Swedbank - Neprofesionāla apkalpošana, rupja darbiniece
Labdien. Šodien ar vīru biju Swedbank t/c centra Origo filiālē starp 14:00-15:20. Manam ārzemju vīram vajadzēja dabūt konta pārskatu par 2024. gada ikmēneša algām un zīmogu uz lapas. Pieraksta nebija, bet no sākuma informācijas punktā darbiniece izsniedza dokumentu, bet par nepareizo gadu. Iestājāmies atkal rindā, lai saņemtu par pareizo gadu šo dokumentu. Tajā laikā arī sāka strādāt cita darbiniece, it kā sāka palīdzēt, pajautāja ko mums vajag, es izskaidroju visu situāciju, viņa mēģināja sadabūt savu kolēģi, lai mums izsniegtu pareizā gadu konta pārskatu, (viņa nevarēju ienākt savā darbinieku profilā, tāpēc gaidīja to kolēģi, kura no sākuma apkalpoja vīru), taču tai kolēģei uz to nebija laika. Tā kolēģe, kas pievienojās strādāt vēlāk, viņa man teica, ja es esmu sertificēta tulkotāja šīm vīrietim, man pašai arī jābūt dokumentiem līdzi, es viņai saku, ka es esmu viņa SIEVA, uz ko viņa man rupji pateica, ka šajā gadījumā man nedrīkst viņam būt blakus. Ko? Kopš kura laika sieva nedrīkst būt blakus vīram bankā, it īpaši, ja mums abiem šī situācija ar konta pārskatu ir svarīga. Tad pēc laika pievienojās pirmā darbiniece, kas viņu apkalpoja un mēs izskaidrojām atkal, ka tas konta pārskats nav par pareizo gadu izsniegts. Mums vajag par 2024. gadu + zīmogu obligāti, lai tālāk to nodotu migrācijas dienestam. Abas darbinieces rupji sāk teikt, ka tad vajadzīgs pieraksts. Visu ko mēs varam izdarīt, ja tas ir vajadzīgs steidzami ir paši izdrukāt. Tad es saku, labi, paši izdrukāsim, bet vai zīmogu varēsiet ielikt, viņas vienā balsī saka: "Nē, vajag pierakstu!''
Es arī jautāju vai varam dzīvajā rindā šodien (09.01.2025.) gaidīt, kamēr mūs kāds pieņems, otra darbiniece (apaļīga sieviete informācijas punktā) saka, ka tur ja ir tādi cilvēki, ka mums jāiet ir prom un jātaisa pieraksts (tie bija 4 cilvēki dzīvajā rindā).
Nepiefiksēju darbinieku vārdus, bet pirmā sieviete, kas apkalpoja ir tumšiem matiem ar brillēm info punktā, pašā swedbank filiāles sākumā un otra darbiniece ir apaļīga gaišiem matiem, kura pievienojās strādāt 14:50.
Vai šajā gadījumā mums pāriet uz citu banku? Swedbank klients esmu jau gandrīz 10 gadus un tādu attieksmi nekad neesmu saņēmusi!
1. No sākuma darbiniece varēja izdrukāt konta pārskatu un uzlikt zīmogu. Kā mēs sākam teikt ka tas ir nepareizais gads, rupji ar citu kolēģi saka, ka pierakstu vajag.
2. Mani kā šī vīrieša sievu dzina ārā.
3. Beigās mūs abus dzina laukā pat ja mēs bijām gatavi sēdēt dzīvajā rindā.
4. Neprofesionāla attieksme arī pret citiem klientiem bija.
Komentāri (8)
Izlasiet savu liigumu ar banku, tur neatradisiet tada punktu ka "vīrs-sieva". Bet generalpilnvara gan ir un vajadzeja to formet uzreiz pie notara un pasa bankaa.
Nav DZĪVĀS rindas. Ir pieraksts. Katra sieviete, kas blakus stāv NAV viņa sieva. Uz pieres nav rakstīts sieva/ Igoram. Līdz ar to loģiski jābūt dokumentam kā minimums, vai pilnvarai. Gan jau ,,uzstājās " tur bankā tā saucamā ,, sieva " tāpēc ar izraidīja ārā. Līgumā nav rakstīts- sieva. Pilnvara jā...bet ne sieva.
Tu vispār pati saprati ko uzrakstiji? Un vai vispār saprati ko dāma bija uzrakstījusi?
Kā redzams rūpes par klienta apmierinātībū vairs nav iekļautas Score kartēs un pārdošanas plāni ir vienīgais, kas Jūs interesē, bet šīs lietas ir savstarpēji saistītas un klientam pēc šādiem incidentiem veidojas negatīvs viedoklis par banku. Un nekādas savas finanšu konsultācijas Jūs viņam vairs nepārdosiet, jo attiecības ir sabojātas ar šādiem gadījumie. Padomājiet par to, savā paštaisnumā un pārākumā.
1. Jautājumā par sievu, protams bankai formāli ir taisnība. Bet man rodas jautājums par bankas akceptētājām apkalpošanas valodām. Kādas tās ir šobrīd. Ja nemaldos kādreiz tās bija LV, RUS un ENG. Un te ir jautājums. Kādā valodā runāja pats vīrs? Pilnvara vispār nav risinājums īpaši pēc tā, kad banka ieviesa tādus pilnvaras izmantošanas noteiktumus, kuri, jau robežojas ar ņirgāšanos par pilnvardevēju. Katru reizi, banka grib pārbaudīt pilnvaru (laikam zvanot notāram, jo Vēstnesī nav pati pati operatīvākā informācija par pilnvaras atsaukumu) nezinu var būt tagad tehnoloģijas ir gājušas uz pirkšu un ir kāds Pilnvaru reģistrs, bet banka vēl ir noteikusi komisijas maksu par šo pārbaudi, kas vispār ir absurds. Man ir oficiāls dokuments – gribat pārbaudīt, jūsu problēmas paši to arī apmaksājat. Man katru reizi ar savu maku nav jāpierāda, ka pilnvara vēl ir spēkā.
2. Pieraksts filiālēs. Protams COVID laikā, tas bija nepieciešams, lai ievērotu epidemioloģiskās prasības un neveidotu lielu cilvēku masas filiālēs, bet pēc COVID bankām šis modelis, kā redzams ir tā iepaticies, ka tās vairs nedomā, par servisu, klientu ērtumu un cieņu pret cilvēku. Šī sistēma pazemo klientu, jo kā jau bija aprakstīts sūdzībā, savu kļūdu darbinieces noreducēja uz to, ka jums vispār nav pieraksta un mēs jūs bez pieraksta neapkalposim un vispār paši tur kaut kur drukājies, bet nē mēs to neapstiprināsim. Šīs situācijas padara klientu par muļķi, kurš lūk kaut ko ir iedomājies, ka viņam to vajag, bet banka ir tikai “aizņemta” ka nav ko te bāzties virsū ar savām vajadzībām, labāk nopērkat kādu aprosināšanu.
Atkal kāda kundzite judzas nost.
Klientam ir tiesības turēt blakus tādu personu kādu viņš vēlas - sievu , mādu brāli kaut vai bomzi, un ja nevēlas tad palūdz personai aiziet. Nejau bankai tas jāizlemj...
Nesen biju vizitè uz spice swedbank filiàli! Tur pat rindas numura aparàts bija iestrèdzis uz 5 min.Loti sareźģìta piekluve uz konsultàcijàm bankà!