attieksme pret jauniem klientiem. Swedbank attieksme pret jauniem klientiem. Situācija sekojoša – šā gada oktobra otrajā pusē abi ar savu 70 gadus veco vecmammu ieradāmies Swedbank filiālē tirdzniecības centrā Rīga Plaza. Iemesls tam bija tāds, ka vēlējamies atvērt vecmammai kontu šajā bankā, lai nebūtu problēmu izņemt skaidru naudu (tikai pensiju) no bankomāta, ņemot vērā to, ka pilsētā, kurā dzīvojam ir pieejams tikai šīs bankas bankomāts. Tātad, sagaidījuši savu rindu, dodamies pie speciālista. Ieņemot savas vietas, ka...

Wi willer11 18.10.2017
Komentāri 12 Bankas

Swedbank - Lēna, briesmīga apkalpošana

Lēna, briesmīga apkalpošana Lai sazvanītu apkalpošanas centru, jāgaida minimāli 20 minūtes jebkurā laikā. Sazvanīju nogaidot 34 minūtes, atbildēja rupja operatore, kas lūdza uzgaidīt un pazuda vēl uz 10 minūtēm. Atbildi tā arī nesagaidīju! Zvanīju vēlreiz, tā pati situācija!

Za Zane1111 15.10.2017
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Lēna apkalpošana

Lēna apkalpošana Nosēdēju rindā 40 minūtes, strādāja 2 lodziņi. Tie lodziņi apkalpo klientus 60 minūtes min. Nogaidot 40 min. konstatējās ka man nav pase līdzi... aizbraucu pakaļ pasei... atbraucu man bija 206 numurs bet skatos apkalpo 208 tikai... un paņemot jaunu numuru man bija 226 super atkal min 60 min bus jāgaida.

Re ref 14.10.2017
Komentāri 8 Bankas

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Вот такая у меня жалоба. На счёте 30,09,2017 после покупок в продуктовом магазине на сумму 1,94 € счёте был остаток 6,73 €, в тот же день была сделана покупка в аптеке на сумму 7,99 €. Согласно маиематике 6,73 - 7,99 = - 1,26 €. На мой вопрос: "какого х... На на счёте минус? " мне в устной форме сказали что 29,09,17 c покупки, было неправильно списано. А в письменной форме вот что: "Все зависит от торговца, какой pos терминал он использует. Есть терминалы, при сделках в которых не проверяется...

Swedbank - nerīkojas lietas labā - Slikts serviss

Slikts serviss Tātad, nu jau 3 gadus man ir cits tālruņa numurs. Lai nebūtu lieki jāmaldās swedbank mājas lapā un lai būtu pārliecināta, ka viss ies, tad devos uz filiāli, lai tur nomaina manu numuru, lai veic visus uzstādijumus, ko vēlos. Domāts - darīts. Izdara man visu, ko lūdzu. Labi, 1. Nevarēju ar sms pārbaudīt konta atlikumu, lai gan lūdzu, lai uzstāda 2. Nesaņēmu sms par ienākošajiem darījumiem, kaut arī to lūdzu 3. Ar savu numuru swedbank lapā nevaru rīkoties, kā to saprast? Labi, eju pati uz savu...

Ar ArdievuBanka 22.08.2017
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - neiespejami sazvanit informatīvo talruni

neiespejami sazvanit informatīvo talruni Labdien. Meita pārsniedza kredītkartes limitu un jau trešo dienu mēģinam sazvanīt informatīvo swedbank tālruni uz ko mums atbild , ka visi operatori ir aizņemti. kā jūsuprāt , lai meita tgd norēķinās ar karti ? Ne visiem ir iespeja aizbraukt uz jūsu filiāli .

Jo jolantaf 22.08.2017
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Jāstāv rindā ap divām stundām, lai no sava konta pārskaitītu naudu, jo limitu viņi caur interneta banku nepalielina... Ņem pa vidu apmeklētājus bez numuriņiem, absolūti nesteidzas, vienu cilvēku apkalpoja 45 minūtes (varbūt ilgāk). Cilvēki sašutuši, jo šāda atatieksme nav normāla. Varbūt darbinieki ir neprofesionāli, ka nespēj ātrāk apkalpot klientus?

Iv IvetaSk 15.08.2017
Komentāri 3 Pakalpojumi
SubWay