Swedbank

Swedbank AS
Adrese: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67 444 444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Bizness / Finanses  •  Bankas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
321
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Swedbank - Sūdzības un atsauksmes

Swedbank - paviršība

paviršība 14.05.2023 ierodoties spice filiālē, lai atvērtu kontu un skolēna isic karti pasūtītu, nokavēju tikšanos par 3 min. Nācās gaidīt gandrīz 30 min. Līdz pieņemšanai. Filiālē nokārtojam visas formalitātes. Vakarā pamanīju, ka skolēna vardam trūkst 1 burts. Swedbank darbiniekam ievadod datus no id kartes radusies neuzmanības kļūda. Vairākas dienas zvanot uz banku (14. ,15. Un 16.05.) kļūdu izlaboja. Filiāles darbiniece pat neatvainojās telefonsarunā par radušos situāciju. Bankas kartei klūdu...

M Meistra33333 17.05.2023
Komentāri 6 Bankas

Swedbank - Bankomāts norija naudu

Bankomāts norija naudu Ieliku bankomātā 510€, bet ieskaitījās tikai 460€. Uzrakstīju bankai vēstuli ar bankomāta adresi, datumu un laiku un situācijas aprakstu. Pēc dažām dienām saņemu atbildi, ka pieprasījums ir nepamatots. Izrādās, situācija nav unikāla, bez tabu ziņoja sieviete par tādu pašu situāciju - norija 50€, un nra.lv raksts, kā vīrietim norija 80€. Mainu banku un swedbank bankomātiem uzticēties neiesaku!

2 290 17.05.2023
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Maksājuma nepieņemšana un sods par kavējumu

Maksājuma nepieņemšana un sods par kavējumu Mēģināju veikt maksājumu, diemžēl uz android ierīces swedbankaplikācijā pieprasīja parakstīt ar eparaksts mobile maksājuma uzdevumu. Pēc mēģinājuma - kļūda. Pie bankas maksājuma nekāda paziņojuma nebija par jebkādu rīcību. Pēc vairakkārt mēģinājumiem vairākas dienas, sazinājos ar eparaksts komandu, kura pateica ka jāveic jauna līguma noslēgšanu... Par neveikto maksājumu dabūju sodu, bankas darbinieki neatzīt nekādu vainu, un stāsta ka var taču ar smart id to izdarīt.. Un bla bla bla... Bet...

Swedbank - Necilvēcīga attieksme pret 1.grupas invalīdu

Necilvēcīga attieksme pret 1.grupas invalīdu Labdien. Vēlos izklāstīt situāciju kāda notika swedbankā. Manai mammai beidzās baterija kodu kalkulatoram, tākā bateriju nevar paši nomainīt zvanīju uz Rīgu, lai risinātu problēmu, izkaustīju situāciju, ka viņa nevar ierasties filiālē, jo ir praktiski guļoša, atcirta, lai ejot pie notāra, un kārtojot pilnvaru, kura maksā ap 100euro... Viņai tādas naudas protams nav. Palūdzu, vai nevar darbiniece iznākt āra, ja es viņas aizvestu ar mašīnu, bet visur atbilde bija nē. Sanāk, ka man tagad ar gulta...

E eva 16.04.2023
Komentāri 18 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Nekad neesmu rakstījusi sūdzības. Bet laikam ir pienācis tam laiks. 1.03 mēs ar vīru ka parasti nopirkām apdrošināšanu swedbank.lv( ±15€ vērtība). 2.03 iedevām mašīnu paziņām. Pēcpusdienā zvana pazini un sāka ka apstādināja policija un sāka ka nav apdrošināšanas. Aizsūtījām skrinšotu ka ir pirkta, bet policija pateica ir pirkta apdrošināšana uz 1.04 nevis uz martu. Un ielika paziņām sodu 85€. Pēc tā zvanījām uz sweedbank. Un stāstam situāciju, uz ko mums atbildēja " tā varētu būt kaut kāda...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Ne kvalitatīva darba izpilde! Nenāk pretī klientam un nemēģina atrisināt problēmu! Problēma bija Smart Id! Bija pieraksts viss bez problēmām, kamēr piegāju pie konsultante, kura bija gados. Aizgājām līdz pusceļam, kad pēkšņi Saka, kad mans telefons neiet tad ir aizķeršanās ar swedbank tehnisku kļūdu dēļ! Pilnīgs absurds, varēja redzēt, kad cilvēks negrib panākt pretī! Darbs kurš aizņem 10min, ne pirmo reizi taisu Smart Id. Plkst. 16: 30 d. 06.03.23. Pieraksts 83. Rindā, sēdēju bez jēgā 30min. Konsultants, prombūšanā, tik parausta plecus. !

G Gatis21 06.03.2023
Komentāri 4 Bankas

Swedbank - Invalīda diskriminācija

Invalīda diskriminācija Rīgas plazas filiālē 20.12.2022 pie 1. Kases pulksten 15: 45. Swedbank darbiniece izrādīja klaju necieņu pret 1. Grupas invalīdu. Redzot to ka viņa nav spējīga pat galvu noturēt uz augšu, viņa lika viņai pildīt anketas 4 lapas pašai un neļāva man palīdzēt māsai kaut gan viņa turpat blakus bija! Pat pasaucot menedžeri arī menedžere izrādīja tādu pašu attieksmi! Necieņa un nelaipna attieksme bija skaidri redzama. Šādiem cilvēkiem nevajadzētu strādāt klientu apkalpošanas sfērā! Ja tik ļoti nepatīk...

S SandaSpaka 21.12.2022
Komentāri 5 Bankas

Swedbank - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Uzspiestie limiti, komisijas maksas par paskaitījumiem, % par termināļu lietošanu (ārzemēs tādu nav) , sodi par skaidrās naudas iemaksu. Latvijas aitas apcirptas līdz kauliem. Pavemt pie filiāles vajadzētu - bail, uzliks komisiju.

H hopa 19.12.2022
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Saplēstas banknotes

Saplēstas banknotes Saskāros ar nepatīkamu situāciju ar Swedbank bankomātu. Vēlējos iemaksāt naudu, taču bankomāts saplēsa manu banknoti un neieskaitija to manā kontā. Vērsos pie swedbank viņiem zvanot, kur man sacīja, ka man ir jādodas uz tuvāko filiāli, kur naudu izmainīs. Devos uz akropoles filiāli, kur man pateica, ka nestrādā ar skaidru naudu un, ka tuvākā filiāle kur ar to strādā ir vecrīgā. Mani telefonsarunas laikā par šo neinformēja. Zvaniju atkal klientu atbalstam, kur man paziņoja, ka būtu jāraksta...

Swedbank - Kartējā diskriminācija pret invalīdiem

Kartējā diskriminācija pret invalīdiem Šodien 16.11.2022g bijām pierakstīti vizītē par jautājumu, dabūt bankas izrakstus par 4. Gadiem, lai varētu iesniegt policijā iesniegumu par 2. Grupas invalīda internetbankas un bankas kartes izmantošanu un nelegālas naudas pludināšanu caur invalīda bankas kontu. Kā arī tika viņam atņemta darba alga un invalīdu pensija. Esmu 2grupas invalīds asistents,2grupas invalīdam ar runas traucējumiem, runājot personai izsauc satraukums un psihoze. Swedbanka atteica izsniegt bankas izrakstus par 4...

J Juris Lapsa 16.11.2022
Komentāri 2 Bankas

Swedbank - Neētiski draudzīgi peļņas gūšanas noteikumi

Neētiski draudzīgi peļņas gūšanas noteikumi Vērsos Swedbank ar lūgumu, lai samazina bāzes % hipotēkai, jo citas bankas piedāvā zemāku procentu, viss ko Swedbanka var piedāvāt ir vēl papildus “uzvārīties” uz šādiem lūgumiem, piestādot 1,2% no kredīta atlikuma summas, komisija par kredīta noformēšanu, izmainīt līgumā visus punktus sev vēlamā guvumā un pieprasīt dzīvokļa vērtējumu un, ja nepatīk maksā pārkreditācijas komisiju 426eur. Maksājot jau 16 gadus hipotēku bez kavējumiem, ir skumji, ka banka uz lojālo klientu rēķina redz tikai...

Swedbank - Самый отвратительный сервис

Самый отвратительный сервис Самый отвратительный банк по скорости обслуживания. Отправляешь международный платёж, дойдёт только к глубокой старости, такая же ситуация с приемом платежа, ждать долго. С любого другого банка отправляй хоть в воскресенье ночью, доходят в момент. Так же являюсь клиентом банка уже на протяжении 10 лет, со стабильным доходом выше среднего, за это время банк мне предложил ровным счётом - нихуя! Даже кредитку на 100€ не дали. Но зато если у вас есть долг, приставы через эту у***скую контору сядут к вам на счёт в момент.

т Тим 31.10.2022
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Nolaidība no darbinieku puses

Nolaidība no darbinieku puses Pirms kāda laika devos uz Swedbank filiāli t/c “Rīga plaza”, lai nomainītu kodu kalkulatoru. Viss sākās ar to, ka mazā kalkulatora vietā iedeva lielo, kas ekonomiski aktīvam cilvēkam nav parocīgs. Darbiniece norādīja, ka tas ir universālais dizains. Ja universāls, tad universāls. Pēc kāda laika saņemu zvanu “atvainojiet, bet sistēmā nav ievadījušies dati, būs jā atbrauc vēlreiz, lai visu izlabotu”. Un tagad ir jautājums, kā darbiniece var neaizpildīt visas prasības, izsniedzot kodu...

Swedbank Latvija - Kontu atvēršana bez iemesla, paskaidrojuma un jebkādas iespējas sazināties ar banku

Kontu atvēršana bez iemesla, paskaidrojuma un jebkādas iespējas sazināties ar banku Godātie uzņēmēji, vēlos padalīties ar nepatīkamo pieredzi saistībā ar SwedbankLatvijas filiāli skumjo darba praksi. Šī gada laikā man un vairākiem pazīstamiem uzņēmējiem bez jebkāda iemesla, paskaidrojuma vai iepriekšējas ziņas tika aizvērti uzņēmuma konti. Papildus tam uzņēmuma dati tika iesniegti Vidar lūgumu veikt pārbaudes. Notikumu scenārijis visiem viens, tiek saņemta Swedbankvēstule ar paziņojumu par konta slēgšanu pēc 30 dienām. Lūgumi sniegt paskaidrojumus, sazināties ar banka...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Mēģinām ar vīru paņemt kredītā māju. Sazinājāmies ar konsultantu. Dabūjam vērtējumu, par izvēlēto īpašumu. Sazinoties ar konsultantu viņa ignorē. Šis ir jau 3 konsultants kas nespēj pildīt sava darba pienākumus. Esmu stāvoklī, un māju es velētos tomēr dabūt tuvākajā laikā nevis tuvākajā 10 gadē. Viens konsultants Saka varam dabūt lielāku summu, otrs konsultants Saka kad nevaram neko dabūt. Varbūt sāksiet vienreiz stādāt.

A Avcarka 20.09.2022
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Daiga Kokare, swedbank personāls, kas izskata manu lietu par automašīnas apdrošināšanu. Ļoti rupja un nekompetenta attieksme pret klientu. Tādai attieksmei noteikti nav jābūt darbiniekam, kuram būtu “jāpalīdz” lietas gaitā, nevis jāpatrauc, jāpasaka - jauku dienu un jānomet klausule, neskaitot visu iepriekšējo sarunu.

T Toms7 06.09.2022
Komentāri 1 Bankas

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss 15. Augustā kopā ar bērnu ierados filiālē atvērt bankas kontu skolēnam, darbiniece bija ļoti laipna, paskaidroja, ka 2 nedēļu laikā karti saņems pa pastu, pagāja noteiktais laiks, karte nav, vakar piezvanīju bankai, atbildēja, ka karte sen gatava, un esot nosūtīta sms, nekādu sms ar info nebija saņemts! Šodien kopā ar bērnu ierados bankā, tur izskaidroju situāciju un izteicu pārmetumu par bankas nekorekto attieksmi, pat ja bija radusies kāda kļūda, bankas pienākums ir informēt, darbiniece...

AtrisinātaSwedbank - Attieksme nekāda

Attieksme nekāda Uzkrājošā dzīvības apdrošināšanas polise beidzās 09.08.2022. (5 gadi) ir pagājusi. Ir labi, ka darba devējs lauza līgumu 2019. Gadā. Es iedomājos, ja būtu apdrošināšanas gadījums. Nez kāpēc Seb bankā tas aizņēma trīs minūtes un tika pārvests 4 dienu laikā, apdrošināšanā pēc 2 dienām, ja izrakstāties internetā. Uz sūdzības 277 sūdzības swedbank. " ļoti laba attieksme pret klientiem" prasīja. Iesniegums atdeva 2 reizes spice, konsultants Diana Lasmanovica.

T true11 18.08.2022
Komentāri 7 Bankas

Swedbank, Swedbank Life Insurance - Slikta attieksme

Slikta attieksme Накопительный полис страхования жизни закончился 09.08.2022 (5лет) прошло. Затягивают с выплатой твоих денег. Хорошо, что работодатель расторг договор в 2019г. Представляю, если бы был страховой случай. Почему то в Seb banka это заняло три минуты и перечислили через 4 дня, в страховых через 2дня если в интернете оформляешь. На Sudzibas 277 Sudzibas Swedbank. »очень хорошее отношение к клиентам»заявление отдавал 2 раза в spice-консультант диана л.

& &&&&&&& 17.08.2022
Komentāri 0 Bankas

Swedbank - Плохой сервис

Плохой сервис Запись была на 14.00 для получения справки в 14.30 мне даже номерок не выдали для получения справки! За чем существует запись? Что бы прийти в филиал, потратить свое драгоценное время и не получить справку? P. S я занятой человек и не имею лишнее время ждать и тратить свое время!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes