LV RU
www.sudzibas.lv Swedbank Super slikts serviss un nejēdzības Swedbank iekšienē

Swedbank - Super slikts serviss un nejēdzības Swedbank iekšienē

Swedbank Origo filiālē mēģināju iemaksāt naudu bankomātā, bet tas uzkārās.
Filiāles darbinieks palīdzēja atgūt karti, bet 500 EUR bankomāts neatdeva. Mani pieveda pie konsultantes, kura nepieklājīgi paskaidroja, ka "viņi jūsu prasību izskatīs 2 ned. laikā". Jautājot-kas ir viņi?-nemācēja pat komentēt, kas ir nodaļa, kas atbild par bankomātiem. Cita darbiniece teica, ka ar mani esot grūti sarunāties un ja es tā turpināšot, tad mani izņems no piedāvātā paātrinātā izskatīšanas saraksta.

16.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Li

Komentāri (4)

Žēl, ka vēl nepieliki klāt video ar savu histēriju. Un arī nebūtu lieki šo info nosūtīt VID, lai noskaidrotu naudas izcelsmi.

Pacco_al 16.11.2019

Nu kāda nodaļa, tak uzreiz bankas valdes priekšsēdētāja mobilo telefonu vajadzēja pieprasīt, lai skrien vilkt ārā to banknoti pats.

Vi vitols 16.11.2019

Kādā sakarā tu iemaksāji?

Tu Turkey901 17.11.2019

"nepieklājīgi paskaidroja, ka "viņi jūsu prasību izskatīs 2 ned. laikā". Jautājot-kas ir viņi?-nemācēja pat komentēt"

Tad, kad VIDs pārbaudīs naudas izcelsmi, tad arī pieskaitīs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes