Swedbank - Atbalsts

Vakar sastapos ar situāciju, kas radīja nopietnu neizpratni. Jau 18 gadus esmu Swedbank biznesa klients. Atceros laikus, kad, izmantojot biznesa VISA kredītkarti, klientiem bija nodrošināta individuāla pieņemšana atsevišķā kabīnē un apkalpošana bez rindas.

Man bija steidzami jāveic maksājums uz Nīderlandi un uzreiz jānosūta maksājuma uzdevums piegādātājam. Tomēr maksājums netika izpildīts ar paziņojumu: “Nepietiek maksājuma līdzekļu kontā”, lai gan kontā līdzekļi bija pietiekami. Tas notika plkst. 17:50, darba dienai vēl aktīvi turpinoties.

Sazinoties ar klientu atbalstu, noskaidroju, ka biznesa atbalsts strādā tikai no 9:00 līdz 17:00, savukārt čats mājaslapā pieejams līdz 17:00. Ir iespējams iesniegt problēmu rakstiski, taču atbilde tiek solīta tikai 2–3 darba dienu laikā. Tas būtiski ierobežo biznesa klientu iespējas operatīvi risināt finanšu jautājumus.

Pirms pieciem gadiem biznesa atbalsts bija pieejams 24/7. Kas šajā laikā ir mainījies? Kā uzņēmējam man rodas jautājums – vai tiešām bankai biznesa klientu atbalsts ir mazāk prioritārs nekā, piemēram, atbalsts ēdienu piegādes jomā, kas citos uzņēmumos tiek nodrošināts arī nakts laikā?

18 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

C

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes