LV RU

Swedbank - Serviss

Lai uzzinātu vai bankas karte ir gatava un to izņemt ir jāgaida rindā pusotru stundu. Ka prioritāte vienmēr ir cita veida apkalpošanas numuriņi. Un vēl ir kautkāda zelta apkalpošana kur ņem bez rindas. Darbinieku attieksme arī ir ne pati labāka.

23.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sw

Komentāri (8)

Ar arnitaa 23.12.2019

Vajag izmantot iespēju karti saņemt pa pastu uz mājām. Nebūs pusotra stunda jāgaida.

Tu Turkey901 23.12.2019

Zelta apkalpošana ir priritāriem klientiem ar ienkumiem virs 1300 Eiro mēnesī, Jūs paliekat sēdēt kaut kur starp pensionāriem un studentiem!

BondsBonds 23.12.2019

Cerēsim, pasēdēji, padomāji, paliki gudrāks.

Li Linda_J 23.12.2019

Saskāros ar to ka šī banka viepusīgi maiina savus līguma nosacījumus, pat neinformējot klientu savlaicīgii. Respektīvi - tika būtiski pacelti kredītprocentii, lai noceltu konta iemaksāto naudu.

Tu Turkey901 24.12.2019

Tas ir atrunāts visu banku kredīta līgumos, kad tā ir nemainīga kādu periodu, parasti gadu, un tad pārskatīta 1 reizi gadā atkarībā no valūtas vērtības krituma vai pieauguma - inflācijas!

Li Linda_J 26.12.2019

Tomēr par līguma izmaiņāmir jainformē klienti vismaz pa e-pastu, bet labāk - oficiāli pa pastu.

Pacco_al 26.12.2019

NU Linda, jūs tiešām kā lauku bāba. (protams atvainojos, ja tā arī ir). Ne jūs mācīsiet banku kā tais strādāt un ne jūsu iedomas un spriedelējumus, par to, kā tam vai šitam vajadzētu būt, ņems vērā.
Katram cilvēkam ir idejas tikai par to, kā konkrētajā situācijā citus pamācīt, bet kopēja redzējuma nav.
Tāpēc, ja izdarījāt stulbību un pasūtījāt karti, ar saņemšanu filiālē, tas sēdiet, gaidiet un sava šaurā redzesloka paplašināšanai palasiet kādu noteikumus.
Bez tam, kad karti pasūta vienmēr ir info, par to, kad tā būs gatava, bet jūs jau esat noteikti tik speciāla, ka jūs atkal neviens neinformēja. Tomēr ja arī bijā tik trula un sapratāt, banka nosūta sms par to, ka karte ir filiālē un to var iet saņemt. Nu, bet ja jums arī nav mobilā telefona, vai kā parasti "Nekāda īsziņa nepienāca" tad labāk ir slēgt bankā kontu un izvēlēties ko vienkāršāku, nevis vienmēr vainot citus.

Li Linda_J 01.01.2020

Nesapratu, kapēc paskaidrijat man kaut ko par karti, ja runa bija par kredītu. Vajag uzmanīgāk lasīt komentārus, nevis apsaukāties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes