LV RU

Swedbank

Swedbank AS
www.swedbank.lv
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
238
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - Strīds

Strīds 09.12. Bankrotē iegadājos lietotu telefonu.samaksaju ar bankas karti apstrāde nenotika, darbinieks palūdza vēlreiz nopikstināt karti, ok. Par laimi savācu visus čekus un mājas konstatēju ka ir noņemta dubulta summa. 114 eiro 2×. Zvaniju uz lombardu viņiem viss ok. Zvaniju uz savu banku, no viņu puses arī nekādas probleimas neesot. Nākošā dienā zvanu atkal uz lombardu, prasu kas notiek? Tātad, lombarda terminalu atbild swedbank, un lai atgūtu šo summu ir jāgaida no 7 -10 dienām, taa nauda esot, rezervèta un tas nozīmē, ka cilvēkam deļ tā ir jāpaliek bez naudas,tikmēr kamēr viņi tā grib.

Swedbank - Ciniska apkalpošana

Ciniska apkalpošana Rūgta pieredze klientu apkalpošanā. Darbinieks nelaipns, iesāk sarunu uzbrūkoši, liedz izmantot bankas noteiktās tiesības, nepārzin bankas noteikumus, nekompetences ietvaros maldina klientu un kļūst cinisks. Nepārzina terminoloģija – neizšķir: deklarēto, dzīves vietas, un kontaktadresi. Līdz šim sliktākā komunikācija ar swedbank 20 gados.

A Andinsh 14.12.2020
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Плохой сервис

Плохой сервис Я разочаровался в сервисе Swedbank ! В такое время когда люди сидят дома без работы, без денег, а другие хотят им помочь, работникам Swedbank на них наплевать, потому что у них такие правила ! Отец хотел перевести деньги через банкомат, потому что по другому нельзя, банкоматы заменили все филиалы, а банкомат " съел " денежку и отключился (но что интересно, карточку вернул). Позвонив по указанному номеру в службу Swedbank ему ответили, что придётся подождать 10 рабочих дней, пока кассир не...

J Joker-333 27.11.2020
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Neprofesionāli darbinieki, ļoti slikts serviss

Neprofesionāli darbinieki, ļoti slikts serviss Ļoti slikts serviss - ja to par tādu var nosaukt - klientu apkalpošanā pa telefonu. Tante neklausās, ko viņai Saka, kaut ko maļ no piezīmju Lapiņas, vai ko no galvas iemācījusies atbildēt, bet kam ar uzdoto jautājumu nav nekādas saistības. Nemēģina risināt tehniskas grūtības, nemēģina klientu nomierināt un palīdzēt, neatvainojas par sagādātajām neērtībām, nepieklājīga, nav iemaņu sarunā ar klientiem. Paziņoja, ka neko nezina, neko nevar palīdzēt un nometa klausuli - un viņai par šo "darbu" katru mēnesi kāds muļķis maksā algu.

L Laura10 14.11.2020
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Slinks darbinieks

Slinks darbinieks Vēlējos pieslēgt smart ID , lūdzu to izdarīt Jeļizavetai Senenovičai (administrators) , darba process aizņem līdz 3 minūtēm, uz ko dzirdēju atbildi, ka viņa ir aizņemta un var tikai pēc pieraksta. Bet tanī pašā laikā viņa nebij aizņemta un bija laiks palīdzēt. Kompānijas seja ir viņu darbinieki! Es atsakos no swedbank!

Swedbank - Absurds

Absurds Sveicināti! Pārskatot iepriekšējās sūdzības par šo nolādēto žīdu kantori, top skaidrs, ka pašu swedbanku sūdzības šeit galīgi neinteresē. Bet tomēr. Vēlos dalīties nelielās pārdomās. Swedbank naudas izmantošana ir pārlieku dārgs prieks. Pats uz savas ādas izjutu patēriņa aizņēmuma garšu. Un ziniet kā - pats vairs negribu un citiem arī galīgi neiesaku. Nokavēji maksājuma termiņu - no pirmās kavējuma dienas sāk uzrēķināt visus iespējamos brīnumus. Kontā nav naudas - no problēma - ieturēs naudu...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Gribēju pasūtīt internetbankā jaunu bankas karti, tā kā esošajai termiņš iet uz beigām (palikušas 30 dienas) . Bet izrādās nevaru pasūtīt, jo banka nepabrīdinot automātiski izsūtījusi jau jaunu karti uz adresi, kur dzīvoju vairākus gadus atpakaļ. Kā var nenoskaidrot vai cilvēks vēl dzīvo vispār tur pirms izsūta karti. Nu nekas, sazvanos ar banku, lai nobloķē to karti un sūta jaunu uz tagadējo adresi. Saka, ka jāgaida 8-10 darbadienas. Pagājušas jau gandrīz 3 nedēļās bet karte ir nomaldījusie...

@ @dUsmAs 28.09.2020
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Problēmu paši atrisinājām aizņemoties telefonu ar NFC lasītāju. Jūsu darbinieki tik spēja piedavat pārbaudit telefona Ios versiju restartet telefonu un atjaunināt ko prot pat pamatskolas bērns. Un beigās jau jūsu darbinieki kuriem zvanijam ieteica braukt uz "tuvāko" 50 km filiāli uz Jelgavu pēc nedēļas, vai vel labāk uz Rīgu 100 km attālumā. Jums apkalpošanas serviss ļoti slikts, darbinieki ar vājām it zināšanām. Lūdzu apmāciet savus darbiniekus stradat nevis likt justies klientam vainīgam.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Sakarā ar uzvārda maiņu centos sakārtot savus datus dažādas iestādēs. Visur tas bija iespējams jo datu apmaiņa ar Pmlp bija notikusi automātiski, izņemot banku. Swedbank lai nomainītu uzvārdu liek ierasties klātienē ar iepriekšēju pierakstu kas ir vairākas nedēļas garš. Tapat tuvāka filiāle man ir 100+km attālumā. Iepriekš bija filiāle Madonā, joprojām i-neta ir info ka filiāle joprojām tur ir. Ierodoties filiāle, izrādas, tā likvidēta. Cilvēku muļķošana sazinoties ar banku, darbiniece atsauca...

K K.K 26.08.2020
Komentāri 7 Bankas

Swedbank - Slikts serviss, rupja, nepieklājīga

Slikts serviss, rupja, nepieklājīga Pretīga sieviete. Šodien vēlējos atvērt pa jaunu kontu. Esmu bijis swedbank klients vairāk kā 10 gadus. Tur Akrapole kaut kāda veca, rupja, nosodoša Ragana sēž un domā ka viņai ir kādas tiesības nosodīt kā es izskatos. Pretīga. Rupja, nepieklājīga, kā tadus cilvēkus darbā ņem.

T Tomsbomsoms 31.07.2020
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Slikts serviss apkalpošana

Slikts serviss apkalpošana Labdien. Šodien biju filiālē Daugavpilī Rīgas ielā. Apkalpošana briesmīga. Gribēju lai palīdzēja uzstādit smirt Id manā telefonā. Attieksme ir tada it ka ko tu šeit atnāca ar stulbām jautājumiem. Un nevari atcereties piedavato tev kodus. Kadam nolukam tev vispār tas smart ir vajadzīgs? Nopietni? Ja es atnācu Jūsu filiāle tad laikam vajadzīgs gan. Sabojāja tikai garastāvokli. Galu galā nācās visu taisīt pašai. Kadām nolukām tut tad sež šitas jaunās meitene?

O Olja692 27.07.2020
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Problēmas ar konta likvidēšanu

Problēmas ar konta likvidēšanu Totāla krāpējbanka. Internetbankā nekas netiek uzrādīts par konta bloķēšanu un naudas rezervāciju.Viss parādās tikai pie naudas izņemšanas bankā. Pie pieprasījuma ka vēlos likvidēt kontu bankā,no operātora sākas visādas atrunas un nesaprašanas par konta likvidēšanu.Banka pat klientus negrib laist projām,jo nebūs ko čakarēt.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Swedbank savā mājaslapā norāda, ka skaidru naudu bez maksas var izņemt swedbank bankomātos arī Seb bankas klienti. Realitātē swedbank bankomāti nepieņem manu seb bankas karti. Pirms mēneša vēl varēja izņemt skaidru naudu swedbank bankomātos. Domāju, ka tā ir klientu maldināšana.

S s.edmunds 30.06.2020
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Negodīgi

Negodīgi Neiesaku apdrošināt nekustamo īpašumu! Negodīgi aprēķina un izmaksā. Piemēram ja bojājums ir uz 1000€ tad izmaksās 40€. Ilgi izskata! Prasa mistiskus dokumentus! Stāsta Skaisti bet realitātē, krāpšana,. Nevienam neiesaku neko pie viņiem apdrošināt... Ceru ka citur tā nav! Neatbild uz vēstulēm un neizskata 2 nedēļu laikā bet gan 6 nedēļas izskata... Un izmaksā tak vispār pēc vairākiem mēnešiem.

S Sarkkhgdsdgg 10.06.2020
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Kukuļa izspiešana

Kukuļa izspiešana Labdien, jūsu jurists Sandis Saulītis 2008. Gadā uzraugot manas kompānijas Sia Viksan saistību izpildi pieprasīja man kukuli 2500 latu apmērā, tas notika tikšanās telpā ar video novērošanu un otrajā tikšanās reizē kukulis tika nodots bankas otrajā stāvā klientu uzgaidāmajā telpā, saprotams man ir liecinieki, gribu lai šie video materiāli tiktu izskatīti un pārbaudīti un mana nauda tiktu atgriezta un vainīgais tiktu saukts pie atbildības. Visus šos gadus klusēju, jo bija neatrisinātas manas un...

Swedbank - Batonu spraušana

Batonu spraušana Sveiki, Nevaru saprast, vai tā vairāk būtu krāpšana, vai manipulācija, grūti teikt. Bet, man pirms vairāk, kā gada piezvanīja, un piedāvāja zelta kredītkarti, nu, es aizgāju parunāties ar viņiem, teica: "viss būs labi, tas ir ieguldījums nākotnē, būs zemāki procenti, jo vairāk tērēsiet, jo labāk", vienvārdu sakot, tērē tikai no kredītkartes. Tā arī es darīju, katru mēnesi apgrozījums bija pie 1000-200 eur, kā alga ienāk, tā uzreiz atpakaļ uz kredīt karti, līdz 5. Datumam. Nu ko, tagad...

M muexstszy 25.04.2020
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Gross incompetence

Gross incompetence I left Latvia at the end of March 2020 and kept my account open because I still had the possibility to use Internet banking, was planning to close it after managing to open a new one in my new country of residence, Austria. So it happened that last week I lost my phone which had the smart id app connected to my Internet banking. I called swedbank and was told that I can close the net banking option for security reasons and call them if I need to make a transaction later or close the account. I...

G Gabi. Babone 24.04.2020
Komentāri 4 Bankas

Swedbank - Naudas zagšana

Naudas zagšana Naudas zagšana swedbank bankomātā. Ievietoju swedbank bankomātā karti revolut lai izņemtu 10€ bet brīdī kad nauda jāizdod bankomāts izmet error un naudu neizdod. Atsaku operāciju vadu visu no jauna bankomāts naudu izdod. Bet skatoties bankas pārskatā uzrādās ka nauda izsniegta un no konta pirmie 10€ atskaitīti lai gan neesmu saņēmusi. Zvanu konsultantam uz swedbank man atsaka palīdzību kā tas neesot viņu kompetencē jo neesmu klients swedbank. Bet naudu norija swedbank bankomātā nevis citā. Kada starpība kādu karti izmantoju ņemot naudu ārā. Ņemu swedbank bankomātā...

D dainukxx 22.04.2020
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Вся проблема началась из-за smard id. Который очередной раз полител из-за того, что банк не способен обеспечить достойной обслуживание программы. Звонили по ихнему телефону, чтоб разобраться, что за фигня. Оператор разговаривал очень не уважительно. Делая во всем виноватым пользователя. В итого было сказана ехать в банк, но при этом не один из них, не сказал, что надо предварительно записываться. Приехав на место было выяснено, что надо стоять в очереди фиг знает сколько. Говоря с работниками было заметно, закатывание глаз и ухмылки.

з Злюка 16.04.2020
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Smart ID, Nav iespējams apmaksāt pirkumus visas dienas garumā!

Smart ID, Nav iespējams apmaksāt pirkumus visas dienas garumā! Ievērojot valstī noteiktos noteikumus, vēlos iepirkties interneta veikalā, lai lieku reizi nedotos uz veikalu. Bet visas dienas laikā nav iespējams samaksāt par izvēlētajām precēm. Kāpēc man rīt būs jāpārmaksā par izvēlētajām precēm un jātērē atkal savs laiks un nervi?

L Lase Juska 15.04.2020
Komentāri 3 Veikali

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes