Swedbank

Swedbank AS
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
321
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - Bankomāti

Bankomāti Atkal bardaks banku sfērā, šajā gadījumā ar Swedbank bankomātu! Dominā ir bankomāts, gan iemaksu, gan izmaksu! Liek cilvēks iekšā 5 EUR, iztaisnotu, bet pavecu banknoti, nepieņem, esot neatpazīstama, nav -ne viltota, ne saburzīta! Ņemot banknoti ārā - tā iestrēgusi, jo automātu defekts noteikti ir konkrētajam bankomātam, tika noplēsta mala no banknotes! Kas tā par lietu! Lai iegādājas kvalitatīvus bankomātus, nevis iedzīvojas uz veciem modeļiem! Parasts strādnieks, negāja skaidroties uz...

C Cosa nostra 25.10.2018
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki. Sūdzība ir tāda,ka swedbankas serviss ir ļoti lēns. Pārskaitot naudu piemēram piektdien vakarā nauda parsūtās tik nākošā nedēļas otradiena. Kaut seb bankas uzreiz parskaitās tajā pašā dienā. Nožēloju ka esmu swedbankas klients ... domāju pāriet uz seb banku.

AtrisinātaSwedbank - Apdrošinášana

Apdrošinášana Labdien! Aizgáju uz banku péc atjaunotás kartes un ieguvu ne tikai karti bet sabojàtu garastávokli. Konsultante jautája vai man esot dziivibas apdrošinášana un tik ĺoti uzsvéra uz to ka dzívee liels procents, ka kaut kas ar jums var notik, ka jàodroşinaas lai paliceejiem vieglaak. Uzskatu, ka tad ir járuná savádák.Un tádiem darbiniekiem, kas atstáj sliktas sajútas sen tur nebútu vairs jástrádá. Un uz to ka neveidoju krájkontu bérnam banká, tik izbríníti jautája-ko juus darísiet tad veelaak.

Swedbank - Personīgā informācija

Personīgā informācija Labdien! Man ir jautājums - kāda velna pēc Swedbankā, ja vēlos atvērt kontu, man prasa jautājumus - vai es esmu precējusies, vai ir bērni utt? K**ces, kāda jums na*** starpība vai man ir bērni, ja man vienkārši vajag atvērt kontu? Varbūt man nākamreiz reliģiju uzprasiet un cik reizes nedēļā nodarbojos ar seksu?

Swedbank - Ложь

Ложь В 2007году приобрёл недвижимость в кредит от сведбанка. Но в 2010 цены на недвожимость упали в 4 раза. Я пришёл в сведбанк в поисках решения этой проблемы. Они мне предложили продать квартиру по ценам на тот день и разойтись с миром. Я сделал так как мне рекомендовал банк. Мне было обещано, что моя кредитная история при этом не будет испорчена. И как доказательство мне был дан автокредит. Но аот сейчас я узнаю, что моя кредитная история безвозвратно испорчена. Всё что мне говорили сотрудники банка оказалось полным враньём.

Swedbank - Briesmīga apkalpošana

Briesmīga apkalpošana Ienācu tc Origo Swedbankas filiālē Par nenormāli garu rindu un lēnu apkalpošanu pat nav jēgas teikt - simts sūdzību par to. Bet laikam šīs iestādes vadītājiem jāiemāca darbiniekus sasveicināties ar klientu (nerunāju jau par normālu sejas izteiksmi) un atbildēt uz jautājumiem pēc tā, kad viņš pabeidza teikto, nevis apraut uz pusvārda, braucot virsū ar “Tad ko jums tieši vajag? Ko jūs te atnācāt?” un tml. frāzēm. Dod man pateikt ko man vajag! Trešo reizi te nāku un katru reizi ir pārsteidzoši...

S Swed klients 05.06.2018
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Bankomāti

Bankomāti Labdien . Kāpēc Jūrmala Kauguros un Slokā ir 4 Swedbank bankomāti , bet tikai vienā var ielikt naudu ? Tas nav pārdomāti . Es dzīvoju dziļi Slokā un man tagad ir jāiet uz kauguriem lai ieliktu naudu uz konta ? Tas ir normāli ? Ceru ka šis drīz tiks izlabots , savādāk būs jāpāriet uz citu banku . Jo šīs ir nereālas neērtības . Ceru ka drīz viss būs izlabots .

Swedbank - Обещали вернуть переплату, но вместо этого УВЕЛИЧИЛИ ЕЁ!

Обещали вернуть переплату, но вместо этого УВЕЛИЧИЛИ ЕЁ! Из за сбоя касс при оплате покупок в Рими Альфа 27.04. снялось ТРИ раза за одну покупку. Позвонила в интернет банк-обещали исправить. Сегодня "исправили", но не убрали лишние суммы, а УВЕЛИЧИЛИ еще на 3!. Теперь получается, что оплачена мной покупка ШЕСТЬ РАЗ! Целый выходной день до них НЕ ДОЗВОНИТЬСЯ-"все спецы заняты"!

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss 3. Martā veicu csn negadījuma pieteikumu uzreiz pēc negadijuma, tā kā bija csn, un es biju/esmu cietusī puse. Zvanot pašai 17. Martā uz servisu, jautājot par procesiem, man tiek ziņots, ka apdrošinātājs nav sūtijis nekāda veida apstiprinājumu, ka auto drīkst labot. Dusmīga zvanu uz banku, šie kā aizmiguši, sāk man jautāt atkārtoti par visu notikušo, saprotu, ka pieteikums tiek veidots atkal. Nu jau 13. Aprīlī atkārtoti zvanot, atkal nelaipni tika atbildēts, ko es vispār iedomājos, ātrāk par 26...

Swedbank - Serviss

Serviss Labdien. Vēlējos īsuma izteikt savu nepatiku pret klientu apkalpošanu dobeles tā saucamā filiāle kur vienmēr ir ne tikai garas rindas, bet arī darbiniece kas pilda savu darbu pavirši, neko neizskaidrojam un sūtot uz jelgavas filiāli, piemēram gribējām uzzināt vai konts vēl ir bloķēts un citu informāciju kas ir saistīts ar konta atbloķēšanu. Vai tad šādu informāciju nevar snieg dobele.? Vēl par Jelgavas filiāli. Kontu jau cenšos atbloķēt no janvāra sākuma, bet jau ir ka marts, un neka nav...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Swedbank Latvia 20 minūtes gaidīt savienojumu ar konsultantu kurš man draud speciāli nobloķēt i-banku, jo redz viņai kaut kas nepatīkot... Cirka meistari, jūs iedevāt baltu A4 lapu kur AR melniem burtiem rakstīta PAROLE un ar pildspalvu jūsu darbiniece uzrakstīja lietotāja numuru, logojoties iekšā vadam "lietotāja numurs" un "parole" - NEPAREIZS KODS? Es vadīju kādu kodu? no lapas divi ciparu kopumi, un kādā kombinācija to nevadi, man NELAIŽ dēļ KODA!?!?! Prieks ka ar SEB Latvia nav tādu problēmu!

A Artūrs 12.03.2018
Komentāri 11 Bankas

Swedbank - Плохой сервис

Плохой сервис Мне понадобилась копия платежки о перечислении в частный пенсионный фонд. Оказывается, в Swedbank за это нужно платить, ждать 2 дня и лично явиться в отделение за документом. В любом другом банке подобная копия платежки (pdf) может быть получена за пару минут, и бесплатно. И это банк высоких технологий и дистанционной доступности!?

S SEK 02.03.2018
Komentāri 3 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Es protams atvainojos bet vai tas ir normāli ka banka strādā tikai 2reizes nedēļā no 8:00 līdz 16:00 ar pusdienlaiku 13:00-14:00 un vienu klietnu apkalpo 45-50 minūtes, veciem cilvēkiem (ap 80-85 gadi)jāgaida stāvot kājās. Kad darbiniekam pateicu ka loti ilgi un cilvēkiem ir grūti gaidīt man atbildēja "es strādāju". Lūk kāda apkalpošana ir mūsu mīļajā Smiltenē.

Swedbank - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Nepārprotami ir 21gs. Lielākoties viss notiek elektroniski, visu var atrast internetā utt. Šoreiz kļūdas pēc pagarinot maksājuma karti saņemšanas vietu norādīju Jelgavas swedbank filiāli. It kā nieks. Jelgavā biju darīšanās pase vienmēr līdzi, domāju aiziešu un fiksi izņemšu. Šoks iestājas jau ieejot. Vienmēr pie ieejas ir dāma kas smaida un sveicina visus. Šoreiz nekā. Nu labi. Nekas. Pēctam paņemot nummuru un ieraugot to tautu zāle vēlviens šoks. Domāju labi aiziešu paēst (jo tieši bija...

S Santukii 13.12.2017
Komentāri 3 Bankas

Swedbanka/SEB banka - Nekaunīga alkatība

Nekaunīga alkatība Apbrīnojama nekaunība un alkatība Latvijas iedzīvotājiem "draudzīgās" swedbankas! Lai izņemtu naudu no 20€ par pakalpojumu jāatstāj 4,27€. Nu ļoti labi procenti! Tad jau var rīkot labdarības pasākumus, sporta spēles utt. Cilvēki, esiet uzmanīgi un sekojiet līdzi šai lv iedzīvotāju “draudzīgajam kantorim”. Ar labdarību acis tik mālē….. Ceru, ka šī banka mūs visus kādreiz iepriecinās ar savu krahu un pazušanu no manas valsts!

9 9wave 12.12.2017
Komentāri 7 Bankas

Swedbank - Krāpšana, maldināšana

Krāpšana, maldināšana Internetbanku lietoju ne pirmo gadu. Vēlējos krājkonta naudu izņemt. Pieteicu naudas izņemšanu. Pēc kā vakar naudai jau vajadzēja būt kontā, jo ieskaita 7 dienu laikā. Operāciju veicu korekti līdz galam. Šī jau nav pirmā reize, kad tieku apčakarēts. Uzrakstīju bankai vēstuli. Gan jau zvanīs un taisnosies, ka kaut ko nēesmu līdz galam apstiprinājis. Ar kādu nolūku viņi tā dara, nav skaidrs!

Swedbank - Klienta maldināšana

Klienta maldināšana 18.11. Gribēju izņemt skaidro naudu no bankomāta Mežaparkā. Esmu swedbank kliente, swedbank mobila aplikācija līdz šai dienai rāda ka zooloģiskajā dārzā meža prospekts 1 ir swedbanka bankomāts. Dodos tur, bet bankomāta vairs nav. Tuvākais bija tikai citadeles bankas bankomāts vienu tramvaja pieturu uz priekšu Kokneses prospektā. Šī swedbankas paviršība maksāja man 3,85 eiro. Vai swedbanka to kompensēs?

M ML2004 29.11.2017
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Apkalposanas centrs

Apkalposanas centrs Nevaru sazinaties ar banku nesaorotu ja jums ir numurs kura rakstits ka tas starada dienakti kapec nevar sazvanit jau treso stundu?zvanu jau no pulkstens cetriem.ja tas nav dienakts telefons nav ko vinu likt visur un rakstit ka tas ir dienakts tad uzrakstiet lidz cikeiem tas starda.ka normalajas iestades pat poliklinikas vieglak sazvanities un rakstits darba laiki.

Swedbank - Swedbank attieksme pret jauniem klientiem.

Swedbank attieksme pret jauniem klientiem. Swedbank attieksme pret jauniem klientiem. Situācija sekojoša – šā gada oktobra otrajā pusē abi ar savu 70 gadus veco vecmammu ieradāmies Swedbank filiālē tirdzniecības centrā Rīga Plaza. Iemesls tam bija tāds, ka vēlējamies atvērt vecmammai kontu šajā bankā, lai nebūtu problēmu izņemt skaidru naudu (tikai pensiju) no bankomāta, ņemot vērā to, ka pilsētā, kurā dzīvojam ir pieejams tikai šīs bankas bankomāts. Tātad, sagaidījuši savu rindu, dodamies pie speciālista. Ieņemot savas vietas, ka...

W willer11 18.10.2017
Komentāri 19 Bankas

Swedbank - Lēna, briesmīga apkalpošana

Lēna, briesmīga apkalpošana Lai sazvanītu apkalpošanas centru, jāgaida minimāli 20 minūtes jebkurā laikā. Sazvanīju nogaidot 34 minūtes, atbildēja rupja operatore, kas lūdza uzgaidīt un pazuda vēl uz 10 minūtēm. Atbildi tā arī nesagaidīju! Zvanīju vēlreiz, tā pati situācija!

Z Zane1111 15.10.2017
Komentāri 2 Bankas

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes