Swedbank

Swedbank AS
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
318
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - Briesmīga apkalpošanas kultūra

Briesmīga apkalpošanas kultūra Rēzeknes filiālē klientu apkalpošana ir zem jebkuras kritikas. Klients tiek nostādīts neērtā situācijā, pazemots, izsmiets, vairākkārtīgi vārdiski aizskarts. Darbiniecei Jutai Gudrinikai ieteicams pārvērtēt, vai darbs ar klientiem tiešām ir viņas aicinājums, jo pēc pieredzētā, šķiet, ka tā gluži nav. Kompetences, empātijas trūkums, neadekvātu un nepamatotu padomu sniegšana tā vietā, lai veiktu savus tiešos darba pienākumus. Skumji, ka šādi cilvēki strādā ar bankas sfērā. Pakalpojumu pēc kura ieradāmies, tā arī nesaņēmām. Nožēlojami.

V Vettta 19.02.2024
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Swedbank ar kautko tādu saskaros pirmo reizi. Zagļi lielākajā apmērā, tagad manas domas par swedbank ir mainījušas uz slikto puai. Bankas konta apkalpošanas maksas u. Tt parejas maksas ko viņi ietur? Par ko tas ir? Tātad, tika veikts bankas pārskaitījums uz revolut lt bankas kontu summu neminēšu, protams krapnieciba prece saņemta netiek par ko tika veikts maksājuma ka ari nauda atgriesta ne tik, sazinajos ar swedbank par to kas atgadijies, ja maksājumu redz viss kartība, bet par to lai atceltu...

A ALVISB21 27.01.2024
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Filiāle pieslēdza manam kontam pensiju 3. Līmeņa kaut vai esmu bezdarbnieks un tiklīdz tika ielikta nauda konta viņa pazuda, es ne reizi neprasīju nekādu suda pensiju un tagad to naudu ko atņēma es viņu vairs nedabūšu atpakaļ, ļoti banka neiesaku nevienam tur iet, it īpaši uz filiālēm kur jūs centīsies pierunāt uz visādām.

T txmzxc 20.01.2024
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Diskriminatīvi neveic elektroniskus ZibMaksājumus uz RevoLut banku!

Diskriminatīvi neveic elektroniskus ZibMaksājumus uz RevoLut banku! SwedBank oficiāli ir Deklarējusi, ka veic ZibMaksājumus (t.i. maksājumus dažu sekundžu/minūšu laikā 24/7) ej.uz/swzib - citēju "jebkurš pārskaitījums līdz 15 000 eiro uz Latvijas vai _Eiropas_ bankām, kuras ir pievienojušās RT1 vai TIPS zibmaksājumu sistēmai, pēc noklusējuma tiks veikts kā zibmaksājums." Realitāte ir Tāda, ka izvēloties jauna maksājuma formu, rakstot tajā neLatvijas IBAN konta numuru, banku atpazīst, BET liek izvēlēties Starptautiskā maksājuma formu, kurā maksājums tiek veikt...

A ap000 04.01.2024
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Slikta apkaupušaba

Slikta apkaupušaba Es neesmu apmierināta par apkaupošanas ka nenāca preti man vaidzeja šodien izņemt ara bankas katri bet neiedeva kāpēc viņu darba pienākums neapkaupot klientus Sveicināti! Jūsu konsultācijas "Kartes saņemšana" kods ir 713643, kas jāievada rindu mašīnā, ierodoties CENTRS, FIL. 27.11.2023. plkst. 10:00. Swedbank bet neiedeva man jātērē savu laiku Un jākavē darbu kas man Tas diena apmaksa.

Swedbank - Neparskaita naudu

Neparskaita naudu Netiek parskaitita nauda laicīgi lūdzu pārskaitat naudu lai par jums nebutu daudz sūdzību cerams ka sapratāt visu ko es jums un citi sākam paldies par sapratni lai turpmāk tas vairs neatkārtojas paldies Jums visiem cilvēkiem ...paldies jums

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss 04.11.2023 Mēģināju pārskaitīt naudu savam vecajam draugam Ukrainā no sava Swedbankas konta. Mans draugs ir pensijā un nav armijā. Es viņu pazīstu 52 gadus. Nauda bija paredzēta 3D printera iegādei un dalībai Drukarmy darbā: https://drukarmy.org.ua/about-us . Taču Swedbanka noraidīja šo pārskaitījumu, sakot, ka tas ir “pretrunā bankas politikai”. Tas nozīmē, ka Swedbankas politika ir traucēt atbalstīt Ukrainas cīņu pret Krievijas agresiju. Varbūt Swedbanka atbalsta šo agresiju, atbalsta...

Swedbank Alfa filiāles darbiniece Poļina nav apguvusi ētikas pamatprasmes - Darbinieka uzvedība

Darbinieka uzvedība Nesen biju t/c Alfa Swedbank filiālē. Ne īpaši laipni mani apkalpoja darbiniece Poļina (uzvārdu nezinu, atceros ka neizrunāja burtu R). Šī kundze runāja ļoti augstprātīgi un pārtrauca mani, neatļāvot pat pabeigt nevis teikumu, bet pat vārdu. Kundze uzskata, ja strāda bankā, tad viņa esot topā. Prasu viņai par Smart ID, a viņa man piedāvā apdrošināties. Nu kas tas tāds? Vispār nedzird ko es viņai saku. Pārgāju jau uz krievu valodu, bet šī arī mani tā arī nesadzirdēja ko es prasu. Tā arī aizgāju...

L Laila.B.L. 18.11.2023
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss 26. Oktobrī devos uz Akropoles Swedbanku ar mazmeitiņu jo pats esmu gados, kur sagaidija diāna simonova konsultants. Viņa bija ļoti nelaipna, man vajadzēja izveidot Smart Id. Izdzina manu mazmeitiņu un pateica man ka esmu vecs un man to nevajag, tā pat neko nejēdzu.. Kā darbinieks var zināt un spriest vai man to vajag vai nē. Devos prom ar paugstinātu asinspiedienu un apbēdināts. Nākam dien devos uz alfas filiāli kur bija jauki darbinieki, kuri visu izskaidroja, piedāvāja variantus. Biju ar mazmeitiņu un darbinieki mums abiem skaidroja.

T Tatusik79 29.10.2023
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Apzināta invalīdu maldināšana

Apzināta invalīdu maldināšana Sveicināti! Vēlējos informēt sabiedrību par swedbank izdarībām, īpaši invalīdus, viņu tuviniekus! 2020. Gadā, swedbank, ņēmu valsts garantēto studiju kredītu 2600 eiro apmērā. Aptuveni pēc gada veicu pirmo atmaksu – 600 eiro. 2023. Gadā nopietni saslimu, vdēāvk nolēma piešķirt ii grupas invaliditāti. Tiklīdz saņēmu invaliditātes apliecību, pierakstīju bankas ziņojumu, pamatojoties uz savstarpēji noslēgtā līguma 8.1. Punktu. Īsāk – ja klients ir ieguvis ii grupu, kredīts nav jāatmaksā. Ta...

Swedbank apdrošināšana - Slikts serviss, nesaprotama apdrošināšana

Slikts serviss, nesaprotama apdrošināšana Octa apdrošināšana. Ja mājokļa apdrošināšana tiek noņemta gadiem ilgi no konta neko nejautājot par salīdzinoši augstu cenu, tad ar octu swedbankāesmu jau iekritusi otro gadu pēc kārtas. Beidzoties apdrošināšanas termiņam tika atsūtīts jauns piedāvājums, kas jāapstiprina vairākas dienas pirms termiņa beigām. Nokavēju bankas termiņu, bet vecā Octa vēl ir, nospiežu piekrītu. Piedāvājums pazūd, domāju, ka ar to lieta darīta. Bankas kontā ikdienu neskatos. Nupat atnāca " dāvaniņa" no csdd-milzīg...

H hopa 15.10.2023
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Attieksme pret darbiniekiem

Attieksme pret darbiniekiem Vadības attieksme pret darbiniekiem ir zem katras kritikas. Pirmo reizi ko tādu redzu. Kārtojām darījumu ar darbinieci, saruna noritēja pozitīvi, ļoti labi sapratāmies, viss tika izskaidrots un paskaidrots ļoti labi. Pēkšņi ne no kurienes uzrodas vadītajā, tā varēja saprast un sāka kritizēt darbinieci un iejaukties sarunā. Manuprāt tā nedara nopietnos uzņēmumos. Un likās, ka vadītajā ir daudz nekompetentāka par darbinieci, kura visu ļoti labi izskaidroja. Nezinu, vai tā ir laba attieksme pret darbiniekiem, vismaz ne klientu klātbūtnē.

K Krindels 04.10.2023
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Piekļuve internetā, konkrēti, no ārzemēm

Piekļuve internetā, konkrēti, no ārzemēm Sveicināti! Kaut kas ar Swedbank.lv drošības uzstādījumiem ir "nogājis greizi", pārspīlēti "droši". Līdz šim vienmēr izdevās ielogoties interneta bankā, arī no ārzemēm, arī no konkrēta datora (Vācijā). Šajās dienās pēkšņi vispār neatveras mājaslapa (pati pirmā, tur, kur atvērtos saites uz "Bieži uzdoti jautājumi" utt., par ielogošanos kontā nemaz nerunājot. Tas ir tikai Swedbankai .lv . Atveras gan Citadele.lv, gan SEB.lv, Luminor.lv . Pat mēģināju salīdzināt Swedbank/lt , ee, se, mājaslapa...

J Juzi 06.09.2023
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Pilnīgi nepamatoti banka no mana konta krāpniekiem pārskaitīja divos maksājumos naudu no mana konta uz krāpnieku kontu Spānija. Situācija ir bankas sistēma diezgan traģiska, jo man atrodoties māja, no konta noskaita naudu, banka pati bloķē karti, es apstiprinu, nauda ir rezervācija jo starpvalstu maksājums, zvanu rakstu, lai neveic darījumu, vienalga banka pārskaita, atsūta paziņojumu, pati visu esmu apstiprinājusī. Lai gan nekad banka neesmu izveidojusi digitālo karti un apstiprinājusi...

J Jana Kreicmane 29.08.2023
Komentāri 12 Bankas

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Labdien, sakara ar to, kad pate diemžēl iekāpu krāpnieku nagos, un man no bankas konta tika pārskaitīta mana alga krāpniekiem. Neskatoties uz to kad momenta zvanīju swedbanka apkalpošanās dienesta, un izstāstot visus sīkumus, lūdzu bloķēt kontu un karti. Un sniedza man cerības ziņas, kad naudiņu varēšu atgūt. Nākošajā diena devos uz swedbanku personiski uzrakstīju iesniegumu. Nomainīju visu. Šodien dabūju atbildi, kad pate esmu vainīga, viņiem nav tiesības nepārskaitīt naudiņu ja ir pietiekami konta, un iesniegums ir nepamatots. Ari es esmu protams stulba. Bet nekādas drošības.

L lliepa991 07.07.2023
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Nācās apmeklēt swedbank filiāli spice brīvdienā, lai atbloķētu bankas nobloķētu internetbanku, ko diemžēl nevar izdarīt telefoniski, pat apstiprināt identitāti ar smart-id. Izdevās pat pierakstīties uz pēdējo brīvo vietu šajā dienā. Strādā 3 darbinieces, plkst. 15: 00, viena darbiniece aiziet pusdienās, citas starp nākamā klienta apkalpošanu ietur 10 min pauzi, acīmredzot nav vēl pienācis nākamais apkalpošanas laiks. Vīrietis, kas strādā informācijas stendā pie ieejas ļoti augstprātīgā tonī...

G GintaN 10.06.2023
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss 26. Janvārī zvanīju uz swedbank lai slēgtu kontu, jo tuvākā filiāle atrodas aptuveni 50km no mājām, man teica ka konts ir slēgts un viss ir kārtībā. 27. Martā tētis gribēja ieskaitīt naudu un nejauši uzspieda veco swedbank kontu nevis jauno Seb kontu, zvanījām uz swedbank un tad uzzināju ka tomēr mans konts nebija noslēgts tāpēc lika braukt uz tuvāko filiāli. Šī nav pirmā reize ar sliktu pieredzi apkalpošana, jo 2022. Gada vasarā nozaga no konta lielu naudas summu un pašas beigas swedbank...

N Nezināms105 06.06.2023
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - paviršība

paviršība 14.05.2023 ierodoties spice filiālē, lai atvērtu kontu un skolēna isic karti pasūtītu, nokavēju tikšanos par 3 min. Nācās gaidīt gandrīz 30 min. Līdz pieņemšanai. Filiālē nokārtojam visas formalitātes. Vakarā pamanīju, ka skolēna vardam trūkst 1 burts. Swedbank darbiniekam ievadod datus no id kartes radusies neuzmanības kļūda. Vairākas dienas zvanot uz banku (14. ,15. Un 16.05.) kļūdu izlaboja. Filiāles darbiniece pat neatvainojās telefonsarunā par radušos situāciju. Bankas kartei klūdu...

M Mastera33333 17.05.2023
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Bankomāts norija naudu

Bankomāts norija naudu Ieliku bankomātā 510€, bet ieskaitījās tikai 460€. Uzrakstīju bankai vēstuli ar bankomāta adresi, datumu un laiku un situācijas aprakstu. Pēc dažām dienām saņemu atbildi, ka pieprasījums ir nepamatots. Izrādās, situācija nav unikāla, bez tabu ziņoja sieviete par tādu pašu situāciju - norija 50€, un nra.lv raksts, kā vīrietim norija 80€. Mainu banku un swedbank bankomātiem uzticēties neiesaku!

2 290 17.05.2023
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Maksājuma nepieņemšana un sods par kavējumu

Maksājuma nepieņemšana un sods par kavējumu Mēģināju veikt maksājumu, diemžēl uz android ierīces swedbankaplikācijā pieprasīja parakstīt ar eparaksts mobile maksājuma uzdevumu. Pēc mēģinājuma - kļūda. Pie bankas maksājuma nekāda paziņojuma nebija par jebkādu rīcību. Pēc vairakkārt mēģinājumiem vairākas dienas, sazinājos ar eparaksts komandu, kura pateica ka jāveic jauna līguma noslēgšanu... Par neveikto maksājumu dabūju sodu, bankas darbinieki neatzīt nekādu vainu, un stāsta ka var taču ar smart id to izdarīt.. Un bla bla bla... Bet...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes